|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Over het algemeen zeker, al maakt hij ook fouten.
Maar de reden waarom ik het vraag, hij geeft ook nu 40 miljoen ruim uit aan spelers en 3 spelers lijken volop te gaan slagen
Haal je in deze periode meer spelers en het gaat mis, dan neem je zo enorme risico's. En dan snap ik dat Ajax die nodige aankopen gaat opsplitsen met dit en volgend seizoen.
Ik denk namelijk dat heel Ajax echt wel ziet dat er een probleem achter en voorin zit ..
Soms moet je keuzes maken, zeker met Corona nu
Sterker nog, ik denk dat als Ajax vanavond wint, we in de winterstop een spits en/of verdediger krijgen als die voor handen is. Dan kun je weer iets.
Ofwel, onderschat de risico's niet. Sommigen hier zeggen vooraf het allemaal te snappen, maar wijten nu alles wat er niet is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat ons selectie betreft in zijn totaliteit, vind ik dat Ajax minimaal drie topspelers voor de verdediging moet hebben, ongeacht op welke plaats. Wordt dat niet gedaan dan zal de zwakte van Ajax (vooral Europees) veel te zwak blijven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 10:40 schreef Loetje het volgende:[..] Met alle respect, maar dit is het meest aanvallende Ajax ooit zon beetje. Zo aanvallend, dat verdedigen ergens op plaats 4 komt. Dus je zou aan je trekken mogen komen Van mij mag het juist ietsje minder en iets meer oog voor de rest. Helemaal eens. Het spel mag van mij ook wel wat zakelijker! Te aanvallend schept veel te veel ruimte voor de tegenstanders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 15:42 schreef Onze Ajax het volgende:Wat ons selectie betreft in zijn totaliteit, vind ik dat Ajax minimaal drie topspelers voor de verdediging moet hebben, ongeacht op welke plaats. Wordt dat niet gedaan dan zal de zwakte van Ajax (vooral Europees) veel te zwak blijven. Hahahha. Daar ben je weer. Ik vond het al veel te lang geleden.
Je bent echter wel wat vergeten in je bericht. Dat ze 26 moeten zijn.
Maar heerlijk man dat je ongeacht wat er bij de club gebeurt en of dat goed of slecht is. Er moeten er drie bij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 16:53 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal eens. Het spel mag van mij ook wel wat zakelijker! Te aanvallend schept veel te veel ruimte voor de tegenstanders. Hangt er vanaf gap, met 2-0 voor in een wedstrijd die niet om knock-out gaat, lekker volop gaan. Maar soms moet je spelen naar de belangen.
Als Ajax vanavond spuuglelijk en totaal overdiend met 1-0 wint door een eigen goal, ligt geen Ajacied daarvan wakker ligt en iedereen dolblij is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2020 - 19:35 schreef remco k het volgende:[..] Hij was niet goed. Maar heeft ook al een mooi aantal goede wedstrijden gespeeld en prima invalbeurten gekend. Als iedereen die afgelopen weekend slecht was niet meer mag spelen houden we echt niemand over. Ik vind gewoon dat we verder moeten kijken als Maza weg gaat aan het einde van het seizoen, als invaller is hij prima. Voor mij is hij echt de tweede keus en kan nog wat leren, need wat zeg ik, hij moet nog veel leren. Ik schrijf hem niet af, maar vond hem echt heel zwak spelen, zonder vertrouwen en hij zat te zwemmen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 17:32 schreef remco k het volgende:[..] Hahahha. Daar ben je weer. Ik vond het al veel te lang geleden. Je bent echter wel wat vergeten in je bericht. Dat ze 26 moeten zijn. Maar heerlijk man dat je ongeacht wat er bij de club gebeurt en of dat goed of slecht is. Er moeten er drie bij. Het lijkt mij wel dat we ruim in het geld zitten om een hele goede defensie te realiseren. Met geld op de bank laten winnen we bij voorbaat niks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 19:15 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Het lijkt mij wel dat we ruim in het geld zitten om een hele goede defensie te realiseren. Met geld op de bank laten winnen we bij voorbaat niks. Ajax lijdt meer dan 40 miljoen euro verlies. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 december 2020 - 17:39 schreef Loetje het volgende:[..] Hangt er vanaf gap, met 2-0 voor in een wedstrijd die niet om knock-out gaat, lekker volop gaan. Maar soms moet je spelen naar de belangen. Als Ajax vanavond spuuglelijk en totaal overdiend met 1-0 wint door een eigen goal, ligt geen Ajacied daarvan wakker ligt en iedereen dolblij is Dat weet ik, vriend. Maar soms is het wel heel erg naïef, ook wanneer het nog 0-0 staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het is eigenlijk altijd naief |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De revalidatie van Kudus verloopt voorspoedig. Hij kan mogelijk al voor de winterstop z'n rentree maken aldus EtH gisteren op de persconferentie na de wedstrijd tegen Zwolle.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kudus heeft vandaag weer met de groep meegetraint. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Promes is eerder vandaag vrij gelaten. Hij blijft verdachte maar er is geen reden hem langer vast te houden. Wordt vervolgd. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Via de Spaanse media is leesbaar geworden dat Overmars Ajax zou willen verlaten aan het einde van dit seizoen...
Volgens mij was hij nog niet klaar, ondanks dat hij niet tot zijn 60ste zou blijven.
Terechte aanval op billenmaat ten Hag wellicht in verkeerde keelgat geschoten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geruchten over Overmars zijn er ieder jaar geweest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En hij heeft een contract tot 2024, zomaar er mee stoppen zal wel niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Laren we hopen van niet want wat stelt tegenwoordig een contract nog voor... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hij vertelde eerder dit jaar ook al aan de Engelse pers dat hij al langer bij Ajax zat dan hij eigenlijk gedacht had bij het begin. Dat leidde in Engeland ook meteen tot rumoer aangezien zowel Arsenal als Manchester United naar technisch directeurs aan het zoeken zijn. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Is gewoon een strategische speldenprik richting F-Side omwille de aanval op zijn billenmaatje ten Hag.
Volgens mij liet hij nog niet zo lang geleden weten hier nog niet klaar te zijn. Ondertussen is hij door de recente resultaten alleen maar verder weg van klaar... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach welnee. Je denkt toch niet dat Overmars en Van der Sar daar ook maar een moment van wakker liggen? Fans zijn belangrijk, maar je kan fans niet het beleid laten bepalen. De directie leunt op de goedkeuring van de RvC en niemand anders. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 december 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2020 - 14:10 schreef Eide het volgende:Ach welnee. Je denkt toch niet dat Overmars en Van der Sar daar ook maar een moment van wakker liggen? Fans zijn belangrijk, maar je kan fans niet het beleid laten bepalen. De directie leunt op de goedkeuring van de RvC en niemand anders. Ach, niets menselijks is Overmars vreemd.. Je reactie klinkt logisch maar ik vind de mijne ook logisch gezien de timing van dit bericht en eerder gedane uitspraak hier nog lang niet klaar te zijn, of... het is helemaal niet waar. Kan ook nog. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet wat je zegt hoor, maar vanuit een sportief en financieel oogpunt doet Ten Hag het prima. Dat er een groep fans is die moeite met hem heeft zal de directie, denk ik, een zier zijn. Bovendien heb je altijd nog de vraag wie dan de opvolger wordt. Zoveel goede trainers zijn er ook weer niet. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2020 - 16:07 schreef Eide het volgende:Ik weet wat je zegt hoor, maar vanuit een sportief en financieel oogpunt doet Ten Hag het prima. Dat er een groep fans is die moeite met hem heeft zal de directie, denk ik, een zier zijn. Bovendien heb je altijd nog de vraag wie dan de opvolger wordt. Zoveel goede trainers zijn er ook weer niet. Tja als de perceptie van de buitenwereld klopt, dat Ajax een arrogante club is dan zou het zeker in het plaatje passen dat het de directie geen zier kan schelen wat die groep supporters denkt of vindt.
Aan de andere kant zou het wel goed zijn om eens verder dan je neus te kijken en te zien of ten hag echt wel zo goed is, of dat hij stinkmazzel heeft gehad met de selecties die hij in zijn schoot geworpen heeft gekregen.
Neres en van de Beek zag hij aanvankelijk niet zitten en ook nu lees je dat Noah Lang weg is vanwege het gesprek met ten Hag die gezegd zou hebben dat hij Tadic uit het team moet spelen als hij meer speeltijd wilde hebben. Met de huidige status van Tadic kan je gerust stellen dat ten hag hem ieder vooruitzicht op ontwikkeling heeft ontnomen!
Een goede trainer had Tadic in de spits opgesteld, zeker gezien de beschikbare alternatieven had dit een win win geweest en bovendien Kudus niet geblesseerd geraakt.
Verder heeft hij na het vertrek van Schreuder en de Ligt en de Jong een enorme kans gekregen om te bewijzen dat hij een goede trainer is maar telkens blijft hij maar zoeken naar een team met chemie dat telkens weer door toevalligheden pas laat ontstaat. De CL voorronden van vorig seizoen gingen met hangen en wurgen. De 1e plaats plus recht op CL ging dit jaar ook met heel veel mazzel en wanneer corona de competitie niet stil had gelegd... zag het er niet best uit.
En het er niet best uitzien geldt ook weer voor dit seizoen!
Echt vreselijk kortzichtig dat hij zoveel krediet krijgt obv 1 seizoen waar hij eigenlijk ook gefaald heeft achteraf door niet de finale te halen. We hadden echt een sensationele verzameling van spelers en had hij de Ligt laten weten achterin te blijven in de slotfase had dit gewoon heel aannemelijk geweest. Iemand zei ooit dat het om details gaat in topsport... en telkens wanneer het op deze beslissende details aankomt schittert ten Hag in falen!
Dus luister maar naar mij ... Ten Hag eruit en we gaan als een brandweerspuit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 december 2020 door AkaS -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2020 - 20:23 schreef AkaS het volgende:[..] Tja als de perceptie van de buitenwereld klopt, dat Ajax een arrogante club is dan zou het zeker in het plaatje passen dat het de directie geen zier kan schelen wat die groep supporters denkt of vindt. Aan de andere kant zou het wel goed zijn om eens verder dan je neus te kijken en te zien of ten hag echt wel zo goed is, of dat hij stinkmazzel heeft gehad met de selecties die hij in zijn schoot geworpen heeft gekregen. Neres en van de Beek zag hij aanvankelijk niet zitten en ook nu lees je dat Noah Lang weg is vanwege het gesprek met ten Hag die gezegd zou hebben dat hij Tadic uit het team moet spelen als hij meer speeltijd wilde hebben. Met de huidige status van Tadic kan je gerust stellen dat ten hag hem ieder vooruitzicht op ontwikkeling heeft ontnomen! Een goede trainer had Tadic in de spits opgesteld, zeker gezien de beschikbare alternatieven had dit een win win geweest en bovendien Kudus niet geblesseerd geraakt. Verder heeft hij na het vertrek van Schreuder en de Ligt en de Jong een enorme kans gekregen om te bewijzen dat hij een goede trainer is maar telkens blijft hij maar zoeken naar een team met chemie dat telkens weer door toevalligheden pas laat ontstaat. De CL voorronden van vorig seizoen gingen met hangen en wurgen. De 1e plaats plus recht op CL ging dit jaar ook met heel veel mazzel en wanneer corona de competitie niet stil had gelegd... zag het er niet best uit. En het er niet best uitzien geldt ook weer voor dit seizoen! Echt vreselijk kortzichtig dat hij zoveel krediet krijgt obv 1 seizoen waar hij eigenlijk ook gefaald heeft achteraf door niet de finale te halen. We hadden echt een sensationele verzameling van spelers en had hij de Ligt laten weten achterin te blijven in de slotfase had dit gewoon heel aannemelijk geweest. Iemand zei ooit dat het om details gaat in topsport... en telkens wanneer het op deze beslissende details aankomt schittert ten Hag in falen! Dus luister maar naar mij ... Ten Hag eruit en we gaan als een brandweerspuit! eens... maar ik vrees mede omdat het publiek niet met witte zakdoekjes kan zwaaien dat we het er voor nu mee moeten doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker eens. Door ten Hag is Kudus geblesseerd. Dat jullie die eigen verhalen ook echt allemaal geloven. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2020 - 22:08 schreef remco k het volgende:Zeker eens. Door ten Hag is Kudus geblesseerd. Dat jullie die eigen verhalen ook echt allemaal geloven. Jazeker ten Hag lover!!! Als hij een normale en logische opstelling zou hebben gemaakt....weetje wel gewoon eens voor de gekkigheid een logische opstelling zonder steeds het ten hag wieltje te willen uitvinden.... dan had Kudus daar niet in duel gekomen en geblesseerd geraakt.
Maar blijf die kale randdebiel maar lekker verdedigen. Ook gaarne smoel dicht als we straks naast alles hebben gegrepen en de mafkees maar blijft husselen en doen!
Dat laatste niet rot persoonlijk bedoeld maar wel uit irritatie tegen een ieder die hem maar blijft verdedigen vanwege een goed seizoen waar iedereen mee gepresteerd zou hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2020 door AkaS -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 00:15 schreef AkaS het volgende:[..] Jazeker ten Hag lover!!! Als hij een normale en logische opstelling zou hebben gemaakt....weetje wel gewoon eens voor de gekkigheid een logische opstelling zonder steeds het ten hag wieltje te willen uitvinden.... dan had Kudus daar niet in duel gekomen en geblesseerd geraakt. Maar blijf die kale randdebiel maar lekker verdedigen. Ook gaarne smoel dicht als we straks naast alles hebben gegrepen en de mafkees maar blijft husselen en doen! Dat laatste niet rot persoonlijk bedoeld maar wel uit irritatie tegen een ieder die hem maar blijft verdedigen vanwege een goed seizoen waar iedereen mee gepresteerd zou hebben. +1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 00:15 schreef AkaS het volgende:[..] Jazeker ten Hag lover!!! Als hij een normale en logische opstelling zou hebben gemaakt....weetje wel gewoon eens voor de gekkigheid een logische opstelling zonder steeds het ten hag wieltje te willen uitvinden.... dan had Kudus daar niet in duel gekomen en geblesseerd geraakt. Maar blijf die kale randdebiel maar lekker verdedigen. Ook gaarne smoel dicht als we straks naast alles hebben gegrepen en de mafkees maar blijft husselen en doen! Dat laatste niet rot persoonlijk bedoeld maar wel uit irritatie tegen een ieder die hem maar blijft verdedigen vanwege een goed seizoen waar iedereen mee gepresteerd zou hebben. Kerel, ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet post en tegen wie, daar heb ik je hulp totaal niet bij nodig..
Maar een blessure die in het veld gebeurt wijten aan de trainer, sorry maar dan ben je echt nog een vele grotere mafkees dan ik al vermoedde.
Heel simpel, als Kudus op 10 had gespeeld had hij daar ook in die positie kunnen komen..
En als je een beetje zou lezen. Ik wijt de verdedigende malaise volledig aan de trainer.
Zoals altijd benoem ik het goede en het slechte, zou je ook eens moeten leren vent.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat ik Ten Hag inderdaad verwijt, is dat er altijd maar van de bal af wordt verdedigd. Dit ligt compleet aan hem.
Daarbij wijt ik hem aan de vele wisselingen, ook als het niet nodig is. En zijn wissels zijn kut
Verder vind ik het voetbal waar we voor staan mooier als ooit, het mag van mij zelfs iets compacter. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 11:43 schreef remco k het volgende:[..] Kerel, ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet post en tegen wie, daar heb ik je hulp totaal niet bij nodig.. Maar een blessure die in het veld gebeurt wijten aan de trainer, sorry maar dan ben je echt nog een vele grotere mafkees dan ik al vermoedde. Heel simpel, als Kudus op 10 had gespeeld had hij daar ook in die positie kunnen komen.. En als je een beetje zou lezen. Ik wijt de verdedigende malaise volledig aan de trainer. Zoals altijd benoem ik het goede en het slechte, zou je ook eens moeten leren vent.. Hahahaha dus ik ben een grotere mafkees dan jij al dacht hahaha echt ik kom niet meer bij van het lachen Remco :-)
Ik moet er echt om lachen, zou misschien anders zijn als ik je voor vol zou aanzien. Maar dat is lastig. Toch kan ik je inbreng wel waarderen. Net als de jas van ten Hag. Maar....
Als.... als jouw favoriete trainer nu eens met logische opstellingen komt en logische wissels dan kunnen we met zijn allen stoppen met zeiken en veel meer feest vieren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 18:43 schreef AkaS het volgende:[..] Hahahaha dus ik ben een grotere mafkees dan jij al dacht hahaha echt ik kom niet meer bij van het lachen Remco :-) Ik moet er echt om lachen, zou misschien anders zijn als ik je voor vol zou aanzien. Maar dat is lastig. Toch kan ik je inbreng wel waarderen. Net als de jas van ten Hag. Maar.... Als.... als jouw favoriete trainer nu eens met logische opstellingen komt en logische wissels dan kunnen we met zijn allen stoppen met zeiken en veel meer feest vieren. Kijk even naar iedere positie in het elftal dan valt het wel mee met zijn wisselingen Sommigen worden bijna niet gewisseld toch? De meesten blijven toch staan? Neemt dan ook mee dat hij zoveel mogelijk spelers uit zijn selectie wil laten spelen, mochten er blessures zijn moet hij spelers hebben die hij 1 op 1 kan uitwisselen zonder dat het niveau bedenkelijk wordt.
Daarnaast vind ik dat het elftal fantastisch draait, iedereen weet elkaar bijna blindelings te vinden.
Dat het verdedigend niet best is mag je ten Hag misschien wel aan rekenen, maar ik denk meer nog aan Reiziger en Bogarde want met hun ervaring en veldtraining moeten onze verdedigers toch groeiende zijn, ze zijn eerder minder geworden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 18:43 schreef AkaS het volgende:[..] Hahahaha dus ik ben een grotere mafkees dan jij al dacht hahaha echt ik kom niet meer bij van het lachen Remco :-) Ik moet er echt om lachen, zou misschien anders zijn als ik je voor vol zou aanzien. Maar dat is lastig. Toch kan ik je inbreng wel waarderen. Net als de jas van ten Hag. Maar.... Als.... als jouw favoriete trainer nu eens met logische opstellingen komt en logische wissels dan kunnen we met zijn allen stoppen met zeiken en veel meer feest vieren. Leg anderen geen woorden in de mond.
Hij is niet mijn favoriete trainer, ik ben alleen wel volwassen genoeg om zowel het positieve als negatieve aan hem te wijden. En jij wijdt alleen het negatieve aan hem en geeft hem niet de credits van het goede. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En daarbij. We vinden allemaal onze verdediging niet goed genoeg. En toch hebben we de minste tegengoals van de hele competitie. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou er zijn er nu 4 bijgekomen.En hebben wel een beetje mazzel gehad bij sommige wedstrijden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gister was de beker en geen eredivisie.
En andere clubs hebben ook geluk. Als je psv bijvoorbeeld kijkt hebben die gewoon een aantal keer fink gezwijnd met penalty’s. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens. Behoudens het zoeken op het middenveld bij de start van de competitie is het vrij stabiel waarbij er momenteel vooral vanwege blessures noodgedwongen wordt geschoven.
Daarmee zijn niet alle keuzes even gelukkig of populair. Traore heeft nog niet weten te overtuigen terwijl Tadic een prima keuze is op 9. Het wegvallen van Kudus is een enorme aderlating. Neres draaide net warm en raakte weer geblesseerd. Het zit wat dat betreft ook niet mee, want Kudus en Neres zijn twee van de creatiefste jongens in de selectie.
Het is dit seizoen bepaald niet goed. Zo eerlijk is iedereen wel. Defensief is het te kwetsbaar en voorin is het tegen sterke tegenstanders ook niet goed genoeg. Blind lijkt over z'n top heen te zijn, Tagliafico draait een matig seizoen, Mazraoui is goed, maar fysiek kwetsbaar en de ontwikkeling van Schuurs gaat met vallen en omstaan. Voorin komt alles op de schouders van Tadic door blessures en de grillige ontwikkeling van Antony....
Het lichtpuntje is het duo Klaassen/Gravenberch. Dat loopt goed, is een goede keuze geweets en combineert duelkracht, voetballend vermogen en scorend vermogen met voldoende gogme om in bijna alle situaties overeind te blijven. Als de rest weer fit wordt en vorm hervindt komt het dit seizoen echt wel goed. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 19:20 schreef remco k het volgende:En daarbij. We vinden allemaal onze verdediging niet goed genoeg. En toch hebben we de minste tegengoals van de hele competitie. ook nog niet echt tegenstand gehad ik de competitie vanwege corona natuurlijk.. denk dat we niet hadden gestaan waar we nu staan als we wel de "grotere" teams hadden gehad.. maar goed dat hebben psv feyenoord enzo ook niet gehad natuurlijk... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 19:17 schreef remco k het volgende:[..] Leg anderen geen woorden in de mond. Hij is niet mijn favoriete trainer, ik ben alleen wel volwassen genoeg om zowel het positieve als negatieve aan hem te wijden. En jij wijdt alleen het negatieve aan hem en geeft hem niet de credits van het goede. Jawel Remco, hij is jouw alltime favorite. Ik heb uit goede en betrouwbare bron vernomen dat je thuis een ingelijste poster van ten Hag hebt, een pyama en een dekbed.
Geeft verder niet joh. Ik respecteer dat, ook al vind ik ten Hag kut en niet de moeite van het verdedigen waard. Ook al vind ik zijn jas mooi en heeft hij soms ook goede dingen, bijvoorbeeld Mazraoui rechtsback maken. Maar dat zijn uitzonderingen, zoals Veltman ook weleens goede momenten had. Soms zelfs een goede wedstrijd.
Heb je al een geel zwarte pyama besteld?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2020 door AkaS -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 21:35 schreef Eide het volgende:[..] Eens. Behoudens het zoeken op het middenveld bij de start van de competitie is het vrij stabiel waarbij er momenteel vooral vanwege blessures noodgedwongen wordt geschoven. Daarmee zijn niet alle keuzes even gelukkig of populair. Traore heeft nog niet weten te overtuigen terwijl Tadic een prima keuze is op 9. Het wegvallen van Kudus is een enorme aderlating. Neres draaide net warm en raakte weer geblesseerd. Het zit wat dat betreft ook niet mee, want Kudus en Neres zijn twee van de creatiefste jongens in de selectie. Het is dit seizoen bepaald niet goed. Zo eerlijk is iedereen wel. Defensief is het te kwetsbaar en voorin is het tegen sterke tegenstanders ook niet goed genoeg. Blind lijkt over z'n top heen te zijn, Tagliafico draait een matig seizoen, Mazraoui is goed, maar fysiek kwetsbaar en de ontwikkeling van Schuurs gaat met vallen en omstaan. Voorin komt alles op de schouders van Tadic door blessures en de grillige ontwikkeling van Antony.... Het lichtpuntje is het duo Klaassen/Gravenberch. Dat loopt goed, is een goede keuze geweets en combineert duelkracht, voetballend vermogen en scorend vermogen met voldoende gogme om in bijna alle situaties overeind te blijven. Als de rest weer fit wordt en vorm hervindt komt het dit seizoen echt wel goed. Een geweldige samenvatting, zo is het en niet anders Je blijft onvervalst positief, dat siert jou! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 21:35 schreef Eide het volgende:[..] Eens. Behoudens het zoeken op het middenveld bij de start van de competitie is het vrij stabiel waarbij er momenteel vooral vanwege blessures noodgedwongen wordt geschoven. Daarmee zijn niet alle keuzes even gelukkig of populair. Traore heeft nog niet weten te overtuigen terwijl Tadic een prima keuze is op 9. Het wegvallen van Kudus is een enorme aderlating. Neres draaide net warm en raakte weer geblesseerd. Het zit wat dat betreft ook niet mee, want Kudus en Neres zijn twee van de creatiefste jongens in de selectie. Het is dit seizoen bepaald niet goed. Zo eerlijk is iedereen wel. Defensief is het te kwetsbaar en voorin is het tegen sterke tegenstanders ook niet goed genoeg. Blind lijkt over z'n top heen te zijn, Tagliafico draait een matig seizoen, Mazraoui is goed, maar fysiek kwetsbaar en de ontwikkeling van Schuurs gaat met vallen en omstaan. Voorin komt alles op de schouders van Tadic door blessures en de grillige ontwikkeling van Antony.... Het lichtpuntje is het duo Klaassen/Gravenberch. Dat loopt goed, is een goede keuze geweets en combineert duelkracht, voetballend vermogen en scorend vermogen met voldoende gogme om in bijna alle situaties overeind te blijven. Als de rest weer fit wordt en vorm hervindt komt het dit seizoen echt wel goed. Grappig dat je Gravenberch goed noemt. Vond hem tot een paar potjes geleden alleen maar meevoetballen. Bracht weinig extra's aanvallend en verdedigend stond hij positioneel ook steeds verkeerd. Hij is groeiende dat wel gaat gelukkig steeds beter. Kudus liet op het middenveld in die paar potjes veel meer zien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Millik kopen, Sanchez huren EL iets moois proberen neer te zetten en kampioenschap veilig stellen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 22:32 schreef nummer10 het volgende:[..] ook nog niet echt tegenstand gehad ik de competitie vanwege corona natuurlijk.. denk dat we niet hadden gestaan waar we nu staan als we wel de "grotere" teams hadden gehad.. maar goed dat hebben psv feyenoord enzo ook niet gehad natuurlijk... Die concurrenten van ons hebben allemaal ook de grotere teams in de eredivisie niet gehad zoals je zelf al zegt.
Dan is het dus toch gewoon positief en goed. Hoe weet jij daar nu weer wat negatiefs van te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 23:17 schreef AkaS het volgende:[..] Jawel Remco, hij is jouw alltime favorite. Ik heb uit goede en betrouwbare bron vernomen dat je thuis een ingelijste poster van ten Hag hebt, een pyama en een dekbed. Geeft verder niet joh. Ik respecteer dat, ook al vind ik ten Hag kut en niet de moeite van het verdedigen waard. Ook al vind ik zijn jas mooi en heeft hij soms ook goede dingen, bijvoorbeeld Mazraoui rechtsback maken. Maar dat zijn uitzonderingen, zoals Veltman ook weleens goede momenten had. Soms zelfs een goede wedstrijd. Heb je al een geel zwarte pyama besteld? Tsja. Dit krijg je als je argumenten op zijn.
Fijn dat je dat ook gewoon toegeeft.
Toppertje ben je. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2020 - 22:32 schreef nummer10 het volgende:[..] ook nog niet echt tegenstand gehad ik de competitie vanwege corona natuurlijk.. denk dat we niet hadden gestaan waar we nu staan als we wel de "grotere" teams hadden gehad.. maar goed dat hebben psv feyenoord enzo ook niet gehad natuurlijk... Al eerder over gehad wij hebben Vitesse en Heerenveen Twente Utrecht en Groningen al gehad.En Vitesse is een concurent van de top 4.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2020 door p111 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2020 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Grappig dat je Gravenberch goed noemt. Vond hem tot een paar potjes geleden alleen maar meevoetballen. Bracht weinig extra's aanvallend en verdedigend stond hij positioneel ook steeds verkeerd. Hij is groeiende dat wel gaat gelukkig steeds beter. Kudus liet op het middenveld in die paar potjes veel meer zien. Ik noem het duo Klaassen/Gravenberch goed. Die twee zijn snel op elkaar ingespeeld geraakt en doen het ondertussen heel goed als controleursduo. Kudus speelt op 10 en dus in een andere rol.
Ik zie veel muziek in een middenveld met Klaassen, Gravenberch en Kudus. Allemaal fysiek sterke jongens, kunnen allemaal scoren, hebben allemaal een hele goede techniek. Gravenberch begint steeds meer spelverdeler te worden. Als Kudus dan creativiteit en versnelling kan brengen wordt dat echt een heel knap middenveld. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als je dat middenveld bij elkaar krijgt heb je veruit het beste middenveld van de eredivisie . |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2020 - 08:20 schreef remco k het volgende:[..] Tsja. Dit krijg je als je argumenten op zijn. Fijn dat je dat ook gewoon toegeeft. Toppertje ben je. Ik ben geradicaliseerd ten aanzien van Ten Hag.
En inderdaad er zijn ook goede dingen aan ten Hag. Zijn jas, had ik dat al gezegd?
Zijn interviews, vooral als hij een vraag krijgt die hij niet had verwacht en of het antwoord niet direct weet.... Echt wel machtig te zien hoe hij deze druk verwerkt uh uh uh en eh uh ja uh vervolgens zegt hij A en paar minuten later het tegenovergestelde van A.
Niet relevant natuurlijk.... Of toch wel...
Het vertoond relatieschap met andere verwijten aan zijn adres dat hij niet in staat is om bij te schakelen in een wedstrijd, geen plan B....
En dat verklaart natuurlijk weer een ander punt van kritiek, namelijk zijn wisselbeleid...
Je mag mij irritant vinden, een mafkees en wat al niet meer... Maar wat ik zeg klopt gewoon als een zwerende vinger! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2020 - 10:24 schreef AkaS het volgende:[..] Ik ben geradicaliseerd ten aanzien van Ten Hag. En inderdaad er zijn ook goede dingen aan ten Hag. Zijn jas, had ik dat al gezegd? Zijn interviews, vooral als hij een vraag krijgt die hij niet had verwacht en of het antwoord niet direct weet.... Echt wel machtig te zien hoe hij deze druk verwerkt uh uh uh en eh uh ja uh vervolgens zegt hij A en paar minuten later het tegenovergestelde van A. Niet relevant natuurlijk.... Of toch wel... Het vertoond relatieschap met andere verwijten aan zijn adres dat hij niet in staat is om bij te schakelen in een wedstrijd, geen plan B.... En dat verklaart natuurlijk weer een ander punt van kritiek, namelijk zijn wisselbeleid... Je mag mij irritant vinden, een mafkees en wat al niet meer... Maar wat ik zeg klopt gewoon als een zwerende vinger! Sorry, ik vind dat een deel van wat je zegt wel hout snijdt, een ander deel vind ik gewoon onwaar.
Daarnaast krijgt hij niet de credits van de goede dingen bij jou en dat is gewoon niet zoals iemand beoordeeld hoort te worden.
Dus nee, wat je zegt klopt niet allemaal als een zwerende vinger. |
|
|
|