BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jodocus
 jodocus - vrijdag 18 december 2020 - 10:46   quote  deeplink  
TANANE ophalen bij vites
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2020 - 11:21   quote  deeplink  
Een jongen die eens in de 3 wedstrijden een goede periode heeft?
jodocus
 jodocus - vrijdag 18 december 2020 - 11:47   quote  deeplink  
nou ik wil hem wel eens zien met betere spelers om zich heen
jodocus
 jodocus - vrijdag 18 december 2020 - 12:10   quote  deeplink  
mooi Alvarez ook weg , strik er omheen , wil m wel wegbrengen op de fiets zelfs met een lekke band
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 december 2020 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 10:46 schreef jodocus het volgende:
TANANE ophalen bij vites
Kan wel goed ballen maar moeilijk ventje, we hebben Kudus trouwens..
Beter een goede spits oppikken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 december 2020 - 12:18   quote  deeplink  
Mocht Alvarez verhuurt worden dan een linker centrale verdediger oppikken.

Wie kent er trouwens een goede centrale verdediger die betaalbaar is ?
Eide
 Eide - vrijdag 18 december 2020 - 13:38   quote  deeplink  
Even een speler onder de aandacht brengen: Carel Eiting is verhuurd aan Huddersfield Town op het tweede niveau in Engeland. Carel speelt vrijwel alles, wordt gezien als een van de beste voetballers en lijkt echt stappen te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2020 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 18 december 2020 - 13:41   quote  deeplink  
Neres komt dit jaar niet meer in actie. Ajax hoopt dat hij na de winterstop weer kan aansluiten bij de selectie.
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2020 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 13:38 schreef Eide het volgende:
Even een speler onder de aandacht brengen: Carel Eiting is verhuurd aan Huddersfield Town op het tweede niveau in Engeland. Carel speelt vrijwel alles, wordt gezien als een van de beste voetballers en lijkt echt stappen te maken.
Wel wat van gelezen maar niets van gezien moet ik eerlijk zeggen..

Ik heb bij hem alleen altijd twijfels gehad over de intensiteit en of hij daarin meekon.
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 december 2020 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mocht Alvarez verhuurt worden dan een linker centrale verdediger oppikken.

Wie kent er trouwens een goede centrale verdediger die betaalbaar is ?
Denswil...doet hij het nog?
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 december 2020 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 10:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, ik vind dat een deel van wat je zegt wel hout snijdt, een ander deel vind ik gewoon onwaar.

Daarnaast krijgt hij niet de credits van de goede dingen bij jou en dat is gewoon niet zoals iemand beoordeeld hoort te worden.

Dus nee, wat je zegt klopt niet allemaal als een zwerende vinger.
Misschien vreselijk onterecht, maar ik meen oprecht dat ik deze man totaal funest vind. Ik kan hem op niets goed betrappen. Telkens als het echt moet is het net niet bij hem.

Maar zoals zo vaak, ik laat mij graag het tegendeel bewezen worden.

Laat ons nog een paar potjes in de EL winnen en kampioen worden...

Ik vrees dat we er tegen Lille afgaan en psv kampioen wordt...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 december 2020 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 09:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik noem het duo Klaassen/Gravenberch goed. Die twee zijn snel op elkaar ingespeeld geraakt en doen het ondertussen heel goed als controleursduo. Kudus speelt op 10 en dus in een andere rol.

Ik zie veel muziek in een middenveld met Klaassen, Gravenberch en Kudus. Allemaal fysiek sterke jongens, kunnen allemaal scoren, hebben allemaal een hele goede techniek. Gravenberch begint steeds meer spelverdeler te worden. Als Kudus dan creativiteit en versnelling kan brengen wordt dat echt een heel knap middenveld.
Ben ik zeker met je eens. Ik zou Gravenberch nog dwingender willen zien oogt vaak wat vrijblijvend.
Kudus erbij klinkt zeker als muziek.
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 december 2020 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 11:47 schreef jodocus het volgende:
nou ik wil hem wel eens zien met betere spelers om zich heen
Ik niet jodocus. Ben het met je eens wat betreft capaciteiten maar in een top wedstrijd op CL niveau gaat deze man heel makkelijk zijn hoofd verliezen en rood zal zijn kleur zijn...
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2020 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 18:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien vreselijk onterecht, maar ik meen oprecht dat ik deze man totaal funest vind. Ik kan hem op niets goed betrappen. Telkens als het echt moet is het net niet bij hem.

Maar zoals zo vaak, ik laat mij graag het tegendeel bewezen worden.

Laat ons nog een paar potjes in de EL winnen en kampioen worden...

Ik vrees dat we er tegen Lille afgaan en psv kampioen wordt...
Doelstelling Ajax is eerste worden en overwinteren in Europa.

Daar slaagt hij nu gewoon al twee keer in en de eerste helft van de doelstellingen is nu ook al bereikt waarbij de tweede helft ook zeer voorspoedig gaat.

Als je het zo oneens bent met de doelstellingen moet je ten Hag niet aanpakken maar Overmars en van der Sar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 december 2020 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 13:41 schreef Eide het volgende:
Neres komt dit jaar niet meer in actie. Ajax hoopt dat hij na de winterstop weer kan aansluiten bij de selectie.
Ik vrees het ergste. Net nu die serieus terug was op niveau
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 december 2020 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 19:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vrees het ergste. Net nu die serieus terug was op niveau
Begon net weer te swingen. Toch breekbare speler helaas.
p111
 p111 - zaterdag 19 december 2020 - 09:37   quote  deeplink  
Nou begrijpelijk dat Alvarez weg wil,weinig speelminuten geen verblijfsvergunning voor vriendin met zijn dochtertje in Nederland. Maar wel duizenden asielzoekers hier die alles bij elkaar stelen. Nederland op zijn best.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2020 door p111 --
p111
 p111 - zaterdag 19 december 2020 - 09:43   quote  deeplink  
We komen steeds slechter in de verdedigers te zitten,misschien dat we Sanchez kunnen huren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2020 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 december 2020 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 09:37 schreef p111 het volgende:
Nou begrijpelijk dat Alvarez weg wil,weinig speelminuten geen verblijfsvergunning voor vriendin met zijn dochtertje in Nederland. Maar wel duizenden asielzoekers hier die alles bij elkaar stelen. Nederland op zijn best.
Helemaal mee eens, ik weet ook niet of Ajax wel zo z'n best heeft gedaan voor een verblijfsvergunning.
Let wel Alvarez is boos op Ajax omdat ze dit nog steeds niet voor elkaar hebben.

Willen ze hem dan zo graag behouden of zijn ze ook machteloos?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2020 door Jack Huntelaar --
wvb
 wvb - zaterdag 19 december 2020 - 10:16   quote  deeplink  
Het gaat niet best.
Veel onrust.
Een rammelend team met onvoldoende kwaliteit in de spits en in de verdediging.
De nationale competitie en veel verder reiken onze ambities niet.
Europees schieten we op alle fronten schromelijk tekort momenteel.
De trainer zwalkt, zoals ook het team.
Is geen persoonlijkheid, geen tacticus van een hoog niveau.
remco k
 remco k - zaterdag 19 december 2020 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 10:16 schreef wvb het volgende:
Het gaat niet best.
Veel onrust.
Europees op alle fronten te kort?

Je behaalt de doelstelling. En je komt niet in de de cl door 1 wedstrijd te weinig winnen. En dat in een hele lastige poule.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 december 2020 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 10:16 schreef wvb het volgende:
Het gaat niet best.
Veel onrust.
Niet best???
We staan nog steeds boven aan in de eredivisie, de spelers weten elkaar makkelijk te vinden,

we zijn zo maar net uitgeschakeld in de C.L. totaal zonder geluk deze keer want dat moet je wel hebben ook al is onze verdediging onze achilleshiel missen we idd een spits die internationaal wat betekent.

Maar het spel, het elftal draait naar behoren, dit is wel de verdienste van onze trainer.
Ook al komt hij op ons misschien niet goed over, komt hij schijnbaar op de spelers wel over want ik zag bijvoorbeeld tegen Utrecht vechtlust, ze gaan voor hem nog steeds door het vuur.

Zodra een elftal een uitgeblust indruk maakt zie je pas dat de trainer niet meer wordt gewaardeerd, geaccepteerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2020 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zaterdag 19 december 2020 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Europees op alle fronten te kort?

Je behaalt de doelstelling. En je komt niet in de de cl door 1 wedstrijd te weinig winnen. En dat in een hele lastige poule.
Waar je bovendien tussenuit valt met een half elftal aan basisspelers dat geblesseerd is.

Dat Ajax niet in goede doen is ben ik met iedereen eens, maar er wordt wel erg opportunistisch geoordeeld nu.
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 december 2020 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2020 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Doelstelling Ajax is eerste worden en overwinteren in Europa.

Daar slaagt hij nu gewoon al twee keer in en de eerste helft van de doelstellingen is nu ook al bereikt waarbij de tweede helft ook zeer voorspoedig gaat.

Als je het zo oneens bent met de doelstellingen moet je ten Hag niet aanpakken maar Overmars en van der Sar.
Overwinteren in Europa is voor de buitenwereld. Intern was de doelstelling natuurlijk Overwinteren in de CL... En dat weet je zelf natuurlijk ook mijn grote forum gabber.

Ik heb echt geprobeerd om niet negatief te zijn ten aanzien van ten Hag, maar ik vind hem echt een regelrechte kneus. Als ik zijn kop zie en hem in een interview beluister kan ik het gewoon niet geloven dat deze debiel de coach van mijn Ajax is.

Met een betere coach hadden we veel minder wisselingen gehad en een beter ingespeeld team. Je ziet gewoon dat dit team tegen betere tegenstanders geen hoge balcirculatie op de mat krijgt en daarom net tekort schiet terwijl je ziet dat er meer in zit.

Maar ik lijk wel don quichot hier.
remco k
 remco k - zaterdag 19 december 2020 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 10:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Waar je bovendien tussenuit valt met een half elftal aan basisspelers dat geblesseerd is.

Dat Ajax niet in goede doen is ben ik met iedereen eens, maar er wordt wel erg opportunistisch geoordeeld nu.
Dat dus.
remco k
 remco k - zaterdag 19 december 2020 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 11:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Overwinteren in Europa is voor de buitenwereld. Intern was de doelstelling natuurlijk Overwinteren in de CL... En dat weet je zelf natuurlijk ook mijn grote forum gabber.

Ik heb echt geprobeerd om niet negatief te zijn ten aanzien van ten Hag, maar ik vind hem echt een regelrechte kneus. Als ik zijn kop zie en hem in een interview beluister kan ik het gewoon niet geloven dat deze debiel de coach van mijn Ajax is.

Met een betere coach hadden we veel minder wisselingen gehad en een beter ingespeeld team. Je ziet gewoon dat dit team tegen betere tegenstanders geen hoge balcirculatie op de mat krijgt en daarom net tekort schiet terwijl je ziet dat er meer in zit.

Prachtige aannames. Niks meer of minder.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 december 2020 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 11:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je een Don Quichot bent hier zo?

Waarschijnlijk omdat je alleen maar negatief bent over ten Hag, wat niet helemaal terecht is.
Jij kijkt alleen heel kortzichtig naar zijn uiterlijk en naar zijn gesprekken met de pers.

Toch komt hij op de spelers wel duidelijk over, hun kijken niet hoe hij naar buiten komt.

Ik zie dus wel een hogere balcirculatie, ik zie wel dat hij met de middelen die hij heeft dat het elftal goed draait en dat er vechtlust is.

Let wel dat er al heel veel blessures zijn geweest, en dan toch boven aan staan in de competitie.
Maar goed waar wij hier ook mee aan komen, jij blijft toch je eigen gedachtes houden, dit heeft hier toch geen zin.

Onze trainer is niet de allerbeste trainer in de wereld, hij ziet er niet misschien niet uit, hij praat niet als een politicus maar toch staat hij in de belangstelling bij andere grote clubs, ook houdt de top van Ajax hem aan.
Waarom denk je ?

Tja zo blijft je een Don Quichot hier...
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 december 2020 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 12:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je een Don Quichot bent hier zo?

Waarschijnlijk omdat je alleen maar negatief bent over ten Hag, wat niet helemaal terecht is.
Jij kijkt alleen heel kortzichtig naar zijn uiterlijk en naar zijn gesprekken met de pers.

Toch komt hij op de spelers wel duidelijk over, hun kijken niet hoe hij naar buiten komt.

Ik zie dus wel een hogere balcirculatie, ik zie wel dat hij met de middelen die hij heeft dat het elftal goed draait en dat er vechtlust is.

Let wel dat er al heel veel blessures zijn geweest, en dan toch boven aan staan in de competitie.
Maar goed waar wij hier ook mee aan komen, jij blijft toch je eigen gedachtes houden, dit heeft hier toch geen zin.

Onze trainer is niet de allerbeste trainer in de wereld, hij ziet er niet misschien niet uit, hij praat niet als een politicus maar toch staat hij in de belangstelling bij andere grote clubs, ook houdt de top van Ajax hem aan.
Waarom denk je ?

Tja zo blijft je een Don Quichot hier...
Hi Jack, soms zijn we het eens en soms niet.

Ik heb geen doel op zich om ten Hag af te kraken al lijkt dat zo. Maar ik zie oprecht en onbedoeld echt helemaal niets goeds in hem.

Vanuit niets was het geweldig om de halve finale CL te halen maar s je het nu bekijkt en breder trekt hadden we met een betere trainer gewoon de finale gehaald en kunnen winnen.

Maar goed ik zie het anders, net zoals ten Hag dingen anders ziet.

Bijvoorbeeld toen wij allemaal zagen dat Donny en Neres iets toevoegden en opgesteld moesten worden zag ten Hag dit anders.

Geldt ook voor mazraoui als middenvelder. Iedereen zag en wist dat past niet en hij bleef maar volharden.... Zomaar een paar dingen.

Hoe hij met Alvarez en Martinez omgaat is ook zoiets.... Promes op 10 en Labyad maar blijven pushen etc etc.

Maar ik heb gehoord wat je zegt ben het alleen niet eens.

Ik ben ook niet negatief, ik benoem wat negatief is.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 19 december 2020 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Ja had het al gelezen tijdje terug. Bijzonder
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 december 2020 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
tjah ik ben liever profvoetballer die tijdelijk zonder vriendin en kind zit en miljoenen verdient, dan een asielzoeker waarvan je vriendin en kind zijn vermoord en je iets van een betere toekomst zoekt.. ;) en nu heb ik het niet over de oostblokkers die de dakgoten nog net niet van je huis jatten.. (niet allemaal natuurlijk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - zaterdag 19 december 2020 - 16:32   quote  deeplink  
Gaat uiteraard niet over de goeie,maar er zitten echt behoorlijk veel miskleumen tussen uit de zg veilige landen.

Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 december 2020 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 12:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hi Jack, soms zijn we het eens en soms niet.

Ik heb geen doel op zich om ten Hag af te kraken al lijkt dat zo. Maar ik zie oprecht en onbedoeld echt helemaal niets goeds in hem.

Vanuit niets was het geweldig om de halve finale CL te halen maar s je het nu bekijkt en breder trekt hadden we met een betere trainer gewoon de finale gehaald en kunnen winnen.

Maar goed ik zie het anders, net zoals ten Hag dingen anders ziet.

Bijvoorbeeld toen wij allemaal zagen dat Donny en Neres iets toevoegden en opgesteld moesten worden zag ten Hag dit anders.

Geldt ook voor mazraoui als middenvelder. Iedereen zag en wist dat past niet en hij bleef maar volharden.... Zomaar een paar dingen.

Hoe hij met Alvarez en Martinez omgaat is ook zoiets.... Promes op 10 en Labyad maar blijven pushen etc etc.

Maar ik heb gehoord wat je zegt ben het alleen niet eens.

Ik ben ook niet negatief, ik benoem wat negatief is.
Dat mag AkaS!
Alleen zijn je argumenten te veel naar de trainer gericht.

Het wil namelijk niet direct te zeggen dat een trainer het gedaan heeft als een speler(s) een fout(en) maakt, je kan een wedstrijd verliezen daardoor, zoals een halve finale in de C.L.

Ik vind dit geen juiste opmerking, dus waarom reken je hem dit aan?

Wie zegt dat een andere trainer de finale had gehaald ?

Die had misschien niet door gegaan na de winterstop.
Aan "als" heb je niets, is niet gegarandeerd.

Hij stelt niet altijd die spelers op die ik in m'n hoofd heb.
Daar had hij wellicht zijn redenen voor, die kunnen jij en ik niet zo maar invullen.
Soms is dit ook niet verkeerd om spelers op een andere positie uit te proberen of een speler die jouw voorkeur niet heeft om die op te stellen.

Ik heb al eerder laten weten dat wij de veldtrainingen niet zien, hoe daar getraind wordt, wie er positief uitrollen, wie er licht geblesseerd raakt etc.

We staan boven aan in de Nederlandse competitie.
Dat we uit de C.L. gekegeld zijn is niet door de trainer gebeurd.

We hebben niet voldoende gescoord, de spitsen die we hebben komen duidelijk te kort.
Ook valt onze verdediging wat te verwijten.
Dit verwijt mag je eerder bij Reiziger en Bogarde weg leggen, die trainen ze dagelijks op dat vlak.

Ik heb nog niet voldoende redenen gezien waarom we een andere trainer moeten nemen, maar die zullen er ongetwijfeld gaan komen de komende tijd
remco k
 remco k - zaterdag 19 december 2020 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 17:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat mag AkaS!
Alleen zijn je argumenten te veel naar de trainer gericht.

Het wil namelijk niet direct te zeggen dat een trainer het gedaan heeft als een speler(s) een fout(en) maakt, je kan een wedstrijd verliezen daardoor, zoals een halve finale in de C.L.

Ik vind dit geen juiste opmerking, dus waarom reken je hem dit aan?

Wie zegt dat een andere trainer de finale had gehaald ?

Die had misschien niet door gegaan na de winterstop.
Aan "als" heb je niets, is niet gegarandeerd.

Hij stelt niet altijd die spelers op die ik in m'n hoofd heb.
Daar had hij wellicht zijn redenen voor, die kunnen jij en ik niet zo maar invullen.
Soms is dit ook niet verkeerd om spelers op een andere positie uit te proberen of een speler die jouw voorkeur niet heeft om die op te stellen.

Ik heb al eerder laten weten dat wij de veldtrainingen niet zien, hoe daar getraind wordt, wie er positief uitrollen, wie er licht geblesseerd raakt etc.

We staan boven aan in de Nederlandse competitie.
Dat we uit de C.L. gekegeld zijn is niet door de trainer gebeurd.

We hebben niet voldoende gescoord, de spitsen die we hebben komen duidelijk te kort.
Ook valt onze verdediging wat te verwijten.
Dit verwijt mag je eerder bij Reiziger en Bogarde weg leggen, die trainen ze dagelijks op dat vlak.

Ik heb nog niet voldoende redenen gezien waarom we een andere trainer moeten nemen, maar die zullen er ongetwijfeld gaan komen de komende tijd
Je verwacht dat je de komende tijd meer redenen gaat zien om de trainer wel te ontslaan?

Kortom, je hebt er geen vertrouwen in dat Ajax kampioen gaat worden?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 december 2020 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Je verwacht dat je de komende tijd meer redenen gaat zien om de trainer wel te ontslaan?

Het is misschien verkeerd geformuleerd, "de komende tijd" had "in de komende jaren" moeten zijn.

Na een aantal jaren is de chemie uitgewerkt tussen trainer en spelers.

Dan wordt het wellicht tijd voor een andere trainer.
Maar ook die zal niet altijd zijn stempel kunnen drukken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 december 2020 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 16:32 schreef p111 het volgende:
Gaat uiteraard niet over de goeie,maar er zitten echt behoorlijk veel miskleumen tussen uit de zg veilige landen.
achja... ken ook genoeg rotte nederlandse appels kerel.. helaas... en ook daar maken de slechten het kapot voor de goeden...
remco k
 remco k - zaterdag 19 december 2020 - 21:22   quote  deeplink  
Overal rotte appels.

Echter moet men niet zomaar voorbij gaan aan de grote verschillen in percentages criminaliteit tussen verschillende afkomsten.

Waarbij Antilianen nog steeds de lijst aanvoeren op korte afstand gevolgd door de Marokaanse afkomst.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 december 2020 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 14:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah ik ben liever profvoetballer die tijdelijk zonder vriendin en kind zit en miljoenen verdient, dan een asielzoeker waarvan je vriendin en kind zijn vermoord en je iets van een betere toekomst zoekt.. ;) en nu heb ik het niet over de oostblokkers die de dakgoten nog net niet van je huis jatten.. (niet allemaal natuurlijk)
Hahaha hou toch op man! Linkse hippie!
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 15:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha hou toch op man! Linkse hippie!
alles behalve een linkse hippie ;) laat ik het anders stellen... geldvluchtelingen weren, echte oorlogsvluchtelingen helpen tot het veilig is in eigenland..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 december 2020 - 08:46   quote  deeplink  
Bazour normaliter verdedigende middenvelder(6), speelt bij Vitesse de laatste tijd als centrale verdediger.

Hij doet dit naar mijn inziens goed tot zeer goed met veel bravour.

Het is geen gemakkelijke jongen maar Bazour terug kopen mocht Alderweireld te duur zijn of niet wilt komen?
p111
 p111 - maandag 21 december 2020 - 09:38   quote  deeplink  
Daar ben ik het mee eens Bazoer is op dit moment een van de betere CV van de eredivisie en zeer zeker beter als Schuurs/Alvarez.Ik word ook elke week meer fan van Jody Veerman de middenvelder van Heerenveen die echt een geweldige spelverdeeler is,er zijn er maar weinig die zo,n pas of lange trap hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2020 door p111 --
AkaS
 AkaS - maandag 21 december 2020 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2020 - 08:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bazour normaliter verdedigende middenvelder(6), speelt bij Vitesse de laatste tijd als centrale verdediger.

Hij doet dit naar mijn inziens goed tot zeer goed met veel bravour.

Het is geen gemakkelijke jongen maar Bazour terug kopen mocht Alderweireld te duur zijn of niet wilt komen?
Aldeweireld wordt hopelijk niet teruggekocht. Hij is niet veel sneller dan Blind en ook niet groter. Als we midden om een stabiele middenmoter te worden op CL niveau met een keer in de zoveel tijd een uitschieter naar boven, dan moet er echt een speler met snelheid en enige lengte komen.
AkaS
 AkaS - maandag 21 december 2020 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2020 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

De selectie is goed genoeg, maar de trainer niet. Dus ja ik heb mijn twijfels over het kampioenschap. Vrees dat psv steeds meer in vorm raakt en wij de plank gaan misslaan omdat er telkens gehusseld wordt.

Er moet nu een definitieve keuze gemaakt worden, blessures uitgezonderd.

En mijn inziens moet je het seizoen afmaken met Alvarez en Martinez als centraal duo. Blind desnoods op 10 ipv Labyad. En later Kudus op 10. En Blind aanvoerder in de kleedkamer...
remco k
 remco k - maandag 21 december 2020 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2020 - 10:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Aldeweireld wordt hopelijk niet teruggekocht. Hij is niet veel sneller dan Blind en ook niet groter. Als we midden om een stabiele middenmoter te worden op CL niveau met een keer in de zoveel tijd een uitschieter naar boven, dan moet er echt een speler met snelheid en enige lengte komen.
Alder is 1,86, blind is 1,80. Dat is een aanzienlijk verschil. Er zijn maar weinig defensieve toppers langer dan 1,90.

Alder is onder pochetino altijd gewend geweest om met ruimte in de rug te spelen en is echt een stuk sneller dan Blind.

Ik denk alleen dat het terughalen van alderweireld een utopie is.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2020 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2020 - 10:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

De selectie is goed genoeg, maar de trainer niet. Dus ja ik heb mijn twijfels over het kampioenschap. Vrees dat psv steeds meer in vorm raakt en wij de plank gaan misslaan omdat er telkens gehusseld wordt.

Er moet nu een definitieve keuze gemaakt worden, blessures uitgezonderd.

En mijn inziens moet je het seizoen afmaken met Alvarez en Martinez als centraal duo. Blind desnoods op 10 ipv Labyad. En later Kudus op 10. En Blind aanvoerder in de kleedkamer...
Weke keuze is niet gemaakt dan?

Alleen de 10 en 9 niet. En dat komt mede door blessures
nummer10
 nummer10 - maandag 21 december 2020 - 11:38   quote  deeplink  
wat zou tenhag doen als neres fit is ? antony en neres elke keer wisselen omdat tadic maar links wil blijven staan ? wat ik me wel afvraag, zou neres of antony op 9 kunnen ?
nummer10
 nummer10 - maandag 21 december 2020 - 11:42   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/136709/kudus-maakt-woensdag-mogelijk-rentree-voor-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

dat is dan mooi
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2020 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2020 - 09:38 schreef p111 het volgende:
Daar ben ik het mee eens Bazoer is op dit moment een van de betere CV van de eredivisie en zeer zeker beter als Schuurs/Alvarez.Ik word ook elke week meer fan van Jody Veerman de middenvelder van Heerenveen die echt een geweldige spelverdeeler is,er zijn er maar weinig die zo,n pas of lange trap hebben.
Denk dat Joey Veerman (nog) te licht is voor Ajax. In topwedstrijden zie je hem vaak niet.
p111
 p111 - maandag 21 december 2020 - 12:33   quote  deeplink  
Nou ik denk het niet zijn basis is geweldig,voor de rest kan hij alleen maar beter worden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2020 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2020 - 12:33 schreef p111 het volgende:
Nou ik denk het niet zijn basis is geweldig,voor de rest kan hij alleen maar beter worden.
Mag jij denken hoor we hebben toch geen plek voor hem. :p
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2020 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2020 - 12:33 schreef p111 het volgende:
We hebben trouwens Kenneth Taylor al is 3 jaar jonger dan Veerman.
Met minstens zoveel potentie.!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0252599