BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 28 december 2020 - 21:18   quote  deeplink  
Dus is het maar weer meteen een aanwinst?
nummer10
 nummer10 - maandag 28 december 2020 - 21:42   quote  deeplink  
ben normaal niet zo van de youtube filmpjes.. wat me echter opvalt is het amateur niveau waarin hij de doelpuntjes maakt.. en wat ik hiervan zie is 12 echt wel veel.. uitgaande van het filmpje natuurlijk wat niet veel zegt..

https://youtu.be/5sFQL-lrqwg
remco k
 remco k - maandag 28 december 2020 - 22:53   quote  deeplink  
Die spits uit brazlilie eens even wat van bekeken. Maar op die beelden is dat totaal geen speler die bij ons zou passen en is hij eigenlijk ook gewoon niet zo goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 december 2020 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2020 - 21:18 schreef Loetje het volgende:
Dus is het maar weer meteen een aanwinst?
Dat is altijd afwachten, ken hem niet maar Antony heeft hem aan bevolen, heb ik een poos geleden gelezen
Maar Ajax had hem schijnbaar al eerder bekeken.

De gedachte er achter vind ik het wel slim van Overmars.

Drie Brazilianen die al eerder met elkaar gespeeld hebben of die elkaar kennen van die ene club uit Brazilië zullen niet zo snel vertrekken, ze hebben elkaar in een vreemd land.

Je houdt ze dan langer vast waardoor je team groeit naar een hoger niveau.
Vertrekken ze na een paar jaar gaat Ajax cashen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2020 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 december 2020 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2020 - 22:53 schreef remco k het volgende:
Die spits uit brazlilie eens even wat van bekeken. Maar op die beelden is dat totaal geen speler die bij ons zou passen en is hij eigenlijk ook gewoon niet zo goed.
Oke, ik had hem nog niet bekeken, ga ik nu doen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 december 2020 - 23:20   quote  deeplink  
Ik zie idd op de beelden intikkertjes, niet echt bijzonder.
Heb geen balbehandeling gezien, kan niet zeggen dat hij goed is in de kleine ruimte.
Maar goed ze zullen wel meer van hem gezien hebben.

Hij zal geen hoog salaris eisen zoals Suarez of Milik
Misschien dat ze alleen geïnteresseerd zijn, verder niet
Loetje
 Loetje - maandag 28 december 2020 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2020 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is altijd afwachten, ken hem niet maar Antony heeft hem aan bevolen, heb ik een poos geleden gelezen
Maar Ajax had hem schijnbaar al eerder bekeken.

De gedachte er achter vind ik het wel slim van Overmars.

Drie Brazilianen die al eerder met elkaar gespeeld hebben of die elkaar kennen van die ene club uit Brazilië zullen niet zo snel vertrekken, ze hebben elkaar in een vreemd land.

Je houdt ze dan langer vast waardoor je team groeit naar een hoger niveau.
Vertrekken ze na een paar jaar gaat Ajax cashen
Nou nou, Antony roept wat.

Dus als die de Paus adviseert, moet Ajax de Paus halen?

Kom op man, doe niet zo naïef.

Kijk wat Messi allemaal adviseert bij Barca, niet een ding wat geslaagd is.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 december 2020 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2020 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

niet spotten met de paus.. ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 december 2020 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2020 - 22:53 schreef remco k het volgende:
zoals ik al zei.. zie geen reden dat die betee zou zijn dan de spitsen nu
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 december 2020 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2020 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Goed lezen gap
Ajax volgde hem al langer, oja en Antony zegt wat
De pers ook
O en Messi ook
Zelf neem ik ook alles met een korreltje zout

Dus niet bij mij zijn oke?
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 december 2020 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2020 - 01:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed lezen gap
Ajax volgde hem al langer, oja en Antony zegt wat
De pers ook
O en Messi ook
Zelf neem ik ook alles met een korreltje zout

Dus niet bij mij zijn oke?
Wel bij jou zijn, want je wandelt weer eens geweldig achter wat geruchtjes aan van onze haatkrant.

Meneertje die en die moet komen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 december 2020 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2020 - 08:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel bij jou zijn, want je wandelt weer eens geweldig achter wat geruchtjes aan van onze haatkrant.

Meneertje die en die moet komen
Heb ik dat gezegd dan, dat deze meneer moet komen?

De transfermarkt is nog niet open maar vind dit wel een leuke tijd.
Het zou mooi zijn mochten we een speler binnen halen maar zou blijer zijn met een rcv.

Weet ik veel van jullie haatkrant..

Gaat het wel goed met je Brabo, je klinkt zo aanvallend ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 december 2020 - 10:24   quote  deeplink  
Vroeger werd er hier meer geruchten geplaatst heb ik het idee, maar mocht dat veranderd zijn zal ik ze niet meer plaatsen, mij goed hoor!

Ik vond het altijd wel leuk, let niet zo van welke krant ze nemen toch alles over van elkaar
AkaS
 AkaS - dinsdag 29 december 2020 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2020 - 10:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vroeger werd er hier meer geruchten geplaatst heb ik het idee, maar mocht dat veranderd zijn zal ik ze niet meer plaatsen, mij goed hoor!

Ik vond het altijd wel leuk, let niet zo van welke krant ze nemen toch alles over van elkaar
Geruchten geven stof tot speculatie en discussie en daar is het forum voor. Niet voor pseudo journalisten. Dus blijf vooral posten Jack en ik blijf gewoon zeiken over ten Hag en Blind die ik never zou opstellen en zijn opbouwende kwaliteiten enorm overschat worden... In ieder geval in dit Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 december 2020 - 10:41   quote  deeplink  
quote:

Mag toch prima. Lezen ze er maar overheen..

Denk dat die Brenner een beetje vergelijkbaar is met Danilo.
Geen idee of hij veel beter is hij is wel snel misschien iets betere afmaker.

Danilo vaak wat wild maar lijkt beter in de combinatie.
(Gebaseerd op YouTube beelden)

Ajax scout hem al langer dus zullen hem vast live gezien hebben en weten of het echt interessant is.
AkaS
 AkaS - dinsdag 29 december 2020 - 10:46   quote  deeplink  
En het wordt tijd om het centrale duo van Ajax te wegen en te constateren dat zij niet goed genoeg zijn. Ajax heeft verder veel tijd en geld gestoken in het scouten en aankopen van Alvarez en Martinez. Nu is de tijd gekomen dat ten Hag hen een kans moet geven!!!

Laat Blind maar de concurrentie op het middenveld aangaan met Kudus, Gravenberch en Klaassen... we all know who will fit and who will not.... als je tenminste niet naar achternamen kijkt!
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 december 2020 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2020 - 10:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd dan, dat deze meneer moet komen?

De transfermarkt is nog niet open maar vind dit wel een leuke tijd.
Het zou mooi zijn mochten we een speler binnen halen maar zou blijer zijn met een rcv.

Weet ik veel van jullie haatkrant..

Gaat het wel goed met je Brabo, je klinkt zo aanvallend ?
Nee hoor, maar als je me een beetje kent weet je dat ik een schurft heb aan geruchten en ook op basis van die geruchten allerlei discussies erover gaan voeren.

Dat heb ik naar veel meer mensen gehad, die omdat iemand iets zegt dat ofwel over gaat nemen, ofwel veel te diep op in gaat.

Ik concentreer me liever op nieuws wat Ajax naar buiten brengt.

En dan is suggereren voor mij al veel en veel te veel.

En die haatkrant, ik denk dat je zelf ook wel weet dat De Telegraaf al jaren bezig is met het meest negatieve nieuws over Ajax te brengen en 80% van hun shit en geruchten niet klopt. En dat heeft Ajax als mediapartner....
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 december 2020 - 11:07   quote  deeplink  
quote:

Is ook zo, je hebt er alleen geen drol aan.

Vind dit dus prima zo.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 december 2020 - 11:12   quote  deeplink  
Weet idd ook van die haatkrant, duidelijk amigo

Uiteindelijk heb je niets aan geruchten
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2020 - 09:50   quote  deeplink  
Speculeren mag toch op een forum? Wil je er niet op reageren of interesseert het je niet lees je er toch lekker overheen?
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2020 - 10:38   quote  deeplink  
Het hele forum draait om meningen.

Geruchten bespreken om te kijken wie welke speler voor Ajax interessant vind kan daar prima bij horen lijkt me.

Ik kan me echter ook goed voorstellen dat je er moe van wordt. 90% van de geruchten zijn vaak complete onzin en nergens op gebaseerd.

Tis maar net waar je zelf zin in hebt denk ik.
p111
 p111 - woensdag 30 december 2020 - 11:11   quote  deeplink  
Ach ik ga er van uit dat ze niet alleen een speler kopen van 10 milj/omdat Antony zegt hij is goed.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 december 2020 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2020 - 11:11 schreef p111 het volgende:
Ach ik ga er van uit dat ze niet alleen een speler kopen van 10 milj/omdat Antony zegt hij is goed.
kan me nog een vriendje van suarez herrinderen.. weet zijn naam niet eens meer haha
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2020 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2020 - 10:38 schreef remco k het volgende:
Het hele forum draait om meningen.

Geruchten bespreken om te kijken wie welke speler voor Ajax interessant vind kan daar prima bij horen lijkt me.

Ik kan me echter ook goed voorstellen dat je er moe van wordt. 90% van de geruchten zijn vaak complete onzin en nergens op gebaseerd.

Tis maar net waar je zelf zin in hebt denk ik.
Zo is het toch een deel klopt niets van maar soms wel leuk om over te speculeren.
Ken Brenner niet maar Ajax schijnt hem langer te volgen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2020 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2020 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan me nog een vriendje van suarez herrinderen.. weet zijn naam niet eens meer haha
Lodeiro
p111
 p111 - woensdag 30 december 2020 - 11:41   quote  deeplink  
Dat was Lodeiro was geen top maar ook geen weggooier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2020 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2020 - 11:41   quote  deeplink  
Die doet het best behoorlijk tegenwoordig volgens mij
p111
 p111 - woensdag 30 december 2020 - 11:42   quote  deeplink  
Heeft het niet slecht gedaan .
p111
 p111 - woensdag 30 december 2020 - 11:44   quote  deeplink  
Een ding hebben ze voor die zuidamerikanen het zijn wel winnaars.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 december 2020 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2020 - 11:11 schreef p111 het volgende:
Nee natuurlijk niet, wie zegt dat dan ?

Ze hebben al wel 2 spelers van deze club, dat deze heren al samen gespeeld hebben spreekt wel in zijn voordeel.
Geloof me, ze houden echt wel alle spelers in de gaten en dan heb ik het over alle clubs in de hogere competitie in Zuid Amerika en Europa.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2020 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 30 december 2020 - 11:57   quote  deeplink  
Ja dat geloof ik direkt,maar Brenner zou dan de vijfde spits worden als hij gekocht word.Klaas/Troure/Brobbey/Tadic/Danillo en dan evt die Brenner,dat zou dan een uitverkoop worden eind van het seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 december 2020 - 11:59   quote  deeplink  
Het wordt nu wat serieuzer als ik dit bericht mag geloven want er schijnt een bod van 10 miljoen inclusief bonussen en een 4 jaar contract weg gelegd zijn door Ajax voor deze speler.

Maar werd niet geaccepteerd..
Het wordt pas serieus mocht het waar zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2020 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 30 december 2020 - 12:11   quote  deeplink  
Ja nou ik heb nu ook op youtube gekeken maar dan kan je weinig over hem zeggen hij staat wel veel op de goede plek(inzicht) en heeft wel inzet en scoort redelijk veel en een goed gemiddelde.Alleen zie ik weinig van zijn voetbal capiciteiten in de combinatie in de 1 tegen 1 passeert hij makkelijk enz enz.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2020 door p111 --
p111
 p111 - woensdag 30 december 2020 - 15:05   quote  deeplink  
Wat mij echt irriteert is dat je totaal geen info krijgt van Kudus/Troure/Brobbey/Mazraoui/Klaasen/Neres allemaal mensen die geblesseerd zijn/waren en waar je totaal geen info over krijgt.Ik weet dat ze geen info over de blessures geven,maar volgens mij kun je wel aangeven wanneer ze weer in de groep trainen wanneer ze verwacht worden enz enz

Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 december 2020 - 15:27   quote  deeplink  
Volgens mij met allen die jij nu aanstipt alleen ligt het nu even stil, korte winterstop.
Zelfs Jurriën Timber, die niet onverdienstelijk in viel voor Schuurs schijnt weer te kunnen gaan trainen, heb ik gelezen
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2020 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2020 - 15:05 schreef p111 het volgende:
Wat mij echt irriteert is dat je totaal geen info krijgt van Kudus/Troure/Brobbey/Mazraoui/Klaasen/Neres allemaal mensen die geblesseerd zijn/waren en waar je totaal geen info over krijgt.Ik weet dat ze geen info over de blessures geven,maar volgens mij kun je wel aangeven wanneer ze weer in de groep trainen wanneer ze verwacht worden enz enz
Volgens mij traint kudus weer met de groep. Zouden we Neres pas na de winter op zijn vroegst weer zien. Mazraoui en Klaassen doen volgens mij weer mee dadelijk. M
Alleen van Traore en Brobbey is er niet veel naar buiten gekomen volgens mij.
p111
 p111 - woensdag 30 december 2020 - 21:39   quote  deeplink  
Klopt toch jammer
Eide
 Eide - donderdag 31 december 2020 - 15:05   quote  deeplink  
Liverpool zou Schuurs willen ophalen bij Ajax. Vanwege de blessuregolf van Liverpool wil Liverpool een verdediger aantrekken en Schuurs zou indruk gemaakt hebben op Klopp na de dubbele ontmoeting in de Champions League.
Loetje
 Loetje - donderdag 31 december 2020 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 15:05 schreef Eide het volgende:
Liverpool zou Schuurs willen ophalen bij Ajax. Vanwege de blessuregolf van Liverpool wil Liverpool een verdediger aantrekken en Schuurs zou indruk gemaakt hebben op Klopp na de dubbele ontmoeting in de Champions League.
30 miljoen vragen voor de grootste miskleun achterin van de laatste 15 jaar om vervolgens te investeren in 2 goede verdedigers.

Zou de deal van de eeuw zijn
Pietje
 Pietje - donderdag 31 december 2020 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 15:05 schreef Eide het volgende:
Als dat waar zou zijn, is dat goed nieuws voor Ajax. Nog maar enkele maanden geleden was ik flink boos over het feit dat Schuurs geen kansen kreeg om zichzelf te bewijzen. Na een hoop wedstrijden dit seizoen, ben ik er inmiddels achter, dat zijn niveau niet hoger zal worden dan dat hij nu laat zien. Jammer maar helaas.
Als Ajax een mooie transfersom kan opstrijken voor hem, moeten zij daar niet lang over nadenken.
Maar met dat geld zal Ajax wel de boer op moeten om versterking te zoeken.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 december 2020 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 15:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

30 miljoen vragen voor de grootste miskleun achterin van de laatste 15 jaar om vervolgens te investeren in 2 goede verdedigers.

misschien dat die daar wel beter past dan in het ajax systeem... net zoals botman het nu zo goed doet in frankrijk.. maar goed wat je al zegt zal een prima deal zijn, ik zie het ook niet meer in hem, ondanks dat die nog jong is natuurlijk..
Loetje
 Loetje - donderdag 31 december 2020 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

misschien dat die daar wel beter past dan in het ajax systeem... net zoals botman het nu zo goed doet in frankrijk.. maar goed wat je al zegt zal een prima deal zijn, ik zie het ook niet meer in hem, ondanks dat die nog jong is natuurlijk..
Al slaagt die bij Bayern, hij laat nu toch gewoon zien er bij ons werkelijk niets, maar dan ook echt helemaal niets van te bakken?

Zelfs Oleguer was beter. Tering, wat is Schuurs slecht dit seizoen. Zo'n beetje hoofdverantwoordelijk voor zo een beetje 90% van de kansen tegen. Met trots gevolgd door de heren Daley Blind en Nicolas Tagliafico!

Het erge is, ik had de meeste twijfels over Nous. Dat blijkt de eerste seizoenshelft echt met straatlengte afstand onze beste verdediger geweest.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 december 2020 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 17:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al slaagt die bij Bayern, hij laat nu toch gewoon zien er bij ons werkelijk niets, maar dan ook echt helemaal niets van te bakken?

Zelfs Oleguer was beter. Tering, wat is Schuurs slecht dit seizoen. Zo'n beetje hoofdverantwoordelijk voor zo een beetje 90% van de kansen tegen. Met trots gevolgd door de heren Daley Blind en Nicolas Tagliafico!

Het erge is, ik had de meeste twijfels over Nous. Dat blijkt de eerste seizoenshelft echt met straatlengte afstand onze beste verdediger geweest.
Helemaal mee eens amigo
Ik hoop dat hij snel beter gaat presteren maar ben er bang voor
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 december 2020 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 15:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook maar een gerucht.. Maar Schuurs voor 30 miljoen is nog altijd minder dan die Maguire van 88 miljoen:p
Alvarez, Martinez mogen van mij ook nog wel proberen maar met 30 voor Schuurs zou ik Sanchez proberen.
Loetje
 Loetje - donderdag 31 december 2020 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 17:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook maar een gerucht.. Maar Schuurs voor 30 miljoen is nog altijd minder dan die Maguire van 88 miljoen:p
Alvarez, Martinez mogen van mij ook nog wel proberen maar met 30 voor Schuurs zou ik Sanchez proberen.
En Alderweireld erbij.

Van flop naar top.

Laatste zin geleerd van AkaS, al draait die hem altijd om ;-)
p111
 p111 - donderdag 31 december 2020 - 17:48   quote  deeplink  
Nou ik hoop dat die maffe duitser Schuurs komt ophalen,dat zou echt de deal van de eeuw zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 december 2020 - 20:43   quote  deeplink  
Hadden jullie maar gelijk naar mij geluisterd over Schuurs, hadden jullie eerder niet om hem hoeven te schreeuwen in Ajax 1.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 december 2020 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 20:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hadden jullie maar gelijk naar mij geluisterd over Schuurs, hadden jullie eerder niet om hem hoeven te schreeuwen in Ajax 1.
Haha je bent niet de enige, ik had ook mijn ernstige twijfels Warrior

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 december 2020 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 december 2020 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 17:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Alderweireld erbij.

Van flop naar top.

Toch iets geleerd haha waar kan ik tekenen.
AkaS
 AkaS - vrijdag 01 januari 2021 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 17:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Alderweireld erbij.

Van flop naar top.

Het is een proces Loetje, uiteindelijk ga je van top naar flop en van flop naar top.
Happy New Year maat. Ik wens je uitsluitend het allerbeste toe, inclusief heel veel Ajax juichmomenten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0269339