BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 januari 2021 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2020 - 15:05 schreef p111 het volgende:
Wat mij echt irriteert is dat je totaal geen info krijgt van Kudus/Troure/Brobbey/Mazraoui/Klaasen/Neres allemaal mensen die geblesseerd zijn/waren en waar je totaal geen info over krijgt.Ik weet dat ze geen info over de blessures geven,maar volgens mij kun je wel aangeven wanneer ze weer in de groep trainen wanneer ze verwacht worden enz enz
Net dit gelezen:

Ajax kan na de winterstop weer een beroep doen op Mazraoui, Kudus en Neres. "Achter de namen van Brian Brobbey en Lassina Traoré staan nog de grootste vraagtekens. Noussair Mazraoui, David Neres en Mohammed Kudus zijn normaal gesproken sowieso weer van de partij."
p111
 p111 - vrijdag 01 januari 2021 - 13:31   quote  deeplink  
Klopt,ik heb het ook net gelezen maar volgens mij is dat geen nws van Ajax maar een gedachte van Verwey.Maar die is meestal wel goed geinformeerd.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 januari 2021 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 13:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Net dit gelezen:

Ajax kan na de winterstop weer een beroep doen op Mazraoui, Kudus en Neres. "Achter de namen van Brian Brobbey en Lassina Traoré staan nog de grootste vraagtekens. Noussair Mazraoui, David Neres en Mohammed Kudus zijn normaal gesproken sowieso weer van de partij."
Zal fijn zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 januari 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 13:31 schreef p111 het volgende:
Klopt,ik heb het ook net gelezen maar volgens mij is dat geen nws van Ajax maar een gedachte van Verwey.Maar die is meestal wel goed geinformeerd.
Klopt die is meestal vrij goed op de hoogte
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 januari 2021 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 07:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het is een proces Loetje, uiteindelijk ga je van top naar flop en van flop naar top.
Happy New Year maat. Ik wens je uitsluitend het allerbeste toe, inclusief heel veel Ajax juichmomenten!
Thanks ouwe, jij ook!

Al zal het voor mij in uitgerekend januari weinig Ajax worden. Maandag begint een verbouwing, dat kost wel een week of 3/4.
p111
 p111 - vrijdag 01 januari 2021 - 16:00   quote  deeplink  
Hopelijk doet Aax het goed, dan verbouwd het een stuk prettiger.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 januari 2021 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 15:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Thanks ouwe, jij ook!

Al zal het voor mij in uitgerekend januari weinig Ajax worden. Maandag begint een verbouwing, dat kost wel een week of 3/4.
Is begrijpelijk Loetje, succes met de verbouwing!
Hopelijk staat Ajax na je verbouwing nog steeds boven aan!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 januari 2021 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2021 - 16:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is begrijpelijk Loetje, succes met de verbouwing!
Hopelijk staat Ajax na je verbouwing nog steeds boven aan!
En anders is Ajax toe aan een verbouwing!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 januari 2021 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 10:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En anders is Ajax toe aan een verbouwing!
De achterhoede zeker met Schuurs, de rest mag van mij blijven staan.
Blind komt logisch in de problemen omdat de 6 en rcv verzaakt, zodoende kan Blind het niet belopen
Blind moet je met zijn lengte en ervaring niet uit de verdediging weg halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2021 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zaterdag 02 januari 2021 - 11:16   quote  deeplink  
Als Kudus terug is heb je een nog sterker middenveld,en dan Alvares voor Schuurs dan gaat Ajax een sterke maand Januari tegemoet.Met Schuurs ben ik klaar,die zal echt eerst een kerel moeten worden voor hij weer in de basis komt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 januari 2021 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 11:16 schreef p111 het volgende:
Als Kudus terug is heb je een nog sterker middenveld,en dan Alvares voor Schuurs dan gaat Ajax een sterke maand Januari tegemoet.Met Schuurs ben ik klaar,die zal echt eerst een kerel moeten worden voor hij weer in de basis komt.
Nogmaals, geef Kudus de tijd. Die jongen heeft enkele wedstrijden goed gespeeld en heeft er direct lang uitgelegen.

Besef ook dat Ajax op het middenveld vooral defensief kwetsbaar is. Daar veranderd Kudus niets aan want die is ook aanvallend ingesteld.

Alsjeblieft jongens, neem dit mee om teleurstelling te voorkomen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 januari 2021 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 11:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De achterhoede zeker met Schuurs, de rest mag van mij blijven staan.
Blind komt logisch in de problemen omdat de 6 en rcv verzaakt, zodoende kan Blind het niet belopen
Blind moet je met zijn lengte en ervaring niet uit de verdediging weg halen.
Vind dat Blind het goed gedaan heeft hoor en inderdaad ze laten hem te vaak zwemmen.
Vind wel dat hij een jasje uitgedaan heeft na zijn kastje wat logisch is.

De 6 moet meer bewaken vond ik ook overigens van Gravenberch die maar een beetje als een kip zonder kop rondliep.
En Schuurs moet zijn directe duels eerder beslissen i.p.v. als een schoothondje mee te lopen.
Alvarez of Martinez moeten vaker gebruikt gaan worden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 januari 2021 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 11:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals, geef Kudus de tijd. Die jongen heeft enkele wedstrijden goed gespeeld en heeft er direct lang uitgelegen.

Besef ook dat Ajax op het middenveld vooral defensief kwetsbaar is. Daar veranderd Kudus niets aan want die is ook aanvallend ingesteld.

Alsjeblieft jongens, neem dit mee om teleurstelling te voorkomen.
Kudus begon echt leuk. Hoop wel dat hij snel vrij van blessure is zowel fysiek als in zijn hoofd.
Hoop dat hij snel weer de oude is vond hem goed beginnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 januari 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 13:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind dat Blind het goed gedaan heeft hoor en inderdaad ze laten hem te vaak zwemmen.
Vind wel dat hij een jasje uitgedaan heeft na zijn kastje wat logisch is.

De 6 moet meer bewaken vond ik ook overigens van Gravenberch die maar een beetje als een kip zonder kop rondliep.
En Schuurs moet zijn directe duels eerder beslissen i.p.v. als een schoothondje mee te lopen.
Alvarez of Martinez moeten vaker gebruikt gaan worden.
Klopt, mocht Ajax geen centrale verdediger halen in de Winterstop dan is mijn hoop op Jurriën Timber of Alvarez.
Martinez zie ik als stand inn voor Blind, Klaassen op 6 en Kudus op 10 en we pakken PSV

Oh en Tadic uiteraard in de spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 januari 2021 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 14:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, mocht Ajax geen centrale verdediger halen in de Winterstop dan is mijn hoop op Jurriën Timber of Alvarez.
Martinez zie ik als stand inn voor Blind, Klaassen op 6 en Kudus op 10 en we pakken PSV

Oh en Tadic uiteraard in de spits
En voorin Neres-Tadic-Antony ? Of toch Promes links? Tadic-Hunt-Antony mag van mij ook nog.
Alvarez vind ik ook wel even i.p.v. Schuurs
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 januari 2021 - 16:48   quote  deeplink  
Neres-Tadic-Antony, mocht Neres nog niet fit genoeg zijn dan Promes.
Huntelaar toevoegen mochten we achter staan in de 60e minuut.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 januari 2021 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 16:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Neres-Tadic-Antony, mocht Neres nog niet fit genoeg zijn dan Promes.
Huntelaar toevoegen mochten we achter staan in de 60e minuut.
Kan ik me ook in vinden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 januari 2021 - 19:31   quote  deeplink  
Wij zitten vaak op één lijn makker! :-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 januari 2021 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 januari 2021 - 19:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wij zitten vaak op één lijn makker! :-)
Komt om dat wij er verstand van hebben haha! :p
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 januari 2021 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 09:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Komt om dat wij er verstand van hebben haha! :p
Wij weten het beter tussen al die andere miljoenen wijsneuzen...hahaha.
p111
 p111 - zondag 03 januari 2021 - 12:27   quote  deeplink  
De Muppets
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 januari 2021 - 12:33   quote  deeplink  
De transfermarkt is vandaag geopend maar duurt nog een hele maand, denk eerlijk gezegd niet dat er nog iets gaat gebeuren...
Door de Corona en vroegtijdige uitschakeling lopen ze zo'n 45 miljoen mis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zondag 03 januari 2021 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 12:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De transfermarkt is vandaag geopend maar duurt nog een hele maand, denk eerlijk gezegd niet dat er nog iets gaat gebeuren...
Op zich kan Ajax wel wat natuurlijk, zeker omdat de reserves investeringen wel toelaten. Het zal de directie toch ook veel aangelegen zijn om dit jaar kampioen te worden. Ik verwacht geen schokkende dingen maar ik ben wel benieuwd.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 januari 2021 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 15:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Op zich kan Ajax wel wat natuurlijk, zeker omdat de reserves investeringen wel toelaten. Het zal de directie toch ook veel aangelegen zijn om dit jaar kampioen te worden. Ik verwacht geen schokkende dingen maar ik ben wel benieuwd.
Club Brugge heeft echt niet veel meer te besteden dan Ajax denk ik.
Halen ook Bas Dost en Denswil op.

Ajax als ze willen is er echt wel iets mogelijk.
Lees net dat Graziano Pellé transfervrij is:p
Pietje
 Pietje - zondag 03 januari 2021 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 12:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik weet niet of Ajax niks gaat doen in de zojuist geopende transfermarkt. Kijk, Ten Hag, Overmars en Van der Sar zijn niet achterlijk. Zij hebben, net als wij met z'n allen, gezien dat de tot nu toe "moeilijke" wedstrijden tegen FC Groningen, FC Twente en Willem slechts één armetierig puntje hebben opgeleverd. Het huidige doelsaldo van 52-10 geeft een zeer vertekend beeld door de explosie van 13-0 tegen FC VVV.

Vanaf het komende weekend wordt Ajax (en de andere concurrenten) voor de leeuwen geworpen met als eerste kraker PSV thuis. Gezien de vorm (en foutenfestival achterin) van het huidige Ajax en de groeiende vorm en het zelfvertrouwen van PSV, zal het mij niks verbazen wanneer Ajax door de Eindhovenaren op een zeer nare manier van de mat wordt gespeeld. Het gevolg zou kunnen zijn, dat Ajax voor zowel de spitspositie alsmede voor de centrale verdedigers enkele paniekaankopen gaat doen, immers, Ajax MOET kampioen worden, heb ik Van der Sar horen zeggen.

Maar laten we eerst 10 januari (PSV) maar afwachten. Ik heb daar een heel naar gevoel over!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 januari 2021 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 15:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet niet of Ajax niks gaat doen in de zojuist geopende transfermarkt. Kijk, Ten Hag, Overmars en Van der Sar zijn niet achterlijk. Zij hebben, net als wij met z'n allen, gezien dat de tot nu toe "moeilijke" wedstrijden tegen FC Groningen, FC Twente en Willem slechts één armetierig puntje hebben opgeleverd. Het huidige doelsaldo van 52-10 geeft een zeer vertekend beeld door de explosie van 13-0 tegen FC VVV.

Vanaf het komende weekend wordt Ajax (en de andere concurrenten) voor de leeuwen geworpen met als eerste kraker PSV thuis. Gezien de vorm (en foutenfestival achterin) van het huidige Ajax en de groeiende vorm en het zelfvertrouwen van PSV, zal het mij niks verbazen wanneer Ajax door de Eindhovenaren op een zeer nare manier van de mat wordt gespeeld. Het gevolg zou kunnen zijn, dat Ajax voor zowel de spitspositie alsmede voor de centrale verdedigers enkele paniekaankopen gaat doen, immers, Ajax MOET kampioen worden, heb ik Van der Sar horen zeggen.

Maar laten we eerst 10 januari (PSV) maar afwachten. Ik heb daar een heel naar gevoel over!
Er komen bij Ajax wel mensen terug. Maar de vorm waarmee afgesloten is is inderdaad niet erg positief.
Het is een wedstrijd opzich inderdaad maar meestal kan Ajax zich dan wel opladen.
Gezien vermogen en investeringen moet Ajax inderdaad kampioen worden. Toch is deze selectie echt niet heel veel beter hoor.

Ons keeper is beter, in huidige vorm verdediging ongeveer gelijkwaardig, middenveld gelijkwaardig, aanval redelijk gelijkwaardig.
Zal spannend worden en ben er ook niet zeker van.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 januari 2021 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 15:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een heel naar gevoel over, met deze achterhoede hou ik mijn hart vast.
Vind dan ook dat we eerder een RCV nodig hebben dan een spits.

Het zou heel goed kunnen zijn dat ze eerst naar de wedstrijd tegen PSV kijken, en daarna pas een beslissing nemen of ze een speler nodig hebben.

Ten Hag heeft totaal geen vertrouwen in het duo Martinez en Alvarez anders had hij dit duo wel een keer opgesteld.
Mocht Schuurs nou geblesseerd raken dan blijven er niet veel smaken meer over in betrouwbaarheid.
Ze moeten kampioen worden, haal dan alvast een verdediger op die er gelijk staat anders is het seizoen naar de kloten.
Pietje
 Pietje - zondag 03 januari 2021 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 16:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er komen bij Ajax wel mensen terug. Maar de vorm waarmee afgesloten is is inderdaad niet erg positief.
Het is een wedstrijd opzich inderdaad maar meestal kan Ajax zich dan wel opladen.
Gezien vermogen en investeringen moet Ajax inderdaad kampioen worden. Toch is deze selectie echt niet heel veel beter hoor.

Ons keeper is beter, in huidige vorm verdediging ongeveer gelijkwaardig, middenveld gelijkwaardig, aanval redelijk gelijkwaardig.
Zal spannend worden en ben er ook niet zeker van.
Klopt gelukkig, dat er bij Ajax weer spelers terugkomen. Ik heb hoge verwachtingen van Kudus, hoewel je maar moet afwachten hoe hij uit zijn blessure is gekomen. Maar de algemene teneur bij Ajax is toch vrij negatief: er is geen enkel zelfvertrouwen. Traditioneel was de maand december weer kommer en kwel. Hopen maar dat het nu weer bergopwaarts gaat. Maar dat is slechts hoop. Mijn verstand zegt toch wat anders. Helaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2021 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 03 januari 2021 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 16:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een heel naar gevoel over, met deze achterhoede hou ik mijn hart vast.
Vind dan ook dat we eerder een RCV nodig hebben dan een spits.

Het zou heel goed kunnen zijn dat ze eerst naar de wedstrijd tegen PSV kijken, en daarna pas een beslissing nemen of ze een speler nodig hebben.

Ten Hag heeft totaal geen vertrouwen in het duo Martinez en Alvarez anders had hij dit duo wel een keer opgesteld.
Mocht Schuurs nou geblesseerd raken dan blijven er niet veel smaken meer over in betrouwbaarheid.
Ze moeten kampioen worden, haal dan alvast een verdediger op die er gelijk staat anders is het seizoen naar de kloten.
Ik ben serieus zeer benieuwd hoelang de technische staf vertrouwen houdt in Perr Schuurs. Hij heeft nu toch echt een hoop wedstrijden aaneen gespeeld en nog steeds maakt hij dezelfde fouten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 januari 2021 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben serieus zeer benieuwd hoelang de technische staf vertrouwen houdt in Perr Schuurs. Hij heeft nu toch echt een hoop wedstrijden aaneen gespeeld en nog steeds maakt hij dezelfde fouten.
Klopt, als ze kort op hem zitten reageert hij te laat, hij is wel sterk in slidings die zet hij op afstand wel op tijd in.
Maar goed hij moet van alle markten thuis in het systeem wat ze spelen dus komt hij te kort.

Hij heeft lang genoeg de tijd gehad dus hoop ik op Alvarez of Timber, als het even kan een aankoop Pietje!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 januari 2021 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, als ze kort op hem zitten reageert hij te laat, hij is wel sterk in slidings die zet hij op afstand wel op tijd in.
Maar goed hij moet van alle markten thuis in het systeem wat ze spelen dus komt hij te kort.

Hij heeft lang genoeg de tijd gehad dus hoop ik op Alvarez of Timber, als het even kan een aankoop Pietje!
Eide
 Eide - zondag 03 januari 2021 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 15:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met Denswil en Dost is Ajax niet geholpen denk ik. Je moet echt een niveau daar voorbij zoeken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 januari 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 18:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Met Denswil en Dost is Ajax niet geholpen denk ik. Je moet echt een niveau daar voorbij zoeken.
Klopt, ook voor de verkoop later weer.
remco k
 remco k - zondag 03 januari 2021 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 15:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als ze die maar lekker weglaten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 januari 2021 - 21:33   quote  deeplink  
Mocht Ajax niets halen zou ik Jurriën Timber voor de leeuwen gooien
nummer10
 nummer10 - zondag 03 januari 2021 - 23:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

denk dat je met dost wel doelpunten binnen haald en iemand die voor elke meter gaat...
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2021 - 05:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 23:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk dat je met dost wel doelpunten binnen haald en iemand die voor elke meter gaat...
Als je naar zijn statistieken kijkt is dat doelpuntgemiddelde niet zo heel hoog. Ongeveer een goal per 3 duels ofwel net aan 10 goals per seizoen...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 januari 2021 - 08:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax waarschijnlijk niet maar is een vergelijking. Bijna elke club haalt spelers in de winter.
Als je dan ziet dat Ajax de financiën heeft en kampioen moet worden. Plus dat er nog zwakke plekken in het elftal zijn. Tja..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 januari 2021 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2021 - 08:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax waarschijnlijk niet maar is een vergelijking. Bijna elke club haalt spelers in de winter.
Als je dan ziet dat Ajax de financiën heeft en kampioen moet worden. Plus dat er nog zwakke plekken in het elftal zijn. Tja..
De transfermarkt is nog niet voorbij, duurt deze maand nog, misschien komt er nog iets nadat er een speler is verkocht.
AkaS
 AkaS - maandag 04 januari 2021 - 10:09   quote  deeplink  
Ach... het is een tussenjaar. Maw handen op de knip en dat is prima.
Geeft ten Hag ook de kans om te falen, een kans die hem niet ontnomen mag worden!

Men zou zich nu vast moeten oriënteren wie zijn opvolger moet worden komend seizoen.

Wat betreft de spits... Brobbey heeft nog geen kans gehad en ik denk dat hij volgend seizoen kan doorbreken.

Verder de hoogste tijd om de Blind mythe te beëindigen en een goede invulling te realiseren voor de LCV.
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2021 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2021 - 10:09 schreef AkaS het volgende:
Ach... het is een tussenjaar. Maw handen op de knip en dat is prima.
Geeft ten Hag ook de kans om te falen, een kans die hem niet ontnomen mag worden!

Men zou zich nu vast moeten oriënteren wie zijn opvolger moet worden komend seizoen.

Wat betreft de spits... Brobbey heeft nog geen kans gehad en ik denk dat hij volgend seizoen kan doorbreken.

Verder de hoogste tijd om de Blind mythe te beëindigen en een goede invulling te realiseren voor de LCV.
Schuurs maakt structureel grotere fouten dan Blind. Waarom focus jij je zo op hem?
nummer10
 nummer10 - maandag 04 januari 2021 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2021 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Schuurs maakt structureel grotere fouten dan Blind. Waarom focus jij je zo op hem?
komt schuurs juist niet vaak ook in de problemen omdat die geen goede verdediger naast zich heeft, waarbij deligt dit nog wel had bijvoorbeeld.. (en nee schuurs is geen deligt) bedoel blind is echt niet meer de oude, met name na de 2de tik niet..
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2021 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2021 - 15:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

komt schuurs juist niet vaak ook in de problemen omdat die geen goede verdediger naast zich heeft, waarbij deligt dit nog wel had bijvoorbeeld.. (en nee schuurs is geen deligt) bedoel blind is echt niet meer de oude, met name na de 2de tik niet..
Schuurs maakt de grofste fouten aan de zijlijn of als hij weer eens als een kamikaze gaat indribbelen.

Beiden hebben niets met Blind te maken.

Blind speelt niet goed maar is echt 100x belangrijker dan Schuurs.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 januari 2021 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2021 - 09:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De transfermarkt is nog niet voorbij, duurt deze maand nog, misschien komt er nog iets nadat er een speler is verkocht.
Ze hebben zat verkocht haha. Alvarez verdient een kans i.p.v. Schuurs, spits Huntelaar is ok alleen ook geen top meer, Brobbey en Traore vind ik
ook niet top en blijven die de rest van het seizoen fit? Moeten ze niet voorsorteren op het vertrek van Huntelaar eind van het seizoen?
Gaan ze het met Traore, Danilo en Brobbey proberen volgend seizoen? Hoop het niet.
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2021 - 17:09   quote  deeplink  
Mazraoui en Kudus waren er op de eerste training van het nieuwe jaar bij en trainde met de normale groep mee.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 januari 2021 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2021 - 17:09 schreef Eide het volgende:
Mazraoui en Kudus waren er op de eerste training van het nieuwe jaar bij en trainde met de normale groep mee.
Hoe lang traint Kudus al weer mee? Kan hij zondag minuten maken? Zoals ik het lees wel.
Mazraoui kunnen we ook wel gebruiken tegen PSV. Ben echt benieuwd waar we staan na deze mini winterstop,
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 04 januari 2021 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 17:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt gelukkig, dat er bij Ajax weer spelers terugkomen. Ik heb hoge verwachtingen van Kudus, hoewel je maar moet afwachten hoe hij uit zijn blessure is gekomen. Maar de algemene teneur bij Ajax is toch vrij negatief: er is geen enkel zelfvertrouwen. Traditioneel was de maand december weer kommer en kwel. Hopen maar dat het nu weer bergopwaarts gaat. Maar dat is slechts hoop. Mijn verstand zegt toch wat anders. Helaas.
Helemaal eens!! De drama maand december wordt wel vaker vervolgd met een nog groter drama...januari !!! En laten we daarin nu net alle toppers moeten spelen.Nee, waar ik normaal gesproken positief ben , heb ik er nu geen goed gevoel over. Ook al hebben we dan de duurtste selectie etc etc en moeten we kampioen worden, zie ik.het spel niet beter worden. Laten we hopen op een ommekeer en dat ik er helemaal naast zit....
p111
 p111 - maandag 04 januari 2021 - 23:37   quote  deeplink  
Maar we moeten ook niet overdrijven of PSV zo geweldig speelt !!! en weer een paar keer als vanouds in de laatste minuten,wij hebben 29 doelpunten meer gemaakt en 1 meer tegen dus laten wij die boeren aub nou effe niet overschatten aub.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 januari 2021 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2021 - 23:37 schreef p111 het volgende:
Maar we moeten ook niet overdrijven of PSV zo geweldig speelt !!! en weer een paar keer als vanouds in de laatste minuten,wij hebben 29 doelpunten meer gemaakt en 1 meer tegen dus laten wij die boeren aub nou effe niet overschatten aub.
Klopt maar is weer een kopie van vorig seizoen en denk dat we geluk hebben gehad dat dat beëindigd werd.
Champions League eruit, EL eruit en wankelen in de competitie.
Niet dat ik bang voor PSV ben maar wel voor Ajax!
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2021 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2021 - 08:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met Bas Dost haal je een matige subtopper binnen geen Ajax niveau.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0298771