|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:13 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind Rensch zeker in defensief opzicht niet veel minder dan Klaiber. Vind Klaiber sowieso een erg matige back Ik vind oprecht dat Klaiber het tot nu toe prima gedaan heeft. Is niet door het ijs gezakt en als je hem afzet tegen Schuurs is die laatste procentueel gezien meer betrokken bij tegengoals dan Klaiber.
Hij had van mij ook weg mogen blijven hoor, maar dat er iemand gehaald is snap ik wel.
Was Rensch ook niet geblesseerd aan het begin van het seizoen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Best raar eigenlijk. Eerst werd hier geroepen om spelers die bij de besten van de Eredivisie hoorden, nu zijn wel al tevreden met middelmaat als Klaiber en Labyad. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:13 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind Rensch zeker in defensief opzicht niet veel minder dan Klaiber. Vind Klaiber sowieso een erg matige back Klaiber zit toch in de top 5 beste backs in Nederland. Marazoui, Dumfries en dan ? Die van AZ misschien. Dan is de enige die dan wil komen om als invaller te spelen, Klaiber. Hij doet statistisch ook niks verkeerd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Best raar eigenlijk. Eerst werd hier geroepen om spelers die bij de besten van de Eredivisie hoorden, nu zijn wel al tevreden met middelmaat als Klaiber en Labyad. Hoe kan je, je beste spelers op de bank zetten? Dat kan inderdaad niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:17 schreef freakie het volgende:[..] Klaiber zit toch in de top 5 beste backs in Nederland. Marazoui, Dumfries en dan ? Die van AZ misschien. Dan is de enige die dan wil komen om als invaller te spelen, Klaiber. Hij doet statistisch ook niks verkeerd. Ja dat snap ik als de overige 13 bij Kozakken Boys nog niet kunnen slagen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mooi man, wat ik schrijf of wat voor mening ik heb beslis ik helemaal zelf. Heb ik zo'n triest dom figuur als jou niet voor nodig!! En als je er moe van wordt lijkt het mij simpel mijn reacties te vermijden of het forum te laten voor wat het is. Hahaha wat een koekwaus ben jij eigenlijk!! Dat mag jij doen hoor, je zal wel een papegaai thuis hebben want je blijft maar....hahaha
Maar doe nou eens voor één keer een trainer aangeven waar je wel vertrouwen in heeft, dan ben je een kerel ipv iemand af te branden... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind oprecht dat Klaiber het tot nu toe prima gedaan heeft. Is niet door het ijs gezakt en als je hem afzet tegen Schuurs is die laatste procentueel gezien meer betrokken bij tegengoals dan Klaiber. Hij had van mij ook weg mogen blijven hoor, maar dat er iemand gehaald is snap ik wel. Was Rensch ook niet geblesseerd aan het begin van het seizoen? Als je nu hoort van Fosu Mensah... Tsja, dat vind ik Klaiber erg raar als er perse een aankoop moet komen.
Klaiber vind ik het aardig tegen de kleintjes doen waar het meer een rechtsbuiten is. Verdedigend is het erg ver van oké verwijderd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat mag jij doen hoor, je zal wel een papegaai thuis hebben want je blijft maar....hahaha Maar doe nou eens voor één keer een trainer aangeven waar je wel vertrouwen in heeft, dan ben je een kerel ipv iemand af te branden... Als je niet maanden verstoppertje had gespeeld had je die namen ooit een keer gelezen. Dus nee, voor jou doe ik niets! Koekwaus, ben je! Niets meer en niets minder! En afbranden van Ten Hag doe ik al vanaf wedstrijd 1! Eigenlijk al vanaf het bericht kwam dat Ajax interesse had.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2021 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:23 schreef Loetje het volgende:[..] Als je nu hoort van Fosu Mensah... Tsja, dat vind ik Klaiber erg raar als er perse een aankoop moet komen. Klaiber vind ik het aardig tegen de kleintjes doen waar het meer een rechtsbuiten is. Verdedigend is het erg ver van oké verwijderd. Wat heeft Fosu Mensah laten zien en als hij komt he, gaat hij dan bij Ajax op de bank zitten? Nee. Uiteindelijk heeft Klaiber maar heel weinig fouten gemaakt, Rensch evenveel in maar 1 wedstrijd. Ik denk dat Rensch een veel groter potentieel heeft he. Maar daar kan je een team toch niet alleen op bouwen? Rensch speelt volgend jaar gewoon bijna alles in de basis. Rustig aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2021 door freakie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als je niet maanden verstoppertje had gespeeld had je die namen ooit een keer gelezen. Dus nee, voor jou doe ik niets! Koekwaus, ben je! Niets meer en niets minder! De tering man, wat is die veranderd joh :o |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja joh, wat een gek! Die denkt hier even te vertellen hoe ik moet reageren! Alsof ik mij door iemand laat vertellen wat voor mening ik ga hebben! En als hij zou moe wordt van die mening, zou ik hem aanraden lekker zijn oogluiken te sluiten! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:25 schreef freakie het volgende:[..] Wat heeft Fosu Mensah laten zien en als hij komt he, gaat hij dan bij Ajax op de bank zitten? Nee. 4 miljoen minder en veel meer rek?
Nog even en je gaat me vertellen dat ze Bart Vriends moeten halen omdat Timber nog weinig ervaring heeft.
Dat was juist de levensader van Ajax. Een mix van jong en oud waarbij ervaring niet nodig was, dat deden de ervaren rotten wel
Bizar hoeveel mensen hier totaal aan de Ajax cultuur voorbij zijn gegaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja joh, wat een gek! Die denkt hier even te vertellen hoe ik moet reageren! Alsof ik mij door iemand laat vertellen wat voor mening ik ga hebben! En als hij zou moe wordt van die mening, zou ik hem aanraden lekker zijn oogluiken te sluiten! Dat wordt sowieso steeds meer een ding hier volgens mij
Echt te bizar voor woorden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:29 schreef Loetje het volgende:[..] 4 miljoen minder en veel meer rek? Nog even en je gaat me vertellen dat ze Bart Vriends moeten halen omdat Timber nog weinig ervaring heeft. Dat was juist de levensader van Ajax. Een mix van jong en oud waarbij ervaring niet nodig was, dat deden de ervaren rotten wel Bizar hoeveel mensen hier totaal aan de Ajax cultuur voorbij zijn gegaan Gaat dat om de Ajax cultuur of gewoon een manier om je spelers meer lucht te geven en om daarom makkelijker te groeien. Als ze goed genoeg zijn dan komen ze vanzelf. Bart Vriends? Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom je daar een voorbeeld bij haalt. Je hebt daar namelijk al 3 opties.
Waarom we zulke spelers nodig hebben is dit seizoen wel gebleken. Ik neem ook aan dat de selectie volgend jaar een heel stukje kleiner is. Door corona enzo zijn de selecties breder geworden. Niet echt beter. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja ....... zoals gezegd kan en mag je een andere mening hebben maar je hoeft niet iemand te vertellen hoe diegene moet reageren. Dan wordt ik alleen maar vijandiger in mijn stelling en wordt het stukken ongezelliger op het forum! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:33 schreef freakie het volgende:[..] Gaat dat om de Ajax cultuur of gewoon een manier om je spelers meer lucht te geven en om daarom makkelijker te groeien. Als ze goed genoeg zijn dan komen ze vanzelf. Bart Vriends? Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom je daar een voorbeeld bij haalt. Je hebt daar namelijk al 3 opties. Waarom we zulke spelers nodig hebben is dit seizoen wel gebleken. Ik neem ook aan dat de selectie volgend jaar een heel stukje kleiner is. Door corona enzo zijn de selecties breder geworden. Niet echt beter. En dan haal je dus Klaiber... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja zeker, ik vind het een logische keuze als je Rensch niet voor de leeuwen wil gooien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zullen we het er dan op houden dat jij het logisch en ik het belachelijk vindt? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dat lijkt me prima hahah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als je niet maanden verstoppertje had gespeeld had je die namen ooit een keer gelezen. Dus nee, voor jou doe ik niets! Koekwaus, ben je! Niets meer en niets minder! En afbranden van Ten Hag doe ik al vanaf wedstrijd 1! Eigenlijk al vanaf het bericht kwam dat Ajax interesse had. Daar heb je een punt Warrior, maar jammer dat je nu niet met één of meerdere namen komt. Laat ik het maar netjes houden, weet je het is niet zo dat ik het met jou nooit eens ben, en ik vind het gaaf dat je hier al die jaren fanatiek aanwezig bent maar vindt het vreemd dat ik elke keer weer het zelfde moet lezen... Ik denk namelijk dat iedereen het nu wel weet.
We zitten hier beiden al vanaf 2008 op dit forum, soms ben ik een poos weg omdat ik het druk hebt met andere zaken vind het knap dat je al die jaren zonder tussenposes is blijven posten. Ziet het niet als een aanval op jou maar als een opmerking.. Schelden of iemand iets toewensen begin ik niet aan, hou meer van humor en of een ondertoontje
Fijne avond amigo! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 19:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar heb je een punt Warrior, maar jammer dat je nu niet met één of meerdere namen komt. Laat ik het maar netjes houden, weet je het is niet zo dat ik het met jou nooit eens ben, en ik vind het gaaf dat je hier al die jaren fanatiek aanwezig bent maar vindt het vreemd dat ik elke keer weer het zelfde moet lezen... Ik denk namelijk dat iedereen het nu wel weet. We zitten hier beiden al vanaf 2008 op dit forum, soms ben ik een poos weg omdat ik het druk hebt met andere zaken vind het knap dat je al die jaren zonder tussenposes is blijven posten. Ziet het niet als een aanval op jou maar als een opmerking.. Schelden of iemand iets toewensen begin ik niet aan, hou meer van humor en of een ondertoontje Fijne avond amigo! Daar heb je een punt Warrior, maar ........... en toen gestopt met lezen! En verder laat ik het erbij! Dus jammer van de rest van je post, maar daar zal nog meer onzin instaan dan dat ik de afgelopen weken op het forum gelezen heb!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2021 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 21:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daar heb je een punt Warrior, maar ........... en toen gestopt met lezen! En verder laat ik het erbij! Dus jammer van de rest van je post, maar daar zal nog meer onzin instaan dan dat ik de afgelopen weken op het forum gelezen heb! Dat mag pik! Boks (Deze wel helemaal lezen hè!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Pff volgens mij zijn wij hier wel allemaal voor Ajax toch?? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Koekwaus vind ik een geweldig woord en goed van toepassing. Heb er echt om kunnen lachen. LOL!
Je kan ten Hag een prima coach vinden omdat hij de halve finale heeft gehaald. Dit is positief bekeken en is een logische visie als je dit beziet vanaf de positie waar Ajax vandaan kwam en op dat moment nog niemand doorhad hoe goed en uniek dat Ajax was!
Met de kennis van nu denk ik dat ten Hag een finale plek heeft verkwanseld.
Een duidelijke tendens onder hem is dat wanneer het surplus aan kwaliteit wegvalt en het aankomt op tactiek en teamprestatie, dat er altijd zand in de motor van ten Hag 's keuzes, zit en we die wedstrijd niet winnen.
Zelfs in de eredivisie gebeurd dit en of worden we gered door uitzonderlijk geluk.
Dit terwijl we een team hebben waar met een eenduidigere leiding en wat logische wijzigingen veel meer uit valt te halen.
Ten Hag rot op is omdat hij aanhoudend keuzes maakt en blijft maken waardoor het telkens billenknijpen blijft en we zomaar naast alles kunnen grijpen als we onverhoopt eens geen mazzel hebben.
En na alle investeringen en hoge salariskosten is dit een klap voor Ajax die weleens verstrekkende gevolgen kunnen hebben!
Het lijkt overigens wel dat Overmars hem blijft steunen om gezichtsverlies te voorkomen. Snap helemaal niets van hem om ten Hag maar te blijven supporten... Ook nu weer met het artikel van Lang...
Ook begrijp ik niet dat Brobbey niet kan worden verlengd... En als dit proces gesaboteerd wordt door raiola wordt het echt eens tijd dat deze vent wordt aangepakt. Vind het überhaupt opvallend dat er mensen de hersenen ingeslagen worden omdat ze voor een andere club zijn. En dat een type als raiola die opzettelijk broodroof pleegt ten opzichte van Ajax door telkens talenten van Ajax af te snoepen voor zijn eigen gewin, nooit wordt aangepakt! Betekent dit dat de hele wereld in zijn zak zit en hij super machtig is? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 11:12 schreef AkaS het volgende:Koekwaus vind ik een geweldig woord en goed van toepassing. Heb er echt om kunnen lachen. LOL! Je kan ten Hag een prima coach vinden omdat hij de halve finale heeft gehaald. Dit is positief bekeken en is een logische visie als je dit beziet vanaf de positie waar Ajax vandaan kwam en op dat moment nog niemand doorhad hoe goed en uniek dat Ajax was! Met de kennis van nu denk ik dat ten Hag een finale plek heeft verkwanseld. Een duidelijke tendens onder hem is dat wanneer het surplus aan kwaliteit wegvalt en het aankomt op tactiek en teamprestatie, dat er altijd zand in de motor van ten Hag 's keuzes, zit en we die wedstrijd niet winnen. Zelfs in de eredivisie gebeurd dit en of worden we gered door uitzonderlijk geluk. Dit terwijl we een team hebben waar met een eenduidigere leiding en wat logische wijzigingen veel meer uit valt te halen. Ten Hag rot op is omdat hij aanhoudend keuzes maakt en blijft maken waardoor het telkens billenknijpen blijft en we zomaar naast alles kunnen grijpen als we onverhoopt eens geen mazzel hebben. En na alle investeringen en hoge salariskosten is dit een klap voor Ajax die weleens verstrekkende gevolgen kunnen hebben! Het lijkt overigens wel dat Overmars hem blijft steunen om gezichtsverlies te voorkomen. Snap helemaal niets van hem om ten Hag maar te blijven supporten... Ook nu weer met het artikel van Lang... Ook begrijp ik niet dat Brobbey niet kan worden verlengd... En als dit proces gesaboteerd wordt door raiola wordt het echt eens tijd dat deze vent wordt aangepakt. Vind het überhaupt opvallend dat er mensen de hersenen ingeslagen worden omdat ze voor een andere club zijn. En dat een type als raiola die opzettelijk broodroof pleegt ten opzichte van Ajax door telkens talenten van Ajax af te snoepen voor zijn eigen gewin, nooit wordt aangepakt! Betekent dit dat de hele wereld in zijn zak zit en hij super machtig is? Mazzel? Als je bedoeld dat hij tegen Twente wint, Ajax had daar toch allang 6-2 voor gestaan als de kansen waren benut?
Even over Lang he, het is ook weer typisch iets van jou merk ik. Een eenzijdig bericht lezen van een speler die al slecht in de groep lag. Tadic ging op zijn positie spelen, Neres zou terug komen en je had Promes ow en Antony. Ja het zijn niet allemaal spelers die op links spelen, maar het kan als de nood hoog is. Dan ga je Lang het hele jaar op de bank zetten.
Even over Lang, hij liet een goede voorbereiding zien, net als Labyad. Tsja dan weet je het wel he? Dat ze lang niet hebben gehouden snap ik heel goed.
Ook ga je, je oren niet laten hangen naar jeugd. Sorry hoor maar ik geloof niet dat Ajax belachelijk lage salarissen meegeeft. Deze spelers worden inderdaad gestuurd door ouders of raiola. Ze moeten dan enorm gaan verdienen enzovoort.(nogmaals, ik kan niet weten welk salaris)
Welke keuzes had Ten Hag dan niet moeten maken? Ik snap namelijk niet welke fouten hij nou echt maakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 11:27 schreef freakie het volgende:[..] Mazzel? Als je bedoeld dat hij tegen Twente wint, Ajax had daar toch allang 6-2 voor gestaan als de kansen waren benut? Even over Lang he, het is ook weer typisch iets van jou merk ik. Een eenzijdig bericht lezen van een speler die al slecht in de groep lag. Tadic ging op zijn positie spelen, Neres zou terug komen en je had Promes ow en Antony. Ja het zijn niet allemaal spelers die op links spelen, maar het kan als de nood hoog is. Dan ga je Lang het hele jaar op de bank zetten. Even over Lang, hij liet een goede voorbereiding zien, net als Labyad. Tsja dan weet je het wel he? Dat ze lang niet hebben gehouden snap ik heel goed. Ook ga je, je oren niet laten hangen naar jeugd. Sorry hoor maar ik geloof niet dat Ajax belachelijk lage salarissen meegeeft. Deze spelers worden inderdaad gestuurd door ouders of raiola. Ze moeten dan enorm gaan verdienen enzovoort.(nogmaals, ik kan niet weten welk salaris) Welke keuzes had Ten Hag dan niet moeten maken? Ik snap namelijk niet welke fouten hij nou echt maakt. Ten Hag maakt een hele hoop fouten.
De belangrijkste in mijn beleving is vasthouden aan dit centrum terwijl het wedstrijd na wedstrijd opzichtig faalt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 11:50 schreef remco k het volgende:[..] Ten Hag maakt een hele hoop fouten. De belangrijkste in mijn beleving is vasthouden aan dit centrum terwijl het wedstrijd na wedstrijd opzichtig faalt. Ja fair enough, dat is elke wedstrijd een fout, dat is wat veel ja hahah |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 11:50 schreef remco k het volgende:[..] Ten Hag maakt een hele hoop fouten. De belangrijkste in mijn beleving is vasthouden aan dit centrum terwijl het wedstrijd na wedstrijd opzichtig faalt. Ik vind dat trouwens niet fout(Schuurs), als je iemand de kans geeft moet je het wel langere tijd proberen. De kunst is dan om er op tijd mee te stoppen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 12:15 schreef freakie het volgende:[..] Ik vind dat trouwens niet fout(Schuurs), als je iemand de kans geeft moet je het wel langere tijd proberen. De kunst is dan om er op tijd mee te stoppen. Klopt helaas laat ten Hag er een aantal te lang staan schutteren. Blind heeft daarin wel meer krediet dan Schuurs vind ik.
Martinez krijgt geen kans Alvarez ook niet terwijl iedereen al weken ziet dat het minder gaat op hun positie. Traore ook maar matig.
Maar bij elke trainer komt dit terug. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 12:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt helaas laat ten Hag er een aantal te lang staan schutteren. Blind heeft daarin wel meer krediet dan Schuurs vind ik. Martinez krijgt geen kans Alvarez ook niet terwijl iedereen al weken ziet dat het minder gaat op hun positie. Traore ook maar matig. Maar bij elke trainer komt dit terug. Ja al kan je nooit zeggen dat Traore slecht is als je helemaal geen opties hebt. Ik snap de keus voor Blind boven Martinez helemaal en ik snap ook waarom hij dan Labyad inzet inplaats van Martinez(team niet omgooien enzo) al zie ik liever Klaassen dan op die plek, ik snap het wel. Alvarez snap ik ook niet. Maar die valt onder het kopje Schuurs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 12:15 schreef freakie het volgende:[..] Ik vind dat trouwens niet fout(Schuurs), als je iemand de kans geeft moet je het wel langere tijd proberen. De kunst is dan om er op tijd mee te stoppen. Zeker. Maar na 8 potjes keihard falen mag het wel klaar zijn en mag je een ander wel de kans geven. Bijvoorbeeld een aankoop van een paar miljoen genaamd Alvarez. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 14:07 schreef remco k het volgende:[..] Zeker. Maar na 8 potjes keihard falen mag het wel klaar zijn en mag je een ander wel de kans geven. Bijvoorbeeld een aankoop van een paar miljoen genaamd Alvarez. Ja helemaal waar.. ik snap ook niet waarom Alvarez dan niet de kans krijgt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dan vertrekken er toch een hoop nog zo |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hosanna!! Wanneer gaan we feest vieren? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja en daar had Overmars het al over, vandaar ook het kopen van Haller. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 11:27 schreef freakie het volgende:[..] Mazzel? Als je bedoeld dat hij tegen Twente wint, Ajax had daar toch allang 6-2 voor gestaan als de kansen waren benut? Even over Lang he, het is ook weer typisch iets van jou merk ik. Een eenzijdig bericht lezen van een speler die al slecht in de groep lag. Tadic ging op zijn positie spelen, Neres zou terug komen en je had Promes ow en Antony. Ja het zijn niet allemaal spelers die op links spelen, maar het kan als de nood hoog is. Dan ga je Lang het hele jaar op de bank zetten. Even over Lang, hij liet een goede voorbereiding zien, net als Labyad. Tsja dan weet je het wel he? Dat ze lang niet hebben gehouden snap ik heel goed. Ook ga je, je oren niet laten hangen naar jeugd. Sorry hoor maar ik geloof niet dat Ajax belachelijk lage salarissen meegeeft. Deze spelers worden inderdaad gestuurd door ouders of raiola. Ze moeten dan enorm gaan verdienen enzovoort.(nogmaals, ik kan niet weten welk salaris) Welke keuzes had Ten Hag dan niet moeten maken? Ik snap namelijk niet welke fouten hij nou echt maakt. Dat is toch precies mijn punt. Natuurlijk zou ajax ruim hebben moeten winnen. Maar zo zijn er vele wedstrijden die we hadden moeten winnen.... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ga pas feest vieren als die kale idioot aangeeft op te rotten bij Ajax ... neemt niet weg dat het eventueel verdwijnen van niksnut Promes meer dan welkom is ... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: tjah... maar wel uit de hoed van tenhag als je het mij vraagt.. ook al zal overmars dat niet toegeven want als die mislukt is het de zoveelste uit de hoed van tenhag.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 22:20 schreef nummer10 het volgende:[..] tjah... maar wel uit de hoed van tenhag als je het mij vraagt.. ook al zal overmars dat niet toegeven want als die mislukt is het de zoveelste uit de hoed van tenhag.. Ajax was al met hem bezig toen hij bij Utrecht zat en heeft meerdere pogingen gewaagd. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nooit gehoord of gelezen. Bron? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 13:56 schreef freakie het volgende:[..] Ja al kan je nooit zeggen dat Traore slecht is als je helemaal geen opties hebt. Ik snap de keus voor Blind boven Martinez helemaal en ik snap ook waarom hij dan Labyad inzet inplaats van Martinez(team niet omgooien enzo) al zie ik liever Klaassen dan op die plek, ik snap het wel. Alvarez snap ik ook niet. Maar die valt onder het kopje Schuurs. Traore hebben ze gewoon geprobeerd in de hoop dat hij de stap kon maken. Is geen Ajax spits maar heeft een paar potjes nog aardig gedaan. Maar als het niet liep mocht Huntelaar 5 minuten meedoen i.p.v. laatste half uur.
Hij gooit het team constant om. Labyad is ook maar matig denk dat Martinez meer potentie heeft. Klaassen 10 indd. Met Haller heb je gelukkig een spits dan hoeft Labyad daar in ieder geval gelukkig niet meer.
Alvarez en nu Timber hadden ook al lang een kans moeten krijgen. Schuurs groeit en leert niks maakt steeds dezelfde fouten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Google is je beste vriend. Is de afgelopen weken meermaals in het nieuws geweest. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als Kudus weer terug is p[ niveau dan is Labyad gezien.Alvarez of Timber vor Schuurs is prima.persoonlijk ga ik liever voor Timber is sneller bewegelijker en opbouwend beter. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja nu ja. Toen heb ik dat nooit gehoord hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook toen was er sprake van, dat vertelt zowel overmars als ten Hag als Haller. Waarom zouden ze daar überhaupt ook over liegen.
Toen was ik er overigens geen voorstander van. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verschillende goed ingelichte voetbaljournalisten melden dat Ajax en Schalke 04 een mondeling akkoord hebben over de transfer van KJH. Daarmee zou de transfer nu een kwestie van tijd zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens meldt Mike Verweij dat de directie van Ajax ook een extra spits wil aantrekken als KJH vertrekt. Daar snap ik helemaal niets van. Ajax heeft Haller, Traore, Brobbey, Tadic en Labyad die allen op die positie uit de voeten kunnen. Er zijn toch wel wat posities te bedenken waar Ajax de versterking beter kan gebruiken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De transfer van Huntelaar is er doorheen. Klaas is in Gelsenkirchen voor de laatste details.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|