|
|
AkaS
|
|
|
Stengs idd alleen vanaf rechts en recent vanaf 10.
Ik moet bij hem heel erg sterk aan Ziyech denken en zou hem heel graag naar Ajax zien komen... Ja hij moet nog stabieler worden. Ook dat deelt hij met Ziyech... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 05:56 schreef AkaS het volgende:Stengs idd alleen vanaf rechts en recent vanaf 10. Ik moet bij hem heel erg sterk aan Ziyech denken en zou hem heel graag naar Ajax zien komen... Ja hij moet nog stabieler worden. Ook dat deelt hij met Ziyech... Je hebt al twee dure rechtsbuitens. Dan koop je Stengs voor de 10 positie voor 20 miljoen of meer. Gaat niet gebeuren. Denk eerder dat het bij vertrek Promes, Schöne wordt.
Of ze moeten nog een linksbuiten op het oog hebben. Hoop nog steeds Erikssen voor 10 maar wordt hem ook niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tottenham zou toch willen meewerken aan een vertrek van Sanchez. Overmars schijnt eerder dit seizoen al geïnformeerd te hebben naqr Sanchez maar kreeg toen nul op het rekest. Nieuwe ronde, nieuwe kansen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 08:10 schreef Eide het volgende:Tottenham zou toch willen meewerken aan een vertrek van Sanchez. Overmars schijnt eerder dit seizoen al geïnformeerd te hebben naqr Sanchez maar kreeg toen nul op het rekest. Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Duimen, duimen, duimen! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 08:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je hebt al twee dure rechtsbuitens. Dan koop je Stengs voor de 10 positie voor 20 miljoen of meer. Gaat niet gebeuren. Denk eerder dat het bij vertrek Promes, Schöne wordt. Of ze moeten nog een linksbuiten op het oog hebben. Hoop nog steeds Erikssen voor 10 maar wordt hem ook niet. Schone komt nooit meer terug als speler,daar wordt Ajax alleen maar zwakker van. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2021 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Stengs heb ik nog nooit vanaf links zien spelen. Wel vanaf rechts en vanaf 10. Maar je gaat Stengs toch ook niet halen voor achter tadic. Overigens kan zowel Neres als Anthony wel vanaf links. Af en toe speelt Stengs daar hij kan het ook wel ,afgelopen zondag gaf hij vanaf links nog de assist aan Bodue wat de 2-3 werd. Neres en Antoni kunnen vanaf links maar is nou niet bepaald hun favoriete positie,zijn ook allebei op rechts beter. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt is geweest, we hebben Alvarez of Klaassen voor die positie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
schone op 6 kan niet nee.. maar volgens mij missen we een goede 10 en dat kan schone prima invullen zolang kudus er niet is en mits klaassen en gravenberch dan ook hun verdedigende taken gaan doen..
vind schone nogal onderschat.. en dat om snelheid, terwijl die blind er aan alle kanten uit zou lopen en bij blind is snelheid geen probleem.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hoop het ook niet nee maar je het maar nooit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 08:10 schreef Eide het volgende:Tottenham zou toch willen meewerken aan een vertrek van Sanchez. Overmars schijnt eerder dit seizoen al geïnformeerd te hebben naqr Sanchez maar kreeg toen nul op het rekest. Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Teken ervoor alleen Timber vond ik er ook wel aardig, kan hij fit blijven? Zal ook wel een terugslag krijgen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 08:10 schreef Eide het volgende:Tottenham zou toch willen meewerken aan een vertrek van Sanchez. Overmars schijnt eerder dit seizoen al geïnformeerd te hebben naqr Sanchez maar kreeg toen nul op het rekest. Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Dat zou echt niet verkeerd zijn! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 12:22 schreef nummer10 het volgende:schone op 6 kan niet nee.. maar volgens mij missen we een goede 10 en dat kan schone prima invullen zolang kudus er niet is en mits klaassen en gravenberch dan ook hun verdedigende taken gaan doen.. vind schone nogal onderschat.. en dat om snelheid, terwijl die blind er aan alle kanten uit zou lopen en bij blind is snelheid geen probleem.. Denk dat van Beukering ze er allebei uit sprint! :D Schöne vs Blind weet ik de winnaar niet. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 08:10 schreef Eide het volgende:Tottenham zou toch willen meewerken aan een vertrek van Sanchez. Overmars schijnt eerder dit seizoen al geïnformeerd te hebben naqr Sanchez maar kreeg toen nul op het rekest. Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Zou mooi zijn zeg, als je die binnen kan harken!! Danny ernaast, heb je veel voetballend vermogen en een beest die alles opruimt. Dan kunnen ze Per verkopen voor 20m. Promes weg voor 15 miljoen.
Oh en die Odegaard, ik zou nooit meer naar hem informeren. Hij heeft een hekel aan Ajax, laat hem maar lekker steeds bij de verkeerde club zitten en zijn talent niet inlossen. Die overschat zichzelf, daarbij zijn zaakwaarnemer maakt steeds verkeerde keuzes voor zijn speler. Zou toch een keer een andere nemen als ik hem was. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dit is wat Ajax moet kopen een groot talent,die alles beheerst daar kun je alleen maar aan verdienen. ========================================================================================== Micky van de Ven staat bij FC Volendam te boek als een groot talent en hij wordt soms zelfs al vergeleken met Matthijs de Ligt. De negentienjarige verdediger moet het naar eigen zeggen nog waarmaken, maar neemt wel een voorbeeld aan De Ligt.
Van de Ven brak vorig seizoen door bij Volendam in de Keuken Kampioen Divisie en leek in de zomer al de volgende stap te gaan maken, maar de verdediger bleef. Onder meer Ajax en AZ hielden hem toen in de gaten. Het lijkt erop dat de transfer van Van de Ven komende zomer alsnog tot stand gaat komen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 13:21 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Zou mooi zijn zeg, als je die binnen kan harken!! Danny ernaast, heb je veel voetballend vermogen en een beest die alles opruimt. Dan kunnen ze Per verkopen voor 20m. Promes weg voor 15 miljoen. Oh en die Odegaard, ik zou nooit meer naar hem informeren. Hij heeft een hekel aan Ajax, laat hem maar lekker steeds bij de verkeerde club zitten en zijn talent niet inlossen. Die overschat zichzelf, daarbij zijn zaakwaarnemer maakt steeds verkeerde keuzes voor zijn speler. Zou toch een keer een andere nemen als ik hem was. Is alleen maar bezig met geld,en had al lang boven Jan geweest als hij na Vitesse naar Ajax had gegegaan een hele domme vader/zaakwaarnemer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 12:22 schreef nummer10 het volgende:schone op 6 kan niet nee.. maar volgens mij missen we een goede 10 en dat kan schone prima invullen zolang kudus er niet is en mits klaassen en gravenberch dan ook hun verdedigende taken gaan doen.. vind schone nogal onderschat.. en dat om snelheid, terwijl die blind er aan alle kanten uit zou lopen en bij blind is snelheid geen probleem.. Waarom Kan schone niet op 6, daar speelde hij ook in ons fantastische CL seizoen.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Te oud,Gewoon te traag en was het laatste seizoen al niet meer top,behalve zijn vtrije trappen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 17:10 schreef p111 het volgende:[..] Te oud,Gewoon te traag en was het laatste seizoen al niet meer top,behalve zijn vtrije trappen. Zijn laatste seizoen is zijn beste seizoen ooit geweest.
Ik denk dat hij helemaal niet meer meekan bij dit Ajax. Maar dat een bepaalde positie niet zou kunnen lijkt me echt onzin. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Voldoende gewisseld ,toen zag je zijn eind bij Ajax al aankomen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
IK denk dat Schone bij Ajax nog van absolute meerwaarde kan zijn. Lasse zal geen basisspeler meer zijn schat ik, maar zo'n multifunctionele speler met een goede traptechniek kan je er ALTIJD goed bij hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad hij werd angstig in de toppers. Ging met zijn kont tegen eigen 16 hangen om maar niet eruit gelopen te worden. Had je niks meer aan hem. Tegen de kleintjes op 10 kan nog. Vrije trappen zijn top |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 19:48 schreef Eide het volgende:IK denk dat Schone bij Ajax nog van absolute meerwaarde kan zijn. Lasse zal geen basisspeler meer zijn schat ik, maar zo'n multifunctionele speler met een goede traptechniek kan je er ALTIJD goed bij hebben. Daar doel ik ook op hoor. Als wissel misschien nog prim. Eerst maar eens zien hoe fit hij nog is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik geloof niet dat ze Schone toevoegen aan de selectie, eerder zie ik een andere rol voor hem binnen Ajax |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Daar doel ik ook op hoor. Als wissel misschien nog prim. Eerst maar eens zien hoe fit hij nog is. Dat antwoord is er al. Schone oogt op de trainingen uitermate scherp en fit. Hij kan moeiteloos mee met de groep. Hij speelt natuurlijk niet wat wel scheelt in de belasting. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een training is geen wedstrijd ik zie daar helemaal niks meer in.Wel een top gozer hoor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sjoerd Moussou is van mening dat Peter Bosz de meest veilige optie is als Erik ten Hag bij Ajax vertrekt. De huidige trainer van de Amsterdamse club werd de afgelopen dagen in verband gebracht met een eventuele overstap naar Borussia Mönchengladbach.
'Dat zou toch prima kunnen?', begint Moussou over de eventuele overstap naar de Duitse club tegenover het Algemeen Dagblad. 'Misschien legt hij voor zichzelf de lat hoger. Alleen ook voor hem geldt - net als bij Arne Slot - het is niet dat ze zo maar de clubs voor het uitkiezen hebben. Er zijn heel veel clubs al bezet en Gladbach is dan toch een prachtige club? Het is niet zo heel raar om te denken dat als Ten Hag kampioen wordt en dat de cirkel dan rond is.'
Ook Maarten Wijffels snapt wel waarom Borussia Mönchengladbach interesse heeft in de vijftigjarige trainer. De journalist vindt dat Ten Hag de stap verdient. 'Misschien moet hij het wel doen in Duitsland bij een club die in ontwikkeling is, want ik zie hem daar graag. Hij heeft Ajax gemoderniseerd en daar krijgt hij veel te weinig credits voor, want het is altijd maar een beetje Ten Hag afzeiken. Die man doet het nu al drie jaar uitstekend bij Ajax. Ik zou hem wel die stap in de Bundesliga gunnen. Het mooiste zou Dortmund zijn, maar ik denk dat die stap heel lastig gaat worden.'
Mocht Ten Hag daadwerkelijk vertrekken denkt Moussou te weten wie Marc Overmars als opvolger wil hebben. De journalist verwacht dat Peter Bosz hoog op het lijstje staat in Amsterdam. 'Het is een interessant dossier voor Marc Overmars. Je komt dan direct bij een gebruikelijke naam uit als Peter Bosz en dat zou misschien de veiligste optie zijn vanuit Overmars beredeneerd. Anders ga je toch risico's nemen door bijvoorbeeld een buitenlandse coach aan te stellen. Bosz werkte destijds in een organisatie waarin veel meer weerstand was met het Technisch Hart. Dat is nu allemaal weg en Ten Hag heeft wat dat aangaat opruimwerk verricht. Bosz zou nu in een veiligere omgeving aan de slag gaan als dat hij toentertijd begon. Wim Jonk zou interessant zijn, maar dat is politiek onbespreekbaar.'
'Haller is goud waard' Sébastien Haller heeft in drie duels voor Ajax al twee doelpunten gescoord. Wijffels vindt dat de spits nu al goud waard is voor de Amsterdamse club. 'Voor de winterstop was deze wedstrijd (Fortuna Sittard - Ajax, red.) zo maar in 1-1 geëindigd, net als bij Willem II-uit. In de wedstrijd tegen FC Twente (1-3 winst, red.) komt Huntelaar erin, maar wie legt de bal voor hem klaar? Haller. Wie maakt gisteren de winnende? Haller. Dat is toch wel goud voor een elftal hoor. Als zij bij AZ overeind blijven zijn Ajax en Haller de grote winnaar van de maand januari.'
'Voorheen was er geen spits bij Ajax die in de lucht even een duel won op een cruciaal moment. Ze hadden niks in de lucht en dat heb je nu wel. Dat doet heel veel met een tegenstander en je weet gewoon tot de negentigste minuut staat er één en die kan het balletje op zijn hoofd neerleggen. Dat had PSV met Luuk de Jong ook en dat is echt een wapen en goud waard. Als Ajax deze twee wedstrijden na de winterstop had verspeeld, dan had Ten Hag nu al opgeknoopt geweest.'
Eens hoor Sjoerd! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bosz zit op rozen bij Leverkusen. Ze staan op een positie die recht geeft op Champions League. Ik zie niet goed wel argument Ajax dan heef om Bosz terug te lokken. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik heb het idee dat Bosz nog altijd vind dat hij zijn werk niet heeft kunnen afmaken bij Ajax. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 - 23:17 schreef p111 het volgende:Ik heb het idee dat Bosz nog altijd vind dat hij zijn werk niet heeft kunnen afmaken bij Ajax. Denk alleen niet dat hij op Ajax zit te wachten. Frankfurt draait prima in een sterkere competitie. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Je bedoelt Bayer Leverkusen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Vraag is dan met welk team hij liever Europees speelt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk het niet. Speet nu voor de bovenste plaatsen in een grotere competitie waarbij hij veel meer waardering krijgt.
Wat heeft hij nog te zoeken bij Ajax? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De familie van Alvarez heeft eindelijk een verblijfsvergunning voor Nederland en zijn sinds vorige week ook hier. Heel erg fijn voor Alvarez die dus al anderhalf jaar gescheiden van z'n vriendin en dochter leefde. Laten we hopen dat dit dan ook meteen een nieuwe impuls op het veld oplevert. Bovenal toch heel erg fijn voor de mens Edson Alvarez. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker fijn. Hopelijk gaan wij daarvan op het veld de vruchten plukken.
Niet geheel toevallig dan misschien dat hij nu twee keer heel goed speelt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 13:14 schreef Eide het volgende:De familie van Alvarez heeft eindelijk een verblijfsvergunning voor Nederland en zijn sinds vorige week ook hier. Heel erg fijn voor Alvarez die dus al anderhalf jaar gescheiden van z'n vriendin en dochter leefde. Laten we hopen dat dit dan ook meteen een nieuwe impuls op het veld oplevert. Bovenal toch heel erg fijn voor de mens Edson Alvarez. Ja erg fijn voor hem. Nu hoeft hij niet meer weg en hoop dat hij ook iets meer speeltijd krijgt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 13:14 schreef Eide het volgende:De familie van Alvarez heeft eindelijk een verblijfsvergunning voor Nederland en zijn sinds vorige week ook hier. Heel erg fijn voor Alvarez die dus al anderhalf jaar gescheiden van z'n vriendin en dochter leefde. Laten we hopen dat dit dan ook meteen een nieuwe impuls op het veld oplevert. Bovenal toch heel erg fijn voor de mens Edson Alvarez. Goed om dit te lezen. Ik geef het je te doen om anderhalf jaar zonder je partner en kind te leven, laat staan te presteren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zeker in deze tijd waar reizen niet vanzelfsprekend is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 13:17 schreef remco k het volgende:Zeker fijn. Hopelijk gaan wij daarvan op het veld de vruchten plukken. Niet geheel toevallig dan misschien dat hij nu twee keer heel goed speelt. Zou heel goed kunnen! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Joey Veerman speelde tegen Feyenoord een geweldige wedstrijd. Ronald de Boer en Kees Kwakman denken dat de middenvelder niet lang meer in het pompeblêdenshirt speelt.
''Ik denk dat het Spaanse voetbal hem ligt, dat is ook technisch, daar moet hij het van hebben. "Duits voetbal, veel rennen... ligt eraan wat voor ploeg hij terecht komt'', stelt De Boer, die ook in Nederland meerdere clubs ziet waar de middenvelder goed zou passen. ''In Nederland zou ik AZ een hele goede ploeg vinden. Hij past ook in het spel van Ajax.'' |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja mannen ik zie een mooi middenveld {Gravenberch - Veerman } en Klaasen/Kudus er voor.Middenveld klaar en v/d Ven er bij in de Achterhoede dan worden wij er zeker sterker van. In mijn ogen verkopen Schuurs/Nico helaas /Troure/Danillo/Eiting/Alvarez |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Met Ajax gaat hij prijzen pakken, met Leverkussen is die kans toch een stuk kleinder, maarja er is ook iets als salaris.
Ik denk dat zolang Overmars er is Bosz zeker niet terugkomt, denk dat je dan beter voor die gozer van Fortuna kan gaan, of die mafkees van een Slot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sjors Ultee, hahaha! Dan nog eerder Fredje Grim en zelfs die hoef ik niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 10:41 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Met Ajax gaat hij prijzen pakken, met Leverkussen is die kans toch een stuk kleinder, maarja er is ook iets als salaris. Ik denk dat zolang Overmars er is Bosz zeker niet terugkomt, denk dat je dan beter voor die gozer van Fortuna kan gaan, of die mafkees van een Slot. Overmars en Bosz gaan heel goed samen |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik hoop dat Jonk en Overmars het bijleggen.Ik zou Jonk wel willen zien als de nw trainer van Ajax. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Hahaha, heerlijk zoals die calimero speelde voor de camera, terwijl ze zelf doorspeelde tegen Ajax. Maar hij kan wel goed lullen over voetbal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Russische media meldt dat Spartak Moskou 10 miljoen heeft geboden voor Promes maar dat Ajax 15 miljoen wil krijgen. De Telegraaf meldt dat Ajax graag meewerkt aan een transfer maar alleen voor de juiste prijs. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 17:59 schreef Eide het volgende:Russische media meldt dat Spartak Moskou 10 miljoen heeft geboden voor Promes maar dat Ajax 15 miljoen wil krijgen. De Telegraaf meldt dat Ajax graag meewerkt aan een transfer maar alleen voor de juiste prijs. Verschil delen 12,5 strik eromheen |
|
|
|