BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 januari 2021 - 19:30   quote  deeplink  
Dan alleen de vraag moet er nog iets bij op links? Of Tadic/Neres?
Vind Neres niet zo op links en Antony nog nooit gezien daar.

Neres nooit fit en dan schorsing Antony dan is het wel dun hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 januari 2021 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 19:30 schreef Hummel10 het volgende:
Dan alleen de vraag moet er nog iets bij op links? Of Tadic/Neres?
Vind Neres niet zo op links en Antony nog nooit gezien daar.

Neres nooit fit en dan schorsing Antony dan is het wel dun hoor.
Neres speelde zijn beste wedstrijden op links met Tadic in de spits en Zyech op rechts, 2 seizoenen geleden in de C.L.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 januari 2021 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Neres speelde zijn beste wedstrijden op links met Tadic in de spits en Zyech op rechts, 2 seizoenen geleden in de C.L.
Toen draaide het team beter en was hij in vorm denk ik.
Laatste paar keer vond ik het niks.
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2021 - 08:54   quote  deeplink  
'Ik denk dat Ten Hag gaat, hij staat er in Duitsland geweldig op'

De kans is aanwezig dat Erik ten Hag aan zijn laatste seizoen als Ajax-trainer bezig is. Hij wordt in verband gebracht met Borussia Mönchengladbach en De Telegraaf-journalist Mike Verweij weet dat Ten Hag er goed opstaat in Duitsland.

Verweij denkt dat Ten Hag na dit seizoen vertrekt bij Ajax. "Ik denk dat hij naar Duitsland gaat. Er schijnt wat meer interesse los te komen", geeft Verweij aan in Kick-off van De Telegraaf. "Hij staat er in Duitsland geweldig op. Als je de wedstrijd tegen Willem II ziet, dan denk ik dat het moment is gekomen om goed uit elkaar te gaan. Dan kan het door de voordeur."

Verweij lijkt te suggereren dat niet alleen Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd is in de Ajax-trainer. Concrete interesse is er alleen van Gladbach, stelt Verweij. "Ik weet dat er is gesproken met Gladbach", houdt de Telegraaf-journalist het kort.

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2021 - 08:56   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd. Dat Erik ten Hag er vooral in Duitsland, waar hij bij Bayern Munchen heeft gewerkt, goed op staat zal voor niemand een verrassing zijn. Dat er na Peter Bosz wel weer interesse zal zijn in een Nederlandse trainer zal ook niemand verbazen. Een eventuele overstap naar de Bundesliga klinkt dus niet ver gezocht.
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2021 - 08:57   quote  deeplink  
'Ajax wist niet van gesprekken tussen Promes en Spartak en neemt standpunt in'

Ajax was niet op de hoogte van gesprekken tussen Quincy Promes en Spartak Moskou. Dat vertelt clubwatcher Mike Verweij van De Telegraaf. Promes sprak achter de rug van Ajax om met de Russische topclub.

De verhalen rond Promes en Spartak worden serieuzer. De club wil hem ophalen bij Ajax, maar: "Er is iets heel geks aan de hand", zegt Verweij in de voetbalpodcast van De Telegraaf. "Ajax en Spartak waren nog niet in gesprek, maar vrijdag is er wel contact geweest tussen de clubs. Promes sprak achter de rug van Ajax om wel al met Spartak. Dus Ajax heeft het standpunt: als hij weg wil, gaat hij maar. Maar wel voor de juiste prijs. En die bepaalt Ajax en niet Promes."

Ajax ligt er echter niet wakker van dat Promes zonder medeweten van de club sprak met Spartak. "Dat vinden ze op zich niet zo erg, want die vrijheid hebben ze wel. Officieel moet je toestemming hebben, maar Marc Overmars is daar niet heel strikt in. Dus het mag. De Russische markt is langer open dan de Nederlandse markt. Maar hij moet wel voor zondag z'n transfer afronden zodat Ajax kan anticiperen."

Bron
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 januari 2021 - 10:12   quote  deeplink  
Ajax denkt aan Tresor van Willem 2 een 10 voor 4,5 miljoen.
Moeten ze niet gewoon wachten op Kudus en Taylor daar proberen?

Tadic kan ook nog en Neres links. Kudus, Neres duurt wel lang nu en dan zit je met
vorm en inzetbaarheid. Bij vertrek Promes wordt het echt dun.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2021 door Hummel10 --
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2021 - 11:08   quote  deeplink  
Taylor is geen 10. Dat is een spelverdeler. Sontje Hansen lijkt wel op de weg terug.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 januari 2021 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:08 schreef Eide het volgende:
Taylor is geen 10. Dat is een spelverdeler. Sontje Hansen lijkt wel op de weg terug.
10 is toch ook een spelverdeler? Ik zou het wel aandurven tegen de kleintjes.
Heeft een goed inzicht en passing.
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2021 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 08:56 schreef Eide het volgende:
Ik ben benieuwd. Dat Erik ten Hag er vooral in Duitsland, waar hij bij Bayern Munchen heeft gewerkt, goed op staat zal voor niemand een verrassing zijn. Dat er na Peter Bosz wel weer interesse zal zijn in een Nederlandse trainer zal ook niemand verbazen. Een eventuele overstap naar de Bundesliga klinkt dus niet ver gezocht.
Tsja ik denk dag niemand het heel erg vind als Ten Hag weggaat, begrijp me niet verkeerd, ik denk dat een nieuwe trainer niks oplost. Ik denk wel dat een frisse wind soms goed is. Ten Hag heeft veel goed gedaan.
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2021 - 11:28   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2021 door freakie --
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2021 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsja ik denk dag niemand het heel erg vind als Ten Hag weggaat, begrijp me niet verkeerd, ik denk dat een nieuwe trainer niks oplost. Ik denk wel dat een frisse wind soms goed is. Ten Hag heeft veel goed gedaan.
Ajax speelt onder Erik ten Hag heel herkenbaar voetbal. Ajax, in goede doen, speelt aanvallend en attractief voetbal met veel goals. Dat Ten Hag met een hele goede selectie mag werken is de verdienste van Overmars en Van der Sar, maar de prestaties op het veld zijn toch echt voor conto van Ten Hag, inclusief dus die halve finale in de CL.

Tegelijkertijd zijn trainers normaliter passanten die niet oneindig lang bij een club blijven. Dat Erik ten Hag verder kijkt is logisch, net zoals dat Ajax ook steeds wil investeren in het eerste elftal, waar de technische staf gewoon bijhoort. Ik zou alleen niet weten waar Ajax een geschikte opvolger voor Erik ten Hag gaat vinden. Ik verwacht niet dat Peter Bosz te verleiden is tot een terugkeer nu het zo goed gaat in Duitsland. Dat is een luchtkasteel war sommige fans in lijken te geloven maar wat ik niet snel zie gebeuren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 januari 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Eens, ik kijk niet naar uiterlijk of hoe hij zich uitlaat naar de media maar hoe hij het elftal heeft gevormd. Veel spelers kunnen op diverse posities alhoewel dat hier vaak als negatief wordt gezien.
Hij laat spelers die niet bij de 1e garnituur zitten spelen wat ook niet altijd wordt begrepen.
Dank zij hem heeft hij zodoende een brede selectie tot zijn beschikking.

Kijk ook wat er aan klasse spelers zijn vertrokken, toch weet hij dan toch weer een team te smeden die misschien nog niet oogstrelend is maar die wel boven aan staat in de competitie
Ik denk dat we voor volgens seizoen weer een elftal hebben staan die Europees verder kan komen

Toch zou een nieuwe trainer wel verfrissend zijn al hoeft dit niet direct vruchten af te werpen, of het werkt vruchten af op korte termijn, maar ik sta er wel voor open
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2021 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax speelt onder Erik ten Hag heel herkenbaar voetbal. Ajax, in goede doen, speelt aanvallend en attractief voetbal met veel goals. Dat Ten Hag met een hele goede selectie mag werken is de verdienste van Overmars en Van der Sar, maar de prestaties op het veld zijn toch echt voor conto van Ten Hag, inclusief dus die halve finale in de CL.

Tegelijkertijd zijn trainers normaliter passanten die niet oneindig lang bij een club blijven. Dat Erik ten Hag verder kijkt is logisch, net zoals dat Ajax ook steeds wil investeren in het eerste elftal, waar de technische staf gewoon bijhoort. Ik zou alleen niet weten waar Ajax een geschikte opvolger voor Erik ten Hag gaat vinden. Ik verwacht niet dat Peter Bosz te verleiden is tot een terugkeer nu het zo goed gaat in Duitsland. Dat is een luchtkasteel war sommige fans in lijken te geloven maar wat ik niet snel zie gebeuren.
Precies dit. Het is heel herkenbaar, geen enkele Nederlandse club heeft dit. Zijn wisselbeleid is wat vreemd, alleen tsja in dit seizoen is alles vreemd. Ze zullen vast wel wat mensen achter de hand hebben. Of in ieder geval een soort shortlist.
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2021 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 11:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens, ik kijk niet naar uiterlijk of hoe hij zich uitlaat naar de media maar hoe hij het elftal heeft gevormd. Veel spelers kunnen op diverse posities alhoewel dat hier vaak als negatief wordt gezien.
Hij laat spelers die niet bij de 1e garnituur zitten spelen wat ook niet altijd wordt begrepen.
Dank zij hem heeft hij zodoende een brede selectie tot zijn beschikking.

Kijk ook wat er aan klasse spelers zijn vertrokken, toch weet hij dan toch weer een team te smeden die misschien nog niet oogstrelend is maar die wel boven aan staat in de competitie
Ik denk dat we voor volgens seizoen weer een elftal hebben staan die Europees verder kan komen

Toch zou een nieuwe trainer wel verfrissend zijn al hoeft dit niet direct vruchten af te werpen, of het werkt vruchten af op korte termijn, maar ik sta er wel voor open
Ik de media is hij dit jaar enorm beter geworden, vind ik. Veel beter en directer in communicatie en duidelijk.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 januari 2021 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 14:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik de media is hij dit jaar enorm beter geworden, vind ik. Veel beter en directer in communicatie en duidelijk.
Alleen zijn wedstrijdbeleving begint op die van F de Boer te lijken.
Snap dat je je team uit de wind wilt houden maar als iedereen ziet dat het slecht was.
Moet je niet komen met dat het goed was daar erger ik me wel eens aan.
Eide
 Eide - zaterdag 30 januari 2021 - 18:27   quote  deeplink  
Ajax richt pijlen op Kamaldeen Sulemana

Na de succesvolle deal van Mohammed Kudus hoopt Ajax op korte termijn weer zaken te doen met FC Nordsjaelland. In de zoektocht naar aanvallende versterking zijn de scouting en uiteindelijk de directie uitgekomen bij Kamaldeen Sulemana.

De achttienjarige vleugelaanvaller is de beoogde opvolger van Quincy Promes als die naar Rusland vertrekt. Maar ook bij het aanblijven van de Oranje-international is Sulemana een serieus transferdoelwit.

Promes staat al langere tijd in de nadrukkelijke belangstelling van Spartak Moskou. Als de Russische club met een acceptabel bod komt, zal Ajax meewerken aan een vertrek van de 29-jarige aanvaller.

Bron
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2021 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 15:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap dat je je team uit de wind wilt houden maar als iedereen ziet dat het slecht was.
Ja dat klopt. Dat is wel moeilijk te geloven, ik heb meer de praatjes voor de wedstrijd in gedachte. Meestal zegt hij wel logische dingen.
Het is natuurlijk lastig om met zoveel wedstrijden echt goed te blijven voetballen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 januari 2021 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 20:14 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Dat is wel moeilijk te geloven, ik heb meer de praatjes voor de wedstrijd in gedachte. Meestal zegt hij wel logische dingen.
Het is natuurlijk lastig om met zoveel wedstrijden echt goed te blijven voetballen.
Klopt ook maar iets beter moet toch wel kunnen. Praatjes achteraf moet hij wel iets eerlijker zijn vind ik. Hoef zijn team niet af te kraken maar als het te slordig is kun je dat prima zeggen.
remco k
 remco k - zaterdag 30 januari 2021 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 15:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja en toch. Ajax speelt helemaal niet slecht hè. Als je zoveel kansen creeert kan je niet gewoon slecht spelen.

Het is alleen minder leuk om naar te kijken.

Hij heeft ook gewoon vaak gelijk over de kansen verdeling. En als je meer kansen krijgt dan je tegenstander win je normaal gesproken gewoon verdient.

Hij zei afgelopen wedstrijd ook gewoon dat het voetballend wel beter moet en kan.
freakie
 freakie - zaterdag 30 januari 2021 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 20:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt ook maar iets beter moet toch wel kunnen. Praatjes achteraf moet hij wel iets eerlijker zijn vind ik. Hoef zijn team niet af te kraken maar als het te slordig is kun je dat prima zeggen.
Je had de afgelopen 3 wedstrijden ook kunnen winnen met 5/6-1
nummer10
 nummer10 - zondag 31 januari 2021 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 22:09 schreef freakie het volgende:

[..]

maar ook kunnen verliezen met 0-1 of 1-2..
p111
 p111 - zondag 31 januari 2021 - 10:12   quote  deeplink  
Ondanks dat we niet goed speelde kon je echt niet verliezen dat slaat nergens op,je was gewoon de betere ploeg alleen je scoort te weinig,waardoor de teenparty af en toe uit het niets kunnen scooren.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2021 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 02:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Op basis van kansen verhoudingen echt absoluut niet.
AkaS
 AkaS - zondag 31 januari 2021 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2021 - 22:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Je had ook een kutje kunnen hebben ;-)
nummer10
 nummer10 - zondag 31 januari 2021 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 10:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van kansen verhoudingen echt absoluut niet.
dat klopt zeker. maar dat zie je zovaak als je zelf niet scoort.. bal blijft rond..
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2021 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahahaha!
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2021 - 12:56   quote  deeplink  
Is Eiting eigenlijk verhuurd met optie tot koop of zonder?

Die jongen is ondanks zijn blessure nu wel echt aan het groeien en hoop ergens nog steeds dat hij naast Gravenberch komt
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 11:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

De kans was 50/50 inderdaad.. hahaha
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 02:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik heb het over de verhoudingen he. Als je 9/10 schoten op doel hebt dan moet je er gewoon 5 maken. Je kan ook zomaar verliezen al is dat onzin, normaal gesproken win je gewoon. Je speelt dan gewoon goed, alleen scoor je niet.

Ik weet nog dat Barca in zijn goede tijd ook een wedstrijd had(tegen Celtic). Celtic won, alleen Barcelona speelde gewoon veel beter. Dat is in het geval van Ajax ook. Ten Hag mag kritischer zijn op de gemiste kansen, het spel is wat minder bruisend alleen kansen creëeren ze genoeg.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2021 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

Die jongen is ondanks zijn blessure nu wel echt aan het groeien en hoop ergens nog steeds dat hij naast Gravenberch komt
Type Koopmijnders.
Eide
 Eide - zondag 31 januari 2021 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

Verhuurd met optie tot koop, maar hij is terug bij Ajax voor z'n revalidatie. Ik neem aan dat die optie dus niet gelicht wordt. Dat zal vooral met de blessuregeschiedenis van Carel te maken hebben want hij was uitstekend bezig.
Eide
 Eide - zondag 31 januari 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Johan Inan, sportverslaggever van het AD, meldt dat er een doorbraak is in de onderhandelingen tussen Ajax en SPartak Moskou. Promes zit vandaag nog bij de selectie maar een definitief akkoord is een kwestie van tijd.
Bron
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 14:18 schreef Eide het volgende:
Johan Inan, sportverslaggever van het AD, meldt dat er een doorbraak is in de onderhandelingen tussen Ajax en SPartak Moskou. Promes zit vandaag nog bij de selectie maar een definitief akkoord is een kwestie van tijd.
Bron
Dan speelt Promes vandaag ook nog... ik zie het zo gebeuren.
Eide
 Eide - zondag 31 januari 2021 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 14:24 schreef freakie het volgende:

[..]

Dan speelt Promes vandaag ook nog... ik zie het zo gebeuren.
Dat denk ik niet met alle transferperikelen. Bovendien verwacht ik Alvarez op 6 en Klaassen op 10.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 14:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat denk ik niet met alle transferperikelen. Bovendien verwacht ik Alvarez op 6 en Klaassen op 10.
Die waren er vorige week toch ook? Of zie ik dat niet goed?
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2021 - 14:50   quote  deeplink  
Benieuwd of Ajax nog met een opvolger komt
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2021 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 14:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Hij was er donderdag toch ook en speelde louter omdat Tadic rust kreeg.

Kan me niet voorstellen dat hij start.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik toch? Hij speelde donderdag ook en toen was er ook interesse en waren ze met hem bezig. Hij speelde toen ook. Of dat rust is of niet, maakt dat veel uit? Haha
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk was mijn bericht meer sarcastisch dan serieus.
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2021 - 15:04   quote  deeplink  
Oh, dat moet een ander maar weer ruiken?
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 15:04 schreef Loetje het volgende:
Oh, dat moet een ander maar weer ruiken?
Nee hoor, niemand hoeft dat te ruiken.
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2021 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 15:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee hoor, niemand hoeft dat te ruiken.
Vandaar die stank ;-)
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 15:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vandaar die stank ;-)
Ik zei het nu, dus dan begrepen jullie mijn bericht.
Loetje
 Loetje - zondag 31 januari 2021 - 15:13   quote  deeplink  
Ik snap je helemaal nu, heb je nog nooit zo goed begrepen ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 januari 2021 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 15:13 schreef Loetje het volgende:
Hahahaha
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 15:13 schreef Loetje het volgende:
Top, trots op je.

Promes niet trouwens, jammer. Had hem graag op doel gezien....

Ps. Loetje/Remco niet te serieus nemen, het is sarcasme.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2021 door freakie --
Eide
 Eide - zondag 31 januari 2021 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 14:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Toen was het nog niet concreet en had Spartak nog geen contact opgenomen. Ik begrijp nu dat de clubs er eigen lijk wel uit zijn en dat het een kwestie van punten, komma's en handtekeningen is. Dat veranderd de zaak natuurlijk, ook omdat je geen risico's meer wil lopen met het oog op transfermiljoenen.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2021 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 16:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Toen was het nog niet concreet en had Spartak nog geen contact opgenomen. Ik begrijp nu dat de clubs er eigen lijk wel uit zijn en dat het een kwestie van punten, komma's en handtekeningen is. Dat veranderd de zaak natuurlijk, ook omdat je geen risico's meer wil lopen met het oog op transfermiljoenen.
Ja zeker, dat klopt
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2021 - 15:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik toch? Hij speelde donderdag ook en toen was er ook interesse en waren ze met hem bezig. Hij speelde toen ook. Of dat rust is of niet, maakt dat veel uit? Haha
Ja natuurlijk maakt dat wat uit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0338702