BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 februari 2021 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 09:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat verwachten jullie nou na een paar wedstrijden?
Wacht nou eens tot volgend seizoen..
een speler van 22.5 mil behoord er gelijk testaan, is daarom ook aangetrokken wat ik zo gelezen heb... en tuurlijk moet je hem de tijdgeven een aantal potten.. alleen qua qat ik nu zie ondanks de cijfers zie ik het nog niet in hem..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 februari 2021 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 februari 2021 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 12:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

een speler van 22.5 mil behoord er gelijk testaan, is daarom ook aangetrokken wat ik zo gelezen heb... en tuurlijk moet je hem de tijdgeven een aantal potten.. alleen qua qat ik nu zie ondanks de cijfers zie ik het nog niet in hem..
Naar mijn inziens komt hij te veel uit de spitspositie, voetbalt naar mijn idee iets te veel mee.
Ik weet ook niet wat voor taak hij mee krijgt.

Toch is hij zoals Remco al aangaf al een paar keer van waarde geweest, meerdere doelpunten en assist zullen ongetwijfeld komen...

Het is wel jammer dat we geen echte spitsen trainer hebben, met name ook voor Traore en Brobbey.
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2021 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 12:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hij staat er toch ook gelijk als je deze stats kan overleggen in de moeilijkste maand van het jaar in je eerste 4 weken bij de club??
Eide
 Eide - dinsdag 02 februari 2021 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 09:52 schreef p111 het volgende:
Als dat zou kloppen had ik die speler gekocht,en geen Indrissi
De verschillende Ajaxvolgers zeggen dat Ajax wil doorzetten met een transfer van Kamaldeen Sulemana maar dat een transfer gewoon niet rond ging komen tijdens deze transferperiode. Mede daarom heeft Ajax geen koopoptie afgesproken met Sevilla voor Idrissi.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 februari 2021 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 09:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat verwachten jullie nou na een paar wedstrijden?
Wacht nou eens tot volgend seizoen..
Verwacht wel meer van hem maar hij heeft nog wel wat tijd nodig om in het team te groeien.
Vind ook wel dat hij dat moet krijgen en zoals gezegd cijfers zijn prima.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 februari 2021 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 09:52 schreef p111 het volgende:
Als dat zou kloppen had ik die speler gekocht,en geen Indrissi
Zijn ze ook mee bezig schijnt maar koop zo kort op de deadline werd lastig.
Ajax verhuurt ook Jenssen aan zijn club om zo eerste keus te zijn straks.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 februari 2021 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 13:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Verwacht wel meer van hem maar hij heeft nog wel wat tijd nodig om in het team te groeien.
Vind ook wel dat hij dat moet krijgen en zoals gezegd cijfers zijn prima.
tuurlijk die snap ik qua het tijd krijgen en keurige cijfers.. ik geef alleen aan dat ik geen topspeler in hem zie die dat bedrag kan rechtvaardigen.. en dan heb ik het over zijn matige techniek, aannames die van de voetspringen, verkeerd lopen etc.. maar zoals we allemaal al zeggen.. hopen dat het komt en het een kwestie van wennen/ritme is
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 februari 2021 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 15:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk die snap ik qua het tijd krijgen en keurige cijfers.. ik geef alleen aan dat ik geen topspeler in hem zie die dat bedrag kan rechtvaardigen.. en dan heb ik het over zijn matige techniek, aannames die van de voetspringen, verkeerd lopen etc.. maar zoals we allemaal al zeggen.. hopen dat het komt en het een kwestie van wennen/ritme is
Vind hem ook wat logger ogen en inderdaad vaak zoekende.
Moet goed komen nog denk ik.
p111
 p111 - dinsdag 02 februari 2021 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 13:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zijn ze ook mee bezig schijnt maar koop zo kort op de deadline werd lastig.
Ajax verhuurt ook Jenssen aan zijn club om zo eerste keus te zijn straks.
Prima vor Jensen
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 februari 2021 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2021 - 20:30 schreef p111 het volgende:

[..]

Prima vor Jensen
Ja indd kan hij misschien stappen maken. En Ajax mogelijk voorrang op die linksbuiten.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2021 - 18:11   quote  deeplink  
Brian Brobbey einde van het jaar weg.

Het is kwakzalver Raiola weer gelukt
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 februari 2021 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 18:11 schreef Loetje het volgende:
Brian Brobbey einde van het jaar weg.

Het is kwakzalver Raiola weer gelukt
Wel zonde maar top vond ik hem nog niet. Traore is ook niet verder helaas.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2021 - 18:49   quote  deeplink  
Eens, al zit er rek zat in. En kan iets forceren.

Je zou bijna zeggen dat Ajax gewoon niet meer in zee moet willen gaan met spelers van Rioolrat
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2021 - 19:27   quote  deeplink  
Sebastien Haller niet ingeschreven voor de EL. Dit is een fout en Ajax kijkt wat het kan doen dit alsnog te realiseren.

Krankzinnig eigenlijk
Eide
 Eide - woensdag 03 februari 2021 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 19:27 schreef Loetje het volgende:
Sebastien Haller niet ingeschreven voor de EL. Dit is een fout en Ajax kijkt wat het kan doen dit alsnog te realiseren.

Krankzinnig eigenlijk
De vraag is of het een fout van Ajax of van de UEFA is. Als het een fout van Ajax is is het onvergeeflijk dom en niet te herstellen. Als de fout bij de UEFA ligt zal Ajax vast in protest gaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 februari 2021 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 19:27 schreef Loetje het volgende:

Krankzinnig eigenlijk
Vreemde zaak
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2021 - 21:53   quote  deeplink  
Zoals Eide zegt, de vraag is waar de fout ligt. In Ajax zijn geval zou dat ongekend stom zijn
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 februari 2021 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 18:49 schreef Loetje het volgende:
Eens, al zit er rek zat in. En kan iets forceren.

Je zou bijna zeggen dat Ajax gewoon niet meer in zee moet willen gaan met spelers van Rioolrat
Eens dan loop je maar een keer iets mis. Beter dan investeren en dat ze voor hun doorbraak pleite zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 11:31   quote  deeplink  
Het blijkt de fout van Ajax omtrent Haller.

Dat mag je gewoon ronduit amateuristisch en slecht noemen natuurlijk
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 11:32   quote  deeplink  
Bron is de NOS trouwens, las het op teletekst zojuist
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2021 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 11:31 schreef Loetje het volgende:
Het blijkt de fout van Ajax omtrent Haller.

Dat mag je gewoon ronduit amateuristisch en slecht noemen natuurlijk
Is al eerder een keer misgegaan toch?
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 11:46   quote  deeplink  
PSV heeft het een aantal keer gehad naar mijn weten
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 februari 2021 - 12:28   quote  deeplink  
mooi dom... mahja nu de gewenste voorhoede dan maar ? anthony tadic neres. of word het weer labyad in de punt..
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 12:49   quote  deeplink  
Ik snap de reden al. Ten Hag is er natuurlijk alles aan gelegen om Labyad in de spits te krijgen ;-)

Nee, zonder dollen, ik hoop Neres, Tadic en Antony. Het zal Tadic, Traore en Antony gaan worden denk ik, aangezien Ten Hag Tadic niet in de spits wil
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 februari 2021 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 12:49 schreef Loetje het volgende:
Ik snap de reden al. Ten Hag is er natuurlijk alles aan gelegen om Labyad in de spits te krijgen ;-)

Nee, zonder dollen, ik hoop Neres, Tadic en Antony. Het zal Tadic, Traore en Antony gaan worden denk ik, aangezien Ten Hag Tadic niet in de spits wil
Europees kan Tadic nog wel volgens ten Hag.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 13:11   quote  deeplink  
Deed het in de CL ook niet he, besef dat goed.

Ik denk Haller juist is aangetrokken voor Europa, dat Ajax bij uitschakeling dit pas in de zomer had gedaan.

Ofwel, ik vind dat degene die hier verantwoordelijk voor is, een keiharde sanctie moet krijgen. Kan een ontiegelijk dure misser gaan worden
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 13:21   quote  deeplink  
En inmiddels nog een genanter detail te pakken

De persoon die hier verantwoordelijk voor is, krijgt na het inleveren van de lijst, diezelfde lijst altijd nog 1x terug ter controle. Dat betekent dus dat Haller niet 1, maar 2x over het hoofd is gezien.

Ofwel, de eerste keer fout, de 2e keer er klakkeloos vanuit gaan dat het goed was en niet eens kijken. Dat kan gewoon niet anders.

Wat mij betreft is ontslag op staande voet niet meer dan gerechtvaardigd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 februari 2021 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 13:21 schreef Loetje het volgende:

De persoon die hier verantwoordelijk voor is, krijgt na het inleveren van de lijst, diezelfde lijst altijd nog 1x terug ter controle. Dat betekent dus dat Haller niet 1, maar 2x over het hoofd is gezien.

Ofwel, de eerste keer fout, de 2e keer er klakkeloos vanuit gaan dat het goed was en niet eens kijken. Dat kan gewoon niet anders.

OMG...
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 februari 2021 - 13:32   quote  deeplink  
wat een amateurs...
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 februari 2021 - 13:34   quote  deeplink  
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383907

zucht
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 februari 2021 - 13:36   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar dat iemand dat bij Ajax heeft verneukt. Maarja iedereen werkt thuis, kinderen om je heen, dan is een foutje snel gemaakt.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 februari 2021 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 13:21 schreef Loetje het volgende:

Helemaal, echt helemaal met je eens. Dit kan en mag niet in een professionele omgeving! Eruit met die kerel en wel onmiddellijk!
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 14:35   quote  deeplink  
En ondanks Ten Hag het boetekleed aantekent, is het niet zijn fout. Dat zegt hij 100% om anderen niet te beschadigen. Ten Hag kan de lijst invullen, maar die stuurt het niet naar de UEFA. Daar ben ik 100% van overtuigd.

Ik vermoed dat dit bij de teammanager ligt. Die boeken vaak ook de vluchten, hotel en alles omtrent spelers. Dit is trouwens een vermoeden
jodocus
 jodocus - donderdag 04 februari 2021 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 13:32 schreef nummer10 het volgende:
wat een amateurs...
nou idd sukkels
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2021 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 13:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal, echt helemaal met je eens. Dit kan en mag niet in een professionele omgeving! Eruit met die kerel en wel onmiddellijk!
Ach hou toch op man. Ja het is een hele stomme fout. Maar op basis van het maken van een fout kan je niet zomaar iemand op staande voet ontslaan.

Zou wel heel bijzonder zijn....
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2021 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 14:35 schreef Loetje het volgende:
En ondanks Ten Hag het boetekleed aantekent, is het niet zijn fout. Dat zegt hij 100% om anderen niet te beschadigen. Ten Hag kan de lijst invullen, maar die stuurt het niet naar de UEFA. Daar ben ik 100% van overtuigd.

Ik vermoed dat dit bij de teammanager ligt. Die boeken vaak ook de vluchten, hotel en alles omtrent spelers. Dit is trouwens een vermoeden
Is voor ons toch ook niet heel interessant wie die fout gemaakt heeft. Feit is dat het een grove fout is. En dat Ajax er mee moet dealen.

De persoon in kwestie op de juiste manier intern behandelen, en door met je leven...
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou toch op man. Ja het is een hele stomme fout. Maar op basis van het maken van een fout kan je niet zomaar iemand op staande voet ontslaan.

Niet? Ik denk dat het nog altijd vrij staat daar toch anders tegen aan te kijken.

Haller is gehaald deze winter omdat Ajax Europees heel moeizaam scoorde. De ED is nooit het probleem geweest en ben er heilig van overtuigd dat Ajax Haller anders in de zomer had gehaald wanneer Ajax er uit had gelegen. Ik denk dat Ajax dan Huntelaar ook gewoon niet had laten gaan

Als je dan na verdorie 2 controles zon ontiegelijk domme fout maakt, is dat gewoon enorme nalatigheid en zou ontslag voor de desbetreffende gewoon gegrond en niet onterecht zijn.
Eide
 Eide - donderdag 04 februari 2021 - 16:23   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar amateuristisch. Je kan fouten maken maar dit is echt te bizar voor woorden.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Onvoorstelbaar amateuristisch. Je kan fouten maken maar dit is echt te bizar voor woorden.
Zo ontiegelijk mee eens
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 15:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet? Ik denk dat het nog altijd vrij staat daar toch anders tegen aan te kijken.

Haller is gehaald deze winter omdat Ajax Europees heel moeizaam scoorde. De ED is nooit het probleem geweest en ben er heilig van overtuigd dat Ajax Haller anders in de zomer had gehaald wanneer Ajax er uit had gelegen. Ik denk dat Ajax dan Huntelaar ook gewoon niet had laten gaan

Als je dan na verdorie 2 controles zon ontiegelijk domme fout maakt, is dat gewoon enorme nalatigheid en zou ontslag voor de desbetreffende gewoon gegrond en niet onterecht zijn.
Ik heb de afgelopen 25 jaar regelmatig te maken gehad met ontslag op staande voet, geloof me maar als ik zeg dat dit echt niet zo makkelijk is en dat er wel een hele goede reden moet zijn om dat voor elkaar te krijgen..

Als dit al zou gebeuren bij Ajax is dat in onderling overleg en als je er uberhaubt al iets over hoort.zal men het als "per direct uit elkaar" of "in onderling overleg" naar buiten brengen. Een werknemer met een onberispelijke staat van dienst, goede beoordelingen en een contract voor onbepaalde tijd gaat geen rechter goed vinden dat die voor een fout ontslagen wordt op staande voet..

Ik denk ook niet dat wij vanuit Ajax te horen zullen krijgen wie de fout gemaakt heeft, ten Hag en Overmars nemen de verantwoordelijkheid en zo hoort het ook, verder moeten ze het lekker binnenskamers laten....

En voordat men denkt dat ik dit geen grove fout vindt, ik vind het een zeer grove fout, welke absoluut niet had mogen plaatsvinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2021 door remco k --
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 25 jaar regelmatig te maken gehad met ontslag op staande voet, geloof me maar als ik zeg dat dit echt niet zo makkelijk is en dat er wel een hele goede reden moet zijn om dat voor elkaar te krijgen..

Als dit al zou gebeuren bij Ajax is dat in onderling overleg en als je er uberhaubt al iets over hoort.zal men het als "per direct uit elkaar" of "in onderling overleg" naar buiten brengen. Een werknemer met een onberispelijke staat van dienst, goede beoordelingen en een contract voor onbepaalde tijd gaat geen rechter goed vinden dat die voor een fout ontslagen wordt op staande voet..

Ik denk ook niet dat wij vanuit Ajax te horen zullen krijgen wie de fout gemaakt heeft, ten Hag en Overmars nemen de verantwoordelijkheid en zo hoort het ook, verder moeten ze het lekker binnenskamers laten....

En voordat men denkt dat ik dit geen grove fout vindt, ik vind het een zeer grove fout, welke absoluut niet had mogen plaatsvinden.
Alleen is jou werkgever Ajax niet.

Los van wat er bij jou mag gebeuren, zijn deze potten wel waarom Ajax nu die 22.5 miljoen neergelegd heeft. Ofwel, dan is dit een ongekende fout.

Daarbij zoals eerder gezegd, krijg je deze lijst altijd een keer terug om nogmaals te controleren. Ofwel, 2 godsgruwelijk dure en domme fouten.

En wellicht dat jou baas een fout van dergelijk kaliber 1 of 2x vergeeft, maar dat werkt niet overal zo en al helemaal niet in zo'n ongekend miljoenenbredrijf wat Ajax heet en zich voor grote aankopen moet verantwoorden in de beurs en Ajax daar een waarde heeft.

Dit is echt heel erg slecht
Pietje
 Pietje - donderdag 04 februari 2021 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry kerel, maar dat is mijn mening! Hoeveel jaar speelt Ajax Europees? Hey is een jaarlijks terugkerend ritueel.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 februari 2021 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Yep. Ze weten al vele jaren hoe de vork aan de steel zit, hoe het werkt.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 februari 2021 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat dacht je van mij? Ik heb heel veel mensen aangenomen en mensen moeten ontslaan. Ook voor fouten. Waar een wil is, is een weg.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 17:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat dacht je van mij? Ik heb heel veel mensen aangenomen en mensen moeten ontslaan. Ook voor fouten. Waar een wil is, is een weg.
Dat sowieso.

En ik ben eerlijk, niet iedere fout hoeft direct ontslag te betekenen. Maar dit is potverdikkie een dure tot 2x toe. En niet voor niets versneld die 22.5 miljoen betaald.

Hier moet je gewoon consequenties van krijgen en harde ook.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 17:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Yep. Ze weten al vele jaren hoe de vork aan de steel zit, hoe het werkt.
Wellicht is dat het probleem ook. Dat je bij die 2e controle er klakkeloos vanuit gaat dat dat altijd wel goed is. Zoiets zou je haast toch wel denken
Eide
 Eide - donderdag 04 februari 2021 - 17:28   quote  deeplink  
Het schijnt wel dat de systemen van de UEFA echt extreem gebruiksonvriendelijk zijn. Weinig overzichtelijk met een wirwar van vinkjes. Reden te meer natuurlijk om dat extra te controleren, dat dan weer wel.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 februari 2021 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 17:28 schreef Eide het volgende:
Het schijnt wel dat de systemen van de UEFA echt extreem gebruiksonvriendelijk zijn. Weinig overzichtelijk met een wirwar van vinkjes. Reden te meer natuurlijk om dat extra te controleren, dat dan weer wel.
Dat kan wel zo zijn, Eide, maar zeker Ajax heeft met dat systeem de nodige ervaring. Dit had gewoon niet mogen gebeuren.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 februari 2021 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 17:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat sowieso.

En ik ben eerlijk, niet iedere fout hoeft direct ontslag te betekenen. Maar dit is potverdikkie een dure tot 2x toe. En niet voor niets versneld die 22.5 miljoen betaald.

Hier moet je gewoon consequenties van krijgen en harde ook.
Dat is zeker waar, Loetje, de ene fout is de andere niet. Maar dit is geen fout maar een regelrechte blunder. Wat jij ook schrijft: dit moet consequenties hebben!
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 17:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, Loetje, de ene fout is de andere niet. Maar dit is geen fout maar een regelrechte blunder. Wat jij ook schrijft: dit moet consequenties hebben!
Soms moet je coulant zijn, soms keihard. Een fout met keiharde gevolgen is een keiharde sanctie

Maargoed, heb me punt gemaakt en dat is genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2021 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0366079