|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het mag niet gebeuren maar degene die dit op zijn geweten heeft moet je niet ontslaan, ik denk dat die persoon het er al moeilijk genoeg mee heeft.
Het gaat er om dat dit nooit meer mag gebeuren.
De persoon in kwestie zal die fout nooit meer maken aan de andere kant is een second opinion door meerderen een must.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik snap beide kanten hoor. Ontslaan na een enorme blunder is te begrijpen. Al zegt Ten Hag dat er check en dubbel check is. Ik neem aan dat het niet langs 1 persoon gaan. Dan ontsla je er dus niet 1 maar meerdere. Dat is echt niet normaal. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
nee die persoon mag wel de plee schoonmaken en nooit meer die lijst invullen, Jezus!!! Dit kan Ajax zomaar miljoenen kosten. Kostbaar foutje!! Aan de andere kant, weet Ajax hoe belangrijk dit is, waarom laten ze niet 2 mensen ernaar kijken voordat ze het uitsturen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 17:05 schreef Pietje het volgende:[..] Sorry kerel, maar dat is mijn mening! Hoeveel jaar speelt Ajax Europees? Hey is een jaarlijks terugkerend ritueel. Ik snap dat iemand dat zou willen. Ik geef alleen aan dat zoiets niet bepaald normaal is en voor een rechter geen stand zal houden als die persoon verder van onbesproken gedrag is gewoon goed is in zijn of haar werk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 17:11 schreef Pietje het volgende:[..] En wat dacht je van mij? Ik heb heel veel mensen aangenomen en mensen moeten ontslaan. Ook voor fouten. Waar een wil is, is een weg. Iemand weg krijgen is niet zo moeilijk. Maar dat is dan dus niet op staande voet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 17:15 schreef Loetje het volgende:[..] Dat sowieso. En ik ben eerlijk, niet iedere fout hoeft direct ontslag te betekenen. Maar dit is potverdikkie een dure tot 2x toe. En niet voor niets versneld die 22.5 miljoen betaald. Hier moet je gewoon consequenties van krijgen en harde ook. Helemaal eens. Of ontslag op staande voet de juiste is betwijfel ik ten zeerste.
Als het zo belangrijk is. Waarom doet een Overmars en ten Hag dit niet zelf. Of in ieder geval de controle erop. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 19:03 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal eens. Of ontslag op staande voet de juiste is betwijfel ik ten zeerste. Als het zo belangrijk is. Waarom doet een Overmars en ten Hag dit niet zelf. Of in ieder geval de controle erop. Ik denk wat Pietje hierin zegt zo gek nog niet is kerel.
Dingen die zo normaal zijn, eigenlijk nooit fout gaan ben je geneigd minder toezicht op te hebben.
Vanuit menselijk oogpunt is die redenatie zo gek niet dat dit gebeurd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het begrip "op staande voet" heb ik ook niet gebruikt. Alleen dat zo iemand wel ontslagen moet worden. Toch wel een verschil! ;-) Ik had het over "onmiddellijk" en daarmee bedoelde ik een procedure voor ontslag beginnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2021 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 19:51 schreef Pietje het volgende:[..] Het begrip "op staande voet" heb ik ook niet gebruikt. Alleen dat zo iemand wel ontslagen moet worden. Toch wel een verschil! ;-) Ik had het over "onmiddellijk" en daarmee bedoelde ik een procedure voor ontslag beginnen Oke duidelijk.
Ik zie het überhaupt niet als reden voor ontslag als het verder gewoon een goede werknemer is.
Maar stel dat het van der Sar, overmars of ten Hag zelf is geweest die de lijst indient of gemaakt heeft. Moeten die dan direct ontslagen worden? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mjah opstaandevoet of een ontslag procedure beginnen om 1 fout lijkt me kansloos.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 20:36 schreef remco k het volgende:[..] Oke duidelijk. Ik zie het überhaupt niet als reden voor ontslag als het verder gewoon een goede werknemer is. Maar stel dat het van der Sar, overmars of ten Hag zelf is geweest die de lijst indient of gemaakt heeft. Moeten die dan direct ontslagen worden? Ik denk serieus dat die drie heren dit soort flaters niet zullen begaan, simpelweg omdat zij nadrukkelijk bij de selectie betrokken zijn en beslist wel aan "check and doublecheck" doen. Misschien dat Ajax vanaf nu, om te voorkomen dat zo'n enorme flater nog een keer plaatsvindt, de hoofdtrainer erbij zullen betrekken als extra check. Die hoofdtrainer kent zijn selectie het allerbest. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 17:43 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kan wel zo zijn, Eide, maar zeker Ajax heeft met dat systeem de nodige ervaring. Dit had gewoon niet mogen gebeuren. Helemaal mee eens. Het schijnt alleen niet zomaar een kwestie te zijn van een naam vergeten. Het is een wirwar van kruisjes en opties. Juist dat oet dus een reden te zijn om voor zoiets de tijd te nemen en het meermaals door meerdere mensen te laten controleren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 21:40 schreef Eide het volgende:[..] Helemaal mee eens. Het schijnt alleen niet zomaar een kwestie te zijn van een naam vergeten. Het is een wirwar van kruisjes en opties. Juist dat oet dus een reden te zijn om voor zoiets de tijd te nemen en het meermaals door meerdere mensen te laten controleren. We zijn het eens :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik de k dat iedereen hier en bij Ajax het wel eens is over dat dit nooit had mogen gebeuren en dat dit een blunder van gigantische proporties is binnen het werk dat moet gebeuren in het voetbal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
"Teammanager Jan Siemerink liet twee jaar geleden in een podcast van Ajax echter nog weten dat 'doorgeven aan de UEFA wie speelgerechtigd zijn voor de Champions League' tot zijn takenpakket hoort. Dat doet hij overigens niet alleen"
iemand enig idee wie nog meer ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dacht al dat dat o.a de teammanager was. Ergens vermoed ik een assistent ofzo |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2021 - 22:27 schreef remco k het volgende:Ik de k dat iedereen hier en bij Ajax het wel eens is over dat dit nooit had mogen gebeuren en dat dit een blunder van gigantische proporties is binnen het werk dat moet gebeuren in het voetbal. Ja wel erg lomp om je duurste aankoop niet in te schrijven. Staan zelf namen op die lijst van spelers die nog nooit bij de selectie hebben gezeten.
Valentijn jankt alweer op Overmars maar geen idee wie die lijst maakt en waarom dat niet een paar keer gecheck is. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Brenner naar Mls voor 11 miljoen. Gemiste kans? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Haller definitief niet beschikbaar voor de Europa League. Onana geschorst tot volgend jaar. Worden nog pittige maanden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En je mist Gravenberch ook in Frankrijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Europa league en de beker laten lopen en zorgen dat je kampioen wordt.
Daar uiteraard heel gelukkig mee zijn, verder uithuilen en bouwen aan al het goede voor kmend seizoen weer met publiek.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zou de ED en beker doen. Beker zit je al ver, zijn maximaal 3 wedstrijden en Europa de tering laten krijgen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
We gaan knallen. We winnen gewoon die pleuris Eufa cup voor Onana!! We winnen de competiie voor Haller, Onana en Promes. We pakken die beker, want de gifbeker moet leeg en dat kan alleen als we die winnen!!
Wat ben ik blij dat we steek op doel hebben als reserve!! Speelt hij zich meteen in de kijker voor nederlands elftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2021 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2021 - 14:37 schreef remco k het volgende:Europa league en de beker laten lopen en zorgen dat je kampioen wordt. Daar uiteraard heel gelukkig mee zijn, verder uithuilen en bouwen aan al het goede voor kmend seizoen weer met publiek.. dat publiek vraag ik me af... rest mee eens uiteraard |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2021 - 15:32 schreef Ajax we love you het volgende:We gaan knallen. We winnen gewoon die pleuris Eufa cup voor Onana!! We winnen de competiie voor Haller, Onana en Promes. We pakken die beker, want de gifbeker moet leeg en dat kan alleen als we die winnen!! Wat ben ik blij dat we steek op doel hebben als reserve!! Speelt hij zich meteen in de kijker voor nederlands elftal Whahahaa dat is mannentaal,ik lach me kapot mocht het echt gebeuren... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2021 - 15:32 schreef Ajax we love you het volgende:We gaan knallen. We winnen gewoon die pleuris Eufa cup voor Onana!! We winnen de competiie voor Haller, Onana en Promes. We pakken die beker, want de gifbeker moet leeg en dat kan alleen als we die winnen!! Wat ben ik blij dat we steek op doel hebben als reserve!! Speelt hij zich meteen in de kijker voor nederlands elftal hoezo voor promes ? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zijn transfer naar Rusland staat op losse schroeven?! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat een fucking week.Hoe gaat dit allemaal aflopen ?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2021 door p111 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Met een overwinning op FC Utrecht door een tot op het bot getergde selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die pot moet nu ook gewoon gewonnen worden om weer rust te creëren. Als je die verliest staat de tent in de fik. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: is erger voor ons ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Voor jou misschien? O nee wacht, jij hebt hem al veroordeeld natuurlijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ook als dat niet gebeurt was mocht die vertrekken van me... maar blijkbaar ajax ook anders wouden ze hem niet zo graag kwijt, en spartak heeft er blijkbaar ook weinig vertrouwen in |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2021 - 15:11 schreef nummer10 het volgende:[..] ook als dat niet gebeurt was mocht die vertrekken van me... maar blijkbaar ajax ook anders wouden ze hem niet zo graag kwijt, en spartak heeft er blijkbaar ook weinig vertrouwen in Spartak Moskou heeft wel degelijk vertrouwen in de speler Promes, maar heeft twijfels hoe het verder moet met hem, mocht hij toch schuldig aan het steekincident worden bevonden. Dat risico willen zij vermijden. Maar dat heeft niks te maken met zijn voetbaltechnische capaciteiten. Een paar jaar geleden was hij hun absolute vedette en dat zijn ze niet vergeten! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2021 - 23:35 schreef Pietje het volgende:[..] Spartak Moskou heeft wel degelijk vertrouwen in de speler Promes, maar heeft twijfels hoe het verder moet met hem, mocht hij toch schuldig aan het steekincident worden bevonden. Dat risico willen zij vermijden. Maar dat heeft niks te maken met zijn voetbaltechnische capaciteiten. Een paar jaar geleden was hij hun absolute vedette en dat zijn ze niet vergeten! dus beide clubs veroordelen hem al.. anders wou ajax hem niet kwijt, en had spartak allang gehandeld... iets wat me hier verweten word.. lekker man hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2021 - 00:03 schreef nummer10 het volgende:[..] dus beide clubs veroordelen hem al.. anders wou ajax hem niet kwijt, en had spartak allang gehandeld... iets wat me hier verweten word.. lekker man hahaha Nee, dat lees of begrijp je verkeerd. Alleen de rechter zou hem kunnen veroordelen. Spartak is voorzichtig en Ajax werkt mee aan de vertrekwens van Promes. Dat is duidelijk wat anders dan wat jij suggereert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2021 - 00:03 schreef nummer10 het volgende:[..] dus beide clubs veroordelen hem al.. anders wou ajax hem niet kwijt, en had spartak allang gehandeld... iets wat me hier verweten word.. lekker man hahaha Jij in ook echt gewoon niet begrijpend lezen hè. Man man.
Veroordelen is compleet iets anders als risico’s vermijden of zo klein mogelijk te houden.
Je kan er nu als nieuwe club simpelweg niet omheen dat er een kans bestaat dat ie schuldig bevonden wordt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Spaanse voetbaljournalist Alex Heredia meldt op Twitter dat de transfer van Promes rond is en en dat de aankondiging snel volgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nou kijk scheelt weer, DAN heeft ajax het goed gedaan.. zal wel met flinke verlies zijn.. of toch eerst alleen huur...? nog niet gelezen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2021 - 11:52 schreef nummer10 het volgende:nou kijk scheelt weer, DAN heeft ajax het goed gedaan.. zal wel met flinke verlies zijn.. of toch eerst alleen huur...? nog niet gelezen Nog wel met enige korreltjes zout nemen hoor. Met dit soort aankondigingen is het vaak toch eerst zien en dan pas geloven, zeker omdat deze journalist niet onmiddellijk een persoon is die je vaak hoort in combinatie met Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2021 - 11:55 schreef Eide het volgende:[..] Nog wel met enige korreltjes zout nemen hoor. Met dit soort aankondigingen is het vaak toch eerst zien en dan pas geloven, zeker omdat deze journalist niet onmiddellijk een persoon is die je vaak hoort in combinatie met Ajax. helder |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Gisteren weer een mooie redding gezien van Drommel. Denk dat dit wel de juiste vervanger van Onana kan zijn. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2021 - 12:52 schreef Hummel10 het volgende:Gisteren weer een mooie redding gezien van Drommel. Denk dat dit wel de juiste vervanger van Onana kan zijn. Het eerste doelpunt vond ik niet sterk van hem gekeept. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2021 - 12:52 schreef Hummel10 het volgende:Gisteren weer een mooie redding gezien van Drommel. Denk dat dit wel de juiste vervanger van Onana kan zijn. Het eerste doelpunt vond ik niet sterk van hem gekeept. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wat heb jij gedronken? Vier keer dezelfde post. Haha. Sneeuwstoornis? Ik heb dat ook weleens en heb geen idee hoe zoiets kan. |
|
|
|