BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 februari 2021 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2021 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom moet hij uit de eredivisie komen?
Hoeft niet maar makkelijk in te passen toch? Of zal het
Cillisen worden?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 februari 2021 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2021 - 13:25 schreef p111 het volgende:
Weer even mijn voorkeur laten gelden, zie de mening van Rafael en terecht wat Blind links kan dat kan hij met rechts.
==============================================================================================
Rafael van der Vaart is helemaal weg van Joey Veerman. De middenvelder van SC Heerenveen laat voetballen er volgens de oud-international makkelijk uitzien.

''Als je het over de allerleukste speler van de eredivisie hebt, is dat voor mij Joey Veerman'', begint de analist bij Studio Voetbal. ''Er gebeurt altijd wat. Nu gaan tegenstanders hem echt dekken, dus af en toe komt hij helemaal niet in beeld of aan de bal. Als hij dan wel de bal heeft, komt er eigenlijk altijd iets bijzonders uit zijn voeten. Ik overdrijf enorm, maar ik noem hem de Pirlo van Heerenveen.''

Lees ook
Huntelaar onderwerp van rel bij Schalke: ''Zorgt voor vraagtekens''
Van der Vaart was natuurlijk ook een speler die het van de combinaties en goede passes moest hebben. Dat hij geniet van Veerman zegt dus wel wat. ''Hij geeft heerlijke ballen, allemaal op maat. Andere spelers zie je op zo'n moeilijk veld ballen over de zijlijn schieten. Als je hem ziet is dat echt een genot. Het ziet er allemaal zo makkelijk uit bij hem. Het is allemaal zo ontspannen, uit het losse polsje. Deze man kan bij PSV, Ajax of Feyenoord moeiteloos mee.''
Ik moet toegeven ook al is hij nog niet alle wedstrijden aanwezig hij laat wel mooie dingen zien.
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2021 - 19:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cillisen worden?
Waarom moet het makkelijk in te passen zijn. Heeft de volledige voorbereiding de tijd om mee te draaien?
nummer10
 nummer10 - maandag 08 februari 2021 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2021 - 19:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cillisen worden?
dat hoop ik toch niet... loetje noemde laatst een naam (weet zo niet meer wie maar wel vaker over gelezen dat dat een goede zou zijn) en anders drommel in ruil met danilo en pier ?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 februari 2021 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2021 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom moet het makkelijk in te passen zijn. Heeft de volledige voorbereiding de tijd om mee te draaien?
Zijn bij Cilissen uitgekomen lees ik net.
Eide
 Eide - dinsdag 09 februari 2021 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2021 - 07:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zijn bij Cilissen uitgekomen lees ik net.
Daar mag rustig het predikaat "speculatief" bij. De markt is gesloten, Cillissen is geblesseerd, Ajax heeft twee keepers voor Ajax 1 en Kotarski voor Jong. Ten slotte staat Onana gewoon onder contract. Maar misschien stop Steek wel na dit seizoen en wordt Cillissen dan zijn vervanger.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 februari 2021 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2021 - 11:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zijn transfer naar Rusland staat op losse schroeven?!
Idd, daarom Pietje!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 februari 2021 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2021 - 17:35 schreef remco k het volgende:
Hahaha. Dit dus.

Dus als jullie roepen dat ten Hag kut is. Kan dat ook makkelijker.
Ok, Ten Hag is kut!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 09 februari 2021 - 13:06   quote  deeplink  
Fuck man, mijn WiFi is wel snel!!
Eide
 Eide - dinsdag 09 februari 2021 - 16:08   quote  deeplink  
EtywttcWgAUXCYP?format=jpg&name=large
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 februari 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2021 - 09:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar mag rustig het predikaat "speculatief" bij. De markt is gesloten, Cillissen is geblesseerd, Ajax heeft twee keepers voor Ajax 1 en Kotarski voor Jong. Ten slotte staat Onana gewoon onder contract. Maar misschien stop Steek wel na dit seizoen en wordt Cillissen dan zijn vervanger.
Cilissen galmt al heel lang rond. Kotarski Scherpen mogelijk er nog niet klaar voor.
Steek stopt mogelijk en Onana nog minstens half seizoen kwijt. Dus dat ze verder kijken is niet gek.
p111
 p111 - dinsdag 09 februari 2021 - 17:09   quote  deeplink  
Ze gaan gewoon door met Steek en terecht is gewoon een prima keeper, en ik zie ook wel klasse in Scherpen,veel beter als Kotarski.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2021 door p111 --
Eide
 Eide - donderdag 11 februari 2021 - 22:14   quote  deeplink  
Lasse Schone naar Heerenveen voor de rest van het seizoen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 12 februari 2021 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 - 22:14 schreef Eide het volgende:
Lasse Schone naar Heerenveen voor de rest van het seizoen.
Ja leuk samen met Siem de Jong. Mogelijk als het bevalt hebben ze al extra smaken bij vertrek Veerman.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 12 februari 2021 - 15:59   quote  deeplink  
Berghuis gerucht 4 miljoen afkoopsom. Wat vinden jullie?

Zelf vind ik het een naar ventje maar voor 4 miljoen wel echt een koopje.
Iattharen erbij en weer kampioen haha
Eide
 Eide - vrijdag 12 februari 2021 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2021 - 08:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja leuk samen met Siem de Jong. Mogelijk als het bevalt hebben ze al extra smaken bij vertrek Veerman.
Ik denk eigenlijk in plaats van Siem. De Jong lijkt he helemaal kwijt en maakt ook in Heerenveen niets klaar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 februari 2021 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2021 - 15:59 schreef Hummel10 het volgende:
Berghuis gerucht 4 miljoen afkoopsom. Wat vinden jullie?

Zelf vind ik het een naar ventje maar voor 4 miljoen wel echt een koopje.
Iattharen erbij en weer kampioen haha
Dat misselijk kwakzalvertje mag van mij lekker wegblijven. Hebben Antony en Neres daar al.

Ihattaren zou ik toejuichen, zo'n nummer 10 hebben we niet of je moet Labyad goed genoeg vinden
Eide
 Eide - vrijdag 12 februari 2021 - 16:48   quote  deeplink  
Berghuis vind ik de beste niet-Ajacied van de Eredivisie samen met Malen. Voetballend zie ik Berghuis helemaal zitten. Ik denk alleen dat het met zijn achtergrond en karakter nooit gaat goedkomen in Amsterdam. Dat neemt niet weg dat Berghuis qua talent en speelstijl een hele natuurlijke opvolger voor Tadic zou kunnen zijn.

Ihattaren weet ik niet. Als hij in vorm is is hij goed maar ik heb hem nog nooit voor langere tijd zien excelleren. Een koppel met Gravenberch klinkt in potentie wel mooi. Ik denk echter dat PSV nooit van z'n leven met Ajax in zee gaat voor zo'n jongen.

Ofwel; beide niet in beeld.
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 februari 2021 - 16:49   quote  deeplink  
Berghuis op links?
Eide
 Eide - vrijdag 12 februari 2021 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2021 - 16:49 schreef Loetje het volgende:
Berghuis op links?
De exacte positie boeit niet zo. Het gaat om de inbreng die iemand brengt. Wat Tadic voor Ajax vanaf links doet, doet Berghuis van rechts voor Feyenoord waarbij Berghuis qua statistieken niet onder doet voor Tadic in een ploeg die aanmerkelijk minder makkelijk scoort.
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 februari 2021 - 17:15   quote  deeplink  
Het linkerbeen van Berghuis is toch wel waar die het verschil mee maakt bij de Kakkers, dus nee, absoluut niet. Daarbij veel en veel te wisselvallig. Tadic heeft structureel waarde, ook als die kut speelt. Berghuis is ook nog eens alles of niets. Lekker daarblijven
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 februari 2021 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2021 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk in plaats van Siem. De Jong lijkt he helemaal kwijt en maakt ook in Heerenveen niets klaar.
Nee klopt ook maar moet misschien zijn draai ff vinden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 februari 2021 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2021 - 16:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat misselijk kwakzalvertje mag van mij lekker wegblijven. Hebben Antony en Neres daar al.

Ihattaren zou ik toejuichen, zo'n nummer 10 hebben we niet of je moet Labyad goed genoeg vinden
Zonder Labyad gaat het beter. Klaassen speelt er nu maar Iattharen is anders.
Heb ook niks met het persoontje Berghuis hoor.
Guus Til
 Guus Til - zaterdag 13 februari 2021 - 10:37   quote  deeplink  
Ihattaren lijkt mij ook de perfecte aanvulling voor de toekomst. Samen met zijn maten Gravenberch en Timber. Hem nu alvast een aanbieding doen is tactisch ook slim. Heeft geen klik met zijn huidige trainer en zit duidelijk niet lekker in zijn vel, ook logisch als je op die leeftijd je vader verloren hebt en dan geen vertrouwen krijgt van de trainer/club. Het enige nadeel is zijn zaakwaarnemer
remco k
 remco k - zaterdag 13 februari 2021 - 14:51   quote  deeplink  
Ihataren is een prachtige speler die mooi in ons spel zou passen.

Hem transfervrij ophalen zou natuurlijk een hele mooie klap zijn naar psv.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 februari 2021 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 - 14:51 schreef remco k het volgende:
Ihataren is een prachtige speler die mooi in ons spel zou passen.

Hem transfervrij ophalen zou natuurlijk een hele mooie klap zijn naar psv.
Voor zijn positie hebben we naast Klaassen, Kudus nog...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2021 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 februari 2021 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 - 15:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En toch zijn dat vooral lopers en geen spelers van de echte speelbal. We hebben Ziyech gehad en we weten allemaal hoe belangrijk een speler is die tig kansen voor je creëert per wedstrijd
remco k
 remco k - zaterdag 13 februari 2021 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 - 15:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daarom praat ik ook over transfervrij. Hij is nog jong en kan ook op de flanken spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 13 februari 2021 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 - 15:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

En toch zijn dat vooral lopers en geen spelers van de echte speelbal. We hebben Ziyech gehad en we weten allemaal hoe belangrijk een speler is die tig kansen voor je creëert per wedstrijd
En dit inderdaad.
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2021 - 00:09   quote  deeplink  
Haller nu 5 goals en 5 assists in 710 minuten speeltijd. Nu dus elke 71 minuten betrokken bij een doelpunt. Voor de competitie 3 goals in 6,5 wedstrijden. Dat is op ern vol seizoen 16 goals. Zijn doelpuntproductie is dus niet heel indrukwekkend tot dusver, maar de hoeveelheid assists maakt zijn inbreng zeer belangrijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 februari 2021 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 00:09 schreef Eide het volgende:
Haller nu 5 goals en 5 assists in 710 minuten speeltijd. Nu dus elke 71 minuten betrokken bij een doelpunt. Voor de competitie 3 goals in 6,5 wedstrijden. Dat is op ern vol seizoen 16 goals. Zijn doelpuntproductie is dus niet heel indrukwekkend tot dusver, maar de hoeveelheid assists maakt zijn inbreng zeer belangrijk.
Die wordt alleen maar beter!
Guus Til
 Guus Til - zondag 14 februari 2021 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom praat ik ook over transfervrij. Hij is nog jong en kan ook op de flanken spelen.
Transfervrij ga je weinig kans maken, met rioolrat als zaakwaarnemer gaat hij dan voor zeker voor een club die hem meer salaris gaat betalen. Als je hem komende zomer haalt gaat hij altijd (mits hij zwaar geblesseerd raakt) meer opleveren, dat effect heeft een Ajax-shirt nou eenmaal. Weinig risico dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 februari 2021 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou laat maar komen dan...
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2021 - 18:46   quote  deeplink  
Timber komt trouwens als een vuurpijl. Wat ontwikkeld die gozer zich snel zeg.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 februari 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 00:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die wordt alleen maar beter!
dat weet niemand... ik hoop het.. vooralsnog zie ik hem beter worden maar vind ik soms in zijn aannames en passing zwak (gaat wel steeds beter en al aangegeven ergens dat ik hoop dat het ritme is)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 februari 2021 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 22:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat weet niemand... ik hoop het.. vooralsnog zie ik hem beter worden maar vind ik soms in zijn aannames en passing zwak (gaat wel steeds beter en al aangegeven ergens dat ik hoop dat het ritme is)
Huntelaar was ook niet altijd zo balvaardig, toch was het een klassespits

Ik moet zeggen dat Haller steeds beter wordt is vaak het verlengstuk vd onze keeper, hij heeft ook al heel wat assist, en scoren gaat het hem ook goed af
nummer10
 nummer10 - maandag 15 februari 2021 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 09:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Huntelaar was ook niet altijd zo balvaardig, toch was het een klassespits

Ik moet zeggen dat Haller steeds beter wordt is vaak het verlengstuk vd onze keeper, hij heeft ook al heel wat assist, en scoren gaat het hem ook goed af
dat klopt, maar ajax zocht toch meer in een spits... en ja ik hoop dat die er nog 15 in knalt natuurlijk..
p111
 p111 - maandag 15 februari 2021 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2021 - 08:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee klopt ook maar moet misschien zijn draai ff vinden.
Helaas Siem al jaren geen top.Wel top gozer
p111
 p111 - maandag 15 februari 2021 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 00:09 schreef Eide het volgende:
Ook je mede spelers kunnen daar beslissend in zijn,kijk naar Neres tegen PSV als hij had afgespeeld had Haller er nog 2 meer gemaakt,hij stond weer op de juiste plek.Een prima aankoop.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 februari 2021 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 10:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat klopt, maar ajax zocht toch meer in een spits... en ja ik hoop dat die er nog 15 in knalt natuurlijk..
Eens!
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2021 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2021 - 22:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

In een slechte wedstrijd onze beste man zijn en in alle gespeelde wedstrijden tegen de top ploegen scoren of een assist hebben.

Ik hoef niks meer, de rest is allemaal bonus.
nummer10
 nummer10 - maandag 15 februari 2021 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

In een slechte wedstrijd onze beste man zijn en in alle gespeelde wedstrijden tegen de top ploegen scoren of een assist hebben.

Ik hoef niks meer, de rest is allemaal bonus.
snap je punt, maar als de rest nog beter zal zijn word de rest ook beter en scoor je nog meer en win jeje potten nog makkelijker..
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2021 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 15:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

snap je punt, maar als de rest nog beter zal zijn word de rest ook beter en scoor je nog meer en win jeje potten nog makkelijker..
Wat wil je nog meer man.

In zijn eerste maand in alle toppers beslissend geweest. 1 week echt met elkaar kunnen trainen waarbij je het voetbal direct verbeterd. Je ziet de klik tussen Klaassen en Haller. En hij is tegen Heracles de beste man op het veld.
nummer10
 nummer10 - maandag 15 februari 2021 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat wil je nog meer man.

In zijn eerste maand in alle toppers beslissend geweest. 1 week echt met elkaar kunnen trainen waarbij je het voetbal direct verbeterd. Je ziet de klik tussen Klaassen en Haller. En hij is tegen Heracles de beste man op het veld.
tjah dat kan, ik zie echt nog teveel slechte aannames die van de voetspringen en verkeerde passes die je niet mag verwachten bij zoon spits... maar zeker al beter dan in het begin, ook al ergens gezegt dat dit ritme zou kunnen zijn en dus zal moeten verbeteren elke keer..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 februari 2021 - 18:58   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2021 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 18:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah dat kan, ik zie echt nog teveel slechte aannames die van de voetspringen en verkeerde passes die je niet mag verwachten bij zoon spits... maar zeker al beter dan in het begin, ook al ergens gezegt dat dit ritme zou kunnen zijn en dus zal moeten verbeteren elke keer..
Wederom het bewijs dat je echt alleen maar naar de negatieve dingen kijkt.
Loetje
 Loetje - maandag 15 februari 2021 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 18:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Goed, laten we eens vanuit jou supervisie kijken, want zolangzamerhand moeten wij wel onze excuses allemaal maken aan jou want we zien het allemaal helemaal verkeerd.

Wie was tot op heden bij ons eigenlijk een spits die niet zoveel balverlies had en betere statistieken? Want jij weet het zo goed, dat ik er heilig van overtuigd ben dat wij er allemaal haast wel naast moeten zitten.

Dus vertel eens, kenner!
Eide
 Eide - maandag 15 februari 2021 - 20:22   quote  deeplink  
Brobbey en Traore bij Jong Ajax in de basis. Brobbey na 60 minuten ongeveer naar de kant. Voorbode voor de CL-variant met Tadic op 9 tegen OSC Lille?
nummer10
 nummer10 - maandag 15 februari 2021 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 20:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Goed, laten we eens vanuit jou supervisie kijken, want zolangzamerhand moeten wij wel onze excuses allemaal maken aan jou want we zien het allemaal helemaal verkeerd.

Wie was tot op heden bij ons eigenlijk een spits die niet zoveel balverlies had en betere statistieken? Want jij weet het zo goed, dat ik er heilig van overtuigd ben dat wij er allemaal haast wel naast moeten zitten.

Dus vertel eens, kenner!
zeg ik ergens dat hij minder is als wat we hadden ? volgens mij niet... geef enkel aan dat ik meer verwacht van zoon aankoop en niet alleen doelpunten of assists.. ook voetbal technisch qua aannames etc.. en als je dan toch een speler wil die ik liever in de spits had dan noem ik tadic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2021 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 15 februari 2021 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 20:22 schreef Eide het volgende:
Brobbey en Traore bij Jong Ajax in de basis. Brobbey na 60 minuten ongeveer naar de kant. Voorbode voor de CL-variant met Tadic op 9 tegen OSC Lille?
labyad..... ? tenhag kennende... wat gigantisch krom zal zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0361320