BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 15 februari 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 21:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeg ik ergens dat hij minder is als wat we hadden ? volgens mij niet... geef enkel aan dat ik meer verwacht van zoon aankoop en niet alleen doelpunten of assists.. ook voetbal technisch qua aannames etc.. en als je dan toch een speler wil die ik liever in de spits had dan noem ik tadic
Ik vraag wat jij een betere spits vind?

Lastig om een keer antwoord te geven?
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 21:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

labyad..... ? tenhag kennende... wat gigantisch krom zal zijn
Zeker. Want de buiten spelers die Tadic moeten vervangen laten 100% zien dat ze daar gaan spelen en dat goed invullen.
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 22:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha. Geef het toch op man.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2021 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2021 - 22:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

zoals al aangegeven tadic.. gezien die de rest dan om zich heen beter laat spelen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2021 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 08:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Want de buiten spelers die Tadic moeten vervangen laten 100% zien dat ze daar gaan spelen en dat goed invullen.
neres nog niet maar moet toch vertrouwen krijgen... en idirissi is dus ook voor jan lul aangetrokken voor de breedte anders..
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 08:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neres nog niet maar moet toch vertrouwen krijgen... en idirissi is dus ook voor jan lul aangetrokken voor de breedte anders..
Omdat Idrissi tegen Lille misschien niet speelt is hij voor niks aangetrokken?

Van Neres, Labyad en Idrissi, is Labyad dit seizoen met afstand het belangrijkste geweest voor Ajax.

Het zou dus zelfs gewoon logisch zijn als ten Hag daar op bouwt, en nee ik zie Labyad liever ook niet in de basis..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2021 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 10:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat Idrissi tegen Lille misschien niet speelt is hij voor niks aangetrokken?

Van Neres, Labyad en Idrissi, is Labyad dit seizoen met afstand het belangrijkste geweest voor Ajax.

Het zou dus zelfs gewoon logisch zijn als ten Hag daar op bouwt, en nee ik zie Labyad liever ook niet in de basis..
ik zie hem sws weinig minuten maken dit seizoen en puur breedte, maar ga je iemand zonder ritme gebruiken als invaller of had je daar de jeugd kunnen gebruiken in nood die wel ritme had.. dat vraag ik me af
Loetje
 Loetje - dinsdag 16 februari 2021 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 08:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals al aangegeven tadic.. gezien die de rest dan om zich heen beter laat spelen
Nou, die haalt deze statistieken in de spits in ieder geval niet zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2021 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 10:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zie hem sws weinig minuten maken dit seizoen en puur breedte, maar ga je iemand zonder ritme gebruiken als invaller of had je daar de jeugd kunnen gebruiken in nood die wel ritme had.. dat vraag ik me af
Hoezo geen ritme heeft 23 wedstrijden gespeeld voor ajax dit seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2021 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 10:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En welke jeugd? Welke jeugdspeler kan op linksbuiten goed uit de voeten die wat positiefs laat zien bij Jong Ajax..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2021 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo geen ritme heeft 23 wedstrijden gespeeld voor ajax dit seizoen..
had het over idrissi..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2021 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 11:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En welke jeugd? Welke jeugdspeler kan op linksbuiten goed uit de voeten die wat positiefs laat zien bij Jong Ajax..
zoals ik al eerder heb aangegeven, dat het makkelijker voetballen is als je tussen beter spelers loopt waar jeje aan optrekt... volgens mij zijn er wel meer spelers uit het niks in het eerste gekomen in de geschiedenis ?
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2021 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 11:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals ik al eerder heb aangegeven, dat het makkelijker voetballen is als je tussen beter spelers loopt waar jeje aan optrekt... volgens mij zijn er wel meer spelers uit het niks in het eerste gekomen in de geschiedenis ?
Dat zou gelden als je de beste bent van je elftal. Als je al een van de mindere spelers bent in dat elftal, lukt het daar dus ook niet om je aan iemand op te trekken.

En jazeker lukte dat sommigen, maar die exceleerde wel op het moment dat ze die stap maakte al bij hun huidige lichting.

Je gaat toch geen speler uit de jeugd halen die gewoon week in week uit dramatisch staat te voetballen..
Loetje
 Loetje - dinsdag 16 februari 2021 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2021 - 11:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hahaha nou dat weer. Bizar hoe jij steevast om je eigen gelul heen gaat
nummer10
 nummer10 - zondag 21 februari 2021 - 23:35   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/968382/ten-hag-over-transfer-van-broedende-kip-promes-daar-ga-ik-wel-van-uit.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

hahahahahahaha
Eide
 Eide - maandag 22 februari 2021 - 18:06   quote  deeplink  
Ondertussen sleept de transfer van Promes nog immer voort. Daar wil maar geen schot in komen lijkt wel.
Robinho
 Robinho - dinsdag 23 februari 2021 - 09:58   quote  deeplink  
Als Promes een krabbel zet is het klaar. Ajax wil natuurlijk niet voor schade opdraven na veroordeling en wil dat Promes daar zelf verantwoordelijk voor wordt gesteld. En terecht. Promes moet Ajax dankbaar zijn...... Denk dat ie bij menig club anders was behandeld
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 februari 2021 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Ondertussen sleept de transfer van Promes nog immer voort. Daar wil maar geen schot in komen lijkt wel.
Spelletje blufpoker denk ik Eide, Denk dat Overmars gewoon rekt onder het mom, we hoeven hem niet te verkopen en hij mag ook blijven, maar we betalen niets terug als hij de gevangenis in moet.

Tot nu toe geven de russen nog niet toe.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 februari 2021 - 11:30   quote  deeplink  
De status is dat we wachten op antwoord van Ajax. Zij moeten een akkoord zien te bereiken met de speler over de afhandeling van het contract. Zelf hebben wij al een akkoord met Promes", zegt hij in Russische media. Fetisov legt uit dat Ajax er waarschijnlijk zelf nog uit moet zien te komen met Promes. Dat gaat dan over de afwikkeling van zijn contract. Promes is verdachte in een strafzaak.

wat ik hier zo uithaal is dat promes er met ajax niet uitkomt, zal wss gaan over stel dat die bajes in moet hij hier zelf voor moet opdraaien of iets dergelijks en niet dat ajax miljoenen misloopt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2021 door nummer10 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 februari 2021 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2021 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:
De status is dat we wachten op antwoord van Ajax. Zij moeten een akkoord zien te bereiken met de speler over de afhandeling van het contract. Zelf hebben wij al een akkoord met Promes", zegt hij in Russische media. Fetisov legt uit dat Ajax er waarschijnlijk zelf nog uit moet zien te komen met Promes. Dat gaat dan over de afwikkeling van zijn contract. Promes is verdachte in een strafzaak.

wat ik hier zo uithaal is dat promes er met ajax niet uitkomt, zal wss gaan over stel dat die bajes in moet hij hier zelf voor moet opdraaien of iets dergelijks en niet dat ajax miljoenen misloopt..
Het is een beetje gissen wat er echt achter zit. Hoe dan ook mag van mij Promes meteen bij het grofvuil gezet worden. Dit jaar heeft Promes niets laten zien, behalve dat hij vaak negatief in het nieuws is geweest, wat ook niet goed is voor Ajax. Hij zal ook wel ongeveer 3 miljoen per jaar verdienen, dus als je hem nu wegdoet, dan bespaar je nog 1,5 miljoen op salariskosten en einde jaar bonussen.
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2021 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2021 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:

ik denk het niet. Ik denk dat de Russen willen dat Ajax het met Promes afhandelt. Maar dat Ajax daar helemaal niet mee bezig is.

Gewoon blufpoker. Degene met de grootste piemel wint.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 februari 2021 - 12:49   quote  deeplink  
Promès nu echt onderweg naar Rusland!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 februari 2021 - 12:51   quote  deeplink  
Danilo aan het eind vh seizoen op weg terug
p111
 p111 - woensdag 24 februari 2021 - 13:09   quote  deeplink  
Nou prima 8,5 miljoen excl bonussen.Klaar over en sluiten, met Idrissi als zijn vervanger ben je er niet op achteruit gegaan.
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2021 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2021 - 13:09 schreef p111 het volgende:
Nou prima 8,5 miljoen excl bonussen.Klaar over en sluiten, met Idrissi als zijn vervanger ben je er niet op achteruit gegaan.
Dat denk ik ook niet.

Ik denk ook dat Idrissi zich beter kan schikken in zijn huidige rol dan dat Promes dat deed.
Eide
 Eide - woensdag 24 februari 2021 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2021 - 12:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Danilo aan het eind vh seizoen op weg terug
Die begon komeetachtig maar is duidelijk minder goed op dreef nu. Mooi dat hij heeft getoond wat hij in supervorm in een ploeg die ook in vorm is, maar over een heel seizoen vind ik hem nog niet Ajax-waardig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 februari 2021 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2021 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet.

Ik denk ook dat Idrissi zich beter kan schikken in zijn huidige rol dan dat Promes dat deed.
Ik hoop het...maar goed hij weet dat het maar voor een paar maanden is.
Het is de vraag of Ajax hem daadwerkelijk gaat kopen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 februari 2021 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2021 - 13:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Die begon komeetachtig maar is duidelijk minder goed op dreef nu. Mooi dat hij heeft getoond wat hij in supervorm in een ploeg die ook in vorm is, maar over een heel seizoen vind ik hem nog niet Ajax-waardig.
Die gaat voorlopig niet beter worden dan Haller, maar wie weet groeit hij nog...
Eide
 Eide - woensdag 24 februari 2021 - 15:57   quote  deeplink  
Ajax en Spartak bereiken akkoord over transfer Promes

Vlak voor het sluiten van de Russische transfermarkt hebben Ajax en Spartak Moskou een akkoord bereikt over de transfer van Quincy Promes. De 29-jarige aanvaller is onderweg naar Rusland om de transfer af te ronden. Promes zal in Moskou een contract voor drieënhalf jaar tekenen.

Ajax ontvangt 8,5 miljoen euro voor Promes. Dat bedrag kan de komende jaren door bonussen nog oplopen tot 11 miljoen euro.

De overgang hing al weken in de lucht. De afgelopen wedstrijden zat Pomes al niet meer bij de selectie van trainer Erik ten Hag. Met het aantrekken van Oussama Idrissi speelde Ajax al in op het vertrek van Promes.

De aanvaller kwam in de zomer van 2019 voor een bedrag van ruim 15 miljoen euro over van het Spaanse Sevilla. In 53 wedstrijden voor Ajax was Promes goed voor 22 doelpunten en 6 assists. Promes speelde eerder tussen 2014 en 2018 met succes voor Spartak, waar ook oud-PSV'er Jorrit Hendrix onder contract staat, voordat hij naar Sevilla verkaste.

Steekpartij
December vorig jaar werd de 29-jarige Promes gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij een steekpartij in Abcoude. Enkele dagen later werd hij vrijgelaten. Hij mag een eventueel proces in vrijheid afwachten.

Hoewel er volgens het OM wel degelijk aanwijzingen zijn dat Promes bij de steekpartij betrokken was en nader onderzoek vereist is, zijn er geen voorwaarden verbonden aan de vrijlating van de voetballer. Daarom staat ook niets een gang van Promes naar het buitenland in de weg.

Bron

----------------------------------------------

Ajax betaalde 15,7 miljoen euro, een bedrag dat door bonussen nog kon oplopen tot 17,2 miljoen. Ik vermoed dat Ajax die bonussen wel heeft moeten betalen. Ajax maakt dus fors verlies op de transfer.
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2021 - 16:24   quote  deeplink  
Ja wel jammer dat het zo is gelopen en zo snel eigenlijk ook.

Toch ook gewoon geen slechte cijfers, 22 goals is prima voor een speler vanuit zijn positie, 6 assists misschien wat weinig.

Ik ben echter wel blij dat de mogelijke onrust die hij bracht met de rechtszaak nu niet meer bij Ajax erboven hangt..

Ik hoop voor hem dat ie weer lekker kan voetballen in Rusland..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 februari 2021 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2021 - 16:24 schreef remco k het volgende:

Toch ook gewoon geen slechte cijfers, 22 goals is prima voor een speler vanuit zijn positie, 6 assists misschien wat weinig.

Ik ben echter wel blij dat de mogelijke onrust die hij bracht met de rechtszaak nu niet meer bij Ajax erboven hangt..

Had een klik met Ziyech maar na zijn vertrek en de periode na de steekpartij was Promes er met zijn hoofd er niet meer bij. Kwam geen mannetje meer voorbij. Blij dat hij weg is vond hem samen met Schuurs, Labyad en Traore gewoon niet goed genoeg. 1 van deze kan de rest nog wel opvangen meerdere van dit rijtje in de basis en het loopt gelijk minder.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 februari 2021 - 17:50   quote  deeplink  
quote:

Mooi gesproken, zo is het zeer zeker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 februari 2021 - 18:15   quote  deeplink  
Deze had ik niet aan zien komen...

Vanenburg (56) treedt tijdelijk toe tot de technische staf van AjaxVanenburg (56) treedt tijdelijk toe tot de technische staf van Ajax
Gepubliceerd: Wo 24-02-2021 om 15:06

Gerald Vanenburg treedt tijdelijk toe tot de technische staf van Ajax. Hij vervangt Richard Witschge, die geblesseerd is.

Dat heeft Ajax op social media laten weten. Witschge, die al acht jaar techniektrainer bij Ajax 1 is, heeft een achillespeesblessure opgelopen en is niet in staat om bij te dragen aan de trainingen van Ajax. Het is niet duidelijk wat er gebeurd is en hoe lang hij niet van de partij is. Vanenburg neemt de rol van techniektrainer tijdelijk over.

De 56-jarige Vanenburg keerde afgelopen zomer terug bij Ajax. Hij werd aangesteld als techniektrainer bij Ajax O17 en Ajax O18. Vanenburg speelde in zijn carrière voor onder meer Ajax, PSV en FC Utrecht. Bij PSV was hij van 2000 tot 2005 jeugdtrainer. Verder was Vanenburg werkzaam bij 1860 München, Helmond Sport, FC Eindhoven en Willem ll.
Eide
 Eide - woensdag 24 februari 2021 - 18:17   quote  deeplink  
Was als speler een zeer begaafde technicus. Ik ben benieuwd of hij als persoon bij de Ajaxstaf past.
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2021 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2021 - 18:17 schreef Eide het volgende:
Was als speler een zeer begaafde technicus. Ik ben benieuwd of hij als persoon bij de Ajaxstaf past.
Stond in zijn jongere jaren bekend als een groter talent dan van Basten toch?

Misschien wel een van de technisch meest begaafde spelers spelers uit onze geschiedenis.

Er is zelfs een documentaire over hem gemaakt. Van straat tot stadion heet dat.

Dit moest ik even opzoeken overigens.

Wel een eigenzinnig ventje in zijn carriere. In die tijd gingen er niet zo veel spelers naar Azië. En natuurlijk de overstap naar psv en zijn issues met de bondscoaches
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 februari 2021 - 19:17   quote  deeplink  
Klopt Remco,
Er werd hem een grotere toekomst voorspelt als Marco.
Was basisspeler in het Nederlands Elftal wat Europees kampioen werd in 1988.

Eigenlijk is hij nooit echt door gebroken in Europa, heeft hij dacht ik ooit Helmond getraind.

Wie weet kan hij wat betekenen voor de selectie, hij is wel bespraakt
p111
 p111 - woensdag 24 februari 2021 - 19:46   quote  deeplink  
Nou vaantje had wel veel techniek
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 februari 2021 - 10:15   quote  deeplink  
quote:

Het is ook gewoon een hele goede speler, maar na Corona was het echt slecht wat hij liet zien. NU weten we de reden natuurlijk waarom hij er niet helemaal bij was met zijn hoofd.

Denk dat Overmars toch weer een goede deal heeft gemaakt. 8,5m en dan nog bonussen die kunnen oplopen tot 11 miljoen. Daarbij is hij al 29 jaar. en idd Ajax heeft geen last meer van een eventuele veroordeling
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 februari 2021 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2021 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Stond in zijn jongere jaren bekend als een groter talent dan van Basten toch?

Misschien wel een van de technisch meest begaafde spelers spelers uit onze geschiedenis.

Er is zelfs een documentaire over hem gemaakt. Van straat tot stadion heet dat.

Dit moest ik even opzoeken overigens.

Wel een eigenzinnig ventje in zijn carriere. In die tijd gingen er niet zo veel spelers naar Azië. En natuurlijk de overstap naar psv en zijn issues met de bondscoaches
Ongelofelijke techniek had hij en een heel aardig persoon, denk dat het niet verkeerd is.
Maar dat broertje van hem was nog veel technischer dan Gerald, echt in de zaal was die echt buitenaards, alleen zaalvoetbal is toch wat anders dan veldvoetbal
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 februari 2021 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2021 - 10:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ongelofelijke techniek had hij en een heel aardig persoon, denk dat het niet verkeerd is.
Maar dat broertje van hem was nog veel technischer dan Gerald, echt in de zaal was die echt buitenaards, alleen zaalvoetbal is toch wat anders dan veldvoetbal
is zeker anders met een plofbal en een gladveldje... echter als daar je techniek goed is kan je vaak op het veld in de kleine ruimte ook wel wat, zo hebben wij 2 selers in almelo fc 1 die ook gewoon op niveau voetbalen op gras.. geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar kijk naar xavi, iniesta en vergeet falcao en ronaldinho enzo nog een aantal veld spelers die echt top zaalvoetballers zijn..
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2021 - 13:36   quote  deeplink  
Falcao??
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2021 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2021 - 13:36 schreef Loetje het volgende:
Falcao??
Hahahah.

Dit laat weer zo goed zien dat sommige mensen echt niks kijken aan voetbal en gewoon weer de media en het internet volgen.

De falcao die fenomenaal is in de zaal is een hele andere falcao die op het veld goed presteert
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2021 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2021 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahah.

Dit laat weer zo goed zien dat sommige mensen echt niks kijken aan voetbal en gewoon weer de media en het internet volgen.

De falcao die fenomenaal is in de zaal is een hele andere falcao die op het veld goed presteert
Ik wil al zeggen, die is 1 jaar geweldig geweest met zijn kop bij Porto. Maar heeft de techniek van een naaktslak
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 maart 2021 - 13:03   quote  deeplink  
Ik heb het al eerder aangegeven dat ik niet verwachte dat Maza snel terug zou keren. Nu zijn gezichtsvermogen maar niet terug komt, maak ik me toch wel zorgen om hem. Zicht is niet iets dat je makkelijk kan verbeteren.
Ik weet natuurlijk niet hoe ernstig het bij Mazraoui is.
Eide
 Eide - donderdag 11 maart 2021 - 23:19   quote  deeplink  
Fabrizio Romano, best best ingevoerde sportjournalist van Europa, meldt een persoonlijk akkoord tussen RB Leipzig en Brobbey.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 12 maart 2021 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 23:19 schreef Eide het volgende:
Fabrizio Romano, best best ingevoerde sportjournalist van Europa, meldt een persoonlijk akkoord tussen RB Leipzig en Brobbey.
Tja geld en helaas vond ten Hag Traore en Labyad betere opties in de spits..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 maart 2021 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 07:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Betere opties in de spits???
Onzin, kijk even hoe vaak ten Hag Traore en Labyad de laatste weken heeft laten opdraven, Brobbey heeft veel meer minuten gemaakt.

Brobbey gaat voor de miljoenen, gaat transfervrij de deur uit, er is geen andere reden dat hij de deur uitloopt want ook daar zal deze 19 jarige jongen op de bank belanden, ook daar moet hij zich gaan bewijzen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 maart 2021 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 07:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Omdat Traore het ook gewoon beter deed bij Jong Ajax dan Brobbey!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 maart 2021 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat Traore het ook gewoon beter deed bij Jong Ajax dan Brobbey!
en dan kom je weer bij het stukje dat ajax 1 makkelijker voetballen is met betere spelers om je heen... tenminste dit lijkt bij brobbey wel het geval als ik hoor dat die erbij jong weinig van bakte.. maar goed wie weet wat de spelers groep nog kan betekenen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2021 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 maart 2021 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 10:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dan kom je weer bij het stukje dat ajax 1 makkelijker voetballen is met betere spelers om je heen... tenminste dit lijkt bij brobbey wel het geval als ik hoor dat die erbij jong weinig van bakte.. maar goed wie weet wat de spelers groep nog kan betekenen
Niks, let maar op!
Want zowel Raiola als ook Brobbey kijken alleen maar naar de knaken, Brobbey laat zich echt niet meer om lullen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0371370