BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 22 april 2021 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2021 - 07:08 schreef Eide het volgende:
Nog een aardige; Daley Blind is in z'n laatste zeven seizoenen als Ajacied zeven keer eerste geworden in de Eredivisie (zes keer landskampioen plus het coronaseizoen 19/20).
Ja dit vind ik echt bizar, die gozer wordt gewoon altijd kampioen met Ajax en toen hij even weg was, werden we dat niet meer. Hij komt terug en hoppa!!
Loetje
 Loetje - donderdag 22 april 2021 - 11:24   quote  deeplink  
Corona maakt een hoop tijd vrij ;-)

Nogmaals, als Ajax de dubbel binnenhaalt ga ik nog een topic over Ten Hag starten. Ook met feitjes, maar geen statistiekenfeitjes. Iig nauwelijks.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 april 2021 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2021 - 10:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja dit vind ik echt bizar, die gozer wordt gewoon altijd kampioen met Ajax en toen hij even weg was, werden we dat niet meer. Hij komt terug en hoppa!!
Wel echt uitgegroeid tot een zeer belangrijke schakel. Jammer dat hij niet snel is maar dan zat hij ook niet bij Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 22 april 2021 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2021 - 12:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wel echt uitgegroeid tot een zeer belangrijke schakel. Jammer dat hij niet snel is maar dan zat hij ook niet bij Ajax.
Dan zat hij niet bij Ajax als hij ook nog eens snel zou zijn geweest ;-)
p111
 p111 - donderdag 22 april 2021 - 14:34   quote  deeplink  
Ja dan speelde hij in de super l.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 22 april 2021 - 16:10   quote  deeplink  
Ja precies, ik snap die nieuwe voorzitter van Barca niet, hoe kan je nu nog doorgaan als alleen Real madrid en barca meedoen? Leeft die ook in een andere wereld. Ik begrijp dat ze financieel aan de grond zitten, maar dit is natuurlijk geen oplossing van hun problemen.

Laten we heel eerlijk zijn de financiele problemen waarin Real, Barca en al die andere clubs zitten hebben ze toch echt aan hunzelf te danken. Je kan daar niet de kleine clubs de schuld van geven.
Eide
 Eide - donderdag 22 april 2021 - 18:10   quote  deeplink  
OPTA is de grote statistiekfabriek. Geen paniek, want ze verkopen die statistieken voor veel geld aan al die analisten die de grote clubs tegenwoordig in dienst hebben.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 00:40   quote  deeplink  
Zomaar een idee, Riedewald terughalen? Inmiddels wel basis in de PL
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 april 2021 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 00:40 schreef Loetje het volgende:
Zou het toejuichen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 00:40 schreef Loetje het volgende:
Was toen niks.. is die zo gegroeid dan ? En hoorde gister bij VI.. jawel VI... Dat ze bezig waren met van Aanholt ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was toen niks.. is die zo gegroeid dan ? En hoorde gister bij VI.. jawel VI... Dat ze bezig waren met van Aanholt ?
Een linksback. En die speelde tot halverwege vorig seizoen uitstekend, maar speelt heel zwak dit jaar dus die juich ik niet toe.

Ik realiseer me verdomd goed dat sommige jongens niet te vervangen zijn, maar ik vind de keuzes steeds merkwaardiger worden
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een linksback. En die speelde tot halverwege vorig seizoen uitstekend, maar speelt heel zwak dit jaar dus die juich ik niet toe.

Ik realiseer me verdomd goed dat sommige jongens niet te vervangen zijn, maar ik vind de keuzes steeds merkwaardiger worden
Eens... Maar het zal toch niet zo zijn dat tenhag grote invloed heeft op het aantrekken van spelers waarbij hij denkt dat het een toegevoegde waarde is ? Want dan houd het al snel op in mijn ogen.. geen idee of die het heeft uiteraard maar ben ik wel benieuwd naar..
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 12:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens... Maar het zal toch niet zo zijn dat tenhag grote invloed heeft op het aantrekken van spelers waarbij hij denkt dat het een toegevoegde waarde is ? Want dan houd het al snel op in mijn ogen.. geen idee of die het heeft uiteraard maar ben ik wel benieuwd naar..
Ajax was al veel langer bezig met hem.

Zal doorgaans altijd wel gevraagd worden of een trainer er iets mee kan.

En hij is erg belangrijk als Ajax opportunistisch gaat spelen, maar over de grond gaat het lastig. Maar dat geldt voor heel veel spelers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 april 2021 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Riedewald speelde niet verkeerd in het verleden bij Ajax, in ieder geval stukken beter dan Kaliber
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 april 2021 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 12:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Riedewald speelde niet verkeerd in het verleden bij Ajax, in ieder geval stukken beter dan Kaliber
Riedewald speelt bij Palace inmiddels als middenvelder.
remco k
 remco k - zaterdag 24 april 2021 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hou toch op met je was toen niks. Was gewoon een groot talent dat het prima gedaan heeft man.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 april 2021 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 17:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou toch op met je was toen niks. Was gewoon een groot talent dat het prima gedaan heeft man.
Vond je ? Ik vond het niks.. maar dat mag je dus niet zeggen omdat het een groot talent was en het "prima" heeft gedaan ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 april 2021 - 16:37   quote  deeplink  
En weer maar eens een gerucht...

'Ajax krijgt meteen nul op het rekest na miljoenenbod op Braziliaanse topscorer'
Gepubliceerd: Ma 26-04-2021 om 13:16

Ajax wordt opnieuw in verband gebracht met Cláudio Luiz Rodrigues Parise Leonel, kortweg Claudinho. Red Bull Bragantino, de Braziliaanse club van de 24-jarige aanvaller, zou een miljoenenbod uit Amsterdam hebben afgeslagen.

De Portugese krant A Bola meldt dat Liga NOS-koploper Sporting Portugal belangstelling heeft voor Claudinho, maar Ajax een stuk concreter is. Directeur Marc Overmars zou een bod van twaalf miljoen euro hebben uitgebracht. Red Bull Bragantino ging daar echter niet mee akkoord: volgens A Bola werd het voorstel 'onmiddellijk afgewezen'.

Een transfer van Claudinho zou pas bespreekbaar zijn als er vijftien miljoen euro op tafel komt. Bovendien wil de Braziliaanse club zeker 25 procent van de transferrechten in handen houden.

Claudinho werd in 2020 met achttien goals topscorer van de Braziliaanse competitie. Ook is hij uitgeroepen tot Speler van het Jaar. AS Roma, Bayer Leverkusen én RB Leipzig zijn ook in de markt voor de aanvaller, die in elk geval te duur is voor andere geïnteresseerde clubs als Flamengo, São Paulo en Atlético Mineiro. Red Bull Bragantino nam Claudinho in 2019 voor een half miljoen euro over van Ponte Preta.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 27 april 2021 - 09:04   quote  deeplink  
Zowel Labyad als Klaiber zouden hebben aangegeven deze zomer Ajax te willen verlaten.

Ekkelenkamp en Traore daar nog aan toe voegen.

Een aantal jonge gasten verhuren die niet voldoende spelen. Een of twee talentvolle jongens aan de selectie toevoegen van buitenaf en kijken wat de grotere talenten van Jong Ajax in de voorbereiding laten zien.

En afhankelijk van het Onana verhaal kijken naar een goede keeper. Dan ben je klaar denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 april 2021 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 09:04 schreef remco k het volgende:
Zowel Labyad als Klaiber zouden hebben aangegeven deze zomer Ajax te willen verlaten.

Een aantal jonge gasten verhuren die niet voldoende spelen. Een of twee talentvolle jongens aan de selectie toevoegen van buitenaf en kijken wat de grotere talenten van Jong Ajax in de voorbereiding laten zien.

En afhankelijk van het Onana verhaal kijken naar een goede keeper. Dan ben je klaar denk ik.
Scherpen verhuur, talentvolle spits toevoegen ipv Traore, Taylor erbij halen,
Misschien linksbuiten een talentje. Sanchez werd ook nog genoemd dan kan Schuurs ook in de verhuur.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 april 2021 - 09:44   quote  deeplink  
quote:

Een goede spits zal welkom zijn ;)
remco k
 remco k - dinsdag 27 april 2021 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 09:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Scherpen verhuur, talentvolle spits toevoegen ipv Traore, Taylor erbij halen,
Misschien linksbuiten een talentje. Sanchez werd ook nog genoemd dan kan Schuurs ook in de verhuur.
Danilo is die talentvolle spits. Die kan prima achter Haller spelen lijkt me.

Waarom nog een flankspeler? Ik zou Unuvar komend seizoen daar achter Tadic de kans geven.

Schuurs ga je toch niet verhuren. Dat is nu je tweede man. Als die nu niet voldoende brengt moet je hem verkopen.
remco k
 remco k - dinsdag 27 april 2021 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 09:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een goede spits zal welkom zijn ;)
Statisch gezien de beste spits van de tweede seizoenshelft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 april 2021 - 13:27   quote  deeplink  
quote:

Ik wou dat het waar zou zijn...

Voor Tagliafico Hebben 4 clubs interesse getoond

Martinez wordt door Barcelona in de gaten gehouden,ook Alvarez staat in de belangstelling.

En Neres heeft misschien ook zijn laatste seizoen voor Ajax gespeeld.

Natuurlijk zullen ze niet allen weg gaan maar minimaal 1 of 2 sluit ik niet uit.

Die jij aanstipt heb ik geen moeite mee liever vandaag nog dan morgen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2021 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 27 april 2021 - 15:12   quote  deeplink  
Ik hoop op een verhuur van Ekkelenkamp,ik zie nog altijd toekomst in hem.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 april 2021 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2021 - 12:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax was al veel langer bezig met hem.

Zal doorgaans altijd wel gevraagd worden of een trainer er iets mee kan.

En hij is erg belangrijk als Ajax opportunistisch gaat spelen, maar over de grond gaat het lastig. Maar dat geldt voor heel veel spelers.
Is ook uitgesproken toch dat ten Hag een stem heeft in nieuwe spelers. Dat wordt dik onderstreept door aankopen als Labyad, Klaiber en Haller. Alle 3 onder ten Hag gespeeld bij Utrecht. Lijken mij geen van 3 spelers uit de scoutingkoker van Ajax te komen!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 april 2021 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 10:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Danilo is die talentvolle spits. Die kan prima achter Haller spelen lijkt me.

Waarom nog een flankspeler? Ik zou Unuvar komend seizoen daar achter Tadic de kans geven.

Schuurs ga je toch niet verhuren. Dat is nu je tweede man. Als die nu niet voldoende brengt moet je hem verkopen.
Danilo kan indd maar laat ook niets zien. Unuvar al tijden uitvorm en vaak geblesseerd.
Schuurs vanaf de bank laatste weken goed maar bedoelde als ze Sanchez halen. Verkopen kan ook
remco k
 remco k - dinsdag 27 april 2021 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 13:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik wou dat het waar zou zijn...

Voor Tagliafico Hebben 4 clubs interesse getoond

Martinez wordt door Barcelona in de gaten gehouden,ook Alvarez staat in de belangstelling.

En Neres heeft misschien ook zijn laatste seizoen voor Ajax gespeeld.

Natuurlijk zullen ze niet allen weg gaan maar minimaal 1 of 2 sluit ik niet uit.

Die jij aanstipt heb ik geen moeite mee liever vandaag nog dan morgen...
Het grootste deel can geruchten zijn nooit waar hè. Dan hadden we
Vorig jaar en de jaren daarvoor vrijwel de hele selectie kwijt geraakt.
remco k
 remco k - dinsdag 27 april 2021 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 16:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Is ook uitgesproken toch dat ten Hag een stem heeft in nieuwe spelers. Dat wordt dik onderstreept door aankopen als Labyad, Klaiber en Haller. Alle 3 onder ten Hag gespeeld bij Utrecht. Lijken mij geen van 3 spelers uit de scoutingkoker van Ajax te komen!
Haller wou men in zijn Utrecht tijd al hebben, die is dus niet louter uit de koker van ten Hag.

Maar goed, dat een trainer die het prima doet een stem heeft in transfers is ook wel logisch lijkt me toch.

Klaiber heeft uiteindelijk geen tot weinig waarde gehad. Labyad heeft uiteindelijk best wat gespeeld en is ook gewoon belangrijk geweest voor de club.
Daarnaast jongens die niet klagen op de bank.

Je hebt ook gewoon geluk nodig met binnenlandse transfers. Schone is zo’n schot in de roos geweest waarvan heel veel mensen zeiden dat het een zinloze aankoop was.
remco k
 remco k - dinsdag 27 april 2021 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 17:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Danilo kan indd maar laat ook niets zien. Unuvar al tijden uitvorm en vaak geblesseerd.
Schuurs vanaf de bank laatste weken goed maar bedoelde als ze Sanchez halen. Verkopen kan ook
Unuvar laat juist de laatste tijd veel goede dingen zien. En zo vaak is hij niet geblesseerd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 april 2021 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 17:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Haller wou men in zijn Utrecht tijd al hebben, die is dus niet louter uit de koker van ten Hag.

Maar goed, dat een trainer die het prima doet een stem heeft in transfers is ook wel logisch lijkt me toch.

Klaiber heeft uiteindelijk geen tot weinig waarde gehad. Labyad heeft uiteindelijk best wat gespeeld en is ook gewoon belangrijk geweest voor de club.

Je hebt ook gewoon geluk nodig met binnenlandse transfers. Schone is zo’n schot in de roos geweest waarvan heel veel mensen zeiden dat het een zinloze aankoop was.
Eens Remco, het was aanvulling wat ze nodig hadden indien spelers geblesseerd of geschorst raakten.
Dus puur voor de bank, Labyad had zich wel bij de eerste 11 gewerkt in het begin vh seizoen maar dat was ook weer door blessures.
Zijn prima spelers voor de reservebank hoor, vindt ze maar die op de bank willen plaats nemen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 april 2021 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 17:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Het grootste deel can geruchten zijn nooit waar hè. Dan hadden we
Vorig jaar en de jaren daarvoor vrijwel de hele selectie kwijt geraakt.
Ik hoop van harte dat we Martinez, Alvarez en Tagliafico kunnen behouden, zonder hun geweldige optredens hadden we waarschijnlijk minder punten behaald.
Eigenlijk zijn ze niet meer te missen, weet 1-2-3 niet wie ze moeten halen indien hun vertrekken
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 april 2021 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 17:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Unuvar laat juist de laatste tijd veel goede dingen zien. En zo vaak is hij niet geblesseerd.
Paar potjes dat het beter gaat inderdaad. Maar zijn fysiek is nog wel een twijfel geval en heb geen idee of hij de stap kan en gaat maken. Denk niet dat hij er al klaar voor is(zelfde aantal minuten als Idrissi zal prima gaan).
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 april 2021 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 21:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens Remco, het was aanvulling wat ze nodig hadden indien spelers geblesseerd of geschorst raakten.
Dus puur voor de bank, Labyad had zich wel bij de eerste 11 gewerkt in het begin vh seizoen maar dat was ook weer door blessures.
Zijn prima spelers voor de reservebank hoor, vindt ze maar die op de bank willen plaats nemen...
De net niet spelers maar wel beschikken over voldoende ervaring. Je hoopt er niet teveel in 1 x te gebruiken anders gaat het wel ten koste van het niveau.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 april 2021 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 22:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De net niet spelers maar wel beschikken over voldoende ervaring. Je hoopt er niet teveel in 1 x te gebruiken anders gaat het wel ten koste van het niveau.
Klopt, maar je hebt ze wel nodig.
Het is een utopie mocht je een selectie hebben die bestaat uit 22 gelijke spelers
remco k
 remco k - woensdag 28 april 2021 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat we Martinez, Alvarez en Tagliafico kunnen behouden, zonder hun geweldige optredens hadden we waarschijnlijk minder punten behaald.
Eigenlijk zijn ze niet meer te missen, weet 1-2-3 niet wie ze moeten halen indien hun vertrekken
Tagliafico heeft een heel matig seizoen in mijn beleving. Die is pas de laatste weken weer op een acceptabel niveau bezig.

Die gaat ook echt wel vertrekken deze zomer verwacht ik. Die andere twee blijven nog wel een seizoen. Zijn pas net basisspeler.

En iedereen hier praat altijd over wie ze moeten halen, maar Ajax weet juist ieder seizoen te verrassen met aankopen die vrijwel niemand kent.

Tagliafico Neres Anthony Martinez Magalan en Alvarez zijn daar allemaal voorbeelden van.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 april 2021 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 00:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, maar je hebt ze wel nodig.
Het is een utopie mocht je een selectie hebben die bestaat uit 22 gelijke spelers
Klopt helaas ook dat is voor Ajax niet te doen. Ervaren jongens voor de basis aangevuld met talent werkt het beste zo als we al een paar seizoenen kunnen zien. B keus en talenten houden de bank vol. Neres is luxe op de bank. Toch denk ik dat er voor Ajax nog wel wat extra's beschikbaar is om iets breder(betere wissels) te zijn.

Labyad, Klaiber, Ekkelenkamp, Traore vind ik nou niet echt heel dicht tegen de basis aanzitten. Al kunnen ze op een goede dag aardig mee komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 april 2021 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 10:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt helaas ook dat is voor Ajax niet te doen. Ervaren jongens voor de basis aangevuld met talent werkt het beste zo als we al een paar seizoenen kunnen zien. B keus en talenten houden de bank vol. Neres is luxe op de bank. Toch denk ik dat er voor Ajax nog wel wat extra's beschikbaar is om iets breder(betere wissels) te zijn.

Labyad, Klaiber, Ekkelenkamp, Traore vind ik nou niet echt heel dicht tegen de basis aanzitten. Al kunnen ze op een goede dag aardig mee komen.
Labyad en Ekkelenkamp mogen blijven van mij hoor, met name Ekkelenkamp kan alleen maar beter worden, hooguit verhuren
p111
 p111 - woensdag 28 april 2021 - 19:34   quote  deeplink  
Ekkelkamp verhuren en houden
remco k
 remco k - woensdag 28 april 2021 - 19:59   quote  deeplink  
Op basis waarvan. Heeft zijn debuut al een mooie poos geleden gemaakt en laat werkelijk niets zien in de minuten die hij maakt of gemaakt heeft.
Is hetzelfde type als Klaassen en van de Beek. Alleen echt een flinke paar stappen minder dan die andere twee.

Wat heeft hij laten zien om hem deze plek te laten behouden??
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 april 2021 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 19:59 schreef remco k het volgende:
Op basis waarvan. Heeft zijn debuut al een mooie poos geleden gemaakt en laat werkelijk niets zien in de minuten die hij maakt of gemaakt heeft.
Is hetzelfde type als Klaassen en van de Beek. Alleen echt een flinke paar stappen minder dan die andere twee.

Wat heeft hij laten zien om hem deze plek te laten behouden??
Het vast houden van Ronaldo ! Held ! Hahaha
AkaS
 AkaS - woensdag 28 april 2021 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 17:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens Remco, wat betreft inspraak op transfers.

Haller al eerder aankoopwens kan ik me niet veel bij voorstellen. Behalve dan wanneer beschikbaar voor lage transfersom en als pinchhitter.

Nu weldegelijk op pure voorspraak van ten Hag gehaald. Hij heeft zijn hype gebruikt om dit er doorheen te drukken. Kan normaliter nooit spits nummero uno van Ajax zijn. Tenzij men plots breekt met de typische Ajaxspits.

Maar anyway. Hij is er en hij mag van mij scoren als een malle volgend seizoen. Maar ik zie eerlijk gezegd geen CL niveau bij deze man!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 april 2021 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 20:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Haller al eerder aankoopwens kan ik me niet veel bij voorstellen. Behalve dan wanneer beschikbaar voor lage transfersom en als pinchhitter.

Nu weldegelijk op pure voorspraak van ten Hag gehaald. Hij heeft zijn hype gebruikt om dit er doorheen te drukken. Kan normaliter nooit spits nummero uno van Ajax zijn. Tenzij men plots breekt met de typische Ajaxspits.

Maar anyway. Hij is er en hij mag van mij scoren als een malle volgend seizoen. Maar ik zie eerlijk gezegd geen CL niveau bij deze man!
Wie zegt dat hij niet als pinchhitter is gehaald?
Ik denk echt dat spits nummero Uno nog aangetrokken wordt

Ik sta er niet van te kijken dat hij uit Brazilië komt, Overmars tovert nog wel iets uit zijn hoge hoed.
remco k
 remco k - woensdag 28 april 2021 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 20:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Was destijds ook een gedicht in de media en bevestigd door overmars wat Haller betreft.

Ik ben ook nog niet overtuigd hoor. Maar zie dit niet als een ten Hag aankoop.
remco k
 remco k - woensdag 28 april 2021 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik sta er niet van te kijken dat hij uit Brazilië komt, Overmars tovert nog wel iets uit zijn hoge hoed.
Ach natuurlijk niet man. Ajax gaat geen 22,5 miljoen betalen in de wetenschap dat het een bankzitter gaat worden.

Nee joh. Daar heeft Ajax het geld helemaal niet voor. En dat past ook totaal niet bij de club.
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 april 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Was destijds ook een gedicht in de media en bevestigd door overmars wat Haller betreft.

Ik ben ook nog niet overtuigd hoor. Maar zie dit niet als een ten Hag aankoop.
Volgens mij was er ooit interesse in 2015 of 2016... Meende als extra spits achter milik in de deboer tijd.. was natuurlijk een veel lager niveau dan wat Ajax nu nastreeft.. vond het toen al een slecht idee, en ook toen die nu daadwerkelijk kwam.. maar ik laat me hopelijk verrassen volgend seizoen, voor nu wel een hard hoofd in.. en dat komt ook puur dat ik meer van een spits verwacht dan doelpunten maken, want dat kan gezien de kansen die Ajax creëert iedereen..
Loetje
 Loetje - woensdag 28 april 2021 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

100% niet!

Ajax had op dat moment Traore, Brobbey en Huntelaar. Ook had met Tadic nog als optie.

Dan leg je geen 22.5 miljoen zomaar neer. Geen van allen presteerde ook.

Wat ik niet uit ga sluiten, dat Ajax in de zomer nog een serieuze concurrent voor Haller gaat halen. Want hij is belangrijk, maar overtuigd zeer zeker niet op zijn statistieken na
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 april 2021 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach natuurlijk niet man. Ajax gaat geen 22,5 miljoen betalen in de wetenschap dat het een bankzitter gaat worden.

Nee joh. Daar heeft Ajax het geld helemaal niet voor. En dat past ook totaal niet bij de club.
Traore willen ze vanaf en Brobbey is al weg.
Danilo komt terug maar gaat het ook niet worden, gaat misschien in de verkoop.

Haller doet het niet verkeerd tot nu toe scoort regelmatig en heeft ook de nodige assist
Toch zie ik een meer technische spits komen één die goed is in de kleine ruimte.
AkaS
 AkaS - donderdag 29 april 2021 - 00:37   quote  deeplink  
Misschien zien we komend seizoen een andere Haller.

Wat ik nu zie is een houten Klaas die in geen enkel opzicht voldoet aan een Ajaxspits. Hij valt mij gigantisch tegen. Maar Ajax heeft veel voor hem betaald dus daar moet haast wel een gedachte achter zitten...

... of het is paniek geweest toen Brobbey niet wilde tekenen en hij beschikbaar bleek...
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 00:37 schreef AkaS het volgende:
Misschien zien we komend seizoen een andere Haller.

Wat ik nu zie is een houten Klaas die in geen enkel opzicht voldoet aan een Ajaxspits. Hij valt mij gigantisch tegen. Maar Ajax heeft veel voor hem betaald dus daar moet haast wel een gedachte achter zitten...

... of het is paniek geweest toen Brobbey niet wilde tekenen en hij beschikbaar bleek...
Denk dat laatste en dat tenhag toen in zijn Whatsapp groepje een bericht heeft gedaan.. hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.1282651