BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 29 april 2021 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2021 - 19:59 schreef remco k het volgende:
Op basis waarvan. Heeft zijn debuut al een mooie poos geleden gemaakt en laat werkelijk niets zien in de minuten die hij maakt of gemaakt heeft.
Is hetzelfde type als Klaassen en van de Beek. Alleen echt een flinke paar stappen minder dan die andere twee.

Wat heeft hij laten zien om hem deze plek te laten behouden??
Talent ik ben eigenwijs net als Perez/v/d Meijde die gast heeft een talent wat er nog niet helemaal uitkomt,maar dat wel zou kunnen.Wat betreft zijn kansen dat is heel karig geweest,daarom is het beter hem te verhuren zodat hij wekelijks speelt,dan kan je oordelen of hij het aat redden of niet.
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 10:01   quote  deeplink  
IK maak mij echt geen zorgen over Haller. Spitsen leven van rendement en goals. Dat zit wel snor met hem. De ploeg om hem heen speelt momenteel ook niet geweldig, hij lijkt uit vorm. Ik denk dat als hij zelf beter in vorm komt, en de ploeg om hem heen dat ook doet, het wel goed komt met Haller.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 09:34 schreef p111 het volgende:

[..]

Talent ik ben eigenwijs net als Perez/v/d Meijde die gast heeft een talent wat er nog niet helemaal uitkomt,maar dat wel zou kunnen.Wat betreft zijn kansen dat is heel karig geweest,daarom is het beter hem te verhuren zodat hij wekelijks speelt,dan kan je oordelen of hij het aat redden of niet.
Ik denk dat hij niet altijd het geluk heeft gehad, want dat heeft ook iedere speler en trainer nodig.
Ik denk ook dat het beter is hem te verhuren, daarnaast heb je ook iemand op de bank nodig voor het middenveld, dubbele bezetting op iedere positie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 10:01 schreef Eide het volgende:
IK maak mij echt geen zorgen over Haller. Spitsen leven van rendement en goals. Dat zit wel snor met hem. De ploeg om hem heen speelt momenteel ook niet geweldig, hij lijkt uit vorm. Ik denk dat als hij zelf beter in vorm komt, en de ploeg om hem heen dat ook doet, het wel goed komt met Haller.
Ik ergens ook niet, een houten Klaas zal het altijd blijven als hij ze er maar in blijft knallen.

De ploeg om hem heen was de laatste weken idd ook niet best.
De bal sprong nog al eens van zijn voet, dat zal beter moeten, kan uit vorm zijn geweest.

Ook ik geloof nog steeds in hem al vermoed ik dat er nog een spits komt die meer technisch is.
Overmars is altijd gecharmeerd geweest van Suarez, is dus een voorstander voor een meer technische spits, dus zal hij zeker in Zuid Amerika aan het loeren zijn omdat je daar voor een relatief lager bedrag goede spelers op kan halen.
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 10:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ergens ook niet, een houten Klaas zal het altijd blijven als hij ze er maar in blijft knallen.

De ploeg om hem heen was de laatste weken idd ook niet best.
De bal sprong nog al eens van zijn voet, dat zal beter moeten, kan uit vorm zijn geweest.

Ook ik geloof nog steeds in hem al vermoed ik dat er nog een spits komt die meer technisch is.
Overmars is altijd gecharmeerd geweest van Suarez, is dus een voorstander voor een meer technische spits, dus zal hij zeker in Zuid Amerika aan het loeren zijn omdat je daar voor een relatief lager bedrag goede spelers op kan halen.
Brobbey vertrekt en Traore is te licht bevonden. Hansen is geen echte centrumspits dus Ajax zal toch wel willen kijken voor een alternatief op 9 achter Haller. Zeker omdat talent Rijkhoff besloot te tekenen bij BVB wordt de spoeling in de juegd dun, tenzij Dostanic of Rasmussen plotseling als een komeet gaat.

Ofwel, dat Ajax aan het kijken is voor een spits lijkt mij een zekerheid.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 11:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Brobbey vertrekt en Traore is te licht bevonden. Hansen is geen echte centrumspits dus Ajax zal toch wel willen kijken voor een alternatief op 9 achter Haller. Zeker omdat talent Rijkhoff besloot te tekenen bij BVB wordt de spoeling in de juegd dun, tenzij Dostanic of Rasmussen plotseling als een komeet gaat.

Ofwel, dat Ajax aan het kijken is voor een spits lijkt mij een zekerheid.
Moet zeggen dat je goed op de hoogte bent tav de jeugd. ;-)
We zijn het in ieder geval eens dat Ajax nog op zoek is naar een jonge spits.

Of hij wel of niet de eerste spits wordt zal hij uit moeten vechten met Haller neem ik aan
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 13:32   quote  deeplink  
De Onder 18 was wel goed begonnen aan de competitie met 4 uit 4 gewonnen wedstrijden. Ze hebben een zeer talentvolle Engelse keeper in Charlie Setford die pas 16 is. Amourricho Axel van Dongen is in mijn optiek het grootste voetballende talent van die generatie, ook een jongen van 16. Olivier Aertssen, een centrumverdediger van 16, is er eentje die we misschien volgend jaar al bij Jong Ajax gaan zien.

Maar in de spits ben je dan afhankelijk van de 19-jarige Max de Waal als dispensatiespeler... De Waal heeft ook al minuten voor Jong Ajax gemaakt maar was echt 4e keuze achter Traore, Brobbey en Hansen.
remco k
 remco k - donderdag 29 april 2021 - 14:41   quote  deeplink  
Danilo is uiteindelijk ook een spits. Eentje waarvan de eerste seizoenshelft het halve forum riep dat overmars knettergek was om hem te verhuren zo goed vond men hem.

Danilo is een prima tweede spits lijkt me achter Haller en heeft het voordeel ook vanaf de flank te kunnen spelen.

Met het moyenne van dit seizoen van Danilo bij Twente zal dat alleen maar hoger zijn bij een Ajax waar een spits meer mogelijkheden krijgt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 april 2021 - 14:41   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel dat dit wel eens het laatste jaar was van Ten Hag. Tenzij Tottenham toch liever een andere coach heeft. Den kdat het gesprek in steenkolen Engels onze club zal helpen hem te behouden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 april 2021 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 14:41 schreef remco k het volgende:
Danilo is uiteindelijk ook een spits. Eentje waarvan de eerste seizoenshelft het halve forum riep dat overmars knettergek was om hem te verhuren zo goed vond men hem.

Danilo is een prima tweede spits lijkt me achter Haller en heeft het voordeel ook vanaf de flank te kunnen spelen.

Met het moyenne van dit seizoen van Danilo bij Twente zal dat alleen maar hoger zijn bij een Ajax waar een spits meer mogelijkheden krijgt.
Ik denk ook dat Danilo de kans krijgt, tenzij er een goed bod komt op die jongen, dan zie ik Overmars wel weer de portemonnee trekken voor een nieuwe jonge spits
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Danilo
Goed punt, die was ik eerlijk gezegd helemaal vergeten. Begin stormachtig in Twente maar is heel ver weggezakt.
remco k
 remco k - donderdag 29 april 2021 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 14:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Goed punt, die was ik eerlijk gezegd helemaal vergeten. Begin stormachtig in Twente maar is heel ver weggezakt.
De laatste 8 wedstrijden weer 4 goals gemaakt. Hij was het even helemaal kwijt maar vanaf eind februari doet hij het wel weer behoorlijk.

Hij leek het helemaal kwijt vanaf het moment dat Haller werd aangetrokken. Of is dat toeval geweest?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 15:10   quote  deeplink  
quote:

Klopt iedereen riep om Danilo, eerlijke is eerlijk ik ook voor de winterstop

Ik las ergens dat Ajax ook hem in de etalage gaat zetten maar er wordt zo veel geschreven.
Afwachten dus maar ik zou hem graag willen zien spelen bij Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 14:41 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit wel eens het laatste jaar was van Ten Hag. Tenzij Tottenham toch liever een andere coach heeft. Den kdat het gesprek in steenkolen Engels onze club zal helpen hem te behouden.
Hahahaha dat helpt misschien wel dat hij bij ons blijft want babbelen kan hij niet.

Maar goed hij heeft andere kwaliteiten die belangrijker zijn want wat heeft onze selectie een zwaar seizoen achter de rug en wat bleven ze in conditie, echt ongelooflijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 14:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Danilo de kans krijgt, tenzij er een goed bod komt op die jongen, dan zie ik Overmars wel weer de portemonnee trekken voor een nieuwe jonge spits
Zo zie ik het ook, want ergens zullen ze twijfels hebben over hem anders hadden ze IPV hem anderen verhuurd zoals Brobbey of Traore.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

De laatste 8 wedstrijden weer 4 goals gemaakt. Hij was het even helemaal kwijt maar vanaf eind februari doet hij het wel weer behoorlijk.

Hij leek het helemaal kwijt vanaf het moment dat Haller werd aangetrokken. Of is dat toeval geweest?
Is wel toevallig, wie weet...
AkaS
 AkaS - donderdag 29 april 2021 - 15:32   quote  deeplink  
Enige nadeel bij een overstap van ten Hag naar Spurs is dat we vermoedelijk weer kakkie Bosz in de mik geschoven krijgen!
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 17:08   quote  deeplink  
Als er een goede club komt met het juiste bod dan zal Ten Hag echt wel vertrekken. Veel clubs hebben alleen niet veel geld en al helemaal niet voor een trainer. Daarnaast hebben maar weinig Nederlandse trainers succes in het buitenland waardoor de (sub)toppers misschien niet in de rij staan.
p111
 p111 - donderdag 29 april 2021 - 17:12   quote  deeplink  
Bos altijd mooi !!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 15:32 schreef AkaS het volgende:
Enige nadeel bij een overstap van ten Hag naar Spurs is dat we vermoedelijk weer kakkie Bosz in de mik geschoven krijgen!
Ach joh dan kan je hier ook weer je verhaal kwijt! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 17:08 schreef Eide het volgende:
Als er een goede club komt met het juiste bod dan zal Ten Hag echt wel vertrekken. Veel clubs hebben alleen niet veel geld en al helemaal niet voor een trainer. Daarnaast hebben maar weinig Nederlandse trainers succes in het buitenland waardoor de (sub)toppers misschien niet in de rij staan.
Geef hem geen ongelijk
remco k
 remco k - donderdag 29 april 2021 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 17:12 schreef p111 het volgende:
Bos altijd mooi !!
Helemaal eens. Ik maak graag een wandeling in het bos.
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 17:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geef hem geen ongelijk
Twee dubbels, eerste geworden in het coronajaar, halve finale CL, kwartfinale EL, verzorgt en aanvallend Ajaxvoetbal en het regent kritiek uit allerlei hoeken. Nee, op enig moment snap ik het dan ook wel.
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 15:32 schreef AkaS het volgende:
Achja aankomen met een Utrecht koffer is ook niet alles..
remco k
 remco k - donderdag 29 april 2021 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 20:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ach doe toch man. Ga nu niet doen alsof de Feyenoord rivaliteit ook maar iets lijkt op die met Utrecht.
remco k
 remco k - donderdag 29 april 2021 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 17:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Twee dubbels, eerste geworden in het coronajaar, halve finale CL, kwartfinale EL, verzorgt en aanvallend Ajaxvoetbal en het regent kritiek uit allerlei hoeken. Nee, op enig moment snap ik het dan ook wel.
Ja en men vindt het doodnormaal.
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en men vindt het doodnormaal.
Wie zegt dat ? Iedereen die een beetje verder kijkt weet ook hoe dit tot stand is gekomen... Met name de halve finale cl... Was dat nu echt tenhag ? Kwart finale el welke tegenstanders en door wat uitgeschakeld ? Gewoon onnodig.. vond de el finale halen na tig jaar anti voetbal de boer en minder materiaal en meer jeugd een knappere prestatie.. maar goed ieder zijn mening daarin..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2021 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - donderdag 29 april 2021 - 21:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja. En volgens de statistieken was Veltman een regelrechte topper!!!

Alleen gek dat hij aan de straatstenen niet te slijten was.

Kwaliteit van de concurrentie. Kwaliteit van eigen selectie op eredivisie niveau even meetellen. Vorig jaar eerste, maar wil niet weten als er geen coronastop was geweest. We zaten in een vrije val.

Ieder jaar opnieuw pas heel laat de juiste poppetjes op de juiste posities en ieder jaar onnodig uitgeschakeld op Europees niveau.

Tja, wat wil je zien...

Hou eens op om te voeden en doen alsof de mensen met kritiek op ten Hag zeiken om niets.

Desalniettemin ben ik net zo blij als jij met het aanstaande kampioenschap maar doe aub niet alsof deze man zo geweldig was. Meerdere malen moesten externe krachten of blessures hem dwingen tot logische keuzes te komen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens. Ik maak graag een wandeling in het bos.
Whahahahahaha jij toch ook!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 21:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zou ook zeggen dikke vinger!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 20:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wedden dat je straks met een andere trainer ook weer loopt te zeiken...
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wedden dat je straks met een andere trainer ook weer loopt te zeiken...
Nee hoor.. nieuwe rondes, nieuwe kansen.. persoonlijk hoop ik op Bosz zodat die kan laten zien wat die echt kan... Bosz was diegene die Ajax erop wees dat ze afscheid moesten nemen van Spijkerman en Bergkamp en dat ze moesten professionaliseren in bepaalde dingen.. echter bleef overmars en vd sar eerst achter Bergkamp staan.. logisch.. maar de rest is geschiedenis hoe het daarna is gelopen.. dus ik hoop dat die nogmaals een eerlijke kans krijgt.. en men kan zeggen dat je met Bosz geen kampioen word.. maar heeft naast Ajax ook volgens mij geen teams gehad die normaal strijden voor het kampioenschap.. en vergeet niet, Bosz moest van anti voetbal naar super aanvallend voetbal en dat heeft gewoon tijd gekost.. Als men hier denkt wie ook super bij Ajax zal passen zal ik het graag horen, echter weet ik verder zo niemand..

Correctie Bosz heeft Heracles naar de eredivisie geholpen en Heracles met weinig middelen ook heel herkenbaar voetbal laten spelen, wat super netjes is voor zoon kleine club..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2021 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 21:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kwaliteit van de concurrentie. Kwaliteit van eigen selectie op eredivisie niveau even meetellen. Vorig jaar eerste, maar wil niet weten als er geen coronastop was geweest. We zaten in een vrije val.

Ieder jaar opnieuw pas heel laat de juiste poppetjes op de juiste posities en ieder jaar onnodig uitgeschakeld op Europees niveau.

Tja, wat wil je zien...

Hou eens op om te voeden en doen alsof de mensen met kritiek op ten Hag zeiken om niets.

Desalniettemin ben ik net zo blij als jij met het aanstaande kampioenschap maar doe aub niet alsof deze man zo geweldig was. Meerdere malen moesten externe krachten of blessures hem dwingen tot logische keuzes te komen!
Iedereen verdient dit kampioenschap en vorige resultaten, ook de trainer op wat voor manier dan ook, via links of rechts maakt niet uit.

Natuurlijk kan het altijd beter.
Je bent blij maar je hebt altijd een wanklank...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee hoor.. nieuwe rondes, nieuwe kansen.. persoonlijk hoop ik op Bosz zodat die kan laten zien wat die echt kan... Bosz was diegene die Ajax erop wees dat ze afscheid moesten nemen van Spijkerman en Bergkamp en dat ze moesten professionaliseren in bepaalde dingen.. echter bleef overmars en vd sar eerst achter Bergkamp staan.. logisch.. maar de rest is geschiedenis hoe het daarna is gelopen.. dus ik hoop dat die nogmaals een eerlijke kans krijgt.. en men kan zeggen dat je met Bosz geen kampioen word.. maar heeft naast Ajax ook volgens mij geen teams gehad die normaal strijden voor het kampioenschap.. en vergeet niet, Bosz moest van anti voetbal naar super aanvallend voetbal en dat heeft gewoon tijd gekost.. Als men hier denkt wie ook super bij Ajax zal passen zal ik het graag horen, echter weet ik verder zo niemand..

Correctie Bosz heeft Heracles naar de eredivisie geholpen en Heracles met weinig middelen ook heel herkenbaar voetbal laten spelen, wat super netjes is voor zoon kleine club..
Ik hoop het voor je kerel maar voor nu wees blij met de kwartfinale Europa Leaque, de bekerwinst en het kampioenschap denk ik zo...
AkaS
 AkaS - donderdag 29 april 2021 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik hoef Bosz niet by the way. Verder mag ten Hag van mij net zo graag gaan als blijven. Wanneer hij die tukker koppigheid overboord gooit en over gaat tot logica speelt Ajax onder zijn hoede prima voetbal. Maar net toen ik dacht dat alle kwartjes bij hem gevallen waren ging hij de 1e wedstrijd na de interland stop toch weer experimenteren tegen Heerenveen, vlak voor de 1e wedstrijd tegen Roma. Beter had hij die wedstrijd kunnen gebruiken om in de Roma samenstelling te spelen.

Maar goed, kampioen. CL veiliggesteld. Inkomsten gegarandeerd. Hopelijk alleen Nico weg en de rest houden. Nog 1 jaar Neres. Verlengen met Gravenberch. En wellicht nog een topspits ergens uit de hoge hoed...
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 21:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

En nu dus wel een zeer gewaardeerde en degelijke centrale verdediger in de zwaarste competitie ter wereld. En in Nederland maar neergesabeld worden. Veltman speelt alles bij Brighton in een ploeg die juist berucht is om z'n verdedigende klasse (en waardeloze aanval). Je bevestigd met dit voorbeeld eigenlijk precies wat ik bedoel.

Ik waar Ten Hag niet vrij van kritiek. Je doet nu net alsof ik geen enkele vorm van kritek heb op de man. Echter, hij wordt ook geregeld onterecht weggezet. Er zijn zelfs idioten die hem als trainer afserveren omdat hij niet zo camerageniek is. Je zal toch met mij eens zij dat dat je reinste drogredenen zijn?

Erik ten Hag is gewoon een prima trainer die het uitstekend doet. En hij heeft inderdaad ook ruimte voor groei, maar laten we alsjeblieft niet net doen alsof het maar een beetje behelpen is met EtH.

Edit: daarmee wil ik jou of anderen hier niets in de mond leggen, maar dat is wel een teneur die je her en der leest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2021 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik hoef Bosz niet by the way. Verder mag ten Hag van mij net zo graag gaan als blijven. Wanneer hij die tukker koppigheid overboord gooit en over gaat tot logica speelt Ajax onder zijn hoede prima voetbal. Maar net toen ik dacht dat alle kwartjes bij hem gevallen waren ging hij de 1e wedstrijd na de interland stop toch weer experimenteren tegen Heerenveen, vlak voor de 1e wedstrijd tegen Roma. Beter had hij die wedstrijd kunnen gebruiken om in de Roma samenstelling te spelen.

Maar goed, kampioen. CL veiliggesteld. Inkomsten gegarandeerd. Hopelijk alleen Nico weg en de rest houden. Nog 1 jaar Neres. Verlengen met Gravenberch. En wellicht nog een topspits ergens uit de hoge hoed...
Als ik eerlijk ben hoef voor mij dat ëxperimenteren ook niet in Europa maar ach in onze
Mickey Mousse competitie waarom niet...

Het kan ook goed uitvallen hè

Sommigen roepen om Bosz hier, maar met hem is ook maar de vraag...
Waarom denk je Tottenham ten Hag op zijn lijstje heeft staan en niet Bosz ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:09 schreef Eide het volgende:

[..]

En nu dus wel een zeer gewaardeerde en degelijke centrale verdediger in de zwaarste competitie ter wereld. En in Nederland maar neergesabeld worden. Veltman speelt alles bij Brighton in een ploeg die juist berucht is om z'n verdedigende klasse (en waardeloze aanval). Je bevestigd met dit voorbeeld eigenlijk precies wat ik bedoel.

Ik waar Ten Hag niet vrij van kritiek. Je doet nu net alsof ik geen enkele vorm van kritek heb op de man. Echter, hij wordt ook geregeld onterecht weggezet. Er zijn zelfs idioten die hem als trainer afserveren omdat hij niet zo camerageniek is. Je zal toch met mij eens zij dat dat je reinste drogredenen zijn?

Erik ten Hag is gewoon een prima trainer die het uitstekend doet. En hij heeft inderdaad ook ruimte voor groei, maar laten we alsjeblieft niet net doen alsof het maar een beetje behelpen is met EtH.
Helemaal mee eens!
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 22:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

We gaan het zien !
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben hoef voor mij dat ëxperimenteren ook niet in Europa maar ach in onze
Mickey Mousse competitie waarom niet...

Het kan ook goed uitvallen hè

Sommigen roepen om Bosz hier, maar met hem is ook maar de vraag...
Waarom denk je Tottenham ten Hag op zijn lijstje heeft staan en niet Bosz ?
Omdat Tottenham denkt met tenhag kans te maken op de titel... Net zoals Dortmund dat dacht met Bosz vermoed ik... En ja met Bosz is het de vraag, maar staat wel voor het voetbal waar Ajax voor staat en Cruijff.. aanval is de beste verdediging.. en met dit materiaal nu MOET hij dan ook kampioen worden.. de basis was gelegd onder Bosz, dan wil ik hem dit ook graag af zien maken met nog beter materiaal.. ik denk dat het een succes word, zo niet ook maar 1 seizoen proberen, zo eerlijk ben ik dan wel weer.. ;)

Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 22:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik hoef Bosz niet by the way.
Ik zie Bosz ook niet terugkeren hoewel ook die in hte netwerk van Overmars zit. Ik heb wel moeite om een eventuele opvolger voor Ten Hag te bedenken.
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 22:27   quote  deeplink  
Misschien Patrick Kluivert terughalen nu die bedankt gaat worden bij Barcelona als de geruchten kloppen. Zal nog geen man voor het eerste zijn, maar misschien wel iemand voor de toekomst?
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:27 schreef Eide het volgende:
Misschien Patrick Kluivert terughalen nu die bedankt gaat worden bij Barcelona als de geruchten kloppen. Zal nog geen man voor het eerste zijn, maar misschien wel iemand voor de toekomst?
En reiziger zelf dan ? Deed het natuurlijk super bij jong..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Omdat Tottenham denkt met tenhag kans te maken op de titel... Net zoals Dortmund dat dacht met Bosz vermoed ik... En ja met Bosz is het de vraag, maar staat wel voor het voetbal waar Ajax voor staat en Cruijff.. aanval is de beste verdediging.. en met dit materiaal nu MOET hij dan ook kampioen worden.. de basis was gelegd onder Bosz, dan wil ik hem dit ook graag af zien maken met nog beter materiaal.. ik denk dat het een succes word, zo niet ook maar 1 seizoen proberen, zo eerlijk ben ik dan wel weer.. ;)
Heet jouw vrouw misschien Bosz met haar achternaam?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 april 2021 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:27 schreef Eide het volgende:
Dit is helemaal nog niet zo gek Eide...
Eide
 Eide - donderdag 29 april 2021 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En reiziger zelf dan ? Deed het natuurlijk super bij jong..
Komt Reiziger (hetzelfde geldt trouwens voor Bogarde) bij jou over als een hoofdtrainer? Ik zie dat zelf niet zo bij Reiziger die het inderdaad wel goed deed bij Jong Ajax.
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heet jouw vrouw misschien Bosz met haar achternaam?
Nope, maar heb Bosz altijd een prima trainer gevonden... Ook voordat die naar Ajax kwam, puur door zijn gedachte qua voetbal (Cruijff gedachten) en overkomen (charisma)
p111
 p111 - donderdag 29 april 2021 - 23:14   quote  deeplink  
Geen Reiziger geen Bogarde aub -je kan ook Jonk misschien proberen of Jans of Bosz .
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 22:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Komt Reiziger (hetzelfde geldt trouwens voor Bogarde) bij jou over als een hoofdtrainer? Ik zie dat zelf niet zo bij Reiziger die het inderdaad wel goed deed bij Jong Ajax.
Nope.. maar mochten niemand op uiterlijk/overkomen beoordelen toch ;) Kluivert weet ik overigens niet.. deed met jong Twente dacht ik wel goed toch ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 april 2021 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2021 - 23:14 schreef p111 het volgende:
Geen Reiziger geen Bogarde aub -je kan ook Jonk misschien proberen of Jans of Bosz .
Ron jans heb ik op 1 of andere manier altijd respect voor gehad.. geen idee waarom..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0437250