BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 30 april 2021 - 23:34   quote  deeplink  
Tottenham ruime voorsprong verneukt.
Valencia thuis verneukt.
Getafe thuis verneukt.
Roma thuis verneukt.

En dan nog de spelers die hij maar op bleef stellen en ook nog eens op posities waarvan iedereen zag dat het niet werkte.

Een toen goede Neres die hij bleef negeren.
Van de beek idem...
Martinez die zonder aanleiding uit de basis verdween.
Alvarez die maar geen kans kreeg.
Schuurs die keer op keer mocht blijven falen.
Recent Haller die 80 minuten liep te kutten.

En ja, ik blijf herhalen omdat de loftrompet heel snel uit de kast getrokken wordt maar deze zaken behalve door mij niet of nauwelijks benoemd worden.

En dan hebben we het niet eens over zijn wissels die lange tijd kut waren.

Tegen az wisselde hij wel sterk hahaha dus er is progressie en hoop!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 april 2021 door AkaS --
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 mei 2021 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 23:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Roda had toen kortstondig een geweldig elftal dat normaliter kampioen had geweest met het aantal behaalde punten dat ze toen behaald hadden.

Ik heb verder niets tegen ten Hag zolang hij geen slappe ouwehoer verhalen ophangt, niet opzichtig liegt en de juiste spelers op de juiste positie opstelt.
Roda had een prima elftal, maar in de verste niet wat Ajax daar had. Toch won Ajax dat seizoen niet van Roda terwijl de kwaliteit nog altijd ongekend in Ajax voordeel was.

Maar opzich is dat mijn punt niet, dat is dat Ajax toen een CL winnaar waardig elftal had en minder punten pakte, dus het is maar hoe je er naar toe wilt kijken.

Dat slappe geouwehoer gaat nooit stoppen, haha. Ik schakel de dag vandaag direct weg want voelt net alsof we voor lul staan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 mei 2021 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 23:34 schreef AkaS het volgende:
Valencia thuis verneukt.
Getafe thuis verneukt.
Roma thuis verneukt.

En dan nog de spelers die hij maar op bleef stellen en ook nog eens op posities waarvan iedereen zag dat het niet werkte.

Van de beek idem...

En ja, ik blijf herhalen omdat de loftrompet heel snel uit de kast getrokken wordt maar deze zaken behalve door mij niet of nauwelijks benoemd worden.

Ik vind ook dat te veel spelers teveel krediet krijgen, dat vind ik buitenproportioneel. Dus dat stuk ben ik helemaal met je eens.

Ik ben wel van mening dat een speler die een kans mist, die zelf mist en er ook intelligentie vanuit de speler moet komen. Niet alles kun je dan wijten aan een trainer.

Wat ik wel volkomen eens ben, is dat hij vaak laat ingrijpt, vaak te laat. Ik vind ook bepaalde opstellingen niet altijd juist op bepaalde momenten. Maar ik vind bepaalde situaties ook gewoon aan spelers liggen in de wedstrijden die jij noemt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 23:34 schreef AkaS het volgende:
Valencia thuis verneukt.
Getafe thuis verneukt.
Roma thuis verneukt.

Van de beek idem...

We kunnen niet altijd de Champions Leaque winnen en wees nou eens blij met het kampioenschap en de inzet van de spelers man.

Want de spelers moet het doen hè, winnen of verliezen komt niet altijd op het conto van de trainer, maar goed bij jou wel..

Dus ga lekker supporter worden van een andere club, daar kan je nog meer zeiken mister positivo...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 10:38   quote  deeplink  
Ben blij dat mensen die onze club leiden het wel in hem zien zitten.

Die zien hoe hij tussen de spelers staat
Die zien wat hij dagelijks aan training doet
Die zien dat hij het uiterste uit de spelers haalt

Die hebben vertrouwen in hem vanwege de bovenstaande positieve punten

Hoe jij over hem denkt is not important, wie ben jij om alleen maar negatief over hem te zijn.
Oke hij is niet foutloos, oke hij wisselt niet altijd op tijd in jouw ogen
Oke hij komt niet professioneel over voor de media
Oke hij heeft een kale kop

Maar de technische staf ziet het wel zitten in hem en die sla ik hoger aan als jij die achter z'n Ipadje zit af te geven op iemand die wel degelijk goed met de groep bezig is.

Ik zie ook wel dat hij niet perfect is want we winnen niet elk jaar de Champions League.

Maar wie is wel perfect, wie weet jij wel....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 mei 2021 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zaterdag 01 mei 2021 - 11:10   quote  deeplink  
Nou als we toch bezig zijn over ten Hakje.
Positief hij kraakt nooit zijn elftal af.Hij ligt goed in de groep.Hij laat ze positief/aanvallend spelen.
Negatief Persoonlijkheid een 5. Wissels te laat of verkeerde wissels (Laatste maanden vooruitgang)
Opstelling maanden drama ook daar in is hij vooruit gegaan hopelijk blijft dat zo.
Conclusie laat het hem het nog maar een jaar proberen,wie weet gaan we nog van hem houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 mei 2021 door p111 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 mei 2021 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 10:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We kunnen niet altijd de Champions Leaque winnen en wees nou eens blij met het kampioenschap en de inzet van de spelers man.

Want de spelers moet het doen hè, winnen of verliezen komt niet altijd op het conto van de trainer, maar goed bij jou wel..

Dus ga lekker supporter worden van een andere club, daar kan je nog meer zeiken mister positivo...
Slaat ook totaal nergens op.

Een ieder mag gewoon vinden wat hij of zij wil.

Het is een deel de spelers, net als Ten Hag ook geregeld domme fouten gemaakt heeft.
remco k
 remco k - zaterdag 01 mei 2021 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Voorhoede bosz

Traore dolberg younnes

VS tenhag

Anthony/neres haller nu dan en tadic europees en tadic

Verschil van hoeveel miljoen en kwaliteit ?

Middenveld Bosz

Schone een mindere Klaassen dan nu en een ziyech die moest wennen

VS het succes jaar tenhag

De jong schone vdbeek...

Achterin

Veltman Sanchez debuut de ligt debuut riedewald

VS succes jaar tenhag

Mazz de ligt gegroeid blind taqi

En dan hebben we onana nog van debutant waar risico aanzat naar een enorm gegroeide keeper..
Ik vind het nogal een verschil..
Klaassen was toen net zo ver als dat hij nu is. Misschien toen nog we bepalender. Traore was een beest en youness echt geweldig vanaf links. Dolberg sowieso 4 klassen beter als Haller als ik je gezeik hoor over die jongen.

Sanchez de Ligt is het beste duo dat we in jaren centraal gehad hebben. Dat het hun debuut was zegt helemaal niks. De prestaties is het enige dat telt.

Maar kijk gewoon waar de jongens voor zijn weggegaan en waar ze terecht zijn gekomen en al je punten worden geniet gedaan.

En welke stats, dat je zegt dat Bosz meer jeugd gebruikt? Wat dus aantoonbaar niet waar is en waar je daarna gewoon met geen woord over rept.
remco k
 remco k - zaterdag 01 mei 2021 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Voorhoede bosz

Traore dolberg younnes

VS tenhag

Anthony/neres haller nu dan en tadic europees en tadic

Verschil van hoeveel miljoen en kwaliteit ?

Middenveld Bosz

Schone een mindere Klaassen dan nu en een ziyech die moest wennen

VS het succes jaar tenhag

De jong schone vdbeek...

Achterin

Veltman Sanchez debuut de ligt debuut riedewald

VS succes jaar tenhag

Mazz de ligt gegroeid blind taqi

En dan hebben we onana nog van debutant waar risico aanzat naar een enorm gegroeide keeper..
Ik vind het nogal een verschil..
Geen woord over het hele punt wat volledig ontkracht wordt.

Maar hey. Het eerste jaar van ten Hag had hij inderdaad een betere groep dan Bosz.
Hij presteerde er dan ook veel beter mee. Halve finale cl en de dubbel winnen is echt een dikkere prestatie dan finale el en verder niks.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Hoezo slaat nergens op,
Ik benoem toch ook de mindere zaken van ten Hag, ik ben het zelfs gedeeltelijk met hem eens.
Maar niemand is perfect, aan iedere trainer kleeft wel iets.
We weten het nu onderhand wel, hij valt zo vaak in herhaling.

Het is net of hij ons wilt onderwijzen, dat wij het allemaal met hem eens worden.
Natuurlijk heeft hij een punt dat een Hag soms te laat of helemaal niet wisselt, dat hij stuntelig overkomt in de media, dat hij het sommige wedstrijden het anders moeten doen.

Ik geef hem soms ook gelijk, het is niet dat ik het op de man speel.
Maar hij blijft maar in herhaling vallen met zijn opsomming aan foutjes door zijn bril..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 14:17   quote  deeplink  
Haha ik blij nu ook in herhaling vallen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 mei 2021 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - zaterdag 01 mei 2021 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 02:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind ook dat te veel spelers teveel krediet krijgen, dat vind ik buitenproportioneel. Dus dat stuk ben ik helemaal met je eens.

Ik ben wel van mening dat een speler die een kans mist, die zelf mist en er ook intelligentie vanuit de speler moet komen. Niet alles kun je dan wijten aan een trainer.

Eens Loetje. Maar dan moet dit ook andersom gelden. Wanneer je als trainer een selectie in je schoot geworpen krijgt die in kwaliteit alle concurrentie overstijgt en je toch loopt te kutten en met hakken over de sloot wint door individuele klasse van bepaalde spelers die terwijl het als team niet loopt omdat de trainer perse bepaalde spelers in de basis wil zetten op posities die niet passen.... Maar dan zegt iedereen dat de winnende trainer toch gelijk heeft.

Denk ik puur zo negatief over ten Hag... Niet meer. Maar ik vind dit tegengeluid wel op zijn plaats want het is wel waarheid. We hebben op eredivisie niveau niet echt concurrentie gehad van een sterk psv, feijenooit en of een verrassende subtopper.

Het lijstje in Europa die ik heb gepost is duidelijk maar wordt door iedereen over het hoofd gezien vanwege jarenlang helemaal geen enkele Europese successen dan ben je als éénoog al heel snel koning in het land der blinde.

Kwart finale klinkt geweldig als Ajax maar dat we jaar naar jaar oonnodig worden uitgeschakeld vind ik een teken aan de wand over zijn functioneren waar hij nogmaals op nationaal niveau niet op wordt afgerekend vanwege het ontbreken van concurrentie.

Hoe dan ook, hij blijft ondanks dat Dortmund, Bayern en Tottenham zwaar aan deze succestrainer trokken. Hahaha lucky us!

Hahaha nee dat is flauw. Liever ten Hag dan Martin Jol of Marcel Keijzer en of inmiddels tikkie breed Frank de Boer!

Fijn weekend Loetje.
AkaS
 AkaS - zaterdag 01 mei 2021 - 14:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zozo slijmjurk van het forum. Jij durft ineens. Toetsenbord krijger!
AkaS
 AkaS - zaterdag 01 mei 2021 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 12:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Slaat ook totaal nergens op.

Een ieder mag gewoon vinden wat hij of zij wil.

Het is een deel de spelers, net als Ten Hag ook geregeld domme fouten gemaakt heeft.
Hahaha sluit ik mij bij aan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 11:10 schreef p111 het volgende:
Nou als we toch bezig zijn over ten Hakje.
Positief hij kraakt nooit zijn elftal af.Hij ligt goed in de groep.Hij laat ze positief/aanvallend spelen.
Negatief Persoonlijkheid een 5. Wissels te laat of verkeerde wissels (Laatste maanden vooruitgang)
Opstelling maanden drama ook daar in is hij vooruit gegaan hopelijk blijft dat zo.
Conclusie laat het hem het nog maar een jaar proberen,wie weet gaan we nog van hem houden.
Eens hoor op een paar puntjes na

Want kan jij in zijn hoofd kijken

Ken jij de gesprekken met de technische staf?
Ik bedoel hier mee te zeggen dat hij misschien geen terugval wou na de winterstop zoals in
het jaar er voor.

Wie weet heeft hij sommige spelers zoals bijvoorbeeld Martinez en Alvarez achter de hand gehouden in het begin vd competitie

Zodat hij een fitte selectie had in de 2e helft vd competitie

Ik vind ook dat hij best wat spelers mag uitproberen tegen bijvoorbeeld PEC of zo.
Even een kijkje nemen hoe spelers het op andere posities doen.

Ook heeft hij een goed gevulde bank die hij tevreden moet houden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Haha ik wist het, valt nog mee!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je moet eens goed lezen, ook ik ben het niet altijd eens met de trainer.
Ook ik kan hem weleens schieten
Maar jij blijft al vanaf het begin van competitie in herhaling vallen
Eens of niet eens dan?
remco k
 remco k - zaterdag 01 mei 2021 - 14:46   quote  deeplink  
Ach ja. Men klaagt over zijn opstellingen. Maar uiteindelijk heeft hij Ziyech echt optimaal weten te gebruiken. Heeft hij Tadaic op 9 laten renderen op het moment dat het keihard nodig was en die verrassing zorgde mede voor het fantastische seizoen in de cl.
Heeft hij Alvarez op het middenveld opgesteld en ondanks alle kritiek op dit forum daarover bleek juist Alvarez op die positie de missing link dit seizoen. Maar daar hoor je de grootste zeikstraal van dit forum niet over.

En iedereen kan lang en breed lullen. Maar Europees mooie seizoenen gedraaid nadat dit zo’n 20 jaar geleden was op cl niveau.

De meest succesvolle eredivisie trainer aller tijden in zijn eerste 100 duels bij een club.

En kampioen met een flinke hoeveelheid punten twee seizoenen terug 86 en nu zou dat weer kunnen.

De getallen liegen niet.

En een hele mooie kanttekening.

Als ten Hag dit bereikt als slechte trainer, en hij is ook lerende. Dan kunnen we nog wel wat verwachten.
remco k
 remco k - zaterdag 01 mei 2021 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha sluit ik mij bij aan.
Ik ook. Kan er alleen niet goed tegen als het ongefundeerd is en de feiten over sommige zaken iets anders bewijzen.

Maar hey. Iedereen recht op zijn of haar mening. En op een enkeling na hier ga ik er ook vanuit dat we het allerbeste voor ons Ajax willen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 01 mei 2021 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet eens goed lezen, ook ik ben het niet altijd eens met de trainer.
Ook ik kan hem weleens schieten
Maar jij blijft al vanaf het begin van competitie in herhaling vallen
Eens of niet eens dan?
Jou ontgaat de kern van mijn reactie(s). En jouw reactie ontgaat mij overigens ook. Ajax zit in mijn bloed. Vanaf mijn geboorte vanuit mijn 100% Amsterdamse familie meegekregen! Dus om nou een andere club te gaan zoeken omdat ik commentaar heb op een kale eigenwijze tukker die toevallig trainer is van mijn cluppie.... dat is onmogelijk, maar wellicht wel mogelijk voor een successuporter...

Er zijn er een paar die hier daadwerkelijk zaken benoemen. De rest is stil en benoemt slechts in een discussie dat zij het ook niet altijd met alles eens zijn wat zijn beslissingen en keuzes aangaat.

Ik benoem precies wat mij stoort en wat anders moet in mijn ogen
Maar ik voel me inmiddels een Haga in de 2e kamer aangaande corona. Zijn bezwaren zijn allemaal overduidelijk en overwegend logisch, maar een ieder veegt er zijn reet mee af.

En dat is wat mij stoort. Ineens is ten Hag geweldig en ik som daarom graag een tegengeluid. Is bovendien leuk voor de discussie.

Uiteindelijk slaap ik er geen minuut minder om en zijn mijn kinderen vele malen belangrijker.

Fijn weekend!
AkaS
 AkaS - zaterdag 01 mei 2021 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:46 schreef remco k het volgende:
Ach ja. Men klaagt over zijn opstellingen. Maar uiteindelijk heeft hij Ziyech echt optimaal weten te gebruiken. Heeft hij Tadaic op 9 laten renderen op het moment dat het keihard nodig was en die verrassing zorgde mede voor het fantastische seizoen in de cl.
Heeft hij Alvarez op het middenveld opgesteld en ondanks alle kritiek op dit forum daarover bleek juist Alvarez op die positie de missing link dit seizoen. Maar daar hoor je de grootste zeikstraal van dit forum niet over.

En iedereen kan lang en breed lullen. Maar Europees mooie seizoenen gedraaid nadat dit zo’n 20 jaar geleden was op cl niveau.

De meest succesvolle eredivisie trainer aller tijden in zijn eerste 100 duels bij een club.

En kampioen met een flinke hoeveelheid punten twee seizoenen terug 86 en nu zou dat weer kunnen.

De getallen liegen niet.

Als ten Hag dit bereikt als slechte trainer, en hij is ook lerende. Dan kunnen we nog wel wat verwachten.
Precies mijn punt. Hadden we de afgelopen 20 jr succes naar succes aan elkaar geregen dan zouden de onnodige uitschakelingen tegen de clubs die ik opsomde volkomen anders ontvangen worden. Had iedereen moord en brand geschreeuwd.
remco k
 remco k - zaterdag 01 mei 2021 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:57 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies mijn punt. Hadden we de afgelopen 20 jr succes naar succes aan elkaar geregen dan zouden de onnodige uitschakelingen tegen de clubs die ik opsomde volkomen anders ontvangen worden. Had iedereen moord en brand geschreeuwd.
Dat heet relativeren. Men doet hier af en toe net alsof Ajax een Europese topclub is en jaarlijks een halve finale of finale van een Europees toernooi kan en moet halen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 mei 2021 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hoezo slaat nergens op,
Ik benoem toch ook de mindere zaken van ten Hag, ik ben het zelfs gedeeltelijk met hem eens.
Maar niemand is perfect, aan iedere trainer kleeft wel iets.
We weten het nu onderhand wel, hij valt zo vaak in herhaling.

Het is net of hij ons wilt onderwijzen, dat wij het allemaal met hem eens worden.
Natuurlijk heeft hij een punt dat een Hag soms te laat of helemaal niet wisselt, dat hij stuntelig overkomt in de media, dat hij het sommige wedstrijden het anders moeten doen.

Ik geef hem soms ook gelijk, het is niet dat ik het op de man speel.
Maar hij blijft maar in herhaling vallen met zijn opsomming aan foutjes door zijn bril..
Over dat laatste, jij toch ook?
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 mei 2021 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Haha ik blij nu ook in herhaling vallen...
+35 ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jou ontgaat de kern van mijn reactie(s). En jouw reactie ontgaat mij overigens ook. Ajax zit in mijn bloed. Vanaf mijn geboorte vanuit mijn 100% Amsterdamse familie meegekregen! Dus om nou een andere club te gaan zoeken omdat ik commentaar heb op een kale eigenwijze tukker die toevallig trainer is van mijn cluppie.... dat is onmogelijk, maar wellicht wel mogelijk voor een successuporter...

Er zijn er een paar die hier daadwerkelijk zaken benoemen. De rest is stil en benoemt slechts in een discussie dat zij het ook niet altijd met alles eens zijn wat zijn beslissingen en keuzes aangaat.

Ik benoem precies wat mij stoort en wat anders moet in mijn ogen
Maar ik voel me inmiddels een Haga in de 2e kamer aangaande corona. Zijn bezwaren zijn allemaal overduidelijk en overwegend logisch, maar een ieder veegt er zijn reet mee af.

En dat is wat mij stoort. Ineens is ten Hag geweldig en ik som daarom graag een tegengeluid. Is bovendien leuk voor de discussie.

Uiteindelijk slaap ik er geen minuut minder om en zijn mijn kinderen vele malen belangrijker.

Fijn weekend!
Bedankt!

Weet je ik begrijp je wel, snap ook dat je als fervente supporter je eigen soms stoort aan sommige zaken waarmee je het niet altijd eens bent.

Of aan sommige spelers die het niveau niet halen of niet in vorm zijn.
Dat mag, dat kan, geen probleem mee

Alleen stoorde ik me eigen aan al jouw herhaalde negativiteit die jij zo vaak al hebt gespuit
hier op het forum en vaak maar op 1 persoon terwijl hij ze er niet in schiet
Hij is ook vaak afhankelijk wat ze presteren op het veld.
Niet meer en niet minder.

Ook bij mij staat de club hoger aangeschreven als het individu, ook ik store me vaak aan sommige dingen in en om het veld

Ten Hag doet het niet verkeerd in mijn ogen maar er zullen ongetwijfeld beteren zijn
Om eerlijk te zijn zie ik graag Jonk of Kluivert als hoofdtrainer en misschien zelfs weer Danny Blind of Louis van Gaal maar geloof niet Overmars zich wil laten overvleugelen door bijvoorbeeld van Gaal.

Overmars heeft een trainer die ook naar hem luistert, wie weet fluistert hij hem af en toe wat in, maar het hoe en waarom interesseert mij niet zo.

Het gaat bij mij meer hoe ze in het veld presteren als daar buiten

Het gaat om het eindresultaat.

Ook ik lig er niet wakker van, ook bij mij gaan mijn kinderen voor alles.

Blijf vooral kritisch anders wordt het hier ook maar saai, ik probeer me niet zo zeer meer te storen

Fijn weekend voor jullie ook!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 15:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Over dat laatste, jij toch ook?
Het doet pijn maar je hebt wel een beetje gelijk Brabo....Hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 15:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

+35 ;-)
Hahaha...;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 mei 2021 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:46 schreef remco k het volgende:

De getallen liegen niet.

Volledig eens!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 mei 2021 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen woord over het hele punt wat volledig ontkracht wordt.

Maar hey. Het eerste jaar van ten Hag had hij inderdaad een betere groep dan Bosz.
Hij presteerde er dan ook veel beter mee. Halve finale cl en de dubbel winnen is echt een dikkere prestatie dan finale el en verder niks.
Dat mag jij vinden kerel.. ik vond het van Bosz knapper aangezien die van niks iets moest bouwen .. en die hoef jij niet te delen natuurlijk ! Maar iedereen weet ook hoe sta succes jaar tot stand is gekomen... Maar goed op naar volgend jaar, ik ben van mening dat er nog meer uit te halen valt.. laat hem dat volgend jaar dan waar maken.. :)
AkaS
 AkaS - zaterdag 01 mei 2021 - 22:55   quote  deeplink  
En heeft hij Mazraoui erbij gehaald... dat is ook wel zijn verdienste eerlijk gezegd!

Op naar een nieuw seizoen!
remco k
 remco k - zaterdag 01 mei 2021 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden kerel.. ik vond het van Bosz knapper aangezien die van niks iets moest bouwen .. en die hoef jij niet te delen natuurlijk ! Maar iedereen weet ook hoe sta succes jaar tot stand is gekomen... Maar goed op naar volgend jaar, ik ben van mening dat er nog meer uit te halen valt.. laat hem dat volgend jaar dan waar maken.. :)
Je vindt het van Bosz knapper dat hij een trainer mocht opvolgen die wel meerdere keren kampioen kon worden met een matige selectie. Iets wat Bosz met een betere selectie niet kon.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 mei 2021 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vindt het van Bosz knapper dat hij een trainer mocht opvolgen die wel meerdere keren kampioen kon worden met een matige selectie. Iets wat Bosz met een betere selectie niet kon.
Zijn laatste seizoen kampioen geweest met anti voetbal ? en dan terug van niks naar een compleet ander concept qua voetbal.. of nahja terug naar hoe het zou moeten zijn.. ja vind ik knap want dat kost tijd.. daarbij had zelfs tenhag dit nodig terwijl de spelers groep het grotendeels al kende..

Maar goed jij vind van niet, ik van wel... Zoals ik net al zei, op naar volgend seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 mei 2021 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 mei 2021 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 22:55 schreef AkaS het volgende:
En heeft hij Mazraoui erbij gehaald... dat is ook wel zijn verdienste eerlijk gezegd!

Op naar een nieuw seizoen!
Die spelers die die later weer als middenvelder wou misbruiken bedoel je ;) ja mensen een knipoog... Dit seizoen is voorbij... Op naar volgend seizoen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 mei 2021 - 03:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

En daar is die weer hoor, die simpele dooddoener dat je "maar supporter van een andere club moet worden", enkel en alleen omdat je over een bepaald aspect binnen de club je negatieve mening laat horen!

Flikker gewoon op met die fucking onzin.
p111
 p111 - zondag 02 mei 2021 - 09:44   quote  deeplink  
Pff,laten we vandaag ons focussen op het nw kampioenschap.Effe geen strijd wat onze trainer wel of niet had moeten doen.Ik hoop op een leuke wedstrijd en hele blije gezichten van onze spelers en onze supporters die zeker wel hier of daar in beeld gaan komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 mei 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 09:44 schreef p111 het volgende:
Pff,laten we vandaag ons focussen op het nw kampioenschap.Effe geen strijd wat onze trainer wel of niet had moeten doen.Ik hoop op een leuke wedstrijd en hele blije gezichten van onze spelers en onze supporters die zeker wel hier of daar in beeld gaan komen.
Zo is het makker!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 mei 2021 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 09:44 schreef p111 het volgende:
Ik focus me voor de wedstrijd gewoon op onzin die sommigen schrijven!
AkaS
 AkaS - zondag 02 mei 2021 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 03:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En daar is die weer hoor, die simpele dooddoener dat je "maar supporter van een andere club moet worden", enkel en alleen omdat je over een bepaald aspect binnen de club je negatieve mening laat horen!

Flikker gewoon op met die fucking onzin.
Vind ik leuk!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 mei 2021 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 13:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vind ik leuk!
Ik ook, wist dat hij ging komen..;-)
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 23:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zijn laatste seizoen kampioen geweest met anti voetbal ? en dan terug van niks naar een compleet ander concept qua voetbal.. of nahja terug naar hoe het zou moeten zijn.. ja vind ik knap want dat kost tijd.. daarbij had zelfs tenhag dit nodig terwijl de spelers groep het grotendeels al kende..

Maar goed jij vind van niet, ik van wel... Zoals ik net al zei, op naar volgend seizoen..
Ook de boer altijd op de helft van de tegenstander met veel meer balbezit dan de tegenstander.

Mourinho speelt anti voetbal.

Dat jij het voetbal van de Boer uberhaubt zo durft te noemen zegt alles over jou als zogenaamd supporter.

Met de nadruk op zogenaamd want begin steeds meer te denken dat je gewoon een of andere trol van Feyenoord bent. Niet voor niets kraak je alles af wat Ajax doet en kom je constant klaar as de naam van kakkie Bosz hier genoemd wordt.

Een kakkie dus.
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die spelers die die later weer als middenvelder wou misbruiken bedoel je ;) ja mensen een knipoog... Dit seizoen is voorbij... Op naar volgend seizoen..
Ja die Mazraoui die een groot deel van zijn opleiding gewoon middenvelder is geweest. Gek hè dat als je dan nood hebt in je spelers dat je die jongen dan daar laat spelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook de boer altijd op de helft van de tegenstander met veel meer balbezit dan de tegenstander.

Mourinho speelt anti voetbal.

Dat jij het voetbal van de Boer uberhaubt zo durft te noemen zegt alles over jou als zogenaamd supporter.

Met de nadruk op zogenaamd want begin steeds meer te denken dat je gewoon een of andere trol van Feyenoord bent. Niet voor niets kraak je alles af wat Ajax doet en kom je constant klaar as de naam van kakkie Bosz hier genoemd wordt.

Een kakkie dus.
Sorry dat ik niet kijk naar welke club mensen ooit hebben gezeten als ze hun best doen voor Ajax.. dat jij zo kortzichtig bent zegt natuurlijk ook voldoende.. zal je vast niet helpen in je privé leven en met je werk..
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja die Mazraoui die een groot deel van zijn opleiding gewoon middenvelder is geweest. Gek hè dat als je dan nood hebt in je spelers dat je die jongen dan daar laat spelen.
Volgens mij staat er met een knipoog... En dat wil een ander wijzen op begrijpend lezen.. mazz was indd een goede keus van tenhag zoals akas al aangaf
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet kijk naar welke club mensen ooit hebben gezeten als ze hun best doen voor Ajax.. dat jij zo kortzichtig bent zegt natuurlijk ook voldoende.. zal je vast niet helpen in je privé leven en met je werk..
Geen problemen Prive en werk hoor. Heb het prima voor elkaar.

Maar er zit een verschil tussen je eigen club helden gewoon keihard afzeiken en eentje van Feyenoord constant ophemelen terwijl het helemaal wel meevalt.

Maar blijf lekker afzeiken kakkie.
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volgens mij staat er met een knipoog... En dat wil een ander wijzen op begrijpend lezen.. mazz was indd een goede keus van tenhag zoals akas al aangaf
Juist begrijpend lezen. Als je de kans namelijk krijgt om het alsnog te gebruiken om hem naar beneden te halen doe je dat direct. Dat heb je namelijk al zo vaak gedaan. Kakkie.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen problemen Prive en werk hoor. Heb het prima voor elkaar.

Maar er zit een verschil tussen je eigen club helden gewoon keihard afzeiken en eentje van Feyenoord constant ophemelen terwijl het helemaal wel meevalt.

Maar blijf lekker afzeiken kakkie.
Je bent wel erg "Volwassen" moet ik zeggen man.. dus omdat iemand ooit voor een andere club iets heeft gedaan en die dan later bij Ajax zit en zijn best heeft gedaan mag je hem niet goed vinden en graag terug zien als trainer ?
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist begrijpend lezen. Als je de kans namelijk krijgt om het alsnog te gebruiken om hem naar beneden te halen doe je dat direct. Dat heb je namelijk al zo vaak gedaan. Kakkie.
Je bent eigenlijk best een zielig ventje... Met je kakkie... maar dat heb je wss al begrepen van de mensen om je heen
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je bent wel erg "Volwassen" moet ik zeggen man.. dus omdat iemand ooit voor een andere club iets heeft gedaan en die dan later bij Ajax zit en zijn best heeft gedaan mag je hem niet goed vinden en graag terug zien als trainer ?
Ik heb voldoende inhoudelijke reacties gegeven om dat te weerleggen.

Maar flinke baaldag vandaag dus. Je eigen club ie verliest en Ajax wint.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb voldoende inhoudelijke reacties gegeven om dat te weerleggen.

Maar flinke baaldag vandaag dus. Je eigen club ie verliest en Ajax wint.
Wat zal je vrouw blij zijn met zoon kind in huis of niet ? Lego zoldertje al af ?
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je bent eigenlijk best een zielig ventje... Met je kakkie... maar dat heb je wss al begrepen van de mensen om je heen
Zielig meenemen in je tekst en dan de persoonlijke omgeving van anderen benoemen om je punt te maken zonder dat je die mensen uberhaubt kent.

En dan een ander zielig noemen? Kakkie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0399019