BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat zal je vrouw blij zijn met zoon kind in huis of niet ? Lego zoldertje al af ?
Mijn vrouw is zielsgelukkig met haar drie kinderen waarvan ik er eentje ben.

Wat heerlijk om gewoon lekker jong van geest te zijn.

Een stuk lekkerder leven dan dat ik een oude zuurpruim zou zijn.

Tsja.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 mei 2021 - 16:57   quote  deeplink  
RELLEN!!!
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
RELLEN!!!
Via internet ? Neejoh... Hahahah... Gewoon nog ff een biertje doen ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 mei 2021 - 19:44   quote  deeplink  
Bek houden dan en niet zeiken!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 mei 2021 - 11:11   quote  deeplink  
Marc Overmars: 'Hij is geen miskoop, maar gehaald als back-up'

Woensdag, 5 mei 2021 om 10:17 • Rian Rosendaal • Laatste update: 10:23

Marc Overmars staat voor de volle honderd procent achter het aankoopbeleid van Ajax, ondanks de kritiek op de komst van onder meer Sean Klaiber en Oussama Idrissi. In een uitgebreid interview met De Telegraaf legt de directeur voetbalzaken van Ajax uit waarom de rechtsback en de vleugelaanvaller eerder dit seizoen naar Amsterdam werden gehaald.

"Sean Klaiber is geen miskoop, maar gehaald als back-up. We hoefden nu niet in paniek te raken toen Noussair Mazraoui lang wegviel", legt Overmars uit. "Oussama Idrissi is als noodverband gehaald. David Neres kwam terug van een blessure, maar als er een andere buitenspeler zou wegvallen, zou ons dat punten gaan kosten. Als kaarter moet je een sterke hand houden. En dat is de gedachte achter zulke versterkingen." Ondanks de versterkingen strandde Ajax in de kwartfinale van de Europa League na een tweeluik met AS Roma.
Het artikel gaat verder onder de video

"Nationaal konden we het wegvallen van de ervaren as met André Onana, Daley Blind en Sébastien Haller opvangen, maar in Europa uiteindelijk niet. Het was te kwetsbaar. Ik zeg niet dat we Klaas-Jan Huntelaar hadden moeten tegenhouden. Maar met zijn leeftijd en ervaring was hij belangrijk om de boel bij elkaar te houden. Hij gaf mensen op hun kloten als het fout ging." Ajax was met Haller een recordbedrag van 22,5 miljoen euro kwijt. Daarnaast loopt Ajax met het transfervrije vertrek van Brian Brobbey naar RB Leipzig potentieel veertig miljoen euro mis.

"Jaja, en dan tel je André Onana er ook nog even bij op met 35 miljoen euro, die hij waard was, terwijl dat nu veel minder is. Haha, en dat met een mooie kop met chocoladeletters boven jullie artikel plaatsen", reageert Overmars met een kwinkslag. "Nee, zo werkt het niet. Door Haller zijn we kampioen geworden. Het plaatje is veel groter. In een selectie van dertig man fluctueert de waarde van spelers continu. Devyne Rensch levert veel meer op dan een jaar geleden, zoals Onana nu minder oplevert."

Trainer Erik ten Hag sluit niet uit dat Ajax deze zomer afscheid neemt van tenminste twee spelers. "Iemand als Nicolás Tagliafico komt steeds meer op een leeftijd dat je nog een volgende uitdaging wil aangaan. David Neres hoeft qua leeftijd nog geen stap te maken, maar zit natuurlijk al wel lang bij Ajax, en hem gun ik het ook", zo klinkt het in gesprek met Voetbal International. Een versterking in aanvallend opzicht is sowieso wenselijk, zo oordeelt Ten Hag. "Oussama Idrissi is gehuurd van Sevilla, dus voorin op de flanken ontstaat ook wat ruimte. Datzelfde geldt voor de spitspositie door het vertrek van Brian Brobbey. Overigens hebben we met Remko Pasveer al de eerste versterking vastgelegd."
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 mei 2021 - 12:47   quote  deeplink  
Gewoon uiteindelijk makkelijk kampioen geworden tja dan heb je het goed gedaan en goed ingekocht. Haller wel duur maar best belangrijk geweest met zijn doelpunten en assist.
Klaassen ook zeer belangrijk gebleken.

Idrissi en Klaiber voor de breedte al met al een stabiel team neer gezet wat niet altijd top was maar ook wel voor elkaar wilde vechten. Lekker op deze voet doorgaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 mei 2021 - 18:08   quote  deeplink  
De poulefase vd Champions Leaque hadden we moeten overleven, ook Roma hadden we moeten pakken.
De competitie is glorieus verlopen als ook de beker.
Deze groep kan in principe nog beter worden mochten er niet te veel vertrekken.
Eide
 Eide - zaterdag 08 mei 2021 - 09:04   quote  deeplink  
Tagliafico is morgen geschorst. Hij krijgt na de wedstrijd tegen Feyenoord vrijaf van Ajax. Omdat Ajax al kampioen is en de Argentijnse nationale ploeg een ramvol programma heeft gunt Ajax Tagliafico wat rust. Daarnaast is Nico natuurlijk één van de spelers die nadrukkelijk in ded etalage staat, net als Neres en Onana.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 mei 2021 - 15:54   quote  deeplink  
Weet iemand wat er het komende seizoen met Klaas-Jan Huntelaar gaat gebeuren?
Blijft hij bij het helaas gedegradeerde Schalke 04 (wat trainers en fans hopen) of keert hij terug bij Ajax om in een een of andere technische functie te stappen?
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2021 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2021 - 15:54 schreef Pietje het volgende:
Weet iemand wat er het komende seizoen met Klaas-Jan Huntelaar gaat gebeuren?
Blijft hij bij het helaas gedegradeerde Schalke 04 (wat trainers en fans hopen) of keert hij terug bij Ajax om in een een of andere technische functie te stappen?
Nog geen keuze gemaakt. Laatste wat ik erover heb gelezen is dat hij er niet zeker van is dat hij stopt als voetballer.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 mei 2021 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2021 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nog geen keuze gemaakt. Laatste wat ik erover heb gelezen is dat hij er niet zeker van is dat hij stopt als voetballer.
Oké thanks! Wat je je schrijft, over zijn twijfel, begrijp ik goed, want hij is weer helemaal fit heb ik begrepen.
Eide
 Eide - zaterdag 08 mei 2021 - 16:43   quote  deeplink  
Ajax heeft in ieder geval aangegeven dat er een plekje in de herberg is voor Klaas-Jan.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 mei 2021 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2021 - 16:43 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft in ieder geval aangegeven dat er een plekje in de herberg is voor Klaas-Jan.
Dat is mooi en ik had al gehoord, toen KJH naar Schalke trok in de winterstop, dat hij na het huidige seizoen weer welkom is, maar dan in een technische rol. Maar ik las recentelijk dat Schalke hem graag nog een seizoen als speler wil. Het antwoord van KJH had ik nog nergens gehoord of gezien.
Eide
 Eide - zaterdag 08 mei 2021 - 17:15   quote  deeplink  
KJH moet lekker doen waar z'n hart ligt. Als hij nog plezier beleefd aan een jaar Tweede Bundesliga moet hij gewoon nog lekker een jaar ballen en in de tussentijd dat contact met Ajax opstarten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 mei 2021 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2021 - 17:15 schreef Eide het volgende:
KJH moet lekker doen waar z'n hart ligt. Als hij nog plezier beleefd aan een jaar Tweede Bundesliga moet hij gewoon nog lekker een jaar ballen en in de tussentijd dat contact met Ajax opstarten.
Eens!
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 mei 2021 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Dat gaat vast goedkomen!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 mei 2021 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Hij moet lekker bij de Graafschap gaan ballen en dan spitsen trainer worden bij Ajax
Eide
 Eide - dinsdag 11 mei 2021 - 06:38   quote  deeplink  
Neraysho Kasanwirjo is transfervrij vertrokken naar Groningen. Ajax deed de centrale verdediger wel een voorstel maar hij heeft zelf besloten voor een transfer te kiezen. Kasanwirjo speelde dit seizoen voor Jong Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 11 mei 2021 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2021 - 06:38 schreef Eide het volgende:
Neraysho Kasanwirjo is transfervrij vertrokken naar Groningen. Ajax deed de centrale verdediger wel een voorstel maar hij heeft zelf besloten voor een transfer te kiezen. Kasanwirjo speelde dit seizoen voor Jong Ajax.
Deze keus begrijp ik wel van hem
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 mei 2021 - 17:58   quote  deeplink  
Ajax-doelwit Sulemana hemel in geprezen: 'Heeft hetzelfde als Mbappé en Neymar'
Gepubliceerd: Di 11-05-2021 om 13:20

FC Nordsjaelland-trainer Flemming Pedersen geeft hoog op over de kwaliteiten en potentie van Kamaldeen Sulemana. Ajax lijkt de beste papieren te hebben voor de Ghanese aanvaller, maar Pedersen ziet hem ook naar Manchester United vertrekken.

Sulemana voelt zich klaar voor een stap hogerop, liet hij maandagavond weten na zijn goal in de competitiewedstrijd tussen Nordsjaelland en FC Kopenhagen (2-2). Ajax-directeur Marc Overmars was daarbij aanwezig. Pedersen is het eens met zijn aanvaller en rekent volgend seizoen niet meer op hem. "Ik kan het alleen maar bevestigen", zegt de Deense trainer tegen Bold. "Hij is klaar voor een hoger niveau. Iedereen kan dat zien."

"Wat mensen niet zien, is zijn mentale kracht. Hij is een volwassen, onafhankelijke man die een heel, heel goede opleiding heeft gehad", vervolgt Pedersen, die denkt dat Sulemana goed bij Ajax zou passen. "Of het zo'n typische Ajacied is, moet Overmars beoordelen. Kamal is een speler die constant de diepte zoekt en uit het niets wat kan creëren met de bal aan zijn voet, net als sommige spelers van Paris Saint-Germain. Neymar, Mbappé, Di María... Dat zijn spelers die een gigantische acceleratie in de benen hebben. Dat heeft Kamal ook."

Lees meer
Ajax op de loer voor 'Neymar-plus': "Twaalf miljoen lijkt me geen gek bedrag"
Pedersen ziet Sulemana ook slagen bij Manchester United, dat net als Ajax, Club Brugge en Bayer Leverkusen geïteresseerd is. "Kamal past overal. Als hij de juiste club en de juiste omgeving vindt, kan hij het laten zien in één van van de grote competities in Europa. Maar het gaat natuurlijk ook om speeltijd. Bij grote clubs heeft hij misschien twee, drie spelers voor zich."

Pedersen is dolenthousiast over het niveau van Sulemana, maar weet zeker dat er nog veel rek in zit. "Hij heeft een heel, heel hoog topniveau. Het is duidelijk dat wanneer hij op een gegeven moment nog betere teamgenoten krijgt, hij ook beter gaat spelen. In Denemarken wordt er nadrukkelijk op hem gelet door tegenstanders.

12 tot 14 miljoen euro
Sulemana heeft bij Nordsjaelland een contract tot medio 2024. De Telegraaf meldde dinsdagavond dat Overmars 'met de creditcard van de club' is afgereisd naar Denemarken om een transfer tot stand te brengen. Hij bezocht de afgelopen vier dagen trainingen van Nordsjaelland en voerde gesprekken met Sulemana. De tweevoudig international van Ghana staat al enige tijd op de radar van Ajax en moet zo'n twaalf tot veertien miljoen euro kosten.

Volgens mij hadden ze in de winterstop al interesse in deze speler.

Ik ga er van uit dat hij te duur zal zijn of dat hij voor een andere club kiest want er is heel wat belangstelling voor hem.

Maar Overmars reist niet zo naar af naar Denemarken, naar de club waar ook Kudus heeft gespeeld
remco k
 remco k - dinsdag 11 mei 2021 - 19:38   quote  deeplink  
Ajax zou in de winter 10 miljoen geboden hebben wat niet is geaccepteerd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 mei 2021 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2021 - 19:38 schreef remco k het volgende:
Ajax zou in de winter 10 miljoen geboden hebben wat niet is geaccepteerd.
Oei, dan wordt het een lastig verhaal...
Pietje
 Pietje - woensdag 12 mei 2021 - 17:08   quote  deeplink  
Wat ik begrepen heb is dat Manchester United ook serieus in de markt is voor Sulemana en zij zullen met een bod van € 17,5 miljoen gaan komen. Ik weet niet of dit slechts een gerucht is of dat dit serieus is. Als het waar zou zijn, is Ajax kansloos omdat Overmars niet veel verder wil gaan dan het oorspronkelijke bod van enkele maanden geleden.

Maar wellicht zijn dat allemaal geruchten dus.
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 mei 2021 - 23:32   quote  deeplink  
Goahead gewoon gepromoveerd..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 mei 2021 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2021 - 17:08 schreef Pietje het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat Manchester United ook serieus in de markt is voor Sulemana en zij zullen met een bod van € 17,5 miljoen gaan komen. Ik weet niet of dit slechts een gerucht is of dat dit serieus is. Als het waar zou zijn, is Ajax kansloos omdat Overmars niet veel verder wil gaan dan het oorspronkelijke bod van enkele maanden geleden.

Prijs opdrijven denk ik maar het kan ook een serieus bod zijn Engelse clubs hebben toch geld zat.

Sulemana,Sanchez en Wijndal erbij Ittharen als goedkope bonus.
Verkopen (Onana) Klaiber, Labyad, Nico, Neres.
Verhuren Schuurs Ekkelenkamp en Traore.

Kampioenschap 36 ook een feit.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 mei 2021 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2021 - 17:08 schreef Pietje het volgende:

Prijs opdrijven denk ik maar het kan ook een serieus bod zijn Engelse clubs hebben toch geld zat.

Sulemana,Sanchez en Wijndal erbij Ittharen als goedkope bonus.
Verkopen (Onana) Klaiber, Labyad, Nico, Neres.
Verhuren Schuurs Ekkelenkamp en Traore.

Kampioenschap 36 ook een feit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 mei 2021 - 08:43   quote  deeplink  
Het is De Graafschap zo gegund! Whahahahaha
p111
 p111 - donderdag 13 mei 2021 - 11:53   quote  deeplink  
Wat zal Sjakie blij zijn !!!!
Eide
 Eide - donderdag 13 mei 2021 - 13:41   quote  deeplink  
Ajax heeft een akkoord bereikt met Stekelenburg over een verlenging van zijn verbintenis. Pasveer komt over als reservekeeper. De verwachting is dat Ajax Scherpen zal gaan verhuren, liefst aan een Eredivisieclub. Raatsie en Reiziger worden aankomende seizoen de keepers van Jong Ajax.
Eide
 Eide - donderdag 13 mei 2021 - 17:04   quote  deeplink  
E1NHYvWXoAMAZRO?format=jpg&name=large

Aantekening hierbij is dat 'homegrown' volgens de UEFA-definitie een speleris die tussen de leeftijd van 15 tot 21 jaar tenminste 3 jaar bij club of dezelfde nationale competitie heeft gespeeld, waarbij nationaiteit van de speler er niet toe doet.

Ofwel: iemand als Schuurs telt ook als 'homegrown' volgens deze definitie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2021 door Eide --
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 mei 2021 - 18:26   quote  deeplink  
Wtf brobbey terughalen? Ik stem voor qua speler maar had tenhag niet gewoon eerder brobbey de kans moeten geven IPV traore labyad en promes.. had misschien weer een paar miljoentjes gescheeld... En wellicht was dan de aankoop haller ook niet nodig geweest... Scheelt toch pak hem beet 32 miljoen.. excl haller zijn salaris natuurlijk..
remco k
 remco k - donderdag 13 mei 2021 - 20:10   quote  deeplink  
Och als je toch ook de kans krijgt om ten Hag meer te halen. Bah bah bah.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 13 mei 2021 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 18:26 schreef nummer10 het volgende:
Wtf brobbey terughalen? Ik stem voor qua speler maar had tenhag niet gewoon eerder brobbey de kans moeten geven IPV traore labyad en promes.. had misschien weer een paar miljoentjes gescheeld... En wellicht was dan de aankoop haller ook niet nodig geweest... Scheelt toch pak hem beet 32 miljoen.. excl haller zijn salaris natuurlijk..
Heeft er geen moer mee te maken, hij heeft genoeg mogen invallen als jong broekie.

Je bent weer fantastisch aan het zoeken in alle hoeken.

Ten Hag heeft hem genoeg kansen gegeven...

Dan kunnen alle andere jongetjes van die leeftijd wel opstappen omdat ze geen kans kregen van ten Hag,
je bent spijkers aan het zoeken op laag water makker

Brobbey is gek gemaakt door zowel de vorige trainer als door de manager van Leipzig.

Ze hebben hem genoeg gewaarschuwd bij Ajax dat hij daar niet aan spelen toe komt.

Nu de trainer als ook de manager vertrokken zijn gaat hij twijfelen, zijn ogen gaan nu open nu het te laat is.

Hij heeft zelf laten weten dat de komst van Haller niet de reden was dat hij voor Leipzig koos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2021 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 mei 2021 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 20:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft er geen moer mee te maken, hij heeft genoeg mogen invallen als jong broekie.

Je bent weer fantastisch aan het zoeken in alle hoeken.

Ten Hag heeft hem genoeg kansen gegeven...

Dan kunnen alle andere jongetjes van die leeftijd wel opstappen omdat ze geen kans kregen van ten Hag,
je bent spijkers aan het zoeken op laag water makker

Brobbey is gek gemaakt door zowel de vorige trainer als door de manager van Leipzig.

Ze hebben hem genoeg gewaarschuwd bij Ajax dat hij daar niet aan spelen toe komt.

Nu de trainer als ook de manager vertrokken zijn gaat hij twijfelen, zijn ogen gaan nu open nu het te laat is.

Hij heeft zelf laten weten dat de komst van Haller niet de reden was dat hij voor Leipzig koos
Ook gek gemaakt door Raiola. Ajax lang aan het lijntje gehouden en toen een bod van 3 miljoen salaris en een plan van trainer en manager. Red Bull is wel een club die investeert in de wat onbekendere talenten en er best veel rendement uithaalt.

Alleen hem weer terughalen gaat erg veel knaken kosten vrees ik.
Traore heeft meer kansen gehad en vind ik toch echt wel minder dan Brobbey zijn laatse maanden. Zonde ben benieuwd of hij echt terugkomt.
Eide
 Eide - donderdag 13 mei 2021 - 23:34   quote  deeplink  
Waar maken we ons druk om lui. Brobbey heeft gekozen en is weg. Ajax zal echt wel een spits willen aantrekken. Traore is echt wel te licht bevonden en Danilo zie ik niet doorbreken. Laat Overmars maar schuiven en als Brobbey de goedkoopste optie lacht die dikke rioolrat wederom het hardst, maar heeft Ajax wel z'n spits.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 mei 2021 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 20:10 schreef remco k het volgende:
Och als je toch ook de kans krijgt om ten Hag meer te halen. Bah bah bah.
Jij vond het geen foutje dat hij andere foute spelers bleef opstellen IPV je toekomstige spits ?

Als ik ergens werk en zie kans op promotie, maar mijn manager geeft 3 onbenullen die zelfde kans en je ziet dat ze niet voldoen maar ze blijven het maar mogen doen en er komt een andere manager van een ander bedrijf aan die me meer bied en geeft me wel die functie zou ik ook vertrekken naar dat andere bedrijf..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2021 door nummer10 --
Eide
 Eide - vrijdag 14 mei 2021 - 12:09   quote  deeplink  
Lassina Traore, di initieel de kans kreeg zich te laten zien, is toch geen onbenul? Bovendien hebben we het over een gozer die qua leeftijd volgend jaar nog in de O19 zou mogen spelen. Hij heeft juist alle kansen gekregen van Ajax, inclusief speeltijd in een ploeg waar concurrentie is van niet alleen Traore, maar ook van Dusan Tadic (ook geen onbenul). Volgens mij staar jij je nu helemaal blind op Labyad die welgeteld 4 potjes als spits heeft gespeeld waarvan slechts drie keer als basisklant en nooit voor de volle 90 minuten.
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2021 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2021 - 11:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Jij vond het geen foutje dat hij andere foute spelers bleef opstellen IPV je toekomstige spits ?

Als ik ergens werk en zie kans op promotie, maar mijn manager geeft 3 onbenullen die zelfde kans en je ziet dat ze niet voldoen maar ze blijven het maar mogen doen en er komt een andere manager van een ander bedrijf aan die me meer bied en geeft me wel die functie zou ik ook vertrekken naar dat andere bedrijf..
Nee omdat hij toen en niet presteerde. In het begin van het seizoen een aantal kleine blessures had en vanaf dat hij de kans kreeg bij zijn eerste basis plaats een blessure opliep.

Dus nee.
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2021 - 11:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En ze blijven het maar mogen doen? Die jongen is 18. Voor het eerste seizoen bij de selectie en het leek er in november op dat hij basis speler zou gaan worden in de loop van dit seizoen.

En daarnaast wat eide zegt.

Kerel je haalt jezelf bepaalde waarheden in je kop die zo vaak gewoon feitelijk ontkracht worden.

Labyad neem je altijd als voorbeeld en dan blijkt dat hij slechts een aantal keer gebruikt is boven Brobbey.
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 mei 2021 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 08:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het is De Graafschap zo gegund! Whahahahaha
Hahahahaha. Inderdaad. Ik heb het al vaak geschreven hier: april/mei 2016 vergeet ik niet licht meer, hoe de Graafschap in de allerlaatste wedstrijd van dat seizoen zo verschrikkelijk fysiek speelde alsof zij in de finale van de CL speelden, terwijl er voor die boeren niets meer op het spel stond. Het was al bekend dat zij play-off wedstrijden met de periodekampioenen van de eerste divisie moest spelen. Natuurlijk, Ajax had de klus gewoon zelf moeten klaren, ze hadden er kansen genoeg voor. Maar voor de camera waren sommige Graafschap-spelers blij en trots dat ze Ajax van het kampioenschap hadden afgehouden. De stinkerds.

En nu dus huilen die "superboeren" zelf. Daar kan ik maar één ding over zeggen: WHAHAHAHAHAHA!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2021 door Pietje --
Eide
 Eide - vrijdag 14 mei 2021 - 18:20   quote  deeplink  
Jurrien Timber is opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal.
Eide
 Eide - vrijdag 14 mei 2021 - 18:21   quote  deeplink  
1920x1080a.jpg
1920x1080a.jpg
Eide
 Eide - vrijdag 14 mei 2021 - 18:23   quote  deeplink  
Steek, Blind, Timber, Gravenberch en Klaassen van Ajax bij de voorselectie.

Met Cillissen, Bizot, Krul, De Ligt, Tete, Veltman, De Jong, Van de Beek en El Ghazi (Malen technisch gezien ook) heel veel oud-Ajacieden in de selectie.
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2021 - 20:55   quote  deeplink  
Je vergeet Promes wel heel snel.
Eide
 Eide - vrijdag 14 mei 2021 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2021 - 20:55 schreef remco k het volgende:
Je vergeet Promes wel heel snel.
Wie?
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2021 - 21:42   quote  deeplink  
Hahaha.
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2021 - 21:43   quote  deeplink  
Iemand het interview met Tadic gelezen.

Echt mooi om te lezen dat hij naar een grotere club in de pl kon, maar dat Tadic zelf de directeur belt omdat hij naar Ajax wil ondanks dat Ajax minder bood.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 mei 2021 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2021 - 21:43 schreef remco k het volgende:

Echt mooi om te lezen dat hij naar een grotere club in de pl kon, maar dat Tadic zelf de directeur belt omdat hij naar Ajax wil ondanks dat Ajax minder bood.
Yep prachtig ! Wist dat hij Ajax altijd zijn droomclub vond, maar zo erg.. echt prachtig!
p111
 p111 - zaterdag 15 mei 2021 - 10:14   quote  deeplink  
Tadic wordt de nw mister Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 mei 2021 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2021 - 21:43 schreef remco k het volgende:

Wel mooi ja. Soms irritante trekjes maar doet echt alles om te winnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0411179