|
|
Hummel10
|
|
|
Brobbey moet 7 miljoen kosten. Danilo kans geven? 17 doelpunten voor Twente gemaakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zie er echt helemaal niks irritants in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 - 13:04 schreef Hummel10 het volgende:Brobbey moet 7 miljoen kosten. Danilo kans geven? 17 doelpunten voor Twente gemaakt. Brobbey is wel gewoon een speler met heel veel potentieel.
Misschien moet Ajax het gewoon wel doen.
Uiteindelijk is het ook wel heel veel waard om weer eens een aanvaller uit de eigen jeugd te hebben die doorbreekt.
Daarnaast kan je hem gebruiken voor zijn verhaal. Dat je dit dus gewoon niet moet willen als jonge speler zijnde. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wel leuk dat Fitz-Jim er bij zit tegen Vitesse,ik vind dat een heel leuke techn/speler een echte Ajax speler.Hopelijk laat ten H hem ook wat minuten maken tegen Vitesse. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: DE MOOISTE CLUB VAN DE WERELD!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 13:51 schreef p111 het volgende:Wel leuk dat Fitz-Jim er bij zit tegen Vitesse,ik vind dat een heel leuke techn/speler een echte Ajax speler.Hopelijk laat ten H hem ook wat minuten maken tegen Vitesse. Dat verbaast mij eigenlijk. Ik vind die jongen echt een van de minsten bij Jong Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 15:48 schreef Eide het volgende:[..] Dat verbaast mij eigenlijk. Ik vind die jongen echt een van de minsten bij Jong Ajax. Ik ook... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat een kneuzen weer in rotterdam |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Willem II nu op voorsprong. Bij deze stand gaat Emmen de nacompetitie in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Spelers klappen ook nog dat die gekken hun club in diskrediet brengen, haha. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 16:09 schreef Loetje het volgende:Spelers klappen ook nog dat die gekken hun club in diskrediet brengen, haha. Ook weer een signaal dat er heel veel mis is in Rotterdam. Ten eerste dat het kan, maar kennelijk is er dusdanig veel scheef dat spelers dit aanmoedigen. Voor mij is dit zuiver een signaal dat die hele club rot tot de kern is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Titel aangepast naar seizoen 21/22 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 16:12 schreef Eide het volgende:[..] Ook weer een signaal dat er heel veel mis is in Rotterdam. Ten eerste dat het kan, maar kennelijk is er dusdanig veel scheef dat spelers dit aanmoedigen. Voor mij is dit zuiver een signaal dat die hele club rot tot de kern is. Benieuwd wat daar volgend jaar van overblijft.. denk oprecht dat advocaat het maximale eruit heeft gehaald en er geen geld is voor echte investeringen.. slot gaat het daar enorm lastig krijgen denk ik.. en hoop ik ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 17:40 schreef nummer10 het volgende:[..] Benieuwd wat daar volgend jaar van overblijft.. denk oprecht dat advocaat het maximale eruit heeft gehaald en er geen geld is voor echte investeringen.. slot gaat het daar enorm lastig krijgen denk ik.. en hoop ik ;) Ik denk oprecht dat Advocaat niet meer zo’n goede trainer is en dat Slot veel meer uit deze groep kan halen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 19:38 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk oprecht dat Advocaat niet meer zo’n goede trainer is en dat Slot veel meer uit deze groep kan halen. Het is de oude tegen de vernieuwde generatie.
Slot heeft bewezen in de luwte uitstekend met een jonge groep te kunnen werken waar veel rek in zit.
Maar dit is heel anders werken en daarbij heeft Feyenoord de spelers niet om te spelen zoals Slot wil |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 19:45 schreef Loetje het volgende:[..] Het is de oude tegen de vernieuwde generatie. Slot heeft bewezen in de luwte uitstekend met een jonge groep te kunnen werken waar veel rek in zit. Maar dit is heel anders werken en daarbij heeft Feyenoord de spelers niet om te spelen zoals Slot wil Ik vermoed dat het eerder iets is dat advocaat en de media Feyenoord hebben aangepraat.
Ik vermoed dat slot het met deze spelers wel voor elkaar kan krijgen.
Ze hebben wel cv’s met snelheid en snelle aanvallende backs. Middenvelders en aanvallers is druk zetten aan te leren. Sensi kan echt wel met |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 15:48 schreef Eide het volgende:[..] Dat verbaast mij eigenlijk. Ik vind die jongen echt een van de minsten bij Jong Ajax. Dan hebben we toch een verschil van mening,geweldige techniek alleen fysiek nog ontwikkelen,goed dat deze gast erbij gehaald word. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 19:45 schreef Loetje het volgende:[..] Het is de oude tegen de vernieuwde generatie. Slot heeft bewezen in de luwte uitstekend met een jonge groep te kunnen werken waar veel rek in zit. Maar dit is heel anders werken en daarbij heeft Feyenoord de spelers niet om te spelen zoals Slot wil Precies daarom... Ben echt benieuwd wat die daar kan presteren.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 19:38 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk oprecht dat Advocaat niet meer zo’n goede trainer is en dat Slot veel meer uit deze groep kan halen. Nou ja, laten we nu eerlijk zijn: welke speler daar heeft de kwaliteit om het bij Ajax te redden? Alleen Berghuis toch? Verder zit er niet eentje bij die ik zou willen ruilen tegen één van ons. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Martinez en Tagliafico beide in de definitieve selectie van Argentinië. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 22:25 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, laten we nu eerlijk zijn: welke speler daar heeft de kwaliteit om het bij Ajax te redden? Alleen Berghuis toch? Verder zit er niet eentje bij die ik zou willen ruilen tegen één van ons. Senesi zou misschien ook nog kunnen denk ik, maar dan houd het wel op.. en misschien de keeper als die niet zoveel blessures had elke keer.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 22:25 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, laten we nu eerlijk zijn: welke speler daar heeft de kwaliteit om het bij Ajax te redden? Alleen Berghuis toch? Verder zit er niet eentje bij die ik zou willen ruilen tegen één van ons. Eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 22:25 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, laten we nu eerlijk zijn: welke speler daar heeft de kwaliteit om het bij Ajax te redden? Alleen Berghuis toch? Verder zit er niet eentje bij die ik zou willen ruilen tegen één van ons. Helemaal eens, maar dat betekend nog niet dat er geen selectie staat waarmee gepresteerd kan worden.
Individueel hebben ze stuk voor stuk betere periodes gehad dan dit seizoen onder Advocaat, dat betekend in mijn ogen dat Advocaat er lang niet alles uit heeft weten te halen.
En ook Berghuis zou het bij ons niet redden, dat is totaal geen teamspeler. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Mwah mag maar als hij bij een andere club speelde vond je het waarschijnlijk wel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 - 15:06 schreef remco k het volgende:[..] Brobbey is wel gewoon een speler met heel veel potentieel. Misschien moet Ajax het gewoon wel doen. Uiteindelijk is het ook wel heel veel waard om weer eens een aanvaller uit de eigen jeugd te hebben die doorbreekt. Daarnaast kan je hem gebruiken voor zijn verhaal. Dat je dit dus gewoon niet moet willen als jonge speler zijnde. Ja moeilijk maar als je hem straks haalt en hij wordt 40 miljoen waard. Plus het verhaal indd dan is het toch nog wel de moeite waard. Hoop ik dan wel dat hij dankbaar is en niet zoals Onana. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ben een hele andere mening toegedaan met betrekking tot Brobbey. Heeft met zijn volle verstand een contract getekend bij RB Leipzig. Wat mij betreft hoeft Ajax geen cent te investeren om deze gozer terug te halen. Sorry, maar iemand die eerst Ajax een kunstje flikt samen met zijn zaakwaarnemer kan wat mij betreft lekker wegrotten op de tribune in Duitsland. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2021 - 23:34 schreef Eide het volgende:Waar maken we ons druk om lui. Brobbey heeft gekozen en is weg. Ajax zal echt wel een spits willen aantrekken. Traore is echt wel te licht bevonden en Danilo zie ik niet doorbreken. Laat Overmars maar schuiven en als Brobbey de goedkoopste optie lacht die dikke rioolrat wederom het hardst, maar heeft Ajax wel z'n spits. Ik ben benieuwd, ik hoop dat Brobbey een keer naar zijn hart luisterd en niet naar een een of andere dikke pizzavreter. Als Brobbey een kans krijgt en Ajax hem alsnog haald, dan mag Brobbey Overmars op zijn knien bedanken. Hij is jong, hij heeft een fout gemaakt en mag ook wel zijn excuses aanbieden. of eigenlijk moet rioolrat zijn excuses aanbieden. Als Rioolrat echt het beste met hem voor heeft, dan zorgt rioolrat dat Ajax Brobbey kan halen voor een habbekrats door zelf zijn verkregen premie aan Ajax te overhandigen en zorgen dat Gravenberch zonder extra toelage even 3 jaar bijtekend |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 - 21:43 schreef remco k het volgende:Iemand het interview met Tadic gelezen. Echt mooi om te lezen dat hij naar een grotere club in de pl kon, maar dat Tadic zelf de directeur belt omdat hij naar Ajax wil ondanks dat Ajax minder bood. Waar kan ik dat vinden? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 - 15:06 schreef remco k het volgende:[..] Brobbey is wel gewoon een speler met heel veel potentieel. Misschien moet Ajax het gewoon wel doen. Uiteindelijk is het ook wel heel veel waard om weer eens een aanvaller uit de eigen jeugd te hebben die doorbreekt. Daarnaast kan je hem gebruiken voor zijn verhaal. Dat je dit dus gewoon niet moet willen als jonge speler zijnde. Ja, dat is idd wel waar. goed voorbeeld hoe het niet moet en laat dit ook een waarschuwing zijn voor die Rioolrat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2021 - 09:57 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mwah mag maar als hij bij een andere club speelde vond je het waarschijnlijk wel. Ja uiteraard, zo hoort dat ook toch..Dat is die irritante alles om te winnen mentaliteit waar alleen Nederlanders over vallen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jay Gorter zou een gesprek met Ajax hebben gehad, AJax zou er werk van willen maken.
Hier kan ik me meer bij voorstellen dan Scherpen destijds. Deze jongen is goed in zijn reflexen op de lijn en 1 tegen 1. Hij is goed aan de bal. Alleen hoog door de lucht is hij minder sterk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2021 - 12:50 schreef remco k het volgende:[..] Ja uiteraard, zo hoort dat ook toch..Dat is die irritante alles om te winnen mentaliteit waar alleen Nederlanders over vallen. Klopt ook wel hoor heel soms vind ik hem dan wat vervelend overkomen. Iets te overdreven. Maar hij gaat er wel vol voor. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 23:50 schreef nummer10 het volgende:[..] Senesi zou misschien ook nog kunnen denk ik, maar dan houd het wel op.. en misschien de keeper als die niet zoveel blessures had elke keer.. Senesi,kan totaal niet opbouwen dus zou echt nooit in Ajax mee kunnen komen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2021 - 23:47 schreef p111 het volgende:[..] Senesi,kan totaal niet opbouwen dus zou echt nooit in Ajax mee kunnen komen. Kan Alvarez ook niet.. en blijkbaar hoef je geen top voetballer te zijn tegenwoordig bij Ajax en je basis techniek te beheersen.. anders hadden er wel een paar andere spelers ingestaan ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 - 01:48 schreef nummer10 het volgende:[..] Kan Alvarez ook niet.. en blijkbaar hoef je geen top voetballer te zijn tegenwoordig bij Ajax en je basis techniek te beheersen.. anders hadden er wel een paar andere spelers ingestaan ;) Kan Alvarez wel degelijk. Voetballend kan hij echt prima mee ondanks dat het uiteraard nog beter kan.
Maar hey. Azijn is nog lang niet op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 mei 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 - 08:58 schreef remco k het volgende:[..] Kan Alvarez wel degelijk. Voetballend kan hij echt prima mee ondanks dat het uiteraard nog beter kan. Maar hey. Azijn is nog lang niet op. Koffie ook goed ? Je ziet de ;) toch kerel.. seizoen voorbij, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Wel mooi dat Tadic zo'n Ajax fan is. Geweldig!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Yes!!!! Volgend seizoen niet hoeven ergeren aan Kjell! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Een nee aan Barcelona verkocht! Tadic forever Ajax held! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kjell Scherpen wordt verhuurd aan Pec Zwolle en het appel van Onana dient op 2 juni bij het CAS. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ojee Gravenberch geeft aan volgend seizoen nog bij Ajax te willen blijven... Ik voel een conflict aankomen...
Wat hij had moeten zeggen om het echt positief te formuleren... is dat hij graag wil verlengen. Maar dat hoor ik niet.
Nog 1 seizoen obv het huidige contract betekent voor een appel en een ei vertrekken over een jaar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 mei 2021 door AkaS -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Plotseling doet een gerucht de ronde dat Brighton & Hove Albion Scherpen wil kopen van Ajax. Vooralsnog meldt alleen het AD dit. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 - 23:39 schreef AkaS het volgende:Ojee Gravenberch geeft aan volgend seizoen nog bij Ajax te willen blijven... Ik voel een conflict aankomen... Wat hij had moeten zeggen om het echt positief te formuleren... is dat hij graag wil verlengen. Maar dat hoor ik niet. Nog 1 seizoen obv het huidige contract betekent voor een appel en een ei vertrekken over een jaar... Las het ook inderdaad maar zou je denken ? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 - 01:48 schreef nummer10 het volgende:[..] Kan Alvarez ook niet.. en blijkbaar hoef je geen top voetballer te zijn tegenwoordig bij Ajax en je basis techniek te beheersen.. anders hadden er wel een paar andere spelers ingestaan ;) Nee maar Alvarez staat als stofzuiger op het middenveld,en Senesi moet vanuit achteruit opbouwen. |
|
|
|