|
|
remco k
|
|
|
Frenkie naast Gravenberg met Klaassen ervoor is denk ik momenteel het beste middenveld. Hij zal wel voor Wijnaldum kiezen maar die heeft geen pepernoot geraakt dit seizoen.
En als je voor Wijnaldum kiest. Dan snap ik dat je Klaassen erachter hebt maar wat moet je dan nog met van de Beek. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jan Joost van Gangelen was weer eens kritisch op 538 over de Boer, hij vond dat Ajax er weer goed vanaf kwam.
Wat een ongelooflijke klootzak, altijd anti Ajax.
Hij vond Timber te jong met zijn 19 jaar, van de Beek die nauwelijks had gespeeld, ook Stekelenburg omdat Bijlow de toekomst had.
Ik vond de keuze van de Boer terecht, wel jammer vond ik dat El Ghazi is afgevallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 17:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jan Joost van Gangelen was weer eens kritisch op 538 over de Boer, hij vond dat Ajax er weer goed vanaf kwam. Wat een ongelooflijke klootzak, altijd anti Ajax. Hij vond Timber te jong met zijn 19 jaar, van de Beek die nauwelijks had gespeeld, ook Stekelenburg omdat Bijlow de toekomst had. Ik vond de keuze van de Boer terecht, wel jammer vond ik dat El Ghazi is afgevallen. Ik vind het selecteren van van de Beek eigenlijk gewoon belachelijk. Die heeft dit hele seizoen geen goede wedstrijd gespeeld en zou uberhaubt niet in aanmerking mogen komen.
Timber en Gravenberg vind ik wel terecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Nee ik denk het niet, maar stiekem hoop ik van wel. Als hij op het EK gaat schitteren, dan zie ik alweer die bloedhond Riola geld ruiken en moet Ajax betalen. Hij speelt toch ook een bizar smerig spelletje met die keeper van AC MIlaan. Eist gewoon nog even 20 miljoen voor zichzelf op om een contract te verlengen... Waarom doen die clubs niet gezamelijk deze man in de ban |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 17:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jan Joost van Gangelen was weer eens kritisch op 538 over de Boer, hij vond dat Ajax er weer goed vanaf kwam. Wat een ongelooflijke klootzak, altijd anti Ajax. Hij vond Timber te jong met zijn 19 jaar, van de Beek die nauwelijks had gespeeld, ook Stekelenburg omdat Bijlow de toekomst had. Ik vond de keuze van de Boer terecht, wel jammer vond ik dat El Ghazi is afgevallen. Toch is die Van Gangelen een Ajax supporter, dat werd hem ook niet in dank afgenomen, misschien dat hij daarom ook een beetje loopt te zeiken nu, zodat hij zijn positie kan verdedigen als onpartijdige presentator. Laten we heel eerlijk zijn, hij heeft geen verstand van voetbal. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 18:11 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het selecteren van van de Beek eigenlijk gewoon belachelijk. Die heeft dit hele seizoen geen goede wedstrijd gespeeld en zou uberhaubt niet in aanmerking mogen komen. Timber en Gravenberg vind ik we terecht. Ja ik ook, had dan El Ghazy meegenomen, die is zo in vorm nu |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat het zal afhangen van de focus van de ploeg. Ik ga er vanuit dat Wijnaldum en Frenkie onbetwiste basisspelers zullen zijn. Dan is het kiezen tussen De Roon, Klaassen of Gravenberch voor die laatste plek. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Daley Blind sluit kennelijk op de 28e weer aan de groepstrainingen van Oranje deelnemen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 18:11 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het selecteren van van de Beek eigenlijk gewoon belachelijk. Die heeft dit hele seizoen geen goede wedstrijd gespeeld en zou uberhaubt niet in aanmerking mogen komen. Timber en Gravenberg vind ik wel terecht. Als je het zo bekijkt wel, maar de Boer weet wat hij kan. Hij is een speler die tussen de linies opduikt, hij is heel goed in positie kiezen. Maar ergens is het belachelijk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 17:37 schreef remco k het volgende:Frenkie naast Gravenberg met Klaassen ervoor is denk ik momenteel het beste middenveld. Hij zal wel voor Wijnaldum kiezen maar die heeft geen pepernoot geraakt dit seizoen. En als je voor Wijnaldum kiest. Dan snap ik dat je Klaassen erachter hebt maar wat moet je dan nog met van de Beek. Denk ik ook alleen ipv Klaassen zal hij toch voor Wijnaldem kiezen, hij is aanvoeder die zal hij niet gauw passeren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 19:21 schreef Eide het volgende:Ik denk dat het zal afhangen van de focus van de ploeg. Ik ga er vanuit dat Wijnaldum en Frenkie onbetwiste basisspelers zullen zijn. Dan is het kiezen tussen De Roon, Klaassen of Gravenberch voor die laatste plek. Dat denk ik ook, kan ook met Klaassen en Frenky als verdedigende middenvelders en op 10 Wijnaldem of wat ook kan Klaassen op 10 met Frenky en Wijnaldem er achter.
Dan valt Gravenbergh buiten de boot
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou dat eigenlijk zelfs gek vinden. Gravenberg en Frenkie zijn gewoon je twee beste middenvelders geweest afgelopen seizoen en hebben Kunnen lijkt mij heel prima naast elkaar spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 20:56 schreef remco k het volgende:Ik zou dat eigenlijk zelfs gek vinden. Gravenberg en Frenkie zijn gewoon je twee beste middenvelders geweest afgelopen seizoen en hebben Kunnen lijkt mij heel prima naast elkaar spelen. Ik denk dat het echt afhangt van wat je van het middenveld verwacht. Je kan met Klaassen op 10, Wijnaldum als verbindingsspeler en Frenkie als CVM spelen. Wil je echt meer voetbal op het middenveld ga je met Gravenberch en Frenkie spelen met Wijnaldum of Klaassen ervoor en dan heb je eventueel nog de optie met De Roon als pure defensieve controleur met Frenkie en Wijnaldum die de rest bestrijken.
Dan he je drie echt andere invullingen van het middenveld waarbij je nog ruimte hebt op te schuiven spelers op specifieke posities en dus verrassing kan aanbrengen of de dynamiek kan omgooien. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Raar dat er zo vreemd wordt gereageerd op de selectie van Van de Beek. Waarom dan niet de kritiek op Ake die 500 minuten minder speelde dit seizoen??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Raar dat er zo vreemd wordt gereageerd op de selectie van Van de Beek. Waarom dan niet de kritiek op Ake die 500 minuten minder speelde dit seizoen??? Je hebt idd een punt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 21:05 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat het echt afhangt van wat je van het middenveld verwacht. Je kan met Klaassen op 10, Wijnaldum als verbindingsspeler en Frenkie als CVM spelen. Wil je echt meer voetbal op het middenveld ga je met Gravenberch en Frenkie spelen met Wijnaldum of Klaassen ervoor en dan heb je eventueel nog de optie met De Roon als pure defensieve controleur met Frenkie en Wijnaldum die de rest bestrijken. Dan he je drie echt andere invullingen van het middenveld waarbij je nog ruimte hebt op te schuiven spelers op specifieke posities en dus verrassing kan aanbrengen of de dynamiek kan omgooien. Ik snap heel goed dat je het op veel manieren kan invullen.
Maar als je naar vorm gaat kijken en de kwaliteit die spelers hebben laten zien dit seizoen. Dan hoort Gini gewoon niet bij de eerste elf.
Ik proef bij de Boer heel erg dat hij met multifunctionele spelers wil spelen zodat hij systemen kan aanpassen. Jongens als Frenkie blind Wijnaldum depay en Klaassen zijn daar natuurlijk heel erg geschikt voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Raar dat er zo vreemd wordt gereageerd op de selectie van Van de Beek. Waarom dan niet de kritiek op Ake die 500 minuten minder speelde dit seizoen??? O dat is net zo raar. Helemaal eens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Lichte twijfel.
Maar waarom niet, er is er op het middenveld maar een die meer met een bal kan en dat is Frenkie de Jong.
De rest is allemaal box to box zowat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind het ook belachelijk dat El Ghazi gewoon niet geselecteerd is. Ondanks die er zelden tot eigenlijk nooit bij zat, speelt hij de pannen van het dak in de sterkte competitie ter wereld en kiest die dus voor enorme troep voorin wat zelden presteert.
Ik had het graag vanaf het midden zo gezien...
De Jong, Gravenberch, Wijnaldum of Klaassen, El Ghazi, Malen, Memphis.
Oranje mist al jaren creativiteit voorin, heb je een keer wat, laat je het lopen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 01:00 schreef Loetje het volgende:Ik vind het ook belachelijk dat El Ghazi gewoon niet geselecteerd is. Ondanks die er zelden tot eigenlijk nooit bij zat, speelt hij de pannen van het dak in de sterkte competitie ter wereld en kiest die dus voor enorme troep voorin wat zelden presteert. Ik had het graag vanaf het midden zo gezien... De Jong, Gravenberch, Wijnaldum of Klaassen, El Ghazi, Malen, Memphis. Oranje mist al jaren creativiteit voorin, heb je een keer wat, laat je het lopen. Eens |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Raar dat er zo vreemd wordt gereageerd op de selectie van Van de Beek. Waarom dan niet de kritiek op Ake die 500 minuten minder speelde dit seizoen??? Ik vind het zelf ook wel een beetje raar, maargoed hij past wel in het spelletje van De Boer, zelf had ik toch echt ELGhazi meegenomen als extra vleugelspits. Ik denk dat hij ook veel beter is dan die Berghuis |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 10:22 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik vind het zelf ook wel een beetje raar, maargoed hij past wel in het spelletje van De Boer, zelf had ik toch echt ELGhazi meegenomen als extra vleugelspits. Ik denk dat hij ook veel beter is dan die Berghuis Dat weet ik wel zeker.
El-Ghazi speelt verdomme wekelijks de sterren van de hemel in de Premier League.
Echt een flater van Frank de Boer waar je u tegen zegt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 01:00 schreef Loetje het volgende:Ik vind het ook belachelijk dat El Ghazi gewoon niet geselecteerd is. Ondanks die er zelden tot eigenlijk nooit bij zat, speelt hij de pannen van het dak in de sterkte competitie ter wereld en kiest die dus voor enorme troep voorin wat zelden presteert. Ik had het graag vanaf het midden zo gezien... De Jong, Gravenberch, Wijnaldum of Klaassen, El Ghazi, Malen, Memphis. Oranje mist al jaren creativiteit voorin, heb je een keer wat, laat je het lopen. Eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 01:00 schreef Loetje het volgende:Ik vind het ook belachelijk dat El Ghazi gewoon niet geselecteerd is. Ondanks die er zelden tot eigenlijk nooit bij zat, speelt hij de pannen van het dak in de sterkte competitie ter wereld en kiest die dus voor enorme troep voorin wat zelden presteert. Ik had het graag vanaf het midden zo gezien... De Jong, Gravenberch, Wijnaldum of Klaassen, El Ghazi, Malen, Memphis. Oranje mist al jaren creativiteit voorin, heb je een keer wat, laat je het lopen. Ik zou Weghorst altijd opstellen. Met El Ghazi Malen en Depay heb je 3 vrij luie aanvaller in je veld staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 11:46 schreef Loetje het volgende:[..] Dat weet ik wel zeker. El-Ghazi speelt verdomme wekelijks de sterren van de hemel in de Premier League. Echt een flater van Frank de Boer waar je u tegen zegt De sterren van de hemel vind ik erg overdreven, hij speelt en scoort vanaf half april gewoon goed, maar heeft daarvoor ook een flinke periode gekend waarin hij minder speelde en niet goed speelde..
Maar ik ben het er volledig mee eens dat hij opgeroepen had moeten worden... Met name ten koste van Promes, dat is gewoon onverklaarbaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cilissen
-------------de vrij de Ligt Blind---------- Dumfries-----------------------------Wijndal --------------Frenkie-------Gravenberg------ --------------------Klaassen---------------- -----------Weghorst--------Depay..
Of
Cilissen
Dumfries----De Vrij------De Ligt-------Blind ---------Frenkie-------Gravenberg---------- ---------------KIaassen-------------------- Malen------Weghorst-----------------Depay |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Raar dat er zo vreemd wordt gereageerd op de selectie van Van de Beek. Waarom dan niet de kritiek op Ake die 500 minuten minder speelde dit seizoen??? Dat is absoluut waar. Zijn selectie is net zo bizar als die van Donny van de Beek. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 11:46 schreef Loetje het volgende:[..] Dat weet ik wel zeker. El-Ghazi speelt verdomme wekelijks de sterren van de hemel in de Premier League. Echt een flater van Frank de Boer waar je u tegen zegt Ja bizar toch? Ik had hem echt meegenomen, maarja de boer, ik ben er geen fan van. Hij heeft ook zo'n moeite met communiceren. Hij heeft Ajax 4x landskampioen gemaakt, maar dat was dat gezamelijke team die dat deden en dankzij hulp van de andere top teams die dramatisch presteerden. Verder hoop ik echt dat Ajax daar niet nog een keer mee in zee gaat, mocht Ten hag ooit vertrekken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 11:46 schreef Loetje het volgende:[..] Dat weet ik wel zeker. El-Ghazi speelt verdomme wekelijks de sterren van de hemel in de Premier League. Echt een flater van Frank de Boer waar je u tegen zegt Ja bizar toch? Ik had hem echt meegenomen, maarja de boer, ik ben er geen fan van. Hij heeft ook zo'n moeite met communiceren. Hij heeft Ajax 4x landskampioen gemaakt, maar dat was dat gezamelijke team die dat deden en dankzij hulp van de andere top teams die dramatisch presteerden. Verder hoop ik echt dat Ajax daar niet nog een keer mee in zee gaat, mocht Ten hag ooit vertrekken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2021 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Raar dat er zo vreemd wordt gereageerd op de selectie van Van de Beek. Waarom dan niet de kritiek op Ake die 500 minuten minder speelde dit seizoen??? Ake is volgens mij een linksback toch? Die snap ik wel, daar heb je er niet veel van. OP het middenveld heb je al aardig wat Donny's lopen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Cillisen Dumfr/Timber/De Ligt/Wijndal Frenk/Gravenb.KLaasen Berhuis/Malen/Depay. ======================Meest creatieve/team. De Vrij/De Roon passen niet in dit team.Wijnaldum niet echt in vorm .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 mei 2021 door p111 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 15:37 schreef p111 het volgende:Cillisen Dumfr/Timber/De Ligt/Wijndal Frenk/Gravenb. Berhuis/Malen/Depay. ======================Meest creatieve/team. De Vrij/De Roon passen niet in dit team.Wijnaldum niet echt in vorm . Staan er maar 10 in |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2021 - 13:12 schreef remco k het volgende:[..] De sterren van de hemel vind ik erg overdreven, hij speelt en scoort vanaf half april gewoon goed, maar heeft daarvoor ook een flinke periode gekend waarin hij minder speelde en niet goed speelde.. Maar ik ben het er volledig mee eens dat hij opgeroepen had moeten worden... Met name ten koste van Promes, dat is gewoon onverklaarbaar.. Indd Promes was echt slecht. Malen Gakpo, Berghuis dan is Ghazi denk ik nog wel de betere. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Scherpen mogelijk weg voor 5 , Sulemana mogelijk erbij 15 miljoen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Ha ha Klaasen naturlijk sorry |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Neres opgepakt na bezoek illegaal feest ik Brazilië.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bergwijn en berghuis zouden rondzingen in het geruchten circuit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Las het ook. Prima spelers maar echt nodig denk ik niet. Sulemana en koopje Berghuis mits Neres vertrekt.
Berghuis vind het een vreselijk kereltje. Maar wel de ster van Feyenoord en een koopje. Weet niet wat ik er van moet vinden. Bergwijn duur en weet ook niet wat ik daar van vind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 06:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Las het ook. Prima spelers maar echt nodig denk ik niet. Sulemana en koopje Berghuis mits Neres vertrekt. Berghuis vind het een vreselijk kereltje. Maar wel de ster van Feyenoord en een koopje. Weet niet wat ik er van moet vinden. Bergwijn duur en weet ook niet wat ik daar van vind. Ach. Al speelt hij niet. Je kan hem voor 4 miljoen ophalen en je doet de club daar zo verschrikkelijk veel pijn mee. Maar dat zou ook echt de enige reden zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Berghuis is een geweldige voetballer maar er zit iets niet goed in de bovenkamer bij die gozer. Hij is te vaak betrokken bij opstootjes waarna hij steevast minder goed speelt. Het is gewoon een jongen waar je onrust mee binnen de ploeg brengt, hoe goed hij voetballend ook is. Qua type iemand die echt wel past bij Ajax maar ik zie het qua persoonlijkheid gewoon wat minder bij Berghuis. Ik vind hem wel de enige speler in de huidige feyenoordselectie die kwalitatief goed genoeg is voor Ajax.
Bergwijn vind ik lastig. Z'n laatste anderhalve seizoen bij PSV was echt wel goed, statistisch vergelijkbaar met Dusan Tadic nu bij Ajax. Sindsdien 4 goals en 8 assists over drie seizoenen waarbij hij wel een flinke periode geblesseerd is geweest. Desondanks is 4 goals en 8 assists over 50 wedstrijden gewoon diep ondermaats. Statistisch ook in de EPL echt stukken minder dan Tadic in de EPL was, terwijl Tadic voor een veel minder goede ploeg speelde.
Ofwel; ik zie van beide heren niet zo goed wat Ajax er mee moet. Ik zie het, ondanks de dramatische statistieken, dan nog eerder in Bergwijn zitten, aangezien die 6 jaar jonger is dan Berghuis en in theorie nog een mooie transfersom kan opbrengen op termijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ondanks de regelmatige kortsluiting onder zijn hersenpan, zie ik Berghuis graag komen, puur om zijn voetballend vermogen en het feit dat hij een koopje is. Misschien zou Ajax een clausule in zijn contract moeten opnemen, zoals (meen ik) Barcelona heeft gedaan bij Luis Suàrez na al zijn bijtincidenten: een megaboete opleggen, wanneer Berghuis weer betrokken is bij een opstootje of weer zo'n krankzinnige overtreding begaat. Bergwijn vind ik te wisselvallig en te duur. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 10:13 schreef remco k het volgende:[..] Ach. Al speelt hij niet. Je kan hem voor 4 miljoen ophalen en je doet de club daar zo verschrikkelijk veel pijn mee. Maar dat zou ook echt de enige reden zijn. Inderdaad, ik denk dat hij zich bij Ajax wel koest houdt, bij Ajax is hij de grote meneer niet meer. Maar volgens Verweij schijnt het dat Bergwijn op dit moment boven aan op het lijstje staat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mike Verweij stelt dat Mazraoui weg mag. Mazraoui schijnt heel veel te verdienen en bij een verlenging nog meer te willen. Dat gaat niet naar corona waar Ajax toch ook even op de rem moet staan met de salarissen. Mazraoui zal derhalve wel weg mogen bij een goed bod. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 18:04 schreef Eide het volgende:Mike Verweij stelt dat Mazraoui weg mag. Mazraoui schijnt heel veel te verdienen en bij een verlenging nog meer te willen. Dat gaat niet naar corona waar Ajax toch ook even op de rem moet staan met de salarissen. Mazraoui zal derhalve wel weg mogen bij een goed bod. Indd en met Klaiber, Rensch en Timber voldoende achter de hand. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 10:13 schreef remco k het volgende:[..] Ach. Al speelt hij niet. Je kan hem voor 4 miljoen ophalen en je doet de club daar zo verschrikkelijk veel pijn mee. Maar dat zou ook echt de enige reden zijn. Ja indd de absolute ster daar en dan bij ons op de bank zetten haha. Nuttig koopje. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 10:21 schreef Eide het volgende:Berghuis is een geweldige voetballer maar er zit iets niet goed in de bovenkamer bij die gozer. Hij is te vaak betrokken bij opstootjes waarna hij steevast minder goed speelt. Het is gewoon een jongen waar je onrust mee binnen de ploeg brengt, hoe goed hij voetballend ook is. Qua type iemand die echt wel past bij Ajax maar ik zie het qua persoonlijkheid gewoon wat minder bij Berghuis. Ik vind hem wel de enige speler in de huidige feyenoordselectie die kwalitatief goed genoeg is voor Ajax. Bergwijn vind ik lastig. Z'n laatste anderhalve seizoen bij PSV was echt wel goed, statistisch vergelijkbaar met Dusan Tadic nu bij Ajax. Sindsdien 4 goals en 8 assists over drie seizoenen waarbij hij wel een flinke periode geblesseerd is geweest. Desondanks is 4 goals en 8 assists over 50 wedstrijden gewoon diep ondermaats. Statistisch ook in de EPL echt stukken minder dan Tadic in de EPL was, terwijl Tadic voor een veel minder goede ploeg speelde. Ofwel; ik zie van beide heren niet zo goed wat Ajax er mee moet. Ik zie het, ondanks de dramatische statistieken, dan nog eerder in Bergwijn zitten, aangezien die 6 jaar jonger is dan Berghuis en in theorie nog een mooie transfersom kan opbrengen op termijn. Dus dit beide kleeft wel iets aan. Bergwijn wel stuk duurder. Beide zien vast nuttig zijn maar van mij hoeft het ook niet perse. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volgens de Telegraaf mog Noussair Mazraoui, Nicolás Tagliafico, Lassina Traoré, David Neres, André Onana, Perr Schuurs en Zakaria Labyad allemaal vertrekken bij Ajax bij een acceptabel bod. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2021 - 15:33 schreef Eide het volgende:Volgens de Telegraaf mog Noussair Mazraoui, Nicolás Tagliafico, Lassina Traoré, David Neres, André Onana, Perr Schuurs en Zakaria Labyad allemaal vertrekken bij Ajax bij een acceptabel bod. Poeh... Dat zijn er nogal wat. Niet allemaal basisspelers, maar toch wel opvallend. Dan zullen er ook wel de nodige aankopen gedaan worden mag ik aannemen. Niet alles is door jeugdspelers op te vangen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 - 12:11 schreef Pietje het volgende:Ondanks de regelmatige kortsluiting onder zijn hersenpan, zie ik Berghuis graag komen, puur om zijn voetballend vermogen en het feit dat hij een koopje is. Misschien zou Ajax een clausule in zijn contract moeten opnemen, zoals (meen ik) Barcelona heeft gedaan bij Luis Suàrez na al zijn bijtincidenten: een megaboete opleggen, wanneer Berghuis weer betrokken is bij een opstootje of weer zo'n krankzinnige overtreding begaat. Bergwijn vind ik te wisselvallig en te duur. Die problemen komen vaak ook uit irritatie bij Feyenoord,want volgens mij had hij bij AZ toch weinig problemen.Maar mee voetballend zou hij echt enorm bij Ajax passen en het is een koopje voor een ned/elftal speler . |
|
|
|