|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hoezo? Leg eens uit? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap wel dat men niet heel positief over Onana denkt momenteel.
Hij heeft Ajax met het slikken van die pil onbewust gigantisch benadeeld en zou veel meer geld op hebben moeten leveren dan nu het geval gaat zijn.
Dat had hij goed kunnen maken door voor een of twee jaar bij te tekenen en daar zijn ze niet uitgekomen. Dit kan natuurlijk aan beide partijen liggen maar ik snap wel dat men het Onana kwalijk neemt. Ik vind eerlijk gezegd ook dat hij Ajax zo wel laat zitten en via de achterdeur verlaat. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2021 - 21:14 schreef remco k het volgende:Ik snap wel dat men niet heel positief over Onana denkt momenteel. Hij heeft Ajax met het slikken van die pil onbewust gigantisch benadeeld en zou veel meer geld op hebben moeten leveren dan nu het geval gaat zijn. Dat had hij goed kunnen maken door voor een of twee jaar bij te tekenen en daar zijn ze niet uitgekomen. Dit kan natuurlijk aan beide partijen liggen maar ik snap wel dat men het Onana kwalijk neemt. Ik vind eerlijk gezegd ook dat hij Ajax zo wel laat zitten en via de achterdeur verlaat. Verder niks op aan te vullen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar leg jij het nu eens uit, want je hebt wel een grote bek maar weet niks van de afspraken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juni 2021 - 12:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar leg jij het nu eens uit, want je hebt wel een grote bek maar weet niks van de afspraken. Afspraak of geen afspraak... Je naaide je werkgever waar aan je alles te danken hebt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2021 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:[..] Afspraak of geen afspraak... Je naaide je werkgever waar aan je alles te danken hebt... Dat vind ik wel heel makkelijk.
Stel dat hij nu een salaris heeft van 2 miljoen.
En Ajax bood hem een salaris van 1 miljoen waarbij twee jaar bijtekenen het minimum was.
Als hij daar mee tegen zou zeggen naait hij Ajax toch niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2021 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:[..] Afspraak of geen afspraak... Je naaide je werkgever waar aan je alles te danken hebt... Nou... "naaien" is wel een heel groot woord. Wat Remco ook schrijft, wij kennen de afspraken tussen Onana en Ajax niet. Dus of er genaaid is weten wij helemaal niet.
Ik schreef eerder over ondankbaarheid en dat is wezenlijk iets anders. Ondankbaarheid omdat Ajax, zoals een tijdje geleden kenbaar is gemaakt, Onana's salaris heeft doorbetaald. Heel netjes, omdat de fout (moedwillig of per ongeluk) gemaakt is door Onana en niemand anders. En daar mag best wel iets tegenover staan: bijtekenen met de belofte van Ajax dat hij mag vertrekken (door de voordeur) als hij dat graag wil en als de juiste club of competitie zich aandient voor het juiste transferbedrag. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2021 - 13:41 schreef remco k het volgende:[..] Dat vind ik wel heel makkelijk. Stel dat hij nu een salaris heeft van 2 miljoen. En Ajax bood hem een salaris van 1 miljoen waarbij twee jaar bijtekenen het minimum was. Als hij daar mee tegen zou zeggen naait hij Ajax toch niet. Maar wel een jaar die 2 mil opstrijken terwijl je je club zo heb benadeeld door die domme actie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2021 - 15:05 schreef nummer10 het volgende:[..] Maar wel een jaar die 2 mil opstrijken terwijl je je club zo heb benadeeld door die domme actie.. Dat weet je helemaal niet. Voor hetzelfde geld is daar ook een afspraak gemaakt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2021 - 15:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat weet je helemaal niet. Voor hetzelfde geld is daar ook een afspraak gemaakt. Laten we dat dan maar hopen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juni 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Onana heeft Ajax toch gewoon genaaid door zonder het te overleggen een "aspirine" te pakken? 30 miljoen wordt 2 tot 9 miljoen als je geluk hebt.
Bijtekenen wilde hij schijnbaar ook niet hij zou door het stof moeten gaan voor Ajax. Kijk als Onana 1 jaar wilde bijtekenen en Ajax zeurt om 2 jaar dan vind ik het ook anders. 1 jaar bijtekenen en Ajax een mooiere Transfersom had op zijn plaats geweest. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Geld dat is t/w het enige wat telt in dat wereldje. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
In heel de wereld bedoel je..geld is wat telt... Een speler die transfervrij is kan een bedrag opstrijken waar je u tegen zegt.
Ik geef hem geen ongelijk alleen is het niet netjes richting de club die hem groot heeft gemaakt en waar je ook afspraken mee hebt gemaakt.
Het is een ideale situatie voor de speler zelf en de club die hem binnen haalt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2021 - 17:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:In heel de wereld bedoel je..geld is wat telt... Een speler die transfervrij is kan een bedrag opstrijken waar je u tegen zegt. Ik geef hem geen ongelijk alleen is het niet netjes richting de club die hem groot heeft gemaakt en waar je ook afspraken mee hebt gemaakt. Het is een ideale situatie voor de speler zelf en de club die hem binnen haalt. Tja dat wel inderdaad. Maar zijn fout kost Ajax gewoon heel veel geld. Dus echt ondankbaar om zo weg te gaan. De club die je kansen gegeven heeft om veel waard te worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2021 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:[..] Afspraak of geen afspraak... Je naaide je werkgever waar aan je alles te danken hebt... En nog steeds lul je met emotie. Maar ga nu eens rationeel praten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2021 - 22:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tja dat wel inderdaad. Maar zijn fout kost Ajax gewoon heel veel geld. Dus echt ondankbaar om zo weg te gaan. De club die je kansen gegeven heeft om veel waard te worden. Nog 1 die niet rationeel kan denken! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lasse Schöne waarschijnlijk naar NEC. Mooi dat Schöne kan afsluiten (neem ik aan) bij de club waar hij groot werd in Nederland. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik lees net dat Patrick van Aanholt transfervrij is terwijl Ajax mogelijk een linksback zoekt als Tagliafico vertrekt. Ik vind het eigenlijk een serieus goede optie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 07 juni 2021 - 17:56 schreef Eide het volgende:Ik lees net dat Patrick van Aanholt transfervrij is terwijl Ajax mogelijk een linksback zoekt als Tagliafico vertrekt. Ik vind het eigenlijk een serieus goede optie. Dit zal zeker bekend zijn bij Ajax, wie weet hebben ze al langer contact... Een hele beste optie! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De transfer van Kamaldeen Sulemana zou zo goed als rond zijn en alleen nog hangen om de vergoedingen voor zaakwaarnemers. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 07 juni 2021 - 17:56 schreef Eide het volgende:Ik lees net dat Patrick van Aanholt transfervrij is terwijl Ajax mogelijk een linksback zoekt als Tagliafico vertrekt. Ik vind het eigenlijk een serieus goede optie. Waren ze daar toen al niet mee bezig? Meen mij te herinneren dat ik daar eens een bericht over voorbij heb zien komen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 07 juni 2021 - 10:55 schreef Eide het volgende:Lasse Schöne waarschijnlijk naar NEC. Mooi dat Schöne kan afsluiten (neem ik aan) bij de club waar hij groot werd in Nederland. Het is hem gegund! Prachtige speler, die lekker gaat afbouwen en straks bij Ajax trainer gaat worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2021 - 08:29 schreef Eide het volgende:De transfer van Kamaldeen Sulemana zou zo goed als rond zijn en alleen nog hangen om de vergoedingen voor zaakwaarnemers. Zie zoveel berichten over deze gozer, maar is dit voor ons de ontbrekende schakel? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2021 - 13:32 schreef Hummel10 het volgende:Onana heeft Ajax toch gewoon genaaid door zonder het te overleggen een "aspirine" te pakken? 30 miljoen wordt 2 tot 9 miljoen als je geluk hebt. Bijtekenen wilde hij schijnbaar ook niet hij zou door het stof moeten gaan voor Ajax. Kijk als Onana 1 jaar wilde bijtekenen en Ajax zeurt om 2 jaar dan vind ik het ook anders. 1 jaar bijtekenen en Ajax een mooiere Transfersom had op zijn plaats geweest. Kijk, en daar draait het nu precies om! Ajax wilde zelfs 3 jaar. Dat wilde Onana niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Is gewoon de waarheid hoor Ajax loopt toch gewoon heel veel geld mis door een fout van Onana zelf. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2021 - 09:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kijk, en daar draait het nu precies om! Ajax wilde zelfs 3 jaar. Dat wilde Onana niet. Ja geen idee wat er precies gebeurd is maar 3 jaar is ook te gek als je een stap naar een grotere competitie wil maken. Jaar extra had voor beide partijen het beste geweest. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2021 - 10:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja geen idee wat er precies gebeurd is maar 3 jaar is ook te gek als je een stap naar een grotere competitie wil maken. Jaar extra had voor beide partijen het beste geweest. Het aantal jaren maakt denk ik vrij weinig uit.. Ajax had de afspraak dat als er een mooie club kwam hem sws het gunde.. alleen het stukje dat die überhaupt niet bijtekend en gratis de deur uit wil gaat het mij om, teken gewoon 3 jaar als dat het punt was.. Als er een club kwam had Ajax hem echt wel laten gaan voor de juiste prijs, en dat was volgens mij ook de afspraak voor zijn pilletje.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2021 - 10:52 schreef nummer10 het volgende:[..] Het aantal jaren maakt denk ik vrij weinig uit.. Ajax had de afspraak dat als er een mooie club kwam hem sws het gunde.. alleen het stukje dat die überhaupt niet bijtekend en gratis de deur uit wil gaat het mij om, teken gewoon 3 jaar als dat het punt was.. Als er een club kwam had Ajax hem echt wel laten gaan voor de juiste prijs, en dat was volgens mij ook de afspraak voor zijn pilletje.. Ajax wilde de afspraken die 2 jaar geleden zijn gemaakt volledig wijzigen. Dus verlengen en geen afspraken over prijs en dergelijke. En dat wilde Onana en zijn zaakwaarnemer niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2021 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zie zoveel berichten over deze gozer, maar is dit voor ons de ontbrekende schakel? Geen idee. Als Neres vertrekt wordt het natuurlijk wel mager op de flanken. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2021 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zie zoveel berichten over deze gozer, maar is dit voor ons de ontbrekende schakel? Schijnt wel echt een toppertje te zijn met meer talent dan Kudus. Mag er van mij bij hoor. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Traore lijkt verkocht voor 10 mil... Marc strikes again.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als dit klopt is 10 miljoen een knap bedrag voor de 3e spits van Ajax. Wel geldt dat het voorin allemaal heel mager wordt. Neres zou weg mogen, Brobbey weg, Traore weg en Idrissi is al weg. Dan heb je Tadic, Antony en Haller plus een zwik jeugdspelers. Daar zit eigenlijk geen spits bij en alleen Ünüvar lijkt vooralsnog echt potentie te hebben om door te breken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 05:48 schreef Eide het volgende:Als dit klopt is 10 miljoen een knap bedrag voor de 3e spits van Ajax. Wel geldt dat het voorin allemaal heel mager wordt. Neres zou weg mogen, Brobbey weg, Traore weg en Idrissi is al weg. Dan heb je Tadic, Antony en Haller plus een zwik jeugdspelers. Daar zit eigenlijk geen spits bij en alleen Ünüvar lijkt vooralsnog echt potentie te hebben om door te breken. Dat is echt heel veel geld voor idd een 3de spits, dit is dan wel het momentum om hem te verkopen. Sulemana kan ook in de spits, en Neres is nog niet weg. Daarbij krijg je ook Danilo terug. Allemaal natuurlijk geen bewezen zwaargewichten, maar je hebt wel iets. Desnoods Huntelaar nog een keertje warm maken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2021 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sulemana is nog niet rond, in ieder geval niet dat Ajax al iets meldt. Danilo blijf ik vergeten maar zal als 2e spits best een goede mogelijkheid blijven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het is al veel vaker gebleken, dat Marc Overmars een uitstekend onderhandelaar is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 05:48 schreef Eide het volgende:Als dit klopt is 10 miljoen een knap bedrag voor de 3e spits van Ajax. Wel geldt dat het voorin allemaal heel mager wordt. Neres zou weg mogen, Brobbey weg, Traore weg en Idrissi is al weg. Dan heb je Tadic, Antony en Haller plus een zwik jeugdspelers. Daar zit eigenlijk geen spits bij en alleen Ünüvar lijkt vooralsnog echt potentie te hebben om door te breken. De spoeling voorin wordt zo inderdaad wel erg dun. Het gaat toch weer een druk seizoen worden met veel wedstrijden. Als je dan blessures en/of schorsingen krijgt gaat het bij de spitsen een lastig verhaal worden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het gerucht gaat dat Ajax de vraagprijs voor Tagliafico fors verlaagd heeft: van € 25 miljoen naar € 12 miljoen. Er zou, volgens Ajax, (nog) geen belangstelling voor hem zijn. Als dat inderdaad waar zou zijn, is dat naast Onana, de tweede financiële aderlating. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 14:42 schreef Pietje het volgende:Het gerucht gaat dat Ajax de vraagprijs voor Tagliafico fors verlaagd heeft: van € 25 miljoen naar € 12 miljoen. Er zou, volgens Ajax, (nog) geen belangstelling voor hem zijn. Als dat inderdaad waar zou zijn, is dat naast Onana, de tweede financiële aderlating. Dan moet die jongen gewoon lekker blijven en moet men hem daarvan overtuigen.
Op Salah Eddine na zit er volgens mij niet echt een heel groot talent kort achter die hij dan in de weg zou staan, sterker nog, Tagliafico zou uberhaubt niemand in de weg staan, wat een kleine stuiterbal is dat toch ook.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 15:05 schreef remco k het volgende:[..] Dan moet die jongen gewoon lekker blijven en moet men hem daarvan overtuigen. Op Salah Eddine na zit er volgens mij niet echt een heel groot talent kort achter die hij dan in de weg zou staan, sterker nog, Tagliafico zou uberhaubt niemand in de weg staan, wat een kleine stuiterbal is dat toch ook.. Maar dat is ook het probleem, Remco. Nico heeft aangegeven om "een stap" te maken naar een grotere competitie en Ajax is bereid om hem -na eerdere beloftes- te laten gaan. Mooi en menselijk van Ajax hoor, maar zo gaat het wel heel veel geld kosten. Dus ben ik het volkomen met je eens dat Ajax een mooie taak heeft om hem te overtuigen om Ajacied te blijven. Ik heb daar overigens geen bezwaar tegen, mits we "de oude" Tagliafico van de eerste twee seizoenen zien. Het afgelopen seizoen vond ik hem bepaald niet altijd overtuigen, dat kwam pas weer bij de laatste paar wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2021 door Pietje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik denk dat als Neres weg gaat je voor 4 Miljoen Berghuis moet halen, deze gozer kan echt mee komen in het Ajax spelletje en scoort ook veel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 17:14 schreef p111 het volgende:Ik denk dat als Neres weg gaat je voor 4 Miljoen Berghuis moet halen, deze gozer kan echt mee komen in het Ajax spelletje en scoort ook veel. Ik heb Berghuis een week of twee geleden horen zeggen, dat als Ajax hem wil halen, hij daar open voor staat, ondanks zijn Feyenoord verleden. Het leek een beetje op een open sollicitatie. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Je hebt een international voor 4 Miljoen en iemand met een geweldige linker been en over zicht en scorend vermogen.Voor die prijs moet je hem zeker kopen al hebben we Neres en Antoni. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 15:20 schreef Pietje het volgende:[..] Maar dat is ook het probleem, Remco. Nico heeft aangegeven om "een stap" te maken naar een grotere competitie en Ajax is bereid om hem -na eerdere beloftes- te laten gaan. Mooi en menselijk van Ajax hoor, maar zo gaat het wel heel veel geld kosten. Dus ben ik het volkomen met je eens dat Ajax een mooie taak heeft om hem te overtuigen om Ajacied te blijven. Ik heb daar overigens geen bezwaar tegen, mits we "de oude" Tagliafico van de eerste twee seizoenen zien. Het afgelopen seizoen vond ik hem bepaald niet altijd overtuigen, dat kwam pas weer bij de laatste paar wedstrijden. Ik vond hem na de winter echt wel weer goed. Helemaal eens dat hij daarvoor ook niet lekker speelde. Maar dat gif hè. Dat is wel prettig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 14:42 schreef Pietje het volgende:Het gerucht gaat dat Ajax de vraagprijs voor Tagliafico fors verlaagd heeft: van € 25 miljoen naar € 12 miljoen. Er zou, volgens Ajax, (nog) geen belangstelling voor hem zijn. Als dat inderdaad waar zou zijn, is dat naast Onana, de tweede financiële aderlating. 12 Nico 2 tot 7 onana 10 traore Scherpen 5 Marin 10 zo komt er toch nog zat binnen. Versterken op een paar plekken maar nodig.
Mazraoui wat interesse in, Neres, mogelijk, Schuurs mogelijk meeste kun je al opvangen met Timber en Rensch. Sulemana erbij misschien van Aanholt gratis of Wijndal. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 19:20 schreef p111 het volgende:Je hebt een international voor 4 Miljoen en iemand met een geweldige linker been en over zicht en scorend vermogen.Voor die prijs moet je hem zeker kopen al hebben we Neres en Antoni. Ja toch de topspeler van een "concurrent" |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Marin staat er in europa wel aardig goed op na afgelopen seizoen..
Ik denk dat die jongen bij Ajax echt verkeerd gebruikt is of gewoon niet helemaal past bij de speelwijze.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2021 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond hem na de winter echt wel weer goed. Helemaal eens dat hij daarvoor ook niet lekker speelde. Maar dat gif hè. Dat is wel prettig. Dat is zeker waar. En dat gif is niet alleen prettig, dat kan ook heel belangrijk zijn. Een aantal jaren geleden was dat nou precies wat Ajax miste. Bij fysiek spel van sommige clubs, waren er Ajacieden die af en toe hun benen introkken. Met de intrede van de Latijns-Amerikanen is Ajax qua fysiek minimaal gelijkwaardig aan die tegenstanders. Ik mag daar graag naar kijken. |
|
|
|