BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 10 juni 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 12:41 schreef remco k het volgende:
Marin staat er in europa wel aardig goed op na afgelopen seizoen..

Ik denk dat die jongen bij Ajax echt verkeerd gebruikt is of gewoon niet helemaal past bij de speelwijze..
Helemaal eens. Ik had dat veel eerder ook al eens geschreven. Die jongen kan echt wel wat hoor, maar niet (of in ieder geval minder) op de plek waar hij bij Ajax moest spelen.
Pietje
 Pietje - donderdag 10 juni 2021 - 13:55   quote  deeplink  
Ik lees zojuist het bericht, dat Peter Bosz (Olympique Lyon) een bod van € 15 miljoen zou hebben gedaan op Marin.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 juni 2021 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 13:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. En dat gif is niet alleen prettig, dat kan ook heel belangrijk zijn. Een aantal jaren geleden was dat nou precies wat Ajax miste. Bij fysiek spel van sommige clubs, waren er Ajacieden die af en toe hun benen introkken. Met de intrede van de Latijns-Amerikanen is Ajax qua fysiek minimaal gelijkwaardig aan die tegenstanders. Ik mag daar graag naar kijken.
Ja beter de tijden dat het team niet voor elkaar knokte zijn voorbij.
Tijd lang viel het in zulke wedstrijden als los zand uitelkaar.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 juni 2021 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 13:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal eens. Ik had dat veel eerder ook al eens geschreven. Die jongen kan echt wel wat hoor, maar niet (of in ieder geval minder) op de plek waar hij bij Ajax moest spelen.
Heeft ook bijna geen minuten gemaakt en op de verkeerde plek.
Vond hem vaak slap maar wel goede trap in de benen.
Pietje
 Pietje - donderdag 10 juni 2021 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 14:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja beter de tijden dat het team niet voor elkaar knokte zijn voorbij.
Tijd lang viel het in zulke wedstrijden als los zand uitelkaar.
Absoluut! Ik kan best genieten van zo'n strijd met een hoop gif.
Pietje
 Pietje - donderdag 10 juni 2021 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 14:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik had vaak met hem te doen. Overigens net als met Bandé. Met veel bombarie uit België gekomen en tijdens de eerste wedstrijd zijn been breken. Sneu.
remco k
 remco k - donderdag 10 juni 2021 - 15:15   quote  deeplink  
Straf van Onana is met drie maanden terug gebracht. Hij mag vanaf september weer trainen en vanaf 4 november weer spelen.
Eide
 Eide - donderdag 10 juni 2021 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 14:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vond en vind het gewoon geen speler voor Ajax. Dat gebeurt wel eens. Niet elke speler past bij elke club. Mooi voor Marin dat hij de weg omhoog heeft terug gevonden, maar blij dat Ajax hem weer snel heen stuurde.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 11 juni 2021 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2021 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb Berghuis een week of twee geleden horen zeggen, dat als Ajax hem wil halen, hij daar open voor staat, ondanks zijn Feyenoord verleden. Het leek een beetje op een open sollicitatie.
Ik heb het gevoel dat iedereen naar Ajax wil komen. Berghuis, Ihataren... Ik zou zeggen, ze mogen geld meebrengen om daar te voetballen
Eide
 Eide - vrijdag 11 juni 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2021 - 11:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat iedereen naar Ajax wil komen. Berghuis, Ihataren... Ik zou zeggen, ze mogen geld meebrengen om daar te voetballen
Dat verhaal can Alderweireld meen ik. Iedereen heeft een grote mond over Ajax, tot ze er mogen komen voetballen. Dan komen ze desnoods op de fiets.

Edit:
Daarnaast heeft Alderweireld ook nog iets te zeggen over veel spelers van concurrerende clubs. "Veel spelers hebben praatjes over Ajax, maar als ze een contract bij ons kunnen tekenen komen ze desnoods op de fiets naar Amsterdam. Mooi is dat", vervolgdt de Belg zijn verhaal.
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juni 2021 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 11 juni 2021 - 12:42   quote  deeplink  
Huntelaar kan geloof ik in de halve Eredivisie aan het werk. De Graafschap, NEC en FC Twente zijn allemaal aan het hengelen naar KJH.
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 juni 2021 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2021 - 12:42 schreef Eide het volgende:
Huntelaar kan geloof ik in de halve Eredivisie aan het werk. De Graafschap, NEC en FC Twente zijn allemaal aan het hengelen naar KJH.
Mooi toch op zijn leeftijd?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 12 juni 2021 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vond en vind het gewoon geen speler voor Ajax. Dat gebeurt wel eens. Niet elke speler past bij elke club. Mooi voor Marin dat hij de weg omhoog heeft terug gevonden, maar blij dat Ajax hem weer snel heen stuurde.
Is Alvarez ook niet maar heeft zich aardig herpakt. Had wel goede hoop bij Marin maar elke keer als hij mocht opdraven was hey toch net niet. Wel goede trap in de benen.
Eide
 Eide - zaterdag 12 juni 2021 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2021 - 09:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is Alvarez ook niet maar heeft zich aardig herpakt. Had wel goede hoop bij Marin maar elke keer als hij mocht opdraven was hey toch net niet. Wel goede trap in de benen.
Dat, en Alvarez is veel multifunctioneler dan Marin en had dus ook meer kansen een lek te rol te vinden die hem past. Laten we wel wezen, Alvarez heeft als middenvelder, centrale verdediger en als controleur gespeeld bij Ajax.
Eide
 Eide - zaterdag 12 juni 2021 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2021 - 17:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooi toch op zijn leeftijd?
Zeker, ik gun het KJH van harte, maar liever niet als hij tegen Ajax speelt.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 juni 2021 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2021 - 10:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, ik gun het KJH van harte, maar liever niet als hij tegen Ajax speelt.
Haha. Inderdaad. Hij en Schöne zullen dan extra gemotiveerd zijn om te presteren.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 juni 2021 - 16:56   quote  deeplink  
Jay Gorter is definitief Ajacied. Hij heeft voor vier seizoenen getekend.
Welkom thuis Jay!
Eide
 Eide - maandag 14 juni 2021 - 22:23   quote  deeplink  
Enric Llansana heeft een langer contract getekent bij Ajax.
pth
 pth - maandag 14 juni 2021 - 23:12   quote  deeplink  
Is Ajax nog bezig met Sulemana? Leek zo goed als rond als je de berichten mocht geloven, maar nu hoor je er niets meer over.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 juni 2021 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2021 - 23:12 schreef pth het volgende:
Is Ajax nog bezig met Sulemana? Leek zo goed als rond als je de berichten mocht geloven, maar nu hoor je er niets meer over.
Volgens mij willen de zaakwaarnemers nog 10 miljoen extra aan tekengeld hebben en dat gaat Ajax niet doen. Dus Overmars gaat ze lekker laten zweten en kijken of die Sulemana druk kan zetten op zijn zaakwaarnemers, of gewoon die zaakwaarnemers ontslaat. Anders blijft hij gewoon nog een jaartje of 2 daar. We hebben er genoeg op dit moment.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 juni 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juni 2021 - 12:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Volgens mij willen de zaakwaarnemers nog 10 miljoen extra aan tekengeld hebben en dat gaat Ajax niet doen. Dus Overmars gaat ze lekker laten zweten en kijken of die Sulemana druk kan zetten op zijn zaakwaarnemers, of gewoon die zaakwaarnemers ontslaat. Anders blijft hij gewoon nog een jaartje of 2 daar. We hebben er genoeg op dit moment.
Praat me niet over zaakwaarnemers... Ik haat ze. En allemaal zijn het geldwolven, die volgens mij eerst met hun eigen financiële positie rekeninghouden en daarna pas aan de belangen van de spelers. Misschien is er een enkele goede tussen.
Eide
 Eide - dinsdag 15 juni 2021 - 20:25   quote  deeplink  
Ajax heeft keeper Dominik Kotarski dinsdag op huurbasis laten vertrekken. De 21-jarige Kroaat gaat spelen voor HNK Gorica in zijn vaderland.
Bron]
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 juni 2021 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juni 2021 - 13:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Praat me niet over zaakwaarnemers... Ik haat ze. En allemaal zijn het geldwolven, die volgens mij eerst met hun eigen financiële positie rekeninghouden en daarna pas aan de belangen van de spelers. Misschien is er een enkele goede tussen.
Ja precies allemaal geldwolven die echt niet kijken wat het beste is voor de speler
Pietje
 Pietje - woensdag 16 juni 2021 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2021 - 09:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja precies allemaal geldwolven die echt niet kijken wat het beste is voor de speler
Er zouden protocollen moeten worden opgesteld om de macht van die zaakwaarnemers enigszins te breken. Ook een minimum leeftijd waarop een speler getransfereerd mag worden instellen.
p111
 p111 - woensdag 16 juni 2021 - 14:29   quote  deeplink  
Mensen handel
Eide
 Eide - woensdag 16 juni 2021 - 19:36   quote  deeplink  
Traore zou vandaag naar Kiev zijn gevlogen om gekeurd te worden bij Shaktar Donetsk.
Pietje
 Pietje - woensdag 16 juni 2021 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2021 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Traore zou vandaag naar Kiev zijn gevlogen om gekeurd te worden bij Shaktar Donetsk.
Ik las het ook. Er wordt een verkoopbedrag genoemd van € 10 miljoen. Als dat waar is, dan is dat een mooi bedrag.
Pietje
 Pietje - woensdag 16 juni 2021 - 20:56   quote  deeplink  
Jammer dat Huntelaar niet terugkeert als reservespits. Na het vertrek van Brobbey en nu waarschijnlijk Traoré wordt de spoeling "op 9" wel erg dun. Zit er misschien wat aan te komen uit de jeugd?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 juni 2021 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2021 - 20:56 schreef Pietje het volgende:
Jammer dat Huntelaar niet terugkeert als reservespits. Na het vertrek van Brobbey en nu waarschijnlijk Traoré wordt de spoeling "op 9" wel erg dun. Zit er misschien wat aan te komen uit de jeugd?
Ahh Huntelaar is wel klaar nu bij Ajax toch? Ook als reserve spits moet je daar niet meer aan beginnen. Danilo komt terug en Haller is basis. Anthony-Tadic-Neres kan ook nog.
Sulemana kan ook spits of links mocht die komen.
remco k
 remco k - donderdag 17 juni 2021 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juni 2021 - 20:56 schreef Pietje het volgende:
Je hebt Sontje Hanssen die ook veel op 9 heeft gespeeld, maar naar mijn idee meer een type Bergkamp is wat positie betreft, niet qua type voetballer..

Maar ik ga er echt vanuit dat Ajax er weer een heel mooi elftal heeft staan straks.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 juni 2021 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juni 2021 - 08:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt Sontje Hanssen die ook veel op 9 heeft gespeeld, maar naar mijn idee meer een type Bergkamp is wat positie betreft, niet qua type voetballer..

Maar ik ga er echt vanuit dat Ajax er weer een heel mooi elftal heeft staan straks.
Dat laatste ben ik beslist met je eens, Remco.
Het was ook maar een vraag (over de jeugd). Ik volg alleen Ajax-1 intensief, de andere elftallen veel minder. Ik heb daar domweg geen tijd voor. Sontje Hanssen ken ik echter wel.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 juni 2021 - 15:00   quote  deeplink  
Ajax geeft Neres en Anthony alsnog toestemming om met de Braziliaanse olympische ploeg aan te treden (van 23 juli t/m 8 augustus) in Tokio. Daarna mogen deze spelers even op vakantie, waardoor het aannemelijk is, dat beide vleugelspitsen de voorbereiding zullen missen.
Dat is toch wel even balen!
Eide
 Eide - vrijdag 18 juni 2021 - 21:37   quote  deeplink  
Ajax heeft de transfer van Traore naar Shaktar bevestigd.
Eide
 Eide - vrijdag 18 juni 2021 - 21:53   quote  deeplink  
Ajax verkoopt aanvaller Traoré voor miljoenen aan Shakhtar Donetsk

Ajax heeft vrijdag Lassina Traoré verkocht aan Shakhtar Donetsk. De Amsterdammers doen geen mededelingen over de transfersom, maar naar verluidt ontvangen zij van de Oekraïners liefst 10 miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller uit Burkina Faso.

Volg nieuws over AjaxVolgen
Ontvang meldingen bij belangrijke ontwikkelingen rondom Ajax
Traoré had bij Ajax nog een contract voor een jaar tot medio 2022. Hij leek niet meer voor te komen in de plannen van trainer Erik ten Hag. Na de winterstop kwam hij slechts één keer in actie, als invaller tijdens de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag (5-0).

De fysiek sterke Traoré werd in januari 2019 overgenomen van satellietclub Ajax Cape Town uit Zuid-Afrika en was daarvoor actief bij Rahimo FC uit zijn vaderland. Hij begon bij Jong Ajax en debuteerde in mei 2019 in het eerste elftal tijdens het competitieduel met FC Utrecht (4-1).

Traoré speelde bij Ajax in totaal 31 wedstrijden in de hoofdmacht en scoorde daarin twaalf keer, waaronder afgelopen seizoen vijfmaal tijdens de recordzege in de Eredivisie op VVV-Venlo (0-13). Met Ajax werd hij twee keer landskampioen en pakte hij ook twee keer de KNVB-beker (in 2019 en in het voorbije seizoen).

Na de winterstop was hij derde keuze achter recordaankoop Sébastien Haller en Brian Brobbey. Laatstgenoemde vertrekt transfervrij naar RB Leipzig, waardoor Ajax deze zomer op zoek zal moeten gaan naar een nieuwe spits. Danilo keert wel terug van een verhuurperiode bij FC Twente.

Ajax versterkte zich vooralsnog alleen met de doelmannen Remko Pasveer van Vitesse en Jay Gorter van Go Ahead Eagles. De ploeg van Ten Hag begint het nieuwe seizoen op zaterdag 7 augustus met de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV in Amsterdam.

Bron
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 juni 2021 - 10:51   quote  deeplink  
Ik lees weer e.e.a. omtrent transfers, bedragen en zaakwaarnemercommissies...

Hoezo worden de zaakwaarnemers in een keizerszetel geplaatst en geaccepteerd!

De Ligt 75mln aan Ajax en 10mln aan raiola... Dit bezien in het licht van de gewenste Sulemana transfer... clubs en speler zijn eruit maar het dreigt stuk te lopen op de commissie aan de zaakwaarnemer. Hoezo dan ???

Zijn er contracten waarin bedragen of percentages Zijn vastgelegd???

Zoja, dan wist je als Ajax vantevoren wat je moest betalen.

Zoniet, dan mag het tijd worden dat je als speler ballen toont en je zaakwaarnemer duidelijk maakt dat het gezeik over is. Ik wil naar Ajax en als je mijn zaakwaarnemer wilt zijn en vooral blijven dan mag je van mij x opstrijken en klaar. Wil je meer en mijn transfer op het spel zetten krijg je nog minder en zoek ik op basis van een verstoorde arbeidsrelatie een andere zaakwaarnemer.

De speler is waar het om draait en niet hufters als Raiola!!!

# Stop de macht van zaakwaarnemers!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 juni 2021 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juni 2021 - 21:53 schreef Eide het volgende:
Ajax verkoopt aanvaller Traoré voor miljoenen aan Shakhtar Donetsk

Ajax heeft vrijdag Lassina Traoré verkocht aan Shakhtar Donetsk. De Amsterdammers doen geen mededelingen over de transfersom, maar naar verluidt ontvangen zij van de Oekraïners liefst 10 miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller uit Burkina Faso.

Volg nieuws over AjaxVolgen
Ontvang meldingen bij belangrijke ontwikkelingen rondom Ajax
Traoré had bij Ajax nog een contract voor een jaar tot medio 2022. Hij leek niet meer voor te komen in de plannen van trainer Erik ten Hag. Na de winterstop kwam hij slechts één keer in actie, als invaller tijdens de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag (5-0).

De fysiek sterke Traoré werd in januari 2019 overgenomen van satellietclub Ajax Cape Town uit Zuid-Afrika en was daarvoor actief bij Rahimo FC uit zijn vaderland. Hij begon bij Jong Ajax en debuteerde in mei 2019 in het eerste elftal tijdens het competitieduel met FC Utrecht (4-1).

Traoré speelde bij Ajax in totaal 31 wedstrijden in de hoofdmacht en scoorde daarin twaalf keer, waaronder afgelopen seizoen vijfmaal tijdens de recordzege in de Eredivisie op VVV-Venlo (0-13). Met Ajax werd hij twee keer landskampioen en pakte hij ook twee keer de KNVB-beker (in 2019 en in het voorbije seizoen).

Na de winterstop was hij derde keuze achter recordaankoop Sébastien Haller en Brian Brobbey. Laatstgenoemde vertrekt transfervrij naar RB Leipzig, waardoor Ajax deze zomer op zoek zal moeten gaan naar een nieuwe spits. Danilo keert wel terug van een verhuurperiode bij FC Twente.

Ajax versterkte zich vooralsnog alleen met de doelmannen Remko Pasveer van Vitesse en Jay Gorter van Go Ahead Eagles. De ploeg van Ten Hag begint het nieuwe seizoen op zaterdag 7 augustus met de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV in Amsterdam.

Bron
Zo zonde, die jongen had nog veel in zijn mars. Maar ook hij is veel te snel afgeschreven.
Eide
 Eide - zaterdag 19 juni 2021 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo zonde, die jongen had nog veel in zijn mars. Maar ook hij is veel te snel afgeschreven.
Ik twijfel daar ontzettend over. Hij heeft wel alles in zich hoor, maar tegelijkertijd liet hij wel veel te weinig zien. Z'n moyenne lijkt heel indrukwekkend, tot je die 0-13 tegen VVV even wegstreept. Dan blijft er niet heel veel over.

Nu Brobbey weg is hou je achter Haller eigenlijk niets over. Dat vind ik wel heel zorgwekkend.
Eide
 Eide - zaterdag 19 juni 2021 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik twijfel daar ontzettend over. Hij heeft wel alles in zich hoor, maar tegelijkertijd liet hij wel veel te weinig zien. Z'n moyenne lijkt heel indrukwekkend, tot je die 0-13 tegen VVV even wegstreept. Dan blijft er niet heel veel over.

Nu Brobbey weg is hou je achter Haller eigenlijk niets over. Dat vind ik wel heel zorgwekkend.
Eide
 Eide - zaterdag 19 juni 2021 - 15:22   quote  deeplink  
Rensch heeft z'n contract verlengd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juni 2021 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 13:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja van uit de jeugd valt er dan nogal wat weg...
Eide
 Eide - zaterdag 19 juni 2021 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 15:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja van uit de jeugd valt er dan nogal wat weg...
Zonder Brobbey houdt het redelijk op. Christian Rasmussen is nog lang iet zo ver en Sontje Hansen is geen echte 9.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juni 2021 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 16:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Zonder Brobbey houdt het redelijk op. Christian Rasmussen is nog lang iet zo ver en Sontje Hansen is geen echte 9.
Echt jammer, dus nu Brobbey, Traore en Huntelaar weg zijn zitten we echt dun in de spitsen.
Vermoed dat ze dan toch de transfermarkt op gaan...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 juni 2021 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 16:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Danilo, Tadic, mogelijk Sulemana voor achter Haller is het dan nog prima toch?
Neres, Tadic, Anthony kan ook nog prima.
Eide
 Eide - zondag 20 juni 2021 - 13:54   quote  deeplink  
Tadic is geen back-up in de meeste gevallen. Je hebt dan meteen een probleem op rechtsbuiten er vanuit gaande dat Neres gaat vertrekken. Danilo blijf ik structureel vergeten.

Edit: linksbuiten natuurlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juni 2021 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 13:54 schreef Eide het volgende:
Tadic is geen back-up in de meeste gevallen. Je hebt dan meteen een probleem op rechtsbuiten er vanuit gaande dat Neres gaat vertrekken. Danilo blijf ik structureel vergeten.
Ik ook, het is bij mij zeer de vraag of Danilo het gaat redden
p111
 p111 - zondag 20 juni 2021 - 14:52   quote  deeplink  
Misschien gokken ze op Danilo,lijkt mij heel onverstandig.Maar misschien zijn ze toch wel achter de schermen bezig.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 juni 2021 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 13:54 schreef Eide het volgende:

Edit: linksbuiten natuurlijk
Snap het maar Neres is er nog dus ze zullen zich nog niet heel druk maken.
Sulemana mogelijk ook nog kan ook spits dacht ik. Weet niet wat ze zelf in gedachte hebben of pas handelen bij verkoop Neres.

Danilo achter Haller dun maar mogelijk hebben ze allang een lijstje klaarliggen.
Traore oom pas net weg voor een mooi bedrag misschien gaan ze dat besteden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 juni 2021 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 14:52 schreef p111 het volgende:
Misschien gokken ze op Danilo,lijkt mij heel onverstandig.Maar misschien zijn ze toch wel achter de schermen bezig.
Denk ik ook wel dat er nog wat bijkomt.
remco k
 remco k - maandag 21 juni 2021 - 20:36   quote  deeplink  
As vrijdag begint Ajax aan de voorbereiding.
Eide
 Eide - dinsdag 22 juni 2021 - 18:19   quote  deeplink  
Verschillende media melden dat Ajax zich formeel bij feyenoord heeft gemeld voor Berghuis. Berghuis heeft een transfer clausule voor een gelimiteerde transfersom van 4 miljoen naar verluidt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0451381