|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2021 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:Opzouten met die schijtluis!! Donder op, geen smerige hypocriete teringkakkerlak als hem bij Ajax!! Ehhhm,
Eens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat een kut dag... Berghuis tekent zo goed als zeker bij Ajax en onana blijft maar fucken... Wat heeft Ajax onana in godsnaam misdaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onana zal meer kans hebben op een grotere club als hij nog een bijna vol seizoen speelt en hij hoeft nu niet weg hè.
Hij mag ook gewoon zeg bepalen zijn contract uit te dienen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Berghuis is geen kakkerlak hij is een prof,die hiervoor nooit door Ajax is gevraagd anders had hij nooit bij feyenoord gevoetbald. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2021 - 20:57 schreef remco k het volgende:Onana zal meer kans hebben op een grotere club als hij nog een bijna vol seizoen speelt en hij hoeft nu niet weg hè. Hij mag ook gewoon zeg bepalen zijn contract uit te dienen. Zou Ajax hem opstellen dan? Ik had het nooit gedaan... Maar goed... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2021 - 22:02 schreef p111 het volgende:Berghuis is geen kakkerlak hij is een prof,die hiervoor nooit door Ajax is gevraagd anders had hij nooit bij feyenoord gevoetbald. Die heeft geen voorkeur in Nederland, PSV Feyenoord het boeit hem niks... Maar ik hoef hem niet :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik wel. Die jongen heeft gewoon een contract en is je beste keeper. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
niet meer opstellen klaar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2021 - 22:02 schreef p111 het volgende:Berghuis is geen kakkerlak hij is een prof,die hiervoor nooit door Ajax is gevraagd anders had hij nooit bij feyenoord gevoetbald. Berghuis is een hypocriete kakkerlak! Een stinkrat die ik niet graag naar Ajax zie komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 - 00:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Berghuis is een hypocriete kakkerlak! Een stinkrat die ik niet graag naar Ajax zie komen. Zo ontiegelijk mee eens.
Ophokken met dat smurfenkutje |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou hopelijk gaat hij het heel goed doen,dan gaan jullie nog van hem houden.En hopelijk krijgt hij een kans,om aan te tonen dat wij niet zulke achterlijke kut gladiolen zijn als die aso,s uit 010. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het enige wat hij wel direkt moet doen is dat hitler snorretje afscheren. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Zoals eerder, als breedte aankoop of ter overbrugging vanwege de Olympische spelen van Anthony kan ik het snappen. Maar het is geen investeringen conform de uitgesproken ambities van Ajax. Daarbij lijkt het me een enorm pestventje wanneer hij niet in de basis komt te staan.
Gewisseld worden reageert hij ook niet best op.
Aankoopwaarde is relatief laag, maar moet zien wat ervan gaat komen...
Een andere gedachte bij hem, is dat hij makkelijk zijn koppie verliest en dat is op CL niveau niet handig...
Maarja, hij komt zoals ik het begrijp... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Andere issue...
Wat zat er in die pil die Onana heeft genomen... Van held tot gigantische GALBAK!!!
Duidelijk erop uit om Ajax te naaien en met zero transfersom de club te verlaten..
Snap er geen reet van??? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 - 09:36 schreef AkaS het volgende:Andere issue... Wat zat er in die pil die Onana heeft genomen... Van held tot gigantische GALBAK!!! Duidelijk erop uit om Ajax te naaien en met zero transfersom de club te verlaten.. Snap er geen reet van??? Precies.. ik snap er ook niks van.. Ajax heeft zelfs na die pil alles voor die jonge gedaan... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Inderdaad volgende steek naar Ajax. Dat hij niet langer dan een jaar wilde bijtekenen prima maar dat hij niets accepteert en gratis de deur uit wil lopen is puur egoïsme. Hij heeft Ajax al zwaar benadeeld met zijn schorsing nu ook nog op een kans om een lagere transfersom te krijgen.
Ook al is hij je beste keeper hij neemt Ajax gewoon in de zeik. Niet meer opstellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2021 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2021 - 09:01 schreef Hummel10 het volgende:Inderdaad volgende steek naar Ajax. Dat hij niet langer dan een jaar wilde bijtekenen prima maar dat hij niets accepteert en gratis de deur uit wil lopen is puur egoïsme. Hij heeft Ajax al zwaar benadeeld met zijn schorsing nu ook nog op een kans om een lagere transfersom te krijgen. Ook al is hij je beste keeper hij neemt Ajax gewoon in de zeik. Niet meer opstellen. Aan de andere kant komt nu misschien niet de club waar hij graag wil spelen en komt die wel als hij nog een jaar onder de lat staat.
Misschien is hier wel gewoon goed overleg over met Ajax.
Als ik Ajax was en moest kiezen tussen nu 8 miljoen incasseren en niet weten welke kwaliteit aan keeper je onder de lat hebt staan of geen transfersom en Onana onder de lat die je gewoon punten kan opleveren in de CL. Zou ik altijd voor Onana gaan. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Totaal niet mee eens,ik vind dat hij een blunder heeft begaan en Ajax heeft benadeeld.Hij is totaal niet van plan zijn fout goed te maken en een jaar bij tetekenen.Dus gewoon duidelijk maken en gewoon lekker in het Amsterdamse bos laten trainen en ook niet meer op de toekomst laten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2021 - 16:20 schreef p111 het volgende:Totaal niet mee eens,ik vind dat hij een blunder heeft begaan en Ajax heeft benadeeld.Hij is totaal niet van plan zijn fout goed te maken en een jaar bij tetekenen.Dus gewoon duidelijk maken en gewoon lekker in het Amsterdamse bos laten trainen en ook niet meer op de toekomst laten. Ik snap je emotie, maar als Ajax zijnde moet je toch echt altijd voor de sterkste opstelling gaan, dus met André Onana. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2021 - 22:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ik snap je emotie, maar als Ajax zijnde moet je toch echt altijd voor de sterkste opstelling gaan, dus met André Onana. Dat vind ik een oplossing zonder ruggengraat. De man heeft de club tientallen miljoenen derving bezorgt. En is bovendien een jaar niet inzetbaar. Hij zal ook nog eens een periode nodig hebben om naar het benodigde niveau te groeien.
Zit helemaal niets meer in deze voormalige held!
Ik zeg niet belonen en lekker de kolere laten krijgen die hufter. Emotionele beslissing...jazeker! Niet met je laten sollen, gebeurt te vaak nu. Eerst huftertje Kluivert, daarna Brobbey en nu dus Onana! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Juist,het moet duidelijk zijn voor elke aankomende voetballer (miljonair) je kan veel verdienen maar er zijn wel regels,neem je Ajax in de zeik omdat je alleen maar aan geld denkt dan moet je de gevolgen weten.En die is nu gewoon zo slap dat er misschien steeds meer van die geldwolven denken lekker uit mijn contract lopen en geld innen. Gewoon keiharde regels stellen klaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2021 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2021 - 22:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ik snap je emotie, maar als Ajax zijnde moet je toch echt altijd voor de sterkste opstelling gaan, dus met André Onana. Never nooit |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2021 - 11:34 schreef p111 het volgende:Juist,het moet duidelijk zijn voor elke aankomende voetballer (miljonair) je kan veel verdienen maar er zijn wel regels,neem je Ajax in de zeik omdat je alleen maar aan geld denkt dan moet je de gevolgen weten.En die is nu gewoon zo slap dat er misschien steeds meer van die geldwolven denken lekker uit mijn contract lopen en geld innen. Gewoon keiharde regels stellen klaar. Inderdaad Ajax al zwaar benadeeld met zijn "pilletje" tegen hoofdpijn. Daarna heeft Ajax in alles getoond mee te willen denken. En dan steek je ze nog eens lekker in de rug door gratis weg te willen gaan. Van mij hoeft hij niet meer te spelen voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Leipzig heeft weer een spits aangetrokken. Brobbey wilde dus geen 2e spits worden bij Ajax maar is ondertussen 3e of 4e keuze in Duitsland. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik lach me echt kapot voor hem.
Aangezien Haller nog steeds teveel mist, had hij gewoon komend jaar echt een serieuze kans gehad, denk ik. Dat had gewoon een soort Lukaku 2.0 kunnen worden maar verneukt het zelf |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tja boontje komt om z'n loontje |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 16:13 schreef Eide het volgende:Leipzig heeft weer een spits aangetrokken. Brobbey wilde dus geen 2e spits worden bij Ajax maar is ondertussen 3e of 4e keuze in Duitsland. Bizar ja bij Ajax veel meer kans op speeltijd gehad. Natuurlijk lang geen vertrouwen gehad en 3x zoveel salaris maken ook een hoop goed. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Als Ajax er niet met Sulemana uitkomt moeten ze eens voor die Vargas van Zwitserland kijken. 22 jaar leuke speler voor links. Tadic was ook interesse in van Milan las ik net. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 19:23 schreef Hummel10 het volgende:Als Ajax er niet met Sulemana uitkomt moeten ze eens voor die Vargas van Zwitserland kijken. 22 jaar leuke speler voor links. Tadic was ook interesse in van Milan las ik net. Ik zag laatst een gerucht (en iedereen weet dat ik geruchten haat) dat Ajax interesse zou hebben in vleugelspeler Julian Alvarez van River Plate. Duim maar dat dat zo is. Als fanatiek volger van Zuid-Amerikaans voetbal kan ik je zeggen dat deze jongen echt bruut goed is
Echter, speelt wel voornamelijk op rechts en daar heeft Ajax eigenlijk Antony en straks Berghuis waarschijnlijk. Net als Neres zal vertrekken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar dat vind ik echt een van de beste buitenspelers uit de Argentijnse en Braziaanse competitie bij elkaar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 19:29 schreef Loetje het volgende:Maar dat vind ik echt een van de beste buitenspelers uit de Argentijnse en Braziaanse competitie bij elkaar. Laten we duimen dan! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic in Italië gelinkt aan overstap naar Serie A: AC Milan toont interesse' Gepubliceerd: Vr 02-07-2021 om 21:20
Dusan Tadic wordt door verschillende Italiaanse journalisten gelinkt aan AC Milan. De club uit Italië zou geïnteresseerd zijn in de diensten van de Servische aanvoerder, doordat het nog altijd op zoek is naar een opvolger van Hakan Calhanoglu.
De Turkse middenvelder rondde onlangs de pikante overstap van AC Milan naar Internazionale af. Calhanoglu liep uit zijn contract bij Milan en tekende voor drie jaar bij de aartsrivaal. Door het vertrek van de middenvelder is Milan nu op zoek naar een waardige opvolger. Eerder werd de naam van Hakim Ziyech al genoemd.
Tadic zou dus ook tot de kandidaten op het lijstje van Milan behoren. Het is echter maar zeer de vraag of Tadic haalbaar is voor de Italianen. De Serviër heeft een contract tot de zomer van 2026 bij Ajax. Het plan is dat Tadic minimaal tot 2023 als voetballer actief blijft bij Ajax, waarna hij de mogelijkheid krijgt om zich op een trainerscarrière te richten.
Laten we duimen dat dit niet op waarheid berust. Er is trouwens maar één club voor Tadic en dat is natuurlijk ons Ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vandaag toevallig een gesigneerd ingelijst shirt van Dusan en Daley gekregen van het vrouwtje
Die moet gewoon blijven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar of Tadic naar de slangenkuil van Milaan gaat... Barca wilde die ook niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:11 schreef Loetje het volgende:Vandaag toevallig een gesigneerd ingelijst shirt van Dusan en Daley gekregen van het vrouwtje Die moet gewoon blijven Gaaf man!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
Gaat hij ook niet doen,die blijft voor altijd bij Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: En als die gaat, dan gaat die voor een enorm bedrag.. maar die gaat niet, dus laat je shirt maar hangen ;) |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Iedereen rekent Ajax rijk, maar kan het niet zijn dat de neergang is ingezet, net als dit het geval was na alle successen in 1995..?
33mln uitbetaald aan zaakwaarnemer commissies.... Transfersom Onana in rook opgegaan. Brobbey in rook op gegaan. Ik vermoed dat Gravenberch het volgende drama gaat worden. Ik bedoel iedereen had zich al rijk gerekend, maar deze man gaat gewoon straks tegen een fooi de deur uit lopen. Hij knalt nog 1 jaar. Raiola gaat de eisen zo belachelijk hoog leggen zodat een verlenging van het contract uitgerekt gaat worden over het seizoen en op het einde klapt... (patroontje...?) En dan tegen een fooi weg.
De beoogde transfers zit geen enkel schot in en de uitholling gaat langzaam maar wel zeker...
Iedereen is nog in hosanna en accpeteert uitspraken van de heer van de Sar dat we voor overwintering gaan in de CL... Yeah right. Met wie dan???
Met de FC Utrecht spits Haller ??? Ik geloof het niet! Tadic... Blijft hij of gaat hij naar AC? Wie wordt zijn vervanger?
Berghuis op rechts.... Anthony straks overbelast terug van de olympische spelen.... Wie op links...? De aankoop die maar niet komt?
Gravenberch.... met gezeur op de achtergrond.
Blind die er niet sneller op gaat worden en zeker ook niet jonger. Je kan deze man Hypen tot je een ons weegt over zijn splijtende paseses. Maar hoe zwakker het om hem heen wordt hoe sterker zijn verdedigende tekortkomingen aan het licht zullen komen.
En voor de mensen die mij negatief willen en zullen noemen... Jullie hebben gelijk, ik ben negatief en hoop dat mijn doemscenario zal ombuigen en dat alle gewenste aankopen toch doorgaan. Dat Gravenberch tegen een reeel voorstel zijn contract gaat verlengen met 2 jaar en dat Onana oprot of zijn excuses aanbiedt en tot bezinning komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juli 2021 door AkaS -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Goed geredeneerd Eide al is dit echt wel heel veel wat tegen gaat zitten.
Berghuis is geen topspeler maar heeft wel veel assists op zijn naam staan. Misschien wel de perfecte match met Haller.
Mocht Tadic verkocht worden en ook Tagliafico en Mazaroui dan komt er ook weer geld in het laadje om Sulemana of Bergwijn over de streep te trekken.
Gravenbergh is nog niet weg, tekent misschien nog bij, dus gaat die ook misschien nog een flink bedrag opleveren.
Alderwereld die volgend seizoen overbodig schijnt te zijn terug halen, als er daarnaast niemand meer weg gaat dan moeten we toch weer om het kampioensschap mee kunnen dingen.
Ajax zal niet zo maar instorten, laten we hopen dat het zo negatief zal worden zoals jij nu redeneerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juli 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 12:08 schreef AkaS het volgende:Iedereen rekent Ajax rijk, maar kan het niet zijn dat de neergang is ingezet, net als dit het geval was na alle successen in 1995..? 33mln uitbetaald aan zaakwaarnemer commissies.... Transfersom Onana in rook opgegaan. Brobbey in rook op gegaan. Ik vermoed dat Gravenberch het volgende drama gaat worden. Ik bedoel iedereen had zich al rijk gerekend, maar deze man gaat gewoon straks tegen een fooi de deur uit lopen. Hij knalt nog 1 jaar. Raiola gaat de eisen zo belachelijk hoog leggen zodat een verlenging van het contract uitgerekt gaat worden over het seizoen en op het einde klapt... (patroontje...?) En dan tegen een fooi weg. De beoogde transfers zit geen enkel schot in en de uitholling gaat langzaam maar wel zeker... Iedereen is nog in hosanna en accpeteert uitspraken van de heer van de Sar dat we voor overwintering gaan in de CL... Yeah right. Met wie dan??? Met de FC Utrecht spits Haller ??? Ik geloof het niet! Tadic... Blijft hij of gaat hij naar AC? Wie wordt zijn vervanger? Berghuis op rechts.... Anthony straks overbelast terug van de olympische spelen.... Wie op links...? De aankoop die maar niet komt? Gravenberch.... met gezeur op de achtergrond. Blind die er niet sneller op gaat worden en zeker ook niet jonger. Je kan deze man Hypen tot je een ons weegt over zijn splijtende paseses. Maar hoe zwakker het om hem heen wordt hoe sterker zijn verdedigende tekortkomingen aan het licht zullen komen. En voor de mensen die mij negatief willen en zullen noemen... Jullie hebben gelijk, ik ben negatief en hoop dat mijn doemscenario zal ombuigen en dat alle gewenste aankopen toch doorgaan. Dat Gravenberch tegen een reeel voorstel zijn contract gaat verlengen met 2 jaar en dat Onana oprot of zijn excuses aanbiedt en tot bezinning komt. Denk dat je gelijk hebt, Ajax heeft een top periode gekend echter is de neerwaartse spiraal een feit op het moment. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Laat ik voorop stellen dat je helemaal gelijk kan hebben Akas. Ik heb geen glazen bol en pretendeer ook niet de toekomst met enige geloofwaardigheid te kunnen voorspellen. Desondanks zie ik ook wel tegenargumenten op jouw betoog waardoor ik het beeld wat jij schetst minder zwart zie dan jij dat doet.
Die 33 miljoen aan zaakwaarnemers is op het oog een enorme uitschieter. Een seizoen eerder was dit bedrag "slechts" 8 miljoen wat meer in lijn lijkt te zijn met normale seizoenen. De afgelopen 10 jaar verdiende Ajax bijna 400 miljoen aan transfers, waarbij de zomertransfers van deze zomer niet zijn meegenomen. Gedurende diezelfde 10 jaar ging het Ajax zowel sportief als financieel in toenemende mate voor de wind.
Jij spreekt over uitholling, terwijl ik met Timber, Rensch en Gravenberch toch wel zie dat er hele goede voetballers door de jeugdopleiding komen. Talent laat zich moeilijk voorspellen maar Unuvar en Van Axel Dongen zie ik echt wel doorbreken. Het zal enorm moeilijk worden om spelers van het kaliber Tadic en Blind op te vangen, net zoals Ziyech gewoon niet te vervangen is.
Ik denk dat we ons niet blind moeten staren op de lichting met De Ligt, De Jong, Tadic, Ziyech enzovoorts. Dat was een exceptioneel goede groep die zich letterlijk kon meten met elke ploeg in Europa. De huidige groep is gewoon minder, maar nog altijd goed genoeg voor kwartfinales en misschien meer in Europa.
Je hebt wel helemaal gelijk dat Ajax de aankomende jaren voor een uitdaging staat. Tadic en Blind hebben niet het eeuwige leven en de vraag is maar helemaal of je dergelijke klasbakken kan halen als opvolgers. Wel maakt Ajax enorme stappen met salarissen waardoor Ajax echt wel competitief is in de subtop.
Kortom; waakzaamheid is geboden maar er zijn echt wel lichtpuntjes. En dan kan je, zoals gezegd, helemaal gelijk krijgen hoor. Ik zie echter voldoende mogelijkheden om dit niveau vast te houden met de spelers en middelen die Ajax heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 12:08 schreef AkaS het volgende:Iedereen rekent Ajax rijk, maar kan het niet zijn dat de neergang is ingezet, net als dit het geval was na alle successen in 1995..? 33mln uitbetaald aan zaakwaarnemer commissies.... Transfersom Onana in rook opgegaan. Brobbey in rook op gegaan. Ik vermoed dat Gravenberch het volgende drama gaat worden. Ik bedoel iedereen had zich al rijk gerekend, maar deze man gaat gewoon straks tegen een fooi de deur uit lopen. Hij knalt nog 1 jaar. Raiola gaat de eisen zo belachelijk hoog leggen zodat een verlenging van het contract uitgerekt gaat worden over het seizoen en op het einde klapt... (patroontje...?) En dan tegen een fooi weg. De beoogde transfers zit geen enkel schot in en de uitholling gaat langzaam maar wel zeker... Iedereen is nog in hosanna en accpeteert uitspraken van de heer van de Sar dat we voor overwintering gaan in de CL... Yeah right. Met wie dan??? Met de FC Utrecht spits Haller ??? Ik geloof het niet! Tadic... Blijft hij of gaat hij naar AC? Wie wordt zijn vervanger? Berghuis op rechts.... Anthony straks overbelast terug van de olympische spelen.... Wie op links...? De aankoop die maar niet komt? Gravenberch.... met gezeur op de achtergrond. Blind die er niet sneller op gaat worden en zeker ook niet jonger. Je kan deze man Hypen tot je een ons weegt over zijn splijtende paseses. Maar hoe zwakker het om hem heen wordt hoe sterker zijn verdedigende tekortkomingen aan het licht zullen komen. En voor de mensen die mij negatief willen en zullen noemen... Jullie hebben gelijk, ik ben negatief en hoop dat mijn doemscenario zal ombuigen en dat alle gewenste aankopen toch doorgaan. Dat Gravenberch tegen een reeel voorstel zijn contract gaat verlengen met 2 jaar en dat Onana oprot of zijn excuses aanbiedt en tot bezinning komt. Mam wat een teneur. Er is nog niemand weg man. Hoezo is Tadic ineens weg?
Overmars is al jaren in staat om een keer dan prima selectie samen te stellen.
Waarom nu ineens denken dat het niet lukt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax heeft de eerste oefenwedstrijd van het jaar met 6-0 gewonnen.
Goals van Neres op aangeven van Unuvar, Neres op aangeven van Danilo, Neres op aangeven van Labyad, Taylor naar een afgeketst schot van Unuvar, Danilo op een steekpass van Fitz-Jim en Hlynsson op aangeven van Van Axel Dongen.
De eerste 5 goals vielen voor rust. Na rust speelde Ajax met een veredelde A1 en viel er nog maar 1 treffer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik heb de wedstrijd gezien,een goeie Neres en Frits.Een Unuvar die weer tegen viel zit weinig beweging en vooruitgang in. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 19:29 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zag laatst een gerucht (en iedereen weet dat ik geruchten haat) dat Ajax interesse zou hebben in vleugelspeler Julian Alvarez van River Plate. Duim maar dat dat zo is. Als fanatiek volger van Zuid-Amerikaans voetbal kan ik je zeggen dat deze jongen echt bruut goed is Echter, speelt wel voornamelijk op rechts en daar heeft Ajax eigenlijk Antony en straks Berghuis waarschijnlijk. Net als Neres zal vertrekken Ja geruchten genoeg Ajax wordt ook vaak genoemd natuurlijk. Ben benieuwd naar Alvarez dan wel voorbij zien komen maar ken hem niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 17:40 schreef p111 het volgende:Ik heb de wedstrijd gezien,een goeie Neres en Frits.Een Unuvar die weer tegen viel zit weinig beweging en vooruitgang in. Zonde van Unuvar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 23:59 schreef nummer10 het volgende:[..] En als die gaat, dan gaat die voor een enorm bedrag.. maar die gaat niet, dus laat je shirt maar hangen ;) Dan blijft die nog hangen. Is gewoon de aanvoerder van het meest succesvolle Ajax van de 21e eeuw.
Maar een megabedrag gaat hij niet kosten, want jong is die niet meer..
Zou zomaar kunnen, heeft bij Ajax natuurlijk wel alles bereikt wat hij kan. 2x de dubbel, halve finale CL. Meer wordt het niet.
Ik weet zijn voorliefde voor Ajax en ik riep het heel stellig dat hij niet zou gaan, maar ergens kan het ook een laatste stap/kans zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 17:40 schreef p111 het volgende:Ik heb de wedstrijd gezien,een goeie Neres en Frits.Een Unuvar die weer tegen viel zit weinig beweging en vooruitgang in. Unuvar heeft het laatste stuk van vorig seizoen gemist. Totaal geen ritme dus...
En dan speelt die wat minuutjes en jij weet alweer hoe het gaat lopen.
Wat ben je toch een kortzichtige kerel joh |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 15:47 schreef remco k het volgende:[..] Mam wat een teneur. Er is nog niemand weg man. Hoezo is Tadic ineens weg? Overmars is al jaren in staat om een keer dan prima selectie samen te stellen. Waarom nu ineens denken dat het niet lukt. Goeie vraag Remco...
Ik weet het niet. Misschien is het doemdenken van mijn kant. Maar het voelt voor mij niet goed. Brobbey gratis weg met 22.5 voor een beperkte houten klaas als Haller. Ik wil graag fout zitten maar ik zie het niet in Haller. Wel altijd gezien in Brobbey.
Daarbij verwacht ik gezeik rond Gravenberch.
Onana weg ...
Anthony die geen vakantie heeft maar met het Olympische team van Brazilië speelt. Daar heb je komend seizoen dus niets aan. Kan zomaar geblesseerd raken.
Neres is vraagteken. Berghuis zie ik niet als CL waardig..
Sulemana... dat zou zo maar eens niet door kunnen gaan...
Ik krijg er geen lekker gevoel bij. Kan toch... |
|
|
|