|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 21:20 schreef AkaS het volgende:[..] Goeie vraag Remco... Ik weet het niet. Misschien is het doemdenken van mijn kant. Maar het voelt voor mij niet goed. Brobbey gratis weg met 22.5 voor een beperkte houten klaas als Haller. Ik wil graag fout zitten maar ik zie het niet in Haller. Wel altijd gezien in Brobbey. Daarbij verwacht ik gezeik rond Gravenberch. Onana weg ... Anthony die geen vakantie heeft maar met het Olympische team van Brazilië speelt. Daar heb je komend seizoen dus niets aan. Kan zomaar geblesseerd raken. Neres is vraagteken. Berghuis zie ik niet als CL waardig.. Sulemana... dat zou zo maar eens niet door kunnen gaan... Ik krijg er geen lekker gevoel bij. Kan toch... Anthony heeft gewoon vakantie gehad. Die is niet non stop doorgegaan. Die heeft net zo lang vakantie gehad als de rest. Hij stapt alleen tussen door uit. Eens hoor dat dit nadelig is voor Ajax.
We hebben een aantal hele goede seizoenen gehad. Waarbij de kritiek die jij nu hebt er altijd was. En ieder jaar heeft men bewezen er een goede selectie neer te zetten.
Ik vertrouw er ook dit jaar weer op dat dit gebeurt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En richarlison ging ook niet door. Ach dat gebeurt nu eenmaal ook toen hebben we er niet onder geleden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is een zwaar corona jaar geweest. EK is nog niet over. Ik denk namelijk ook dat die transfermarkt pas over een week of 2 echt op gang komt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dat Ajax niet altijd even veel geluk heeft met dit soort taferelen en met verlengen, is bekend.
Waar dat aan ligt, weet niemand |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 22:26 schreef Loetje het volgende:En dat Ajax niet altijd even veel geluk heeft met dit soort taferelen en met verlengen, is bekend. Waar dat aan ligt, weet niemand Ik denk dat de jongere garde Ajax gewoon nog als een springplank ziet en niet meer dan dat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat de jongere garde Ajax gewoon nog als een springplank ziet en niet meer dan dat. Het gebeurd ook gewoon nog regelmatig vanuit de jeugd.
Het is gewoon niet anders.
En Ajax zal ook altijd voor 99% een springplank blijven |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 22:53 schreef Loetje het volgende:[..] Het gebeurd ook gewoon nog regelmatig vanuit de jeugd. Het is gewoon niet anders. En Ajax zal ook altijd voor 99% een springplank blijven Ja komt mede omdat je uit een kleinere competitie komt. Maar weinig grote talenten zullen Ajax als eindstation zien. En gelukkig maar getuigd van ambitie dat je naar een grotere competitie wilt. Financieel vaak ook nog een flinke stap vooruit. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Tadic zou ja hebben gezegd tegen Milan... Wat mij zeer sterk lijkt overigens.. contract tot 2023 en heeft gezegd dat hij in NL wou blijven vanwege de kinderen enzo toch en meer rust wou... Kan er naast zitten |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij heeft een huis gekocht van 1.5 miljoen in Amsterdam oud zuid,en zou na 2023 de trainers loopbaan beginnen bij Ajax. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2021 - 11:26 schreef nummer10 het volgende:Tadic zou ja hebben gezegd tegen Milan... Wat mij zeer sterk lijkt overigens.. contract tot 2023 en heeft gezegd dat hij in NL wou blijven vanwege de kinderen enzo toch en meer rust wou... Kan er naast zitten Misschien zegt Ajax wel nee.... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verhaal van Tadic lijkt toch serieuzer te worden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik ben benieuwd, zeker omdat Dusan vorig jaar Barca heeft afgewezen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb begrepen dat Sulemana gisteren gespot is in Frankrijk (Rennes). Gaat dit weer zo'n "gevalletje" Richarlison worden? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Kijk onze kleine Overmars die maakt aan alle geruchten een eind. Dusan Tadic gaat Ajax niet verlaten. Dat maakt Marc Overmars duidelijk aan Voetbal International en De Telegraaf. AC Milan probeert de 32-jarige aanvoerder van de Amsterdamse club naar Italië te halen.
Overmars laat geen ruimte voor twijfel: Tadic is niet te koop. Milan wil dolgraag in zee met de Serviër en heeft concrete belangstelling. Maar: "Het is kansloos dat ze nu onze captain weghalen", benadrukt Overmars in gesprek met VI. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Kijk onze kleine Overmars die maakt aan alle geruchten een eind. Dusan Tadic gaat Ajax niet verlaten. Dat maakt Marc Overmars duidelijk aan Voetbal International en De Telegraaf. AC Milan probeert de 32-jarige aanvoerder van de Amsterdamse club naar Italië te halen.
Overmars laat geen ruimte voor twijfel: Tadic is niet te koop. Milan wil dolgraag in zee met de Serviër en heeft concrete belangstelling. Maar: "Het is kansloos dat ze nu onze captain weghalen", benadrukt Overmars in gesprek met VI. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het speelt dus wel
De vraag is dan ook hoe Tadic zich op zal stellen natuurlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Contractueel heeft Ajax alles te zeggen. Maar we weten ook hoe spelers zouden kunnen gaan doen, al verwacht ik dat niet van Tadic. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2021 - 14:13 schreef Loetje het volgende:Het speelt dus wel De vraag is dan ook hoe Tadic zich op zal stellen natuurlijk. Verbeter me als ik het fout heb, maar ik heb recentelijk gelezen, dat Tadic en zijn gezin het uit hun hoofd laten om opnieuw te verkassen. Tadic en zijn vrouw hebben drie kinderen, waarvan er in ieder geval twee schoolgaand zijn. Man en vrouw Tadic gaven aan dat zij omwille van hun kinderen, Amsterdam niet gaan verlaten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2021 - 14:11 schreef p111 het volgende:Kijk onze kleine Overmars die maakt aan alle geruchten een eind. Dusan Tadic gaat Ajax niet verlaten. Dat maakt Marc Overmars duidelijk aan Voetbal International en De Telegraaf. AC Milan probeert de 32-jarige aanvoerder van de Amsterdamse club naar Italië te halen. Overmars laat geen ruimte voor twijfel: Tadic is niet te koop. Milan wil dolgraag in zee met de Serviër en heeft concrete belangstelling. Maar: "Het is kansloos dat ze nu onze captain weghalen", benadrukt Overmars in gesprek met VI. Wat ik al eerder zei... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2021 - 14:23 schreef Pietje het volgende:[..] Verbeter me als ik het fout heb, maar ik heb recentelijk gelezen, dat Tadic en zijn gezin het uit hun hoofd laten om opnieuw te verkassen. Tadic en zijn vrouw hebben drie kinderen, waarvan er in ieder geval twee schoolgaand zijn. Man en vrouw Tadic gaven aan dat zij omwille van hun kinderen, Amsterdam niet gaan verlaten. Ik denk ook oprecht dat Tadic blij is bij Ajax. Barcelona afgewezen, na 18/19 zich enorm lang aan Ajax verbonden etc. Is aanvoerder, heeft een gezin...
Het zal geen jongen zijn die een transfer forceert, maar iemand kan altijd wegwillen en dan kan Ajax met al zijn bewezen diensten ook niet maken om te dwarsbomen.
Maar die jongen is echt gek op 'zijn' Ajax |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2021 - 20:43 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk ook oprecht dat Tadic blij is bij Ajax. Barcelona afgewezen, na 18/19 zich enorm lang aan Ajax verbonden etc. Is aanvoerder, heeft een gezin... Het zal geen jongen zijn die een transfer forceert, maar iemand kan altijd wegwillen en dan kan Ajax met al zijn bewezen diensten ook niet maken om te dwarsbomen. Maar die jongen is echt gek op 'zijn' Ajax We zijn het helemaal eens, gap! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2021 - 20:43 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk ook oprecht dat Tadic blij is bij Ajax. Barcelona afgewezen, na 18/19 zich enorm lang aan Ajax verbonden etc. Is aanvoerder, heeft een gezin... Het zal geen jongen zijn die een transfer forceert, maar iemand kan altijd wegwillen en dan kan Ajax met al zijn bewezen diensten ook niet maken om te dwarsbomen. Maar die jongen is echt gek op 'zijn' Ajax Die gaat niet, en we lezen straks dat hij dat ook nooit wou ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het feit dat Overmars zo snel en zo duidelijk reageerde, zegt dat er wel degelijk iets geprobeerd is. Dat doet Marc namelijk zelden.
Misschien heeft Tadic wel gezegd ik sta er voor open maar alleen als Ajax en Milan eruit komen. En Ajax gewoon heeft gezegd dat ze hem niet kunnen missen.
Iedereen blij. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2021 - 10:15 schreef AkaS het volgende:[..] Dat vind ik een oplossing zonder ruggengraat. De man heeft de club tientallen miljoenen derving bezorgt. En is bovendien een jaar niet inzetbaar. Hij zal ook nog eens een periode nodig hebben om naar het benodigde niveau te groeien. Zit helemaal niets meer in deze voormalige held! Ik zeg niet belonen en lekker de kolere laten krijgen die hufter. Emotionele beslissing...jazeker! Niet met je laten sollen, gebeurt te vaak nu. Eerst huftertje Kluivert, daarna Brobbey en nu dus Onana! Als Onana bijna gratis weggaat, hoop ik dat hij nog een keer hoofdpijn krijgt en dat hij helemaal niet meer aan voetbal toekomt.
KLuivertje... wat een looser en wat is hij toch gegroeid...(NOT) Brobbey, tja die kan ik wel begrijpen, maar is genaaid door zijn zaakwaarnemer (zou zeggen gooi Raiola overboord en kom lekker voor niets terug. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 10:06 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Als Onana bijna gratis weggaat, hoop ik dat hij nog een keer hoofdpijn krijgt en dat hij helemaal niet meer aan voetbal toekomt. KLuivertje... wat een looser en wat is hij toch gegroeid...(NOT) Brobbey, tja die kan ik wel begrijpen, maar is genaaid door zijn zaakwaarnemer (zou zeggen gooi Raiola overboord en kom lekker voor niets terug. Maar je hebt natuurlijk ook te maken met het belang van Ajax. Als Ajax straks in de groepsfase van de Champions League speelt, moet je dat doen met de sterkste basis, dus met Onana. En dat is bepaald geen beloning voor het vreselijke wangedrag van de keeper, maar is puur eigenbelang. Maar goed, dat is mijn mening. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Maar je hebt natuurlijk ook te maken met het belang van Ajax. Als Ajax straks in de groepsfase van de Champions League speelt, moet je dat doen met de sterkste basis, dus met Onana. En dat is bepaald geen beloning voor het vreselijke wangedrag van de keeper, maar is puur eigenbelang. Maar goed, dat is mijn mening. Zou zelf een goede eerste keeper halen (steek en pasveer zijn dat niet in mijn ogen) en onana lekker laten wegrotten op een grasveld achteraf tot zijn contract stopt, geen trainingen niks meer geven.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:[..] Zou zelf een goede eerste keeper halen (steek en pasveer zijn dat niet in mijn ogen) en onana lekker laten wegrotten op een grasveld achteraf tot zijn contract stopt, geen trainingen niks meer geven.. Ze hebben Gorter ook. Ik denk serieus dat Ajax gaat kiezen tussen Stekelenburg en Pasveer en dat Jay Gorter wordt klaargestoomd voor het echte werk in Ajax-1. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 14:04 schreef Pietje het volgende:[..] Ze hebben Gorter ook. Ik denk serieus dat Ajax gaat kiezen tussen Stekelenburg en Pasveer en dat Jay Gorter wordt klaargestoomd voor het echte werk in Ajax-1. Steek heeft bewezen op het EK dat het tekort komt... Pasveer schat ik zelfs nog hoger in... Gorter durf ik echt niet te zeggen, amper zien keepen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 14:09 schreef nummer10 het volgende:[..] Steek heeft bewezen op het EK dat het tekort komt... Pasveer schat ik zelfs nog hoger in... Gorter durf ik echt niet te zeggen, amper zien keepen.. Jay Gorter is echt een groot talent. Die heeft bij Go Ahead een record gevestigd met een enorm aantal "clean sheets", 23 in totaal. Nou weet ik uiteraard ook wel, dat keepen in de Keuken Kampioen Divisie wat anders is dan keepen bij Ajax-1. Pasveer vond ik vorig seizoen toch wel één van de uitblinkers bij een over het algemeen sterk Vitesse. Die kan echt wel wat. Stekelenburg vond ik als eerste doelman bij Ajax betrouwbaar en meer dan voldoende. Maar ja, de Champions League komt eraan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juli 2021 door Pietje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Maar je hebt natuurlijk ook te maken met het belang van Ajax. Als Ajax straks in de groepsfase van de Champions League speelt, moet je dat doen met de sterkste basis, dus met Onana. En dat is bepaald geen beloning voor het vreselijke wangedrag van de keeper, maar is puur eigenbelang. Maar goed, dat is mijn mening. En je hebt ook gewoon helemaal gelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Maar je hebt natuurlijk ook te maken met het belang van Ajax. Als Ajax straks in de groepsfase van de Champions League speelt, moet je dat doen met de sterkste basis, dus met Onana. En dat is bepaald geen beloning voor het vreselijke wangedrag van de keeper, maar is puur eigenbelang. Maar goed, dat is mijn mening. En je hebt ook gewoon helemaal gelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Ik ben blij dat het jou ook eens overkomt. :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gebeurd vaker gap, maar meestal verwijder ik het. Echter had ik er geen zin in ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En weer heeft iedereen zijn mening klaar over Onana. De enige mededeling die er vanuit Ajax is gedaan zijn de woorden van Overmars voor de bekerfinale. En die luiden: "We komen er niet uit, dus zijn de onderhandelingen gestopt". Ondertussen weet niemand, maar dan ook echt niemand wat de horde is geweest waarop de onderhandeling is gestopt. Iedereen roept maar dat het de schuld van Onana is en dat hij de aanbieding had moeten accepteren! Maar welke aanbieding? Ga jij elk aanbod accepteren, ook als het betekend dat je contractvoorwaarden in het negatieve worden aangepast? Als je daardoor minder kans hebt om ooit die logische stap naar een prachtige club te kunnen maken?
Iedereen noemt Onana inhalig, arrogant en totaal geen Ajacied?? Ik zet daar mijn vraagtekens bij. Die jongen heeft jaren voor Ajax gegeven, soms een foutje maar ook zo enorm belangrijk geweest voor de ploeg. Gaf aan nog 1 seizoen te willen blijven, toen corona abrupt een einde maakte aan het seizoen en er qua transfers amper beweging was op de markt. Daarna het verschrikkelijke pilletjesdrama en mensen zetten daar vraagtekens bij? Alsof ze allemaal naast hem stonden in die badkamer. Raar toch dat zowel Ajax alsmede de UEFA wel zijn verhaal geloofden en daardoor de strafmaat mee viel.
Schijnbaar kan Onana geen goed meer doen, maar wel bij mij! Ik dank hem voor alle successen die hij ons gegeven heeft, ik dank hem voor de geweldige reddingen die hij verrichte waardoor hij ons naar de halve finale van de CL loodste. Ik dank hem voor zijn geweldige hartstochtelijke aanwezigheid op het veld. En bovenal wens ik hem succes in de toekomst. Geen gebroken been of een hoofdpijn waardoor hij niet meer kan spelen, maar gewoon succes!! Want hoe pijnlijk het laatste jaar ook is geweest, als zelfs Ajax geen rancune heeft en hem gewoon al die tijd begeleid heeft, waarom zouden wij dan wel moeilijk doen!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Scherpen is definitief op weg naar Brighton. Hij gaat niet mee naar De Lutte en zou zeer binnenkort tekenen in Engeland. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ten Hag neemt 29 spelers mee op Ajax-trainingsweek: plek voor meerdere talenten
Ajax reist met 29 spelers af naar De Lutte, waar de ploeg van trainer Erik ten Hag een trainingsweek zal beleggen. Internationals Mohammed Kudus en Sébastien Haller sluiten dan aan bij de selectie, terwijl ook verschillende talenten tot de selectie behoren.
Via de clubkanalen maakt Ajax bekend welke spelers er meegaan naar De Lutte. Oranje-internationals Maarten Stekelenburg, Davy Klaassen, Daley Blind, Ryan Gravenberch en Jurriën Timber genieten nog van hun vakantie en gaan niet mee op trainingskamp.
Jurgen Ekkelenkamp, Perr Schuurs, Devyne Rensch en Dusan Tadic zijn reeds begonnen aan de voorbereiding, waardoor zij wél meegaan naar De Lutte. Kjell Scherpen is afwezig. Hij kreeg kreeg in dezelfde periode als Ekkelenkamp, Schuurs en Rensch vakantie, maar staat vermoedelijk voor een transfer.
Ook neemt Ten Hag meerdere talenten mee: onder meer Youri Baas, Enric Llansana, Ar'jany Martha, Rio Hillen, Anass Salah-Eddine, Kristian Hlynsson, Christian Rasmussen en Amourricho van Axel Dongen behoren tot de selectie.
De volledige Ajax-selectie: Remko Pasveer Jay Gorter Calvin Raatsie Jurgen Ekkelenkamp Sébastien Haller Zakaria Labyad Noussair Mazraoui Lisandro Magallan David Neres Danilo Dusan Tadic Kenneth Taylor Mohammed Kudus Devyne Rensch Perr Schuurs Victor Jensen Youri Regeer Kian Fitz-Jim Sontje Hansen Naci Ünüvar Youri Baas Enric Llansana Ar'jany Martha Rio Hillen Anass Salah-Eddine Kristian Hlynsson Liam van Gelderen Christian Rasmussen Amourricho van Axel Dongen Bron
Vooral veel jongens ook die in Jong Ajax gaan spelen. Amourricho van Axel Dongen als uitschieter als pas 16-jarigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 14:09 schreef nummer10 het volgende:[..] Steek heeft bewezen op het EK dat het tekort komt... Pasveer schat ik zelfs nog hoger in... Gorter durf ik echt niet te zeggen, amper zien keepen.. Steek te kort komt? Die heeft niks verkeerd gedaan dit toernooi man. Pakt tenniste nog een paar fatsoenlijke ballen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 14:09 schreef nummer10 het volgende:[..] Steek heeft bewezen op het EK dat het tekort komt... Pasveer schat ik zelfs nog hoger in... Gorter durf ik echt niet te zeggen, amper zien keepen.. Huh? Omdat hij één keer uitkwam om z'n doel te verkleinen en die bal niet had? Dat zie ik toch wel anders. Steek heeft het, misschien wel als enige naast Dumfries, prima gedaan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 22:27 schreef Eide het volgende:[..] Huh? Omdat hij één keer uitkwam om z'n doel te verkleinen en die bal niet had? Dat zie ik toch wel anders. Steek heeft het, misschien wel als enige naast Dumfries, prima gedaan. Vind ik niet sorry.. ook de andere goal stond die verkeerd.. en ook bij de mooie goal, te ver voor zijn goal... En bij de afgekeurde ook niet helemaal vrij uit, alleen heb je geluk dat ze niet telde.. simpele vangbal niet vangen waardoor je een corner tegen krijgt... kan het ook anders stellen, waar is die dit EK belangrijk geweest ? Welke goede redding etc..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juli 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 21:34 schreef remco k het volgende:[..] Steek te kort komt? Die heeft niks verkeerd gedaan dit toernooi man. Pakt tenniste nog een paar fatsoenlijke ballen. De simpele makkelijk houdbare ballen bedoel je.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 14:17 schreef Pietje het volgende:[..] Jay Gorter is echt een groot talent. Die heeft bij Go Ahead een record gevestigd met een enorm aantal "clean sheets", 23 in totaal. Nou weet ik uiteraard ook wel, dat keepen in de Keuken Kampioen Divisie wat anders is dan keepen bij Ajax-1. Pasveer vond ik vorig seizoen toch wel één van de uitblinkers bij een over het algemeen sterk Vitesse. Die kan echt wel wat. Stekelenburg vond ik als eerste doelman bij Ajax betrouwbaar en meer dan voldoende. Maar ja, de Champions League komt eraan... Ook weinig tot niks te doen gehad natuurlijk, en nog altijd zwak bij hoge ballen.. dat heeft die nooit bijgeleerd.. zeg nergens dat het echt een kut keeper is natuurlijk, had het over Europees / top niveau.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:En weer heeft iedereen zijn mening klaar over Onana. De enige mededeling die er vanuit Ajax is gedaan zijn de woorden van Overmars voor de bekerfinale. En die luiden: "We komen er niet uit, dus zijn de onderhandelingen gestopt". Ondertussen weet niemand, maar dan ook echt niemand wat de horde is geweest waarop de onderhandeling is gestopt. Iedereen roept maar dat het de schuld van Onana is en dat hij de aanbieding had moeten accepteren! Maar welke aanbieding? Ga jij elk aanbod accepteren, ook als het betekend dat je contractvoorwaarden in het negatieve worden aangepast? Als je daardoor minder kans hebt om ooit die logische stap naar een prachtige club te kunnen maken? Iedereen noemt Onana inhalig, arrogant en totaal geen Ajacied?? Ik zet daar mijn vraagtekens bij. Die jongen heeft jaren voor Ajax gegeven, soms een foutje maar ook zo enorm belangrijk geweest voor de ploeg. Gaf aan nog 1 seizoen te willen blijven, toen corona abrupt een einde maakte aan het seizoen en er qua transfers amper beweging was op de markt. Daarna het verschrikkelijke pilletjesdrama en mensen zetten daar vraagtekens bij? Alsof ze allemaal naast hem stonden in die badkamer. Raar toch dat zowel Ajax alsmede de UEFA wel zijn verhaal geloofden en daardoor de strafmaat mee viel. Schijnbaar kan Onana geen goed meer doen, maar wel bij mij! Ik dank hem voor alle successen die hij ons gegeven heeft, ik dank hem voor de geweldige reddingen die hij verrichte waardoor hij ons naar de halve finale van de CL loodste. Ik dank hem voor zijn geweldige hartstochtelijke aanwezigheid op het veld. En bovenal wens ik hem succes in de toekomst. Geen gebroken been of een hoofdpijn waardoor hij niet meer kan spelen, maar gewoon succes!! Want hoe pijnlijk het laatste jaar ook is geweest, als zelfs Ajax geen rancune heeft en hem gewoon al die tijd begeleid heeft, waarom zouden wij dan wel moeilijk doen!! Snap jou ook maar de manier waarop hij nu dreigt te vertrekken past gewoon niet in het plaatje wat ik van hem had. Mooie tijd gehad met hem op doel inderdaad. Maar door zijn verkeerde inschatting loopt Ajax gewoon heel veel geld mis ook hebben ze hem nooit laten vallen. Kan hij wel naar een mooie club toe willen transfervrij het liefst. Had ook gewoon nu nog kunnen bijtekenen en die mooie club verdienen na een goed seizoen Ajax ipv een transfervrij vertrek. |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Onana is gewoon aan het muiten. Puberaal gedrag. Als wij als werknemer, met zo'n giga salaris, zoveel noten op onze zang zouden hebben, alle Jezus. Met voetballers als werknemers, je hebt er soms heel wat mee te stellen, als club zijnde. Soms, door en door verwende snotapen, welke maar een kunstje beheersen. Ik wil ze niet over één kam scheren, uiteraard er zitten ook genoeg keurige personen tussen. Echter ook vaak jongens met weinig opleiding, die ingefluisterd worden en gek gemaakt worden, omwille van het "grote geld", door hun zaakwaarnemers, ook vaak enigszins duistere figuren, die zich via voetballers, welke zij bemiddelen, zich enorm willen verrijken. Een aantrekkelijk beroep, dat wel, een opleiding, heb je er evenmin voor nodig. Misschien kan ik dit beroep, ook nog eens gaan uitoefenen op mijn oude dag. Er zou paal en perk gesteld moeten worden, aan dit soort van malversaties, aan dit soort lieden.
De voetballer die ze bij Ajax, op het oog hebben: Sulemana, van het zelfde laken en pak, uit hetzelfde hout gesneden. Ook een domme jongen, welke zich in laat pakken, door zijn dubieuze zaakwaarnemers, die een grote slag willen slaan. Rijk worden met minimale inspanningen. Maar ja wie wil dat niet. Als club, je moet grenzen stellen, anders wordt het van kwaad tot erger. Daardoor grijp je echter wel vaak mis, dat is de consequentie. Het is met voetbal een beetje zoals ook met de actuele huizenmarkt en de daaraan gekoppelde onrealistische bedragen. De huizen makelaardij beleeft goeden tijden wederom. Als warme broodjes gaan de huizen over de toonbank. In wezen een ongezonde markt mechaniek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juli 2021 door wvb -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hou toch op, speelde echt prima op 1 moment na. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
He,het slaat helemaal nergens op dat Steek de grond in geboord word.Hij heeft het als vervanger van Onana bij Ajax prima gedaan en mag van mij a.s seizoen weer onder de lat staan.Op de EK heeft hij missertje gemaakt de hoge bal bij de tweede paal waar hij verkeerd uit kwam,voor de rest heeft hij een prima wk gekeept.Als onze bondscoach zijn huiswerk goed had gedaan hadden wij misschien nog wel in het tournooi gezeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juli 2021 door p111 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dat mogen jullie vinden hoor, ik zag toch echt andere dingen.. ik zeg overigens nergens dat het een prutser eerste klas is.. maar te kort voor wat Ajax wil nastreven en behoord na te streven.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2021 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:Dat mogen jullie vinden hoor, ik zag toch echt andere dingen.. ik zeg overigens nergens dat het een prutser eerste klas is.. maar te kort voor wat Ajax wil nastreven en behoord na te streven.. Jij roept hier zonder enige onderbouwing dat je Pasveer hoger hebt zitten... koekoek. |
|
|
|