|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2021 - 11:34 schreef Eide het volgende:[..] Jij roept hier zonder enige onderbouwing dat je Pasveer hoger hebt zitten... koekoek. Van wat ik heb gezien van beiden afgelopen seizoen ja... Of die daadwerkelijk beter is in het doel van Ajax moet nog blijken.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dan ben je de enige die Pasveer beter vind. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 23:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Ook weinig tot niks te doen gehad natuurlijk, en nog altijd zwak bij hoge ballen.. dat heeft die nooit bijgeleerd.. zeg nergens dat het echt een kut keeper is natuurlijk, had het over Europees / top niveau.. Allemachtig, wat ben jij negatief zeg. Ik hoop oprecht dat je met andere zaken wat positiever in het leven staat. Ik ben serieus van mening, dat Ajax met Stekelenburg een prima eerste doelman heeft, die niet voor niets zijn plek in Oranje heeft heroverd. Met Pasveer heeft Ajax een uitstekende n ervaren stand-in binnen de selectie en met Gorter heeft Ajax een van de grootste talenten voor de nabije toekomst.
Bekijk het allemaal wat positiever! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2021 - 11:42 schreef nummer10 het volgende:[..] Van wat ik heb gezien van beiden afgelopen seizoen ja... Of die daadwerkelijk beter is in het doel van Ajax moet nog blijken.. Steek: 12 wedstrijden, 6 cleans sheets, 7 goals tegen. 1080 minuten dus elke 154 minuten een goal tegen.
Pasveer: 33 wedstrijden, 12 clean sheets, 37 goals tegen. 2970 minuten dus elke 80 minuten een goal tegen.
Nu zegt dit lang niet alles, want de kwaliteit van een verdediging telt ook zwaar mee. We hebben echter in de competitie gezien dat Stekelenburg meer dan uitstekend was. Alle analisten riepen na de afmelding van Cilissen universeel dat Stekelenburg eerste keeper bij Oranje moest worden. Pasveer overigens niet geselecteerd...
Dan heeft Steek één moment waar hij er minder goed uitzag en stel jij dat pasveer beter is. Nee, sorry. Daar kan ik mij echt geen enkele voorstelling bij maken en begrijp niet hoe je bij een dergelijke bewering kan komen gezien zowel statsitieken als uitingen van voetbalprofessionals. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Inderdaad Eide,hoe komt hij aan deze mening ? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2021 - 12:41 schreef Eide het volgende:[..] Steek: 12 wedstrijden, 6 cleans sheets, 7 goals tegen. 1080 minuten dus elke 154 minuten een goal tegen. Pasveer: 33 wedstrijden, 12 clean sheets, 37 goals tegen. 2970 minuten dus elke 80 minuten een goal tegen. Nu zegt dit lang niet alles, want de kwaliteit van een verdediging telt ook zwaar mee. We hebben echter in de competitie gezien dat Stekelenburg meer dan uitstekend was. Alle analisten riepen na de afmelding van Cilissen universeel dat Stekelenburg eerste keeper bij Oranje moest worden. Pasveer overigens niet geselecteerd... Dan heeft Steek één moment waar hij er minder goed uitzag en stel jij dat pasveer beter is. Nee, sorry. Daar kan ik mij echt geen enkele voorstelling bij maken en begrijp niet hoe je bij een dergelijke bewering kan komen gezien zowel statsitieken als uitingen van voetbalprofessionals. Volledig eens! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 16:03 schreef Eide het volgende:Scherpen is definitief op weg naar Brighton. Hij gaat niet mee naar De Lutte en zou zeer binnenkort tekenen in Engeland. Dan gaat hij voor minimaal 5 miljoen + eventuele bonussen weg, want Overmars vond de 5 miljoen eerst niet voldoende. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2021 - 06:29 schreef wvb het volgende:Onana is gewoon aan het muiten. Puberaal gedrag. Als wij als werknemer, met zo'n giga salaris, zoveel noten op onze zang zouden hebben, alle Jezus. Met voetballers als werknemers, je hebt er soms heel wat mee te stellen, als club zijnde. Soms, door en door verwende snotapen, welke maar een kunstje beheersen. Ik wil ze niet over één kam scheren, uiteraard er zitten ook genoeg keurige personen tussen. Echter ook vaak jongens met weinig opleiding, die ingefluisterd worden en gek gemaakt worden, omwille van het "grote geld", door hun zaakwaarnemers, ook vaak enigszins duistere figuren, die zich via voetballers, welke zij bemiddelen, zich enorm willen verrijken. Een aantrekkelijk beroep, dat wel, een opleiding, heb je er evenmin voor nodig. Misschien kan ik dit beroep, ook nog eens gaan uitoefenen op mijn oude dag. Er zou paal en perk gesteld moeten worden, aan dit soort van malversaties, aan dit soort lieden. De voetballer die ze bij Ajax, op het oog hebben: Sulemana, van het zelfde laken en pak, uit hetzelfde hout gesneden. Ook een domme jongen, welke zich in laat pakken, door zijn dubieuze zaakwaarnemers, die een grote slag willen slaan. Rijk worden met minimale inspanningen. Maar ja wie wil dat niet. Als club, je moet grenzen stellen, anders wordt het van kwaad tot erger. Daardoor grijp je echter wel vaak mis, dat is de consequentie. Het is met voetbal een beetje zoals ook met de actuele huizenmarkt en de daaraan gekoppelde onrealistische bedragen. De huizen makelaardij beleeft goeden tijden wederom. Als warme broodjes gaan de huizen over de toonbank. In wezen een ongezonde markt mechaniek. Ben klaar met Onana en ook met die Sulemana, zal wel aan de laatste 3 letters liggen dat ze zo zijn. Van mij mogen ze lekker oprotten. Hoop dat Onana ruk keept bij zijn andere teams en dat Gorter een megatalent is die gewoon de allerbeste keeper ooit gaat worden voor Ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is rust bij Quick'20 - Ajax en het staat 0-1.
Goal in de 45+4e minuut van Kudus, extra tijd kwam door de blessure van Llansana, die zag er slecht uit.
3 dingen vallen in negatieve zin op. Magallan laat zich net als zaterdag en voorgaande seizoenen ook constant foppen door amateurs. Levert in, staat niet goed en verliest duels. Kenneth Taylor heeft het vooralsnog totaal niet, een speler waar je echt op hoopt. En Danilo, één goede loopactie gehad, zaterdag een goal. Maar die doet echt verder alles verkeerd. Mist enorme kansen, doet niet goed mee en is amper aanspeelbaar.
Positieve voor mij is Fitz-Jim. Niet omdat die geweldig speelt, maar de handelingssnelheid van dat ventje is belachelijk hoog.
Tadic begon stroef, maar groeide naarmate de pot vorderde en creëerde enkele hele mooie kansen en strooide met prachtige passjes |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2e helft is op de helft, nog altijd 0-1 en de kansen komen nog moeizamer dan voor rust. Alleen Van Axel Dongen was de eerste minuten heel actief, maar zakt ook wat weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax voor rust met o.a Tadic, Neres, Kudus en Maggalan, na rust Labyad, Ekkelenkamp, Haller, Pasveer, Schuurs en Mazraoui. Laatste speelt prima
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juli 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook Van Axel Dongen valt geblesseerd uit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bij Quick'20 staat er nu een keeper met maat 6x XL in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bij Quick'20 is het nu vooral lomp inkomen
In alle facetten een hele vervelende oefenpot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax levert voorin in, staat voor de 6e keer deze pot in ondertal in de omschakeling en deze keer komt de kans er ook en is het raak.
Het is echt, echt heel slecht.
Amper kansen, blessures en weinig houvast.
Ondanks het oefenpotje, mag het wel iets meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2e helft is Haller wel het absolute dieptepunt. Doe wandelt, biedt zich amper aan, beweegt vrijwel niet. Je mag wel iets meer doen om in je ritme te komen.
Laatste seconde van de wedstrijd nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic nu zelf ook, ik blijf bij Ajax want het is mijn droomclub |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax speelt 1-1. 2e helft amper kansen gehad, 2 blessures en een zeer vervelend potje |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2021 - 12:41 schreef Eide het volgende:[..] Steek: 12 wedstrijden, 6 cleans sheets, 7 goals tegen. 1080 minuten dus elke 154 minuten een goal tegen. Pasveer: 33 wedstrijden, 12 clean sheets, 37 goals tegen. 2970 minuten dus elke 80 minuten een goal tegen. Nu zegt dit lang niet alles, want de kwaliteit van een verdediging telt ook zwaar mee. We hebben echter in de competitie gezien dat Stekelenburg meer dan uitstekend was. Alle analisten riepen na de afmelding van Cilissen universeel dat Stekelenburg eerste keeper bij Oranje moest worden. Pasveer overigens niet geselecteerd... Dan heeft Steek één moment waar hij er minder goed uitzag en stel jij dat pasveer beter is. Nee, sorry. Daar kan ik mij echt geen enkele voorstelling bij maken en begrijp niet hoe je bij een dergelijke bewering kan komen gezien zowel statsitieken als uitingen van voetbalprofessionals. Sorry maar ik zag meer puntjes, kijk de afgekeurde goals ook is na.. en het te ver voor zijn doel staan... Maar nogmaals, ik zeg nergens dat het een kut keeper is, prima als 2de doelman.. maar we moeten beter willen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Thanks Loetje voor de updates, kon helaas niet kijken in diploma uitreiking van mijn zoon.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Flut wedstrijd,er was weinig animo voor deze wedstrijd lijkt wel.Positief was en ben ik nog steeds over Fritz Jim.En ik zie in Baars ook wel veel kwaliteiten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Ajaxvolgers stellen dat Ajax niet lang meer wacht op Sulemana. Men komt langzamerhand wel op een punt dat men dat boek gaat sluiten en wil doorschakelen. Bij Ajax leeft wel veel vertrouwen dat de transfer van Berghuis goed komt. Of datzelfde vertrouwen bij de supporters leeft is dan maar vraag twee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mazraoui heeft tegen FC Afkicken gezegd dat hij liefst bij Ajax wil blijven. Dit suggereert dat hij wenst te verlengen gezien zijn contractduur. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2021 - 13:32 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ben klaar met Onana en ook met die Sulemana, zal wel aan de laatste 3 letters liggen dat ze zo zijn. Van mij mogen ze lekker oprotten. Hoop dat Onana ruk keept bij zijn andere teams en dat Gorter een megatalent is die gewoon de allerbeste keeper ooit gaat worden voor Ajax Bla bla bla! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou volgens mij hoorden we dat ook bij Brobby,volgens mij is ook Gravenberch nog niet rond toch |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fabrizio Romano, DE autoriteit als het over transfers in het Europese voetbal gaat, heeft in zijn podcast aangegeven dat het er heel sterk op lijkt dat Beghuis naar Ajax gaat.
Nu mijn mening: wat moet Ajax met die vent? Goede voetballer hoor en ik snap dat Ajax buitenspelers zoekt, maar Berghuis wordt nooit meer beter. Hij zit op de top van zijn kunnen en voor mij is hij niet beter dan Antony. Leuk dat je voor weinig een topspeler weghaalt maar deze keuze zie ik het nut verder niet van. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ajax wel,voor 4 miljoen heb je een international en hij heeft een geweldig linkerbeen en veel scorend vermogen.En je hebt dubbele bezetting nodig prima toch. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juli 2021 - 15:51 schreef Eide het volgende:De Ajaxvolgers stellen dat Ajax niet lang meer wacht op Sulemana. Men komt langzamerhand wel op een punt dat men dat boek gaat sluiten en wil doorschakelen. Bij Ajax leeft wel veel vertrouwen dat de transfer van Berghuis goed komt. Of datzelfde vertrouwen bij de supporters leeft is dan maar vraag twee. https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390779 |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ben ik weer met mijn gezeik... Hahaha
Maar voor mij blijft Erik ten Hag een omhoog gevallen trainer die het geluk had met een ongekend goede selectie plus geweldige assistent trainer Schreuder.
Door de behaalde successen.... Het is maar hoe je het bekijkt... door de droogte in het verleden heeft iedereen het over succes, maar als je kijkt naar de kwaliteiten die hij tot zijn beschikking had heeft hij toch wel gefaald Europees gezien dan. Maar dit wil natuurlijk niemand zien of horen want we zijn kampioen geworden...
Maar als ik aan Haller denk en zijn transfersom schieten mij de tranen in de ogen. En wat ze naar buiten uit ook aangeven. Ik weet zeker dat deze aankoop niet uit de koker van Overmars komt. Deze komt uit de Utrechtkoker van ten Hag, net als Labyad en Klaiber. Stuk voor stuk miskopen die het niveau missen om Ajax verder te helpen in de doelstelling te overwinteren in de CL!
Er moet echt nog wel een kwaliteitsinjectie gaan komen wil men serieus gaan overwinteren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben het met je eens als het gaat om de Champions League groepsfase van vorig seizoen. Daar had Ajax echt meer uit moeten halen en dat mag je Ten Hag ook wel aanrekenen. Overigens heeft EtH voor dit seizoen als Europese doelstelling om minimaal in de CL te overwinteren.
Jongens als Labyad en Klaiber waren altijd bestemt voor de breedte. Dat je daar geen Europese subtop mee breikt is helder. Ik zie de eerste 11 toch wel als een stabiele groep met voldoende kwaliteit voor de doelstellingen die Ajax op dit moment nastreeft. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2021 - 09:30 schreef Eide het volgende:Ik ben het met je eens als het gaat om de Champions League groepsfase van vorig seizoen. Daar had Ajax echt meer uit moeten halen en dat mag je Ten Hag ook wel aanrekenen. Overigens heeft EtH voor dit seizoen als Europese doelstelling om minimaal in de CL te overwinteren. Jongens als Labyad en Klaiber waren altijd bestemt voor de breedte. Dat je daar geen Europese subtop mee breikt is helder. Ik zie de eerste 11 toch wel als een stabiele groep met voldoende kwaliteit voor de doelstellingen die Ajax op dit moment nastreeft. Klopt en de breedte klopt ook wel wat ervaren jongens aangevuld met jeugd. Labyad niet heel erg fan van en Klaiber is ingehaald door Rensch en Timber wat een mooie ontwikkeling is. Anders had hij gewoon achter Maz gezeten wat ook prima is.
Ten Hag krijgt wel de middelen om goed te presteren dat is ook wel zijn geluk. Mocht Sulemana en desnoods Berghuis komen staat er gewoon een erg sterke selectie. CL zal mooi zijn maar blijft lastig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2021 - 09:11 schreef AkaS het volgende:Ben ik weer met mijn gezeik... Hahaha Maar voor mij blijft Erik ten Hag een omhoog gevallen trainer die het geluk had met een ongekend goede selectie plus geweldige assistent trainer Schreuder. Door de behaalde successen.... Het is maar hoe je het bekijkt... door de droogte in het verleden heeft iedereen het over succes, maar als je kijkt naar de kwaliteiten die hij tot zijn beschikking had heeft hij toch wel gefaald Europees gezien dan. Maar dit wil natuurlijk niemand zien of horen want we zijn kampioen geworden... Maar als ik aan Haller denk en zijn transfersom schieten mij de tranen in de ogen. En wat ze naar buiten uit ook aangeven. Ik weet zeker dat deze aankoop niet uit de koker van Overmars komt. Deze komt uit de Utrechtkoker van ten Hag, net als Labyad en Klaiber. Stuk voor stuk miskopen die het niveau missen om Ajax verder te helpen in de doelstelling te overwinteren in de CL! Er moet echt nog wel een kwaliteitsinjectie gaan komen wil men serieus gaan overwinteren. Alvarez had ook een tijdje nodig zat ook zonder zijn gezin en is ook niet meer weg te denken uit het team. Geef Haller nog even tijd om aan te passen. Tadic vond ik in het begon ook niet zo goed ondanks zijn statistieken die wel gelijk goed waren.
Haller zijn cijfers zijn prima alleen qua spel ziet het er echt niet uit. Even tijd geven nog. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eens met wat je zegt hoor Hummel. We hebben Mazraoui, Tensch, Timber, Schuurs, Martinez en Blind voor de achterste linie wat allemaal potentiele basisspelers zijn met ruim voldoende potentieel. Schuurs is van dat stel waarschijnlijk het minst ver in z'n ontwikkeling. Dan hebben we Alvarez, Klaassen, Kudus en Gravenberch als potentiele basisspelers op het middenveld, met eventueel Blind, Labyad en jeugdspelers als 2e keuze. Voorin heb je Haller, Tadic, Antony en Neres (schijnt te gaan vertrekken).
Het is duidelijk dat er voorin echt wel iets bij moet komen. Twee buitenspelers en eigenlijk ook een spits heb je wel nodig, afhankelijk van wat je verwacht van doorkomende jeugd in unuvar, Van Axel Dongen en Hansen. Buitendie voorste linie om, waar in de basisopstelling echt veel klasse schuilt, heeft Ajax een ruime selectie waarmee Europees overwinteren op het hoogste niveau echt wel mogelijk moet zijn. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2021 - 10:29 schreef Eide het volgende:Eens met wat je zegt hoor Hummel. We hebben Mazraoui, Tensch, Timber, Schuurs, Martinez en Blind voor de achterste linie wat allemaal potentiele basisspelers zijn met ruim voldoende potentieel. Schuurs is van dat stel waarschijnlijk het minst ver in z'n ontwikkeling. Dan hebben we Alvarez, Klaassen, Kudus en Gravenberch als potentiele basisspelers op het middenveld, met eventueel Blind, Labyad en jeugdspelers als 2e keuze. Voorin heb je Haller, Tadic, Antony en Neres (schijnt te gaan vertrekken). Het is duidelijk dat er voorin echt wel iets bij moet komen. Twee buitenspelers en eigenlijk ook een spits heb je wel nodig, afhankelijk van wat je verwacht van doorkomende jeugd in unuvar, Van Axel Dongen en Hansen. Buitendie voorste linie om, waar in de basisopstelling echt veel klasse schuilt, heeft Ajax een ruime selectie waarmee Europees overwinteren op het hoogste niveau echt wel mogelijk moet zijn. Danilo ook nog maar mogelijk te licht net als andere 3 talenten die je noemt. Sulemana, spits en mogelijk Berghuis zijn wel de geruchten die je momenteel hoort. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2021 - 10:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] Alvarez had ook een tijdje nodig zat ook zonder zijn gezin en is ook niet meer weg te denken uit het team. Geef Haller nog even tijd om aan te passen. Tadic vond ik in het begon ook niet zo goed ondanks zijn statistieken die wel gelijk goed waren. Haller zijn cijfers zijn prima alleen qua spel ziet het er echt niet uit. Even tijd geven nog. Je hebt 100% gelijk, Hummel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: 1 kanttekening is wel dat ik hem veel minder explosief vind ogen dan in zijn Utrecht tijd. Lijkt er weinig zin in te hebben. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij oogt sloom (Haller)en mag wel wat harder worden,hij ligt teveel op de grond met zo,n lichaam. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2021 - 21:08 schreef p111 het volgende:Hij oogt sloom (Haller)en mag wel wat harder worden,hij ligt teveel op de grond met zo,n lichaam. En dan te bedenken dat die vechtsport heeft gedaan waarbij balans een essentieel onderdeel is.. zoals ik gelijk al zei, miskoop.. wat smisschien voorbarig en moest hem de kans geven, klopt! Had gehoopt tegen een quick 20 een Haller te zien waarbij is dan ging denken ok, misschien toch.. maar nee, het was nog erger... Laten we hopen dat ik het compleet mis heb.. de doelpunten doen er niet toe, zogauw een team met 10 man speelt heb je er geen klap aan.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2021 - 21:08 schreef p111 het volgende:Hij oogt sloom (Haller)en mag wel wat harder worden,hij ligt teveel op de grond met zo,n lichaam. Klopt hij komt in de bal en gaat dan bij ieder contact liggen. Zijn inzet is ook gewoon marginaal. Hij loopt er verloren bij hoopt dat hij de knop om kan zetten. Tadic was ook niet gelijk top en had ook vanaf het begin goede cijfers. Haller zijn cijfers zijn ook prima maar zijn spel moet beter. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2021 - 23:32 schreef nummer10 het volgende:[..] En dan te bedenken dat die vechtsport heeft gedaan waarbij balans een essentieel onderdeel is.. zoals ik gelijk al zei, miskoop.. wat smisschien voorbarig en moest hem de kans geven, klopt! Had gehoopt tegen een quick 20 een Haller te zien waarbij is dan ging denken ok, misschien toch.. maar nee, het was nog erger... Laten we hopen dat ik het compleet mis heb.. de doelpunten doen er niet toe, zogauw een team met 10 man speelt heb je er geen klap aan.. Heel het team had het lastig tegen Quik alleen Tadic en Kudus vielen positief op. Neres ook niet gezien hoor. En de aanvoer op Haller was er ook niet. Was collectief gewoon erg zwak snap niet waarom je dan verwacht dat Haller het verschil moest gaan maken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 - 08:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Heel het team had het lastig tegen Quik alleen Tadic en Kudus vielen positief op. Neres ook niet gezien hoor. En de aanvoer op Haller was er ook niet. Was collectief gewoon erg zwak snap niet waarom je dan verwacht dat Haller het verschil moest gaan maken. Er gaat gewoon simpelweg niks uit van die sjok gast en is erg traag... Zou mij niks verbazen of het is weer iemand uit het tenhag kladblokje wat je kan bestempelen als miskoop.. net als klaiber, labyad, promes.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waar Ajax afgelopen dinsdag zelfs voor een oefenwedstrijd het bloed onder je nagels vandaan hield, zag het er vandaag tegen Paderborn uit de 2e Bundesliga en recent zelfs nog de Bundesliga, uitstekend uit. 4-1 winst en bij vlagen uitstekend voetbal.
Haller, Kudus, Danilo en Labyad met de goals. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haller ook met een prima indruk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Prima goal ook. Kudus lijkt ook langzaam weer op stoom te raken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Onana zou een persoonlijk akkoord hebben met het Olympique Lyon van Peter Bosz. In het geruchtencircuit wordt gesproken over een transfersom van 6 a 10 miljoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2021 - 12:24 schreef Eide het volgende:Onana zou een persoonlijk akkoord hebben met het Olympique Lyon van Peter Bosz. In het geruchtencircuit wordt gesproken over een transfersom van 6 a 10 miljoen. Dat is toch nog een aardig bedrag gezien alles wat er is gebeurt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk verkoopt Marc hem al is het 6 miljoen ik ben klaar met hem. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat Ajax Onana ondertussen graag kwijt is. Hij levert nu nog iets op en de afgelopen periode is toch wel een heel eenzijdige goodwillshow van Ajax geweest. Prima zo, zeker met Steek en Pasveer achter de hand. |
|
|
|