BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 juli 2021 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 11:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Optyfen met die tering smerige kakkerlak!! Ongedierte wat ons shirt aankrijgt! Gadver de gadverdamme!
HAd je het liever andersom gezien? Tadic naar Feijenoord?

Dit is toch gewoon heerlijk. Je pakt iemand weg bij je "concurrent" die zoveel doelpunten en assists heeft gegeven, je zorgt ervoor d dat PSV hem niet kan kopen.
Dit is gewoon een Bayern Munchen actie ten top!!!

Ik vind het geweldig dat Ajax dit heeft gedaan en laat alsjeblieft de supporters die er niet mee eens zijn voorlopig lekker opzouten. Ik ga hem pas uitkotsen als hij het verneukt voor Ajax, niet eerder.

Als hij straks in de CL finale een penalty neemt die keihard door het net gaat en wij de beker hebben, dan lag ik me rot, koop ik zelfs een shirtjee met Berghuis erop.

OK dat laatste gaat mij ook iets te ver...
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - woensdag 14 juli 2021 - 17:26   quote  deeplink  
Als hij in de finale een penalty neemt die door het net gaat koop ik uit en thuisshirt van hem
p111
 p111 - woensdag 14 juli 2021 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 10:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb het over centrale verdedigers makker
CV Timber/Schuurs/Blind/Martinez en als noodgeval Alvares lijkt mij voldoende ?
p111
 p111 - woensdag 14 juli 2021 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 16:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Van Axel Dongen en Unuvar zijn beide linksbuiten, dus reserve achter Tadic. Op rechts is de talentenspoeling een stuk minder dik.
En Axel en Unuvar nog niet goed genoeg voor Ajax 1.Dus een linksbuiten zou evt nog kunnen achter Tadic.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 juli 2021 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 18:04 schreef p111 het volgende:

[..]

CV Timber/Schuurs/Blind/Martinez en als noodgeval Alvares lijkt mij voldoende ?
Alvarez moet je niet weg halen van het middenveld, Schuurs heeft het niveau wat Ajax nastreeft niet gehaald, en Blind is geen zekerheid je.

Maar dan nog heb je meer buitenspelers als centrale verdedigers...
Eide
 Eide - woensdag 14 juli 2021 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 17:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die zullen nauwelijks doorstromen met 6 buitenspelers al is de verwachting dat Neres nog vertrekt maar daar lees ik helemaal niets meer over
Nogmaals, dat valt wel mee want drie van die zes zijn rechtsbuitenspelers. Achter Tadic heb je niemand anders dan Neres uit z'n sterktste positie trekken.

Doorstroom daar zal altijd zijn met het oog op een eventuel pensioen of vertrek van Tadic. Geen enkele hoeveelheid buitenspelers veranderd daar iets aan. Een vertrek of niet van Neres veranderd daar dus ook niets aan Unuvar wordt 18, Van Axel Dongen is pas 16 dus het is ook niet alsof de tijd tikt voor die heren.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juli 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 18:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Alvarez moet je niet weg halen van het middenveld, Schuurs heeft het niveau wat Ajax nastreeft niet gehaald, en Blind is geen zekerheid je.

Jawel Martinez daar neerzetten..
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2021 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 13:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Traore is ook nog weg he.

Niet dat hij nog speelde, maar toch.

Uiteindelijk ben je Traore, Brobbey en Huntelaar kwijtgeraakt, heb je Haller terug en Danilo zal nu goed of niet goed worden bevonden.

Ik denk dat achter Haller nog wel iets nodig is, maar niet alleen daar.
Ja je hebt gelijk. Helemaal vergeten. Huntelaar niet hoor.
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2021 - 22:36   quote  deeplink  
Ik verbaas me echt oprecht steeds meer over de koopdrang van supporters hier.
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2021 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 18:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mooi dat je Schuurs afschrijft. Vorig seizoen vond ik hem erg matig bij vlagen. Maar hij heeft ook hele sterke optredens gehad en als hij gewoon doorgroeit is dat een prima cv voor Ajax.

Maar goed. Lekker meer kopen, blijft er steeds minder van onze identiteit over.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 juli 2021 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 21:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Jawel Martinez daar neerzetten..
Die staat toch al in de basis
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 juli 2021 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi dat je Schuurs afschrijft. Vorig seizoen vond ik hem erg matig bij vlagen. Maar hij heeft ook hele sterke optredens gehad en als hij gewoon doorgroeit is dat een prima cv voor Ajax.

Maar goed. Lekker meer kopen, blijft er steeds minder van onze identiteit over.
Ik ben geen voorstander van kopen, dan moet je bij Overmars zijn, die koopt er op los.
Ben juist een voorstander van verstandig om gaan met de uitgaven.

Ik zie een aankoop voor de verdediging verstandig omdat we ergens genoeg in de aanval hebben rondlopen

Soms zijn aankopen nodig zoals bijvoorbeeld Tadic, Blind, Neres, Antony en Klaassen die hebben wel vruchten af geworpen, ons indentiteit gegeven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2021 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 juli 2021 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 17:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, buitenspelers hebben we genoeg, al kan Tadic ook nog in de spits
Duidelijk is dat daar geen voorkeur ligt van Ten Hag omtrent Tadic.

Ben echt waanzinnig benieuwd waar Ajax allemaal naar op zoek is deze zomer. Transfermarkt komt nu los, zo na het EK
Loetje
 Loetje - donderdag 15 juli 2021 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 17:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

HAd je het liever andersom gezien? Tadic naar Feijenoord?

Dit is toch gewoon heerlijk. Je pakt iemand weg bij je "concurrent" die zoveel doelpunten en assists heeft gegeven, je zorgt ervoor d dat PSV hem niet kan kopen.
Dit is gewoon een Bayern Munchen actie ten top!!!

Ik vind het geweldig dat Ajax dit heeft gedaan en laat alsjeblieft de supporters die er niet mee eens zijn voorlopig lekker opzouten. Ik ga hem pas uitkotsen als hij het verneukt voor Ajax, niet eerder.

Als hij straks in de CL finale een penalty neemt die keihard door het net gaat en wij de beker hebben, dan lag ik me rot, koop ik zelfs een shirtjee met Berghuis erop.

OK dat laatste gaat mij ook iets te ver...
Dus als je niet achter de komst van een speler van de aartsrivaal staat, moet je opzouten?

Dat jij het geweldig vind, prima en geniet ervan. Maar doe niet zo belachelijk denigrerend als iemand er op tegen is
Loetje
 Loetje - donderdag 15 juli 2021 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 22:36 schreef remco k het volgende:
Ik verbaas me echt oprecht steeds meer over de koopdrang van supporters hier.
Ik moet wel bekennen dat ik er op dit moment weinig kan bedenken die echt op de rand van doorbreken staan.

Unuvar en Taylor hopen we op, Van axel dongen nu ook. Maar vorig jaar van de eerste 2 gezien dat ze er voorname vrij ver nog vanaf zitten.

Ik zie ook graag meer jeugd doorkomen hoor. Maar het loopt nou allemaal niet geweldig in Jong en de A1.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2021 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 22:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander van kopen, dan moet je bij Overmars zijn, die koopt er op los.
Ben juist een voorstander van verstandig om gaan met de uitgaven.

Ik zie een aankoop voor de verdediging verstandig omdat we ergens genoeg in de aanval hebben rondlopen

Soms zijn aankopen nodig zoals bijvoorbeeld Tadic, Blind, Neres, Antony en Klaassen die hebben wel vruchten af geworpen, ons indentiteit gegeven
Het is toch een hele gekke reden om een verdediger te gaan kopen omdat je voldoende aanvallers hebt?

Je hebt ook gewoon voldoende verdedigers rondlopen..

Alle posities dubbel bezet en een aantal talentvolle verdedigers daarachter.
Eide
 Eide - donderdag 15 juli 2021 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 01:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik moet wel bekennen dat ik er op dit moment weinig kan bedenken die echt op de rand van doorbreken staan.
Dat gevoel hadden we vorig seizoen ook toen plots Rensch (wel verwacht) en Timber (niet verwacht) als een komeet doorbraken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juli 2021 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 13:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat gevoel hadden we vorig seizoen ook toen plots Rensch (wel verwacht) en Timber (niet verwacht) als een komeet doorbraken.
Ik eerder andersom, Timber deed het al niet verkeerd in de voorbereiding.
Maar dat Timber zo goed zou worden had ik zeker niet verwacht als ook Rensch
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juli 2021 - 14:06   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2021 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 juli 2021 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 13:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Klopt maar aanvallend wel mager hoor. Hoop nog steeds dat Taylor en Unuvar flinke stappen kunnen maken.
p111
 p111 - donderdag 15 juli 2021 - 14:20   quote  deeplink  
Taylot staat al een tijd stil en Unuvar klinkt misschien gek maar heeft op mij nog steeds geen indruk gemaakt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juli 2021 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 09:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is toch een hele gekke reden om een verdediger te gaan kopen omdat je voldoende aanvallers hebt?

Je hebt ook gewoon voldoende verdedigers rondlopen..

Alle posities dubbel bezet en een aantal talentvolle verdedigers daarachter.
Sulemana zal wel een uitzonderlijke speler zijn, laten we het hopen mochten ze hem binnen halen
Eide
 Eide - donderdag 15 juli 2021 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 14:20 schreef p111 het volgende:
Taylot staat al een tijd stil en Unuvar klinkt misschien gek maar heeft op mij nog steeds geen indruk gemaakt.
Beide eens hoewel Ünüvar nog altijd heel jong is. Ajax heeft de luxe rustig aan te doen met hem gezien de status en prestaties van Tadic.
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2021 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 14:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sulemana zal wel een uitzonderlijke speler zijn, laten we het hopen mochten ze hem binnen halen
Ik vrees dat Ajax achter het net gaat vissen. Het duurt te lang. Een speler die graag komt, moet zijn zaakwaarnemer maar overtuigen en tekent snel. Ik had begrepen dat Ajax en zijn Deense club al een akkoord hadden, dus zijn het puur de speler en de zaakwaarnemer die de transfer ophouden. Het gaat vast een gevalletje Richarlison (of hoe hij ook heet) gaat worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juli 2021 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 16:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees dat Ajax achter het net gaat vissen. Het duurt te lang. Een speler die graag komt, moet zijn zaakwaarnemer maar overtuigen en tekent snel. Ik had begrepen dat Ajax en zijn Deense club al een akkoord hadden, dus zijn het puur de speler en de zaakwaarnemer die de transfer ophouden. Het gaat vast een gevalletje Richarlison (of hoe hij ook heet) gaat worden.
Zou heel goed kunnen al speelt zijn vorige teamplayer wel bij Ajax, ik meende te lezen dat Kudus vaak met hem op trok.

Maar het duurt idd te lang wat dan ook de reden is...
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2021 - 17:12   quote  deeplink  
We wachten maar af. Overmars kennende, verwacht ik dat zijn geduld bijna op is en een streep trekt door de naam Sulemana.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2021 door Pietje --
Eide
 Eide - donderdag 15 juli 2021 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 16:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

l'Equipe schreef eerder deze week dat het akkoord tussen betrokkene en Ajax aanstaande is. Ik heb ook mijn twijfels en eerlijk gezegd mag zo'n gozer van mij ook wegblijven als je zo bezig bent met clubs tegen elkaar uitspelen.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2021 - 18:12   quote  deeplink  
Sulejmana zou nu alsnog weer bij Rennes tekenen.
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2021 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 18:12 schreef remco k het volgende:
Wat een jojo! Zitten wij daarop te wachten??
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2021 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 17:28 schreef Eide het volgende:

[..]

l'Equipe schreef eerder deze week dat het akkoord tussen betrokkene en Ajax aanstaande is. Ik heb ook mijn twijfels en eerlijk gezegd mag zo'n gozer van mij ook wegblijven als je zo bezig bent met clubs tegen elkaar uitspelen.
Volledig eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juli 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 18:12 schreef remco k het volgende:
Jammer, ergens te verwachten want het duurde te lang.
Verwacht dat ze nu op Bergwijn uit komen
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2021 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 18:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat een jojo! Zitten wij daarop te wachten??
Het is een beetje dubbel.

Veel van de jongens die heel erg graag komen hebben niet zo veel te kiezen.

Een jongen die heel veel te kiezen heeft wil misschien best graag bij Ajax spelen, maar wordt lekker gemaakt door sommige andere grotere clubs en twijfelt daardoor heel lang.

Als je uiteindelijk deze laatste categorie weet binnen te halen wordt je elftal denk ik sterker.

Dat is gewoon ook lastig voor een club als Ajax.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2021 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer, ergens te verwachten want het duurde te lang.
Verwacht dat ze nu op Bergwijn uit komen
Dat vermoed ik van niet. Ik denk dat Ajax deze speler wou halen richting de toekomst. Net zoals Kudus zeg maar. Dat was waarschijnlijk gewoon een buitenkans geweest om zo’n groot talent erbij te krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juli 2021 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vermoed ik van niet. Ik denk dat Ajax deze speler wou halen richting de toekomst. Net zoals Kudus zeg maar. Dat was waarschijnlijk gewoon een buitenkans geweest om zo’n groot talent erbij te krijgen.
Daar kan je wel eens gelijk in hebben, jammer dat ze er naast pakken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juli 2021 - 19:48   quote  deeplink  
De Telegraaf: clubleiding Ajax is het zat en trekt zelf stekker uit Sulemana-deal
Gepubliceerd: Do 15-07-2021 om 19:05

Laatste update: Do 15-07-2021 om 19:16

Ajax heeft de stekker getrokken uit de Kamaldeen Sulemana-transfer, meldt De Telegraaf. De Ghanese aanvaller is nu op weg naar Stade Rennes. De situatie is anders dan aangenomen werd.

De directie van Ajax heeft de stekker uit de deal getrokken nadat Sulemana opnieuw bedenktijd vroeg en een basisplaats wilde hebben. Daar wilde de clubleiding niet in meegaan. Ajax was het zat en besloot de transfer te cancelen.

Het is de tweede keer dat Sulemana Ajax aan het lijntje hield. Vorige maand was hij al in Amsterdam, maar vroeg hij bedenktijd en vervolgens dook hij op in Frankrijk. Daardoor vreesde Ajax een Richarlison-scenario. Het leek deze week alsnog de goede kant op te vallen voor Ajax, maar de clubleiding was het spuugzat toen Sulemana weer bedenktijd vroeg. 'Ajax wil geen 16 miljoen uitgeven aan een twijfelaar', schrijft De Telegraaf treffend.

Naar verluidt twijfelde Sulemana vanwege de concurrentie bij Ajax. De Ghanees wilde een basisplaats, maar daar weigerde de club in mee te gaan. Bij Rennes heeft Sulemana wel garanties gekregen.
Eide
 Eide - donderdag 15 juli 2021 - 20:13   quote  deeplink  
En terecht. Oprotten. Je vecht maar voor je kansen die je op klasse moet afdwingen. Als je prinsesje wil spelen donder je maar op.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juli 2021 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 20:13 schreef Eide het volgende:
En terecht. Oprotten. Je vecht maar voor je kansen die je op klasse moet afdwingen. Als je prinsesje wil spelen donder je maar op.
Juist Eide, zo is het maar net!
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2021 - 20:47   quote  deeplink  
Zo. Dat geeft wel ff een signaal af ook. Na zulke eisen neer te leggen is dit een meer dan terechte actie van Ajax.

Opzouten dan maar.
Pietje
 Pietje - donderdag 15 juli 2021 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2021 - 19:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De Telegraaf: clubleiding Ajax is het zat en trekt zelf stekker uit Sulemana-deal
Gepubliceerd: Do 15-07-2021 om 19:05

Laatste update: Do 15-07-2021 om 19:16

Ajax heeft de stekker getrokken uit de Kamaldeen Sulemana-transfer, meldt De Telegraaf. De Ghanese aanvaller is nu op weg naar Stade Rennes. De situatie is anders dan aangenomen werd.

De directie van Ajax heeft de stekker uit de deal getrokken nadat Sulemana opnieuw bedenktijd vroeg en een basisplaats wilde hebben. Daar wilde de clubleiding niet in meegaan. Ajax was het zat en besloot de transfer te cancelen.

Het is de tweede keer dat Sulemana Ajax aan het lijntje hield. Vorige maand was hij al in Amsterdam, maar vroeg hij bedenktijd en vervolgens dook hij op in Frankrijk. Daardoor vreesde Ajax een Richarlison-scenario. Het leek deze week alsnog de goede kant op te vallen voor Ajax, maar de clubleiding was het spuugzat toen Sulemana weer bedenktijd vroeg. 'Ajax wil geen 16 miljoen uitgeven aan een twijfelaar', schrijft De Telegraaf treffend.

Naar verluidt twijfelde Sulemana vanwege de concurrentie bij Ajax. De Ghanees wilde een basisplaats, maar daar weigerde de club in mee te gaan. Bij Rennes heeft Sulemana wel garanties gekregen.
Als dat waar is, en waarom niet, dan hoef ik dat jochie niet in het Ajax-shirt te zien. Een beetje domme actie: je kunt nooit een basisplaats eisen. Eerst maar eens laten zien wat je kunt en dan de concurrentiestrijd aangaan.
p111
 p111 - donderdag 15 juli 2021 - 23:03   quote  deeplink  
Dit is karakter tonen,graag of opzouten prima actie van Ajax.
AkaS
 AkaS - donderdag 15 juli 2021 - 23:58   quote  deeplink  
Jammer. Maar ik snap hem ook wel. Hij is linksbuiten en daar staat Tadic... Wat zou zijn perspectief zijn komend seizoen?

Haller is de spits van Ten Hag en dan hebben we nog Neres, Anthony en Berghuis... Hij zal ongetwijfeld graag voor Ajax willen spelen, alleen niet op de bank.

Dus balen, maar ook wel iets van begrip.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 juli 2021 - 00:02   quote  deeplink  
Is Berghuis nou al officieel, nee toch?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 juli 2021 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2021 - 00:02 schreef Loetje het volgende:
Nog geen officieel iets gezien..
Eide
 Eide - vrijdag 16 juli 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2021 - 00:02 schreef Loetje het volgende:
Hij is nog op vakantie. Het zal wel officieel worden zodra hij terug is.

Edit: hij is kennelijk terug, dus geen idee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2021 door Eide --
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 juli 2021 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2021 - 11:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij is nog op vakantie. Het zal wel officieel worden zodra hij terug is.

Edit: hij is kennelijk terug, dus geen idee.
Haha! Ik dacht al, had het nog niet gelezen op Ajax.nl.

Verwacht jij nog iets deze zomer of zou je nog iets willen?

Tevens de vraag aan iedereen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 juli 2021 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2021 - 08:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nog geen officieel iets gezien..
Dat moet voor jou niks uitmaken, toch?
Eide
 Eide - vrijdag 16 juli 2021 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2021 - 12:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha! Ik dacht al, had het nog niet gelezen op Ajax.nl.

Verwacht jij nog iets deze zomer of zou je nog iets willen?

Tevens de vraag aan iedereen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nauwelijks iets van de voorbereiding heb gezien. Ik weet niet hoe Danilo het doet, of hoe Unuvar de stop uit is gekomen. Verder denk ik dat, behoudens vertrekkende spelers, we goed zitten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 juli 2021 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2021 - 12:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nauwelijks iets van de voorbereiding heb gezien. Ik weet niet hoe Danilo het doet, of hoe Unuvar de stop uit is gekomen. Verder denk ik dat, behoudens vertrekkende spelers, we goed zitten.
Danilo is heel lastig te zeggen. Een wedstrijd veel te veel kansen missen, andere wedstrijden totaal niet aanspeelbaar en tegen Paderborn maakt hij een wereldgoal.

Vind het lastig nog.

Persoonlijk heb ik het gevoel dat Ajax voor een alternatief kijkt voor Sulemana en een spits en dat ze heel goed Alderweireld en Sanchez in de gaten houden.

Ikzelf mis iets op het middenveld denk ik.
Guus Til
 Guus Til - vrijdag 16 juli 2021 - 14:01   quote  deeplink  
Alderweireld of Sanchez zou natuurlijk geweldig zijn naast de jonge talenten achterin. (ondanks dat Sanchez niet netjes weg is gegaan is hij van harte welkom)
Voor de voorhoede toch maar eens Ihattaren polsen (heb dit vorig jaar al vaak geroepen, toen was de kans groter denk ik, nu is hij weer fit en Van Bommel wil hem ook graag hebben) zou wel de juiste aanvulling zijn, omdat hij als linksbuiten, maar ook op het middenveld uit de voeten kan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 16 juli 2021 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2021 - 13:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Danilo is heel lastig te zeggen. Een wedstrijd veel te veel kansen missen, andere wedstrijden totaal niet aanspeelbaar en tegen Paderborn maakt hij een wereldgoal.

Vind het lastig nog.

Persoonlijk heb ik het gevoel dat Ajax voor een alternatief kijkt voor Sulemana en een spits en dat ze heel goed Alderweireld en Sanchez in de gaten houden.

Ikzelf mis iets op het middenveld denk ik.
Ik denk namelijk het zelfde, wat betreft de voorhoede...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0477600