BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2021 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zag Fitz Jim juist vooral opvallen door zijn handelinssnelheid.

Die jongen heeft constant overzicht vooruit. Voor mij degene die de eerste potjes juist positief op was gevallen
Zeker zo. Simpel spelen hoeft niet langzaam te betekenen.
Eide
 Eide - zondag 18 juli 2021 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker zo. Simpel spelen hoeft niet langzaam te betekenen.
Voetbal is simpel. Wat moeilijk is, is simpel voetballen.

- Johan Cruijff
Pietje
 Pietje - zondag 18 juli 2021 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 14:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Voetbal is simpel. Wat moeilijk is, is simpel voetballen.

- Johan Cruijff
Haha. Ja die kan ik mij herinneren. Eén van zijn vele prachtige uitspraken! :)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 01:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alleen denkt tenhag er weer anders over zo lijkt het.. die Jim van wat ik heb gezien bij jong was nu niet echt iemand die eruit sprong... Kan het mis hebben natuurlijk..
Vind ik dus ook. Bij jong niet eens bijzonder.
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2021 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 15:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waren Onana timber rensch of Mazraoui dat wel dan? Zelfs Gravenberg was daar niet constant beter dan alle anderen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 juli 2021 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 17:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

HAd je het liever andersom gezien? Tadic naar Feijenoord?

Dit is toch gewoon heerlijk. Je pakt iemand weg bij je "concurrent" die zoveel doelpunten en assists heeft gegeven, je zorgt ervoor d dat PSV hem niet kan kopen.
Dit is gewoon een Bayern Munchen actie ten top!!!

Ik vind het geweldig dat Ajax dit heeft gedaan en laat alsjeblieft de supporters die er niet mee eens zijn voorlopig lekker opzouten. Ik ga hem pas uitkotsen als hij het verneukt voor Ajax, niet eerder.

Als hij straks in de CL finale een penalty neemt die keihard door het net gaat en wij de beker hebben, dan lag ik me rot, koop ik zelfs een shirtjee met Berghuis erop.

OK dat laatste gaat mij ook iets te ver...
Dus ik moet oprotten omdat ik dat ongedierte niet bij de club wil hebben? En hoezo andersom? Alsof dat badclubje ook maar 1 veter van Tadic schoenen kan betalen!

Debiele mongool ben je!
Loetje
 Loetje - zondag 18 juli 2021 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 15:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus beoordelen op een paar wedstrijdjes Jong terwijl dat elftal voor geen meter liep verleden jaar...

Echt, jullie moeten trots zijn. Echt waar
Loetje
 Loetje - zondag 18 juli 2021 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 17:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus ik moet oprotten omdat ik dat ongedierte niet bij de club wil hebben? En hoezo andersom? Alsof dat badclubje ook maar 1 veter van Tadic schoenen kan betalen!

Debiele mongool ben je!
Je rust prima uit op vakantie zo te zien ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 juli 2021 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 00:19 schreef Eide het volgende:
Berghuis wordt maandag gekeurd waarna hij officieel zal tekenen.
Hoop dat ie voor die tijd zijn vinger breekt, waardoor hij niet kan tekenen. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 juli 2021 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 17:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je rust prima uit op vakantie zo te zien ;-)
Hahahaha ik zit in dat ponydorp man! Veel te veel rood hier. Hahahaha.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 juli 2021 - 17:23   quote  deeplink  
En o ja, Sulemana is ook een droplul die zijn poot mag breken!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 juli 2021 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 17:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus beoordelen op een paar wedstrijdjes Jong terwijl dat elftal voor geen meter liep verleden jaar...

Echt, jullie moeten trots zijn. Echt waar
Mag toch wel een mening geven over wat ik tot nu toe gezien heb?
Kan me in die paar potjes nog niet bekoren. Bij sommige spelers heb je dat nou eenmaal eerder. Schrijf ik hem al af? Scheld ik hem uit? Brand hem af? Nee

Martha vond ik gisteren ook niks kan toch?
nummer10
 nummer10 - zondag 18 juli 2021 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Waren Onana timber rensch of Mazraoui dat wel dan? Zelfs Gravenberg was daar niet constant beter dan alle anderen.
Hey jij riep hier altijd dat jeje eerst maar moest bewijzen in jong Ajax als anderen hier riepen dat Ajax 1 makkelijker meevoetbalt omdat de rest een hoger niveau heeft, dat maakte volgens jou nooit wat uit en moest je het maar eerst daar laten zien.. en nu gaat die vlieger dus niet meer op..
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2021 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 18:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hey jij riep hier altijd dat jeje eerst maar moest bewijzen in jong Ajax als anderen hier riepen dat Ajax 1 makkelijker meevoetbalt omdat de rest een hoger niveau heeft, dat maakte volgens jou nooit wat uit en moest je het maar eerst daar laten zien.. en nu gaat die vlieger dus niet meer op..
Je moet daar laten zien dat je beter kan. Die jongens hebben dat bij vlagen laten zien en dat zelfde geld voor Fitz Jim. Die overigens gewoon echt prima speelde tegen Anderlecht. Dat is wat anders dan structureel goed spelen in Jong. Dat hebben geen van die jongens laten zien. Daarnaast kunnen sommige jongens jong overslaan, dat heb ik ook altijd gezegd.

Je opmerkingen slaan dus oaks echt altijd kant nog wal.

En meer dan een talent is hij nog niet.

Maar wat een droeftoeters hier om zo’n jong talent van eigen opleiding al gewoon met de grond gelijk te maken.

Veel liever natuurlijk maar weer iemand kopen om ook die vervolgens weer af te schrijven en ten Hag daar de schuld van te geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2021 door remco k --
Pietje
 Pietje - zondag 18 juli 2021 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet daar laten zien dat je beter kan. Die jongens hebben dat bij vlagen laten zien en dat zelfde geld voor Fitz Jim. Die overigens gewoon echt prima speelde tegen Anderlecht. Dat is wat anders dan structureel goed spelen in Jong. Dat hebben geen van die jongens laten zien. Daarnaast kunnen sommige jongens jong overslaan, dat heb ik ook altijd gezegd.

Maar wat een droeftoeters hier om zo’n jong talent van eigen opleiding al gewoon met de grond gelijk te maken.

Veel liever natuurlijk maar weer iemand kopen om ook die vervolgens weer af te schrijven en ten Hag daar de schuld van te geven.
Ik ben het volledig met je eens.
remco k
 remco k - zondag 18 juli 2021 - 22:16   quote  deeplink  
Iemand het spandoek gezien wat Feyenoorders hebben gemaakt tegen Berghuis.

Wat een zieke maatschappij leven we in man.
Eide
 Eide - zondag 18 juli 2021 - 22:25   quote  deeplink  
Vergelijkbaar met het gedoe rond Vermeer een paar jaar terug. Natuurlijk mag je uitgesproken zijn in je mening en dat hoeft echt niet allemaal in beschaafd Nederlands. Ik denk wel dat we weg moeten blijven van bedreigingen, doxxing en meer van dat soort zaken. Dat vind ik echt over de limiet van het betamelijke.
Eide
 Eide - zondag 18 juli 2021 - 22:28   quote  deeplink  
Mike Verweij meldt dat het vooralsnog rustig is rond Tagliafico en Neres. Er is geen concrete intresse. Ajax heeft een fors bod (18 miljoen) op Alvarez niet in behandeling genomen. Berghuis is voor een relatief prikkie aangetrokken en er is nog geld voor versterkingen, zelfs zonder verkopen.

Ajax heeft het kampioenselftal dus bij elkaar gehouden, is een jaar wijzer en meer ervaren en heeft er voorin, minimaal voor de breedte, klasse bij gekregen.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 juli 2021 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, ik ben juist tegen aankopen.. tenzij ze het echt top is wat je haalt.. dat was toen ook de discussie en toen zei je dat je het eerst moest laten zien in jong voordat je door mag stromen... En ik zei toen dat het makkelijker voetballen is met betere spelers om je heen, maar dat klopte niet volgens jou..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2021 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 18 juli 2021 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 22:16 schreef remco k het volgende:

Ziekvolk indd.. zag het net voorbijkomen
Pietje
 Pietje - zondag 18 juli 2021 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Iemand het spandoek gee,zien wat Feyenoorders hebben gemaakt tegen Berghuis.

Nee, dat heb ik niet gezien? Wat stond erop?
Pietje
 Pietje - zondag 18 juli 2021 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 22:28 schreef Eide het volgende:
Mike Verweij meldt dat het vooralsnog rustig is rond Tagliafico en Neres. Er is geen concrete intresse. Ajax heeft een fors bod (18 miljoen) op Alvarez niet in behandeling genomen. Berghuis is voor een relatief prikkie aangetrokken en er is nog geld voor versterkingen, zelfs zonder verkopen.

Ajax heeft het kampioenselftal dus bij elkaar gehouden, is een jaar wijzer en meer ervaren en heeft er voorin, minimaal voor de breedte, klasse bij gekregen.
Wel denk ik, dat het vertrek van Onana een forse aderlating is. Onana heeft aardig wat punten voor ons gepakt.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 juli 2021 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 22:28 schreef Eide het volgende:

Mike Verweij zegt ook dat Ajax op dit moment door geschakeld is naar Bergwijn, zelf denk ik dat hij te duur is voor Ajax.

Ook heb ik gelezen dat Brugge, PSV en Ajax Alderwereld willen strikken.

Wat er van waar is zullen we de komende tijd mee maken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 juli 2021 - 23:03   quote  deeplink  
quote:

Ja stelletje malloten, deze zieke geesten hebben geen respect, zijn gewetenloos...
nummer10
 nummer10 - zondag 18 juli 2021 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 22:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet gezien? Wat stond erop?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/989273/supporters-maken-bizar-spandoek-na-ajax-transfer-van-berghuis.html
Pietje
 Pietje - zondag 18 juli 2021 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Thanks!
Wat een mafklappers zijn dat. Randdebielen, kloothufters, etc. Eigenlijk zijn het stekkertje, die geen enkel gevoel hebben wat kan en wat niet kan.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 juli 2021 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 23:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thanks!
Wat een mafklappers zijn dat. Randdebielen, kloothufters, etc. Eigenlijk zijn het stekkertje, die geen enkel gevoel hebben wat kan en wat niet kan.
Eens... En eigenlijk zou daar een vinkje op moeten.. mjah dan verlaag je je weer tot niveau 0..
Loetje
 Loetje - maandag 19 juli 2021 - 00:23   quote  deeplink  
quote:

De tering man.

Het deed me een beetje denken aan het spandoek ooit bij Standard Luik over Steven Duffour. Iets anders, maar ook in die trend. Weet niet of je die kent?

Het gaat van kwaad tot erger, geweld en dreiging hangen voortdurend overal
Loetje
 Loetje - maandag 19 juli 2021 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 00:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens... En eigenlijk zou daar een vinkje op moeten.. mjah dan verlaag je je weer tot niveau 0..
Voor jou geen probleem toch? :p
nummer10
 nummer10 - maandag 19 juli 2021 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 00:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voor jou geen probleem toch? :p
Eikel.... Xxx
nummer10
 nummer10 - maandag 19 juli 2021 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 00:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

De tering man.

Het deed me een beetje denken aan het spandoek ooit bij Standard Luik over Steven Duffour. Iets anders, maar ook in die trend. Weet niet of je die kent?

Dat zie je helaas overal...de maatschappij word steeds meer ikke ikke en schijt aan anderen.. kijk enkel naar de corona reacties van mensen.. schijt aan ouderen, zolang ik maar niks krijg... Zowel jongeren als ouderen trouwens...
remco k
 remco k - maandag 19 juli 2021 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 22:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee, ik ben juist tegen aankopen.. tenzij ze het echt top is wat je haalt.. dat was toen ook de discussie en toen zei je dat je het eerst moest laten zien in jong voordat je door mag stromen... En ik zei toen dat het makkelijker voetballen is met betere spelers om je heen, maar dat klopte niet volgens jou..
Laten zien is wat anders dan structureel de beste zijn of het constant laten zien.

Maar goed, je haalt anderen bijna naar beneden door je negatieve gedrag. Ben er wel klaar mee. Succes .
Pietje
 Pietje - maandag 19 juli 2021 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 00:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

De tering man.

En wat een schijnheiligen daar in Rotterdam. Wat hadden ze een lol en lange neuzen trekken naar Ajax, toen Kenneth Vermeer van Ajax naar Feyenoord vertrok. Stelletje kloothufters!!
Loetje
 Loetje - maandag 19 juli 2021 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 09:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat een schijnheiligen daar in Rotterdam. Wat hadden ze een lol en lange neuzen trekken naar Ajax, toen Kenneth Vermeer van Ajax naar Feyenoord vertrok. Stelletje kloothufters!!
Weetje, het hoort er een beetje bij, die rivaliteit. Maar dit, dit heeft er geen zak meer mee te maken.

Geweldig dat Feyenoord zich distantieert en blablabla, mooi dat sommige dan altijd een stadionverbod krijgen. Maar het wordt tijd dat tegen de echte imbecielen celstraffen komen
Pietje
 Pietje - maandag 19 juli 2021 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 10:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje, het hoort er een beetje bij, die rivaliteit. Maar dit, dit heeft er geen zak meer mee te maken.

Geweldig dat Feyenoord zich distantieert en blablabla, mooi dat sommige dan altijd een stadionverbod krijgen. Maar het wordt tijd dat tegen de echte imbecielen celstraffen komen
Ik ben het volledig met je eens, gap. Ik heb het al veel vaker geschreven, ook op het Feyenoord-forum: rivaliteit vind ik prima, sterker vind ik leuk, maar een doodswens... Walgelijk. Helaas maakt, of maakte een deel van de Ajax-supporters zich ook schuldig aan afkeurenswaardig gedrag. Denk maar aan AFCA met z'n "bommen op Rotterdam". Dat kon ook niet en dat heb ik eveneens hier verworpen.
Loetje
 Loetje - maandag 19 juli 2021 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 11:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens, gap. Ik heb het al veel vaker geschreven, ook op het Feyenoord-forum: rivaliteit vind ik prima, sterker vind ik leuk, maar een doodswens... Walgelijk. Helaas maakt, of maakte een deel van de Ajax-supporters zich ook schuldig aan afkeurenswaardig gedrag. Denk maar aan AFCA met z'n "bommen op Rotterdam". Dat kon ook niet en dat heb ik eveneens hier verworpen.
Eens, maar het zit hem echt in de verleiding ook hoor. Daar ben ik 100% van overtuigd.

Dit soort gasten doet het niks als ze 10 jaar geweerd worden.

Gewoon serieus strafrechtelijk vervolgens en de verleiding weghalen. Ik denk dat het dan heel snel minder wordt.

Als voorbeeld iets totaal anders, kijk even naar de avondklokrellen laatst... Toen er ineens celstraffen op werden gezet werd iedereen heel klein he en het was zo over

Gewoon keihard aanpakken. Dit heeft niks met voetbal te maken, niks met rivaliteit en niks met teleurstelling. Dit zijn gewoon kromgezogen imbecielen waar alle hersencellen ergens in de Maas liggen. Oprotten uit de samenleving.

Iemand moet een keer een signaal af gaan geven.
p111
 p111 - maandag 19 juli 2021 - 12:09   quote  deeplink  
Met celstraffen blijven er weinig fans over voor 010.Ik ken geen club waar zoveel straat debielen rondlopen als bij die kutclub uit Rotterdam zuid.
Pietje
 Pietje - maandag 19 juli 2021 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 12:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens, maar het zit hem echt in de verleiding ook hoor. Daar ben ik 100% van overtuigd.

Dit soort gasten doet het niks als ze 10 jaar geweerd worden.

Gewoon serieus strafrechtelijk vervolgens en de verleiding weghalen. Ik denk dat het dan heel snel minder wordt.

Als voorbeeld iets totaal anders, kijk even naar de avondklokrellen laatst... Toen er ineens celstraffen op werden gezet werd iedereen heel klein he en het was zo over

Gewoon keihard aanpakken. Dit heeft niks met voetbal te maken, niks met rivaliteit en niks met teleurstelling. Dit zijn gewoon kromgezogen imbecielen waar alle hersencellen ergens in de Maas liggen. Oprotten uit de samenleving.

Iemand moet een keer een signaal af gaan geven.
Ook dat ben ik volledig met je eens. Dit soort dwaze randdebielen mag je van mij ook opsluiten hoor. Met keiharde maatregelen vermoed ik ook dat je excessen kunt uitbannen.

Ik vind sowieso dat justitie in Nederland vaak erg soft is. Niet voor niets had (of heeft) Nederland een enorme aanzuigingskracht op buitenlandse criminelen, die openlijk hebben toegegeven op roof uit te gaan in Nederland omdat enerzijds de pakkans hier kleiner is en bovendien, als ze tóch gepakt worden, de straf aanzienlijk lager is dan in hun eigen land.
Loetje
 Loetje - maandag 19 juli 2021 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 12:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook dat ben ik volledig met je eens. Dit soort dwaze randdebielen mag je van mij ook opsluiten hoor. Met keiharde maatregelen vermoed ik ook dat je excessen kunt uitbannen.

Ik vind sowieso dat justitie in Nederland vaak erg soft is. Niet voor niets had (of heeft) Nederland een enorme aanzuigingskracht op buitenlandse criminelen, die openlijk hebben toegegeven op roof uit te gaan in Nederland omdat enerzijds de pakkans hier kleiner is en bovendien, als ze tóch gepakt worden, de straf aanzienlijk lager is dan in hun eigen land.
En geloof je me dan als ik zeg dat Nederland zo'n beetje het strengste strafrechtsysteem van Europa heeft?

Ik kan het ook bijna niet geloven, maar het is echt zo.

Maar er kan zoveel meer, bijvoorbeeld vaker levenslang. Minder taakstraffen en voorwaardelijk voor sommige en met name de veelplegers, maar gewoon een jaar zitten en erna 4 jaar onder toezicht.

En gewoon nog meer banen en een beter loon creëren, want ook dat is niet altijd even goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juli 2021 door Loetje --
Pietje
 Pietje - maandag 19 juli 2021 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 13:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

En geloof je me dan als ik zeg dat Nederland zo'n beetje het strengste strafrechtsysteem van Europa heeft?

Ik kan het ook bijna niet geloven, maar het is echt zo.

Maar er kan zoveel meer, bijvoorbeeld vaker levenslang. Minder taakstraffen en voorwaardelijk voor sommige en met name de veelplegers, maar gewoon een jaar zitten en erna 4 jaar onder toezicht.

En gewoon nog meer banen en een beter loon creëren, want ook dat is niet altijd even goed.
We zijn het helemaal eens.
Eide
 Eide - maandag 19 juli 2021 - 17:49   quote  deeplink  
Het is rond.

CxHfibYR?format=png&name=small
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 juli 2021 - 18:14   quote  deeplink  
Ben benieuwd wie het gevecht wint op de rechtsbuiten positie wanneer Antony straks aansluit bij de selectie...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juli 2021 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 18:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ben benieuwd wie het gevecht wint op de rechtsbuiten positie wanneer Antony straks aansluit bij de selectie...
En Neres nog blijft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 juli 2021 - 09:25   quote  deeplink  
Mocht Neres blijven kan hij ook op links mocht Tadic op een andere positie spelen of een blessure heeft
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 juli 2021 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt geef hem toch ook nog niet op. Mag toch gewoon mijn mening hebben dat ik het tot nu toe niets bijzonders vind?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 juli 2021 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2021 - 09:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mocht Neres blijven kan hij ook op links mocht Tadic op een andere positie spelen of een blessure heeft
Ja indd hoeft die Sulemana ook helemaal niet te komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 juli 2021 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juli 2021 - 11:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jantje Vertonghen///Held!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 21 juli 2021 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juli 2021 - 10:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt geef hem toch ook nog niet op. Mag toch gewoon mijn mening hebben dat ik het tot nu toe niets bijzonders vind?
Tuurlijk, maar die basseer je op een paar potjes?
Eide
 Eide - woensdag 21 juli 2021 - 18:25   quote  deeplink  
De televaag meldt een persoonlijk akkoord tussen Lyon en Onana. Er zou alleen veel verschil tussen de vraagprijs en het bod van Lyon. Ajax zou 10 miljoen willen terwijl OL 3 miljoen wil bieden met een bonusconstructie die kan oplopen richting een bedrag dat in de buurt komt van 10 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2021 door Eide --
p111
 p111 - woensdag 21 juli 2021 - 19:02   quote  deeplink  
Bonussen blijft altijd vaag

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0483858