BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 juli 2021 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2021 - 17:40 schreef remco k het volgende:
Uit het niks 2-2 door Jensen.
Goed ingeschoten hoor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 juli 2021 - 17:54   quote  deeplink  
Bayern wisselt bijna een heel elftal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 juli 2021 - 17:54   quote  deeplink  
Eindelijk Blind en Berghuis
remco k
 remco k - zaterdag 24 juli 2021 - 17:58   quote  deeplink  
Labyad pikt zijn goals mee maar is voetballend totaal niet bij machte om mee te doen.
remco k
 remco k - zaterdag 24 juli 2021 - 18:02   quote  deeplink  
Blind in het veld en de hele dynamiek veranderd. Ineens kan Ajax wel een bal vasthouden waar dat de hele tweede helft niet lukte.

Hij valt als middenvelder in.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 juli 2021 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2021 - 17:58 schreef remco k het volgende:
Labyad pikt zijn goals mee maar is voetballend totaal niet bij machte om mee te doen.
Met name de 2e helft niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 juli 2021 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2021 - 18:02 schreef remco k het volgende:
Blind in het veld en de hele dynamiek veranderd. Ineens kan Ajax wel een bal vasthouden waar dat de hele tweede helft niet lukte.

Hij valt als middenvelder in.
Inderdaad, mocht Alvarez verkocht worden, ev kan Klaassen ook op die positie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 juli 2021 - 18:18   quote  deeplink  
Schuurs een stuk slordiger op het eind
remco k
 remco k - zaterdag 24 juli 2021 - 18:57   quote  deeplink  
Vermakelijke wedstrijd van beide kanten.

Ajax de eerste 40 minuten heel goed. Daarna tot aan de wissels in de tweede helft Bayern dat een stuk beter was en Ajax dat daar tot aan de 2-2 die uit de lucht viel niks tegenover kon stellen. Daarna een hoop wissels waarbij met name Blind echt direct zijn meerwaarde toonde.
Guus Til
 Guus Til - zaterdag 24 juli 2021 - 19:21   quote  deeplink  
Wedstrijd met veel ups en downs. Prima start maar later ook wel wat diepe dalen. Haller bijvoorbeeld, begon best prima, maar leek er in de tweede helft geen zin meer te hebben. Zal echt harder moeten gaan werken om zijn transferbedrag waar te maken. (misschien eens naar de inzet van Schuurs kijken, zie ingreep net voor rust) Mallagan kan mij nog steeds overtuigen, blijft er lomp uitzien. Regeer denkt er vaak te makkelijk over. Maar gelukkig ook veel positiefs gezien. Gravenberch doet en ziet dingen te ongelofelijk zijn. (bijvoorbeeld zijn pass in de 20e minuut, ieder ander had deze breed gelegd, maar hij steekt hem zo de zestien in). Kortom wedstrijd waar veel uit te leren is. Ekkelenkamp bijvoorbeeld, dan vecht je prima voor de bal in de zestien en vervolgens probeer je hem onmogelijk en slap in te schieten, terwijl er genoeg vrije ploeggenoten om je heen staan, waarom dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 juli 2021 - 00:52   quote  deeplink  
Bayern in gesprek met Ajax over Antony, dan zal Neres waarschijnlijk blijven...
p111
 p111 - zondag 25 juli 2021 - 11:40   quote  deeplink  
Een leuke wedstrijd de eerste 25 minuten Ajax de betere ploeg mooie combinaties met een terechte 0-1 en een goed spelende Schuurs,daarna zakte Ajax( oogde vermoeid) diep weg en een beter Bayeren maakte verdiend gelijk met als hoogtepunt de comedie actie vlak voor rust waar Schuurs een geweldige actie de 2-1 voorkwam.Een tweede helft begon met een zeer slap ajax dat terecht op achterstand kwam, toen uit het niets Jensen een geweldig doelpunt maakte en daarna de wedstrijd niet verder gekeken om lekker een happie te gaan eten bij een argentijn in de pijp,weer lekker ouderwets avondje in onze stad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2021 door p111 --
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2021 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2021 - 19:21 schreef Guus Til het volgende:
Wedstrijd met veel ups en downs. Prima start maar later ook wel wat diepe dalen. Haller bijvoorbeeld, begon best prima, maar leek er in de tweede helft geen zin meer te hebben. Zal echt harder moeten gaan werken om zijn transferbedrag waar te maken. (misschien eens naar de inzet van Schuurs kijken, zie ingreep net voor rust) Mallagan kan mij nog steeds overtuigen, blijft er lomp uitzien. Regeer denkt er vaak te makkelijk over. Maar gelukkig ook veel positiefs gezien. Gravenberch doet en ziet dingen te ongelofelijk zijn. (bijvoorbeeld zijn pass in de 20e minuut, ieder ander had deze breed gelegd, maar hij steekt hem zo de zestien in). Kortom wedstrijd waar veel uit te leren is. Ekkelenkamp bijvoorbeeld, dan vecht je prima voor de bal in de zestien en vervolgens probeer je hem onmogelijk en slap in te schieten, terwijl er genoeg vrije ploeggenoten om je heen staan, waarom dan?
Diezelfde Schuurs zag er bij beide tegengoals gewoon slecht uit overigens.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 juli 2021 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 15:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja was nergens te vinden.
p111
 p111 - zondag 25 juli 2021 - 17:12   quote  deeplink  
Ook Timber ging niet vrijuit bij het eerste doelpunt en Schuurs redde met die geweldige actie t/o Zirkzee
Pietje
 Pietje - zondag 25 juli 2021 - 17:43   quote  deeplink  
Kudus geblesseerd, las ik net. Hij is "voorlopig" uit de roulatie. Wat is die jongen blessuregevoelig.
Alvarez ook nog niet beschikbaar door interlandverplichtingen, evenals Anthony...
Gaat lekker...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2021 door Pietje --
Eide
 Eide - zondag 25 juli 2021 - 17:59   quote  deeplink  
Martinez keert morgen terug, ik weet niet of Tagliafico ook morgen aansluit.
Pietje
 Pietje - zondag 25 juli 2021 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 17:59 schreef Eide het volgende:
Martinez keert morgen terug, ik weet niet of Tagliafico ook morgen aansluit.
Dat eerste had ik inderdaad ook gelezen. Het tweede, over Tagliafico, weet ik niet. Je zou het wel denken, dat ook hij morgen aansluit. Is er trouwens nieuws over hem wat betreft belangstelling van een andere club? Het is oorverdovend stil rond zijn persoontje.
Eide
 Eide - zondag 25 juli 2021 - 20:09   quote  deeplink  
Radiostilte voor zowel Nico als Neres.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 juli 2021 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 17:12 schreef p111 het volgende:
Ook Timber ging niet vrijuit bij het eerste doelpunt en Schuurs redde met die geweldige actie t/o Zirkzee
Hallo we speelden niet tegen een stelletje amateurs, ook al was Bayern niet op z'n sterkst, het is geen Feijenoord of AZ, let wel Ajax was ook niet op z'n sterkst!

Het grootste aantal minuten was Ajax zelfs beter, wat ik van tevoren niet gedacht had.
Eide
 Eide - zondag 25 juli 2021 - 20:59   quote  deeplink  
Ik vond Schuurs de betere van de centrale verdedigers die mochten starten. Sowieso vond ik Ajax helemaal niet verkeerd spelen voor delen van de wedstrijd. Dat je in deze fase, zonder veel van de sterkhouders, zo tegen Bayern speelt biedt perspectief in mijn ogen.
Eide
 Eide - zondag 25 juli 2021 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 19:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat eerste had ik inderdaad ook gelezen. Het tweede, over Tagliafico, weet ik niet. Je zou het wel denken, dat ook hij morgen aansluit. Is er trouwens nieuws over hem wat betreft belangstelling van een andere club? Het is oorverdovend stil rond zijn persoontje.
Danilo, Nico en Klaiber zijn vandaag kennelijk al teruggekeerd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 juli 2021 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 20:59 schreef Eide het volgende:
Ik vond Schuurs de betere van de centrale verdedigers die mochten starten. Sowieso vond ik Ajax helemaal niet verkeerd spelen voor delen van de wedstrijd. Dat je in deze fase, zonder veel van de sterkhouders, zo tegen Bayern speelt biedt perspectief in mijn ogen.
Zo zag ik het ook, ook de niet basisspelers deden het niet verkeerd.
We kunnen alleen maar beter worden

Ook al speelt Antony op de Spelen,zou het klote vinden mocht hij vertrekken, die wordt alleen maar beter zodat hij over een paar jaar meer opbrengt.

Speelt net een jaartje bij Ajax, is net gewend hier
Pietje
 Pietje - zondag 25 juli 2021 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 20:09 schreef Eide het volgende:
Radiostilte voor zowel Nico als Neres.
Ja, inderdaad Neres. Die was ik even vergeten. Nou ja, de transferwindow is nog een tijd open. Er kan nog veel gebeuren. Ineens kan het hard gaan. En wat betreft Neres, heeft Ajax zich natuurlijk al ingedekt met de aankoop van Berghuis.
Pietje
 Pietje - zondag 25 juli 2021 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 21:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Danilo, Nico en Klaiber zijn vandaag kennelijk al teruggekeerd.
Ik ben echt benieuwd wat Ajax gaat doen met Danilo. En wat de speler zelf wil uiteraard.
Eide
 Eide - zondag 25 juli 2021 - 21:45   quote  deeplink  
Als 2e spit natuurlijk een prima ventje, wetende dat je ook Tadic daar kan laten spelen Het lost wel een probleempositie op en het is een heel ander type dan Haller en/of Tadic.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 juli 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 17:12 schreef p111 het volgende:
Gravenberch had ook mee kunnen helpen nadat die voet van Mazraoui afkwam. Vervolgens laat Schuurs die voorzet geven. Lag indd niet alleen aan Schuurs. Hij maakt toch nog steeds vaak verkeerde keuzes ook in timing en duels.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 juli 2021 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 21:45 schreef Eide het volgende:
Als 2e spit natuurlijk een prima ventje, wetende dat je ook Tadic daar kan laten spelen Het lost wel een probleempositie op en het is een heel ander type dan Haller en/of Tadic.
Ja Danilo kan ook aardig afmaken en is wel goed als er ruimtes vallen.
Denk ook dat ze die positie met Haller, Danilo en Tadic ruim genoeg kunnen invullen.
Heeft Hansen nog even de tijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 juli 2021 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Je zou zeggen van wel, toch kan Overmars zo maar met een spits aan komen zetten uit Brazilië,

Mexico of Argentinië.

Mochten ze kiezen voor Bergwijn dan sta ik er niet van te kijken dat ze hem voor de

spitspositie halen.

Tussen de 25 en 30 miljoen voor de bank geloof ik niet, of Tadic gaat in de spits of op 10,

dan staat hij gewoon stijf op links..
Guus Til
 Guus Til - zondag 25 juli 2021 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 15:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij eerste goal gaat ook Nous niet vrijuit. Vervolgens laat Schuurs te makkelijk voorgeven, maar is Timber zijn man ook compleet kwijt, die vervolgens binnen tikt. (Timber verdedigd ook erg ongelukkig uit)
Bij de tweede goal blijft niemand bij de man, maar wordt er ook niet over genomen. Mallagan staat 3 seconden voor het doelpunt, nog bij de man die binnen kopt. Maar staat op het moment van scoren lucht te dekken. Schuurs komt net te kort, of gaat er niet vol voor en Haller staat aan de verkeerde kant.(kortom chaos in de complete verdediging)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2021 door Guus Til --
Pietje
 Pietje - zondag 25 juli 2021 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 22:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je zou zeggen van wel, toch kan Overmars zo maar met een spits aan komen zetten uit Brazilië,

Mexico of Argentinië.

Mochten ze kiezen voor Bergwijn dan sta ik er niet van te kijken dat ze hem voor de

spitspositie halen.

Tussen de 25 en 30 miljoen voor de bank geloof ik niet, of Tadic gaat in de spits of op 10,

dan staat hij gewoon stijf op links..
Ajax gaat nooit zo'n bedrag betalen voor een speler als Bergwijn. Ik kan het me serieus niet voorstellen.
Pietje
 Pietje - zondag 25 juli 2021 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Klopt, maar vandaar mijn eerdere opmerking wat de speler zelf wil. Kan hij het opbrengen om weer op de bank terecht te komen.
Het kan zomaar gebeuren dat hij Ajax wil gaan verlaten.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - maandag 26 juli 2021 - 09:27   quote  deeplink  
Als alle geruchten kloppen dan kan het zomaar zo zijn dat nico (verwacht) en Antony (onverwacht) binnenkort verkocht zijn. Vooral Antony zal veel waard zijn, ook al zal de winst meevallen (16 miljoen aankoopbedrag plus 20% doorverkoop naar vorige club). Vermoedelijk zal Ajax dan proberen bergwijn te halen. De vraag is of Tottenham w mee gaat werken. Bergwijn is nog jong en zal meer kansen krijgen wellicht. Bovendien gaat het gerucht dat Kane voor een astronomisch bedrag naar City gaat waardoor Spurs Bergwijn niet voor het geld zal verkopen, hetgeen de prijs ook weer verhoogt.

Alsdan Alvarez ook naar Rennes gaat voor 20-25 mil en er nog wat binnenkomt voor Onana dan heeft Ajax de financiële mogelijkheid om eventueel een topkeeper te kopen, een verassing en/of een middelvelder zoals Eriksen als die zijn carrière nog gaat voortzetten. Persoonlijk zie ik graag Xavi Simons komen. Verder kan Ajax nog proberen Wijndal te halen en te kijken of er mogelijkheden zijn om alderweireld of Sanchez te halen.

Leuke zomer in ieder geval. Ik hoop dat als Antony gaat dat Neres blijft. Een talentvolleinksbuiten van 19-22 jaar zou ook geen slecht idee zijn.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - maandag 26 juli 2021 - 09:27   quote  deeplink  
Edit;dubbel gepost per abuis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juli 2021 door Sjaakgroen --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 juli 2021 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 23:11 schreef Guus Til het volgende:

[..]

Bij eerste goal gaat ook Nous niet vrijuit. Vervolgens laat Schuurs te makkelijk voorgeven, maar is Timber zijn man ook compleet kwijt, die vervolgens binnen tikt. (Timber verdedigd ook erg ongelukkig uit)
Bij de tweede goal blijft niemand bij de man, maar wordt er ook niet over genomen. Mallagan staat 3 seconden voor het doelpunt, nog bij de man die binnen kopt. Maar staat op het moment van scoren lucht te dekken. Schuurs komt net te kort, of gaat er niet vol voor en Haller staat aan de verkeerde kant.(kortom chaos in de complete verdediging)
Goals worden altijd gemaakt door fouten, onoplettendheid of dood gewoon pech, anders vallen er nooit geen doelpunten.

Kijk ook eens wat er goed ging
AkaS
 AkaS - maandag 26 juli 2021 - 11:34   quote  deeplink  
Het is alweer even stil geweest, maar weet iemand of Ajax bezig is om het contract van Gravenberch te verlengen, want zoals gezegd vrees ik dat deze groeibriljant volgend jaar met nog maar 1 jarig contract voor een appel en een ei de deur uitloopt.

En ook Martinez zou zomaar tegen een te laag bedrag kunnen weglopen volgend jaar ...

Dan wordt de kapitaalvernietiging toch langzamerhand bij elkaar opgeteld aan de hoge kant, bezien over de laatste 5 jaren waar iedereen zo vol lof over spreekt...
p111
 p111 - maandag 26 juli 2021 - 11:53   quote  deeplink  
Nou daar heb ik een tijdje geleden ook al wat over gevraagd,heel vreemd je hoort niets daar over,en twee super belangrijke spelers.
Eide
 Eide - maandag 26 juli 2021 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2021 - 11:34 schreef AkaS het volgende:
Het is alweer even stil geweest, maar weet iemand of Ajax bezig is om het contract van Gravenberch te verlengen, want zoals gezegd vrees ik dat deze groeibriljant volgend jaar met nog maar 1 jarig contract voor een appel en een ei de deur uitloopt.

En ook Martinez zou zomaar tegen een te laag bedrag kunnen weglopen volgend jaar ...

Dan wordt de kapitaalvernietiging toch langzamerhand bij elkaar opgeteld aan de hoge kant, bezien over de laatste 5 jaren waar iedereen zo vol lof over spreekt...
Ajax heeft Gravenberch in 2020 verlengd en wilde dit voorjaar praten over een verbeterd contract met weer een verlenging. Gravenberch houdt die boot voorlopig af.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 26 juli 2021 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 20:29 schreef Eide het volgende:
Even een overzichtje:

Zaterdag 24 juli, 16:30: Bayern - Ajax
Zaterdag 31 juli, 16:00: RB Leipzig - Ajax
Woensdag 4 augustus, 20:15: Ajax - Leeds
Zondag 7 augustus, 20:00: Ajax - PSV > Johan Cruijffschaal

Zondag 14 augustus, 21:00: Ajax - NEC > Competitiestart
denk zaterdag 7 augustus ipv zondag
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 26 juli 2021 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2021 - 12:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax heeft Gravenberch in 2020 verlengd en wilde dit voorjaar praten over een verbeterd contract met weer een verlenging. Gravenberch houdt die boot voorlopig af.
Meteen verkopen, zit niet te wwacvhten op weer een raiola actie
Eide
 Eide - maandag 26 juli 2021 - 13:56   quote  deeplink  
Nou ja, de speler beslist. Hij wil dit seizoen nog blijven en dan besluiten wat hij doet. Gravenberch is daar in ieder geval heel open en eerlijk in.
p111
 p111 - maandag 26 juli 2021 - 14:04   quote  deeplink  
Dan hebben we ook nog Martinez,en als Gravenberch nog tot volgend jaar heeft wordt dat ook erg krap toch of heeft hij een contract tot 2023 ?
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2021 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2021 - 23:11 schreef Guus Til het volgende:

[..]

Mooi verhaal, maar dat neemt niet weg dat Schuurs er bij beide goals slecht uit zag. Bij die eerste stapt hij ook kinderlijk eenvoudig in waarbij die Bayern gast veel te makkelijk weg stapt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 juli 2021 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2021 - 13:56 schreef Eide het volgende:
Nou ja, de speler beslist. Hij wil dit seizoen nog blijven en dan besluiten wat hij doet. Gravenberch is daar in ieder geval heel open en eerlijk in.
Maar dan vangt Ajax niets meer voor hem.

Dan nu verkopen voor 50miljoen, en op de bus zetten.
Ook weer kapitaalvernietiging anders
remco k
 remco k - dinsdag 27 juli 2021 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 01:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar dan vangt Ajax niets meer voor hem.

Dan nu verkopen voor 50miljoen, en op de bus zetten.
Ook weer kapitaalvernietiging anders
Ja jammer. Liever het sportieve voorop stellen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 juli 2021 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 07:33 schreef remco k het volgende:

[..]

We worden er niet veel minder door, Kudus is een goede vervanger en we hebben Daley ook nog.
remco k
 remco k - dinsdag 27 juli 2021 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 09:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We worden er niet veel minder door, Kudus is een goede vervanger en we hebben Daley ook nog.
Van Gravenberg missen worden we niet veel minder?

Is misschien wel de beste middenvelder die we hebben man.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 juli 2021 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 10:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Gravenberg missen worden we niet veel minder?

Is misschien wel de beste middenvelder die we hebben man.
Tja klopt en die laat je dan misschien transfervrij de deur uit gaan...

Ik hou het nog op misschien want misschien tekent hij nog bij want natuurlijk wil ik niet dat hij de deur uit gaat maar zo niet daag Gravenbergh..

Ajax moet een statement maken tav de overige spelers, met Brobbey en Onana hebben we 2 slechte voorbeelden hoe het niet moet

Straks lopen ze allemaal gratis de deur uit.
Er is werk aan de winkel voor Overmars.

Wie weet wat er nog uit een goed gesprek voort vloeit
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 juli 2021 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2021 - 13:56 schreef Eide het volgende:
Hij is na dit seizoen nog 1 seizoen in dienst? Dan gaat Ajax niet meer de hoofdprijs pakken helaas
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 juli 2021 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 07:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Nadeel is dat Ajax ook gewoon geld nodig heeft om op deze voet verder te gaan.
Sportief gezien houd je jongens als Antony en Gravenberch er het liefst gewoon bij.
Maar ze uit contract laten lopen is het domste wat je kunt doen. Het is niet anders alleen echt hele grote clubs kunnen het een keertje gokken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0517880