|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 21:46 schreef Eide het volgende:[..] Leeds is natuurlijk geen topploeg maar hebben met Bielsa een hele geslepen coach. Het is ook geen truttig ploegje hoor. Tweede helft wel een pak minder dan de eerste helft. 9e vorig jaar. Waren echt goed.
Dan staat 3-0 wel gewoon
Ben al blij dat het 15 klassen beter is dan zaterdag. Hopelijk komt zaterdag niet te snel.
Missen nog wat jongens, en ook met blessures. Met name Kudus is zeer jammer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben op vakantie, zit op m'n mobieltje te kijken maar stopt soms met streamen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Oke, gelukkig maar.. 2e helft is toch wel minder, we kwamen goed weg met die bal op de paal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
4-0. Toch een behoorlijk resultaat tegen een van de verassingen vorig jaar van de PL. De nummer 9 die menig topclub daar het leven zuur heeft gemaakt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede goal wel weer, weer na goed jagen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nog kunnen jagen aan het einde, is altijd positief |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Terechte opmerking wel van de commentator. Ajax is nog lang niet compleet, speelt hier twee keer een helft met veel reserves en Jong Ajaxspelers maar komt toch wel goed voor de dag. Na die klotepot tegen RB Leipzig is dit wel goed voor het hart. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je zier dat als het tempo omhoog gaat die Engelsen echt tekort komen. Het is dat de combinaties vaak nog onzuiver zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
4-0 eindstand. Veel goede dingen, en voor een oefenpot een zeer puike pot. Mazraoui, Schuurs en Taylor echt uitstekend. De meeste stabiel. Haller zeer zwak |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 22:02 schreef Eide het volgende:Terechte opmerking wel van de commentator. Ajax is nog lang niet compleet, speelt hier twee keer een helft met veel reserves en Jong Ajaxspelers maar komt toch wel goed voor de dag. Na die klotepot tegen RB Leipzig is dit wel goed voor het hart. Weinig aan toe te voegen amigo. Voelde zaterdag ook echt helemaal niet goed |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 22:04 schreef Loetje het volgende:4-0 eindstand. Veel goede dingen, en voor een oefenpot een zeer puike pot. Mazraoui, Schuurs en Taylor echt uitstekend. De meeste stabiel. Haller zeer zwak Sorrij heb niet veel mee gekregen, Liet Danilo meer zien dan Haller? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haller valt me echt zwaar tegen. Niveau van Utrecht en Frankfurt haalt hij bij lange na niet meer. Werkt niet is traag verliest elk duel. Struikelt over zijn voeten man man. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Danilo deed ook niet veel maar scoort wel. Alle aanvallers vielen tegen vandaag. Vooral het centrum op het middenveld en de verdediging uitstekend. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jammer dat ze dan Sulemana niet binnen hebben kunnen hengelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat de rest niet geweldig speelde vandaag? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Neres, Antony, Berghuis en Rasmussen op rechts. Tadic met daarachter eventueel Neres of Danilo op links. Er zijn opties zat. De vraag is wanneer het gaat draaien en of Tadic fit blijft. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Even door op die vorige post: ik denk dat als je iemand erbij haalt je moet zoeken naar een type dat we nog niet hebben. Tadic en Berghuis zijn feitelijk hetzelfde type voetballer. Geen gasten met een flitsende actie, maar wel veel inzicht en een gave traptechniek. Neres en Antony lijken ook veel op elkaar. Rappe jongens met een passeeracties die vooral renderen met de bal aan de voet. Je zoekt dan dus vooral naar iemand die juist zonder bal sterk is en oog heeft voor de diepgang en ruimtes.
Centraal voorin zit het qua types beter met een grote, kopsterke centrumspits in Haller, een meer bewegelijke spits in Danilo en een supersub in Tadic die gaten kan trekken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee dat niet, heeft niets met vandaag te maken
Ze komen voor in iemand met diepte en snelheid te kort, dit volgens ten Hag en Overmars.
Overmars was duidelijk teleurgesteld dat ze hem niet konden contracteren.
Voor zo wel de linksbuiten als ook de spits positie, had hij in gezet kunnen worden.
Ik zal niet zeggen voor vandaag, want ik heb daar te weinig van door gekregen.
Eide vond dat ze voor in minder waren dan achter in, vandaar mijn reactie.
Ik weet wel dat ze voor de aanvalslinie nog graag iemand willen contracteren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 23:29 schreef Eide het volgende:[..] Neres, Antony, Berghuis en Rasmussen op rechts. Tadic met daarachter eventueel Neres of Danilo op links. Er zijn opties zat. De vraag is wanneer het gaat draaien en of Tadic fit blijft. Misschien heb je gelijk, toch willen ze voor in iemand met meer snelheid en diepgang. Eerst werd Sulemana genoemd, later Bergwijn.
Dus zijn ze nog niet helemaal tevreden over de voorhoede, lijkt me duidelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is niet wat ik er uit opmaak, niet dat ik persé iemand er bij wil voor in. Nee ik vind eerder dat we voor in genoeg opties hebben.
Toch lees ik dat ze nog iemand willen halen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik heb toch wel genoten van Ajax tegen Leeds, al is wel duidelijk dat Leeds geen psv is of het niveau van een CL team heeft.
Pasveer vind ik een heerlijke aankoop en zou mijn 1e keeper zijn. Net even wat explosiever dan Stekelenburg.
Achterin sterk, Schuurs viel op in positieve zin. Martinez top, maar zag toch weer iets naars terugkeren... Soms heeft hij een oliedomme actie die zomaar rood of een pingel kan kosten...
Mazzraoui kan soms echt heerlijk spelen. Blind... opbouwend een klasse apart maar zijn snelheid blijft mij storen. Ook wanneer hij aan de bal komt in een offensief omschakelmoment, dan stokt het. Timber is echt een topper. Ben echt benieuwd of wellicht Schuurs een optie kan zijn op de positie van Alvarez..? Ongeveer gelijkwaardig maar Schuurs iets sneller en opbouwend sterker...
Voorin is het leuk zolang iedereen fit blijft.
Haller voor de zoveelste keer enorm tegenvallend en Danilo viel op door zijn trefzekerheid. Tadic is geweldig alleen al door aanwezig te zijn en Berghuis weet ik niet behalve dat het Ajax shirt hem goed staat en hij lef heeft getoond door van feitjenooit over te komen. En ook door nummer 23 te claimen.
Conclusie; linksvoor onderbezet en Haller vooralsnog niet goed genoeg als 1e spits.
Martha trouwens... over 2 jaar nieuwe Ajax topper... ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Marta heeft 2 potten alles alleen maar achteruit gespeeld. Gisteren iets beter. Schuurs blijft een bijzonder apparaat. Soms druistig bijna lomp soms lekkere timing en sterk in duel. Linksvoor met Diepgang lijkt Bergwijn te moeten worden. Bij vertrek Mazroui hoop ik dat ze Sanchez er ook nog bij halen. Timber en Rensch kunnen dan rechts uitzoeken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:Marta heeft 2 potten alles alleen maar achteruit gespeeld. Gisteren iets beter. Schuurs blijft een bijzonder apparaat. Soms druistig bijna lomp soms lekkere timing en sterk in duel. Linksvoor met Diepgang lijkt Bergwijn te moeten worden. Bij vertrek Mazroui hoop ik dat ze Sanchez er ook nog bij halen. Timber en Rensch kunnen dan rechts uitzoeken. Zou niet verkeerd zijn Bergwijn en Sanchez maar die zijn beiden niet te betalen of je moet het restje bij leggen ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 17:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zou niet verkeerd zijn Bergwijn en Sanchez maar die zijn beiden niet te betalen of je moet het restje bij leggen ;-) Haha heb het ook niet in mijn zak. Eerst even puinruimen vrees ik. Neres op de nominatie, Onana, Nico, Klaiber, Labyad, Schuurs mogelijk Alvarez. Kom je al een heel eind.
Las Kubo huren voor linksbuiten van Real. Zou ik persoonlijk niet doen aangezien hij dan weggaat en je er niets aan kan verdienen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haha Klaiber is geblesseerd, is mede daardoor geen interesse voor, Onana blijft lekker zitten en vertrekt dan transfervrij.
Labyad heeft laten weten niet weg te willen, houdt de bank warm.
Schuurs het zelfde als Labyad, gaan beiden onder geen beding weg.
Alvarez mag niet weg van Overmars, of ze moeten met de hoofdprijs komen.
Nico en Neres mogen weg voor een gelimiteerd gedrag, willen ook weg, krijgt Ajax dus niet de hoofdprijs voor.
Ik denk niet dat we door de verkoop van deze 2 spelers Sanchez en Bergwijn kunnen kopen. Misschien 1 van de 2
Maar misschien blijft iedereen wel, de transfermarkt komt nog niet echt op gang |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 21:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Haha Klaiber is geblesseerd, is mede daardoor geen interesse voor, Onana blijft lekker zitten en vertrekt dan transfervrij. Labyad heeft laten weten niet weg te willen, houdt de bank warm. Schuurs het zelfde als Labyad, gaan beiden onder geen beding weg. Alvarez mag niet weg van Overmars, of ze moeten met de hoofdprijs komen. Nico en Neres mogen weg voor een gelimiteerd gedrag, willen ook weg, krijgt Ajax dus niet de hoofdprijs voor. Ik denk niet dat we door de verkoop van deze 2 spelers Sanchez en Bergwijn kunnen kopen. Misschien 1 van de 2 Maar misschien blijft iedereen wel, de transfermarkt komt nog niet echt op gang Ajax heeft nog wel iets achter de hand toch? Met verkoop Neres en Nico kom je wel in de buurt van Bergwijn en Sanchez. 30 miljoen moet lukken haha.
10 voor Traore gehad, 5 voor die keeper(sorry nu al naam kwijt), Ekkelenkamp mag ook nog weg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik hoop het maar moet het nog zien gebeuren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ergens hoop ik dat ze zaterdag verliezen van PSV, dan zullen ze iets moeten doen.
Ik ben nog niet overtuigd van Haller, ik hoop dat hij zijn draai nog gaat vinden. Anders Danilo of Tadic maar in de spits |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ergens hoop ik dat ze zaterdag verliezen van PSV, dan zullen ze iets moeten doen. Ik ben nog niet overtuigd van Haller, ik hoop dat hij zijn draai nog gaat vinden. Anders Danilo of Tadic maar in de spits Je hebt best een sterke selectie en zolang er niemand vertrekt zal het nog stil blijven vrees ik. Onana is opgevangen, Antony en Alvarez komen nog terug. Neres, Mazraoui en Nico zullen nog kunnen vertrekken maar is best stil. Taylor zal Kudus tijdens zijn blessure vervangen.
Eigelijk hoeft er nog niet echt iets bij. Psv schijnt fitter te zijn hebben een aardig team staan. Ben benieuwd morgen 50/50 houd ik het nog even op. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
-------Steek/Pasveer------ Maz-Timber-Martinez-Nico --Klaassen--Blind--Gravenberch Neres-----Haller----Tadic
Moet lukken toch? Kunnen er een paar zich nog in de kijker proberen te spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ergens hoop ik dat ze zaterdag verliezen van PSV, dan zullen ze iets moeten doen. Ik ben nog niet overtuigd van Haller, ik hoop dat hij zijn draai nog gaat vinden. Anders Danilo of Tadic maar in de spits Waarom zul je iets moeten doen als je niet wint van psv?
Mag hopen dat ze niet zo kortzichtig zijn zeg.
Man man man. Supporters beginnen bij vlagen steeds meer te hopen op een ordinaire koop club ipv goed opleiden en aanvullen waar nodig.
Een jonge jongens die een paar keer niet goed speelt wordt meteen afgeschreven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van mij mag Haller op de bank, ik wil Danilo eens zien vanaf het begin. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Waarom zul je iets moeten doen als je niet wint van psv? Mag hopen dat ze niet zo kortzichtig zijn zeg. Man man man. Supporters beginnen bij vlagen steeds meer te hopen op een ordinaire koop club ipv goed opleiden en aanvullen waar nodig. Een jonge jongens die een paar keer niet goed speelt wordt meteen afgeschreven. We zijn al jaren een koopclub aangevuld met jeugd, als ze deze selectie behouden m.a.w. als er niemand weg gaat hoeft er voor mij ook niemand bij.
We zijn nog niet op z'n sterkst, ik zie graag Antony en Alvarez terug keren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Waarom zul je iets moeten doen als je niet wint van psv? Mag hopen dat ze niet zo kortzichtig zijn zeg. Man man man. Supporters beginnen bij vlagen steeds meer te hopen op een ordinaire koop club ipv goed opleiden en aanvullen waar nodig. Een jonge jongens die een paar keer niet goed speelt wordt meteen afgeschreven. Huhh...als je mij bedoelt hier mee, ik heb niemand afgeschreven...wil ook geen supporter zijn van een ordinaire koopclub. Ik zwak juist Hummel af
Overmars heeft duidelijk laten weten dat mocht er iemand weg gaan dat ze dan graag nog versterking zien voor in.
Bij voorbaat had hij bijna Sulemana binnen gehengeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 14:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Huhh...als je mij bedoelt hier mee, ik heb niemand afgeschreven...wil ook geen supporter zijn van een ordinaire koopclub. Ik zwak juist Hummel af Overmars heeft duidelijk laten weten dat mocht er iemand weg gaan dat ze dan graag nog versterking zien voor in. Bij voorbaat had hij bijna Sulemana binnen gehengeld. Ik vind oprecht onze club zelf ook te veel bezig met kopen.
En soms gewoon de verkeerde keuzes. Zo kan Haller zomaar een verkeerde keuze zijn en als ik die keuze had moeten maken zou die niet in need zijn geweest. Als je dan ziet hoeveel geld dat heeft gekost zet ik daar wel wat vraagtekens bij.
We hebben inmiddels drie basis waardige rechts buitens gekocht. Wat moet de jeugd denken dat daarachter zit?
Ik vind het voetbal wat er onderburen Hag gespeeld wordt heel vaak heerlijk om te zien. Het beleid volg ik in grote lijnen ook wel.
Ik snap alleen de roep van veel supporters niet om alles wat er niet goed genoeg is meteen met een aankoop aan te vullen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind oprecht onze club zelf ook te veel bezig met kopen. En soms gewoon de verkeerde keuzes. Zo kan Haller zomaar een verkeerde keuze zijn en als ik die keuze had moeten maken zou die niet in need zijn geweest. Als je dan ziet hoeveel geld dat heeft gekost zet ik daar wel wat vraagtekens bij. We hebben inmiddels drie basis waardige rechts buitens gekocht. Wat moet de jeugd denken dat daarachter zit? Ik vind het voetbal wat er onderburen Hag gespeeld wordt heel vaak heerlijk om te zien. Het beleid volg ik in grote lijnen ook wel. Ik snap alleen de roep van veel supporters niet om alles wat er niet goed genoeg is meteen met een aankoop aan te vullen. En dat terwijl je Brobbey uit eigen opleiding gratis in huis had!
Haller komt zeker weten uit de koker van EtH en zou prima als backup zijn, niet als 1e spits!
Daar gaat nog trammelant van komen want Haller vind zichzelf wel goed en basismateriaal... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind oprecht onze club zelf ook te veel bezig met kopen. En soms gewoon de verkeerde keuzes. Zo kan Haller zomaar een verkeerde keuze zijn en als ik die keuze had moeten maken zou die niet in need zijn geweest. Als je dan ziet hoeveel geld dat heeft gekost zet ik daar wel wat vraagtekens bij. We hebben inmiddels drie basis waardige rechts buitens gekocht. Wat moet de jeugd denken dat daarachter zit? Ik vind het voetbal wat er onderburen Hag gespeeld wordt heel vaak heerlijk om te zien. Het beleid volg ik in grote lijnen ook wel. Ik snap alleen de roep van veel supporters niet om alles wat er niet goed genoeg is meteen met een aankoop aan te vullen. Je laatste zin zegt eigenlijk genoeg. Waarom zou je plekken die niet goed ingevuld kunnen worden niet opvullen met gerichte aankopen? Je streeft als Ajax zijnde toch altijd naar het beste? Als dat een aankoop is jammer dan.
De echt goede jeugd komt er toch wel doorheen. En ja er zijn voorbeelden die het eerste niet gered hebben en toch ergens opbloeien maar het meeste gaat via Ajax 1 als ze goed zijn.
Haller heeft toch een aandeel in het kampioenschap gehad? Ja hij valt nog een beetje tegen maar Brobbey wilde toch al heel lang niet tekenen. Zoveel smaak was er niet over voor de spits. Traore is het ook niet. Danilo was er ook niet klaar voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2021 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind oprecht onze club zelf ook te veel bezig met kopen. En soms gewoon de verkeerde keuzes. Zo kan Haller zomaar een verkeerde keuze zijn en als ik die keuze had moeten maken zou die niet in need zijn geweest. Als je dan ziet hoeveel geld dat heeft gekost zet ik daar wel wat vraagtekens bij. We hebben inmiddels drie basis waardige rechts buitens gekocht. Wat moet de jeugd denken dat daarachter zit? Ik vind het voetbal wat er onderburen Hag gespeeld wordt heel vaak heerlijk om te zien. Het beleid volg ik in grote lijnen ook wel. Ik snap alleen de roep van veel supporters niet om alles wat er niet goed genoeg is meteen met een aankoop aan te vullen. Duidelijk! Ik denk dat ik er ook zo grotendeels in sta.
Kijkend naar de verrichtingen van Haller dan is hij nog niet van wat mijn verwachting was.
Misschien komt dat nog, maar gezien zijn balbehandeling ben ik er bang voor. Het valt ook niet mee, Ajax heeft de afgelopen jaren juist moeite om een goede spits uit eigen gelederen door te laten breken.
Vaak kiezen die spitsen die er net aankomen een andere weg of ze zijn net niet goed genoeg.
Is een trieste conclusie maar het zij zo.
Tja dan moet je wel de buidel open trekken wil je mee doen in de C.L. 20 miljoen is duidelijk te veel maar wat heb je tegenwoordig nog voor 20 miljoen?
Haller dus... Of je zou in Zuid- Amerika rond moeten snuffelen, maar dan is het nog te vraag of hij gaat floreren bij Ajax
Ajax speelt vaak op de helft van de tegenstander, dan heeft een spits minder ruimte. Je spits moet dan balvast zijn zodat hij een bal goed kan neerleggen, technisch zeer goed zijn het liefst kop sterk.
Naast Overmars wil toch iedere ajacied dat Ajax ver reikt in de C.L. Je wil toch niet dat we er na de 1e ronde direct uitvliegen, om daarna misschien verder te komen in de Europa League ? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 19:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Duidelijk! Ik denk dat ik er ook zo grotendeels in sta. Kijkend naar de verrichtingen van Haller dan is hij nog niet van wat mijn verwachting was. Misschien komt dat nog, maar gezien zijn balbehandeling ben ik er bang voor. Het valt ook niet mee, Ajax heeft de afgelopen jaren juist moeite om een goede spits uit eigen gelederen door te laten breken. Vaak kiezen die spitsen die er net aankomen een andere weg of ze zijn net niet goed genoeg. Is een trieste conclusie maar het zij zo. Tja dan moet je wel de buidel open trekken wil je mee doen in de C.L. 20 miljoen is duidelijk te veel maar wat heb je tegenwoordig nog voor 20 miljoen? Haller dus... Of je zou in Zuid- Amerika rond moeten snuffelen, maar dan is het nog te vraag of hij gaat floreren bij Ajax Ajax speelt vaak op de helft van de tegenstander, dan heeft een spits minder ruimte. Je spits moet dan balvast zijn zodat hij een bal goed kan neerleggen, technisch zeer goed zijn het liefst kop sterk. Naast Overmars wil toch iedere ajacied dat Ajax ver reikt in de C.L. Je wil toch niet dat we er na de 1e ronde direct uitvliegen, om daarna misschien verder te komen in de Europa League ? Vind Haller ook nog niet echt sprankelend maar hij maakt genoeg doelpunten en assists tot nu toe. In de winterstop een spits van 26jr kopen die in de PL speelt en 50 gekost heeft is nou eenmaal niet goedkoop.
Ik schrijf hem nog niet af maar het moet wel veel beter. Ligt alleen maar en creëert veel te weinig naar wat ik gehoopt had. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 16:55 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je laatste zin zegt eigenlijk genoeg. Waarom zou je plekken die niet goed ingevuld kunnen worden niet opvullen met gerichte aankopen? Je streeft als Ajax zijnde toch altijd naar het beste? Als dat een aankoop is jammer dan. De echt goede jeugd komt er toch wel doorheen. En ja er zijn voorbeelden die het eerste niet gered hebben en toch ergens opbloeien maar het meeste gaat via Ajax 1 als ze goed zijn. Haller heeft toch een aandeel in het kampioenschap gehad? Ja hij valt nog een beetje tegen maar Brobbey wilde toch al heel lang niet tekenen. Zoveel smaak was er niet over voor de spits. Traore is het ook niet. Danilo was er ook niet klaar voor. Nuance. Wat men niet goed vindt. Een jeugdspeler die 4 x matig speelt wordt afgeschreven en direct geschreeuwd om een aankoop.
Een aankoop is ook helemaal niet erg. Maar het wordt voor mij te veel, te duur en soms gewoon niet passend voor veel geld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 19:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind Haller ook nog niet echt sprankelend maar hij maakt genoeg doelpunten en assists tot nu toe. In de winterstop een spits van 26jr kopen die in de PL speelt en 50 gekost heeft is nou eenmaal niet goedkoop. Ik schrijf hem nog niet af maar het moet wel veel beter. Ligt alleen maar en creëert veel te weinig naar wat ik gehoopt had. Dat creëren ben ik dan weer totaal niet mee eens. Is na Tadic betrokken bij de meeste goals bij Ajax de tweede seizoenshelft. Dat is meer dan voldoende.
Het voetbal past gewoon niet goed tot dusver. En hij wordt niet goed genoeg gebruikt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 19:58 schreef remco k het volgende:[..] Dat creëren ben ik dan weer totaal niet mee eens. Is na Tadic betrokken bij de meeste goals bij Ajax de tweede seizoenshelft. Dat is meer dan voldoende. Het voetbal past gewoon niet goed tot dusver. En hij wordt niet goed genoeg gebruikt. Eens maar met Tadic, Antony en Berghuis moet hij toch wel in stelling gebracht kunnen worden. Cijfers zijn inderdaad goed maar je ziet hem te vaak niet. Laatste paar potjes bijna onzichtbaar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] Nuance. Wat men niet goed vindt. Een jeugdspeler die 4 x matig speelt wordt afgeschreven en direct geschreeuwd om een aankoop. Een aankoop is ook helemaal niet erg. Maar het wordt voor mij te veel, te duur en soms gewoon niet passend voor veel geld. Teveel en te duur ja Haller maar had ook te maken met zijn profiel en halverwege het seizoen. Heeft toch zijn aandeel in het kampioenschap ook wel gehad.
De markt is ook veel duurder geworden en dan kan Ajax ook gewoon daarin mee. Berghuis 5,5 en Pasveer gratis zijn ook gewoon verantwoord. 10/15 voor jongens als Neres die na een goed seizoen ook 30 waard zijn vind ik ook prima. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 21:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Teveel en te duur ja Haller maar had ook te maken met zijn profiel en halverwege het seizoen. Heeft toch zijn aandeel in het kampioenschap ook wel gehad. De markt is ook veel duurder geworden en dan kan Ajax ook gewoon daarin mee. Berghuis 5,5 en Pasveer gratis zijn ook gewoon verantwoord. 10/15 voor jongens als Neres die na een goed seizoen ook 30 waard zijn vind ik ook prima. Daar staan ook jongens als Magalan en Marin tegenover hè.
Ajax heeft een geweldige transferbalans en op het beleid heb ik amper iets aan te merken.
Maar nogmaals, wel op een hoop supporters die willen dat er maar gekocht en gekocht wordt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] Daar staan ook jongens als Magalan en Marin tegenover hè. Ajax heeft een geweldige transferbalans en op het beleid heb ik amper iets aan te merken. Maar nogmaals, wel op een hoop supporters die willen dat er maar gekocht en gekocht wordt. Beide niet echt een kans gehad. Nu doet Mallagan het best aardig en Marin ook niet veel op verloren.
Jeugd die goed is moet in kunnen stromen en als je dan koopt moet het nuttig zijn of beter dan wat je hebt. Dat lukt niet altijd. Vind wel dat ze het de laatste jaren stuk beter doen. Duurdere transfers zijn ook echt wel meerwaardes. Balans oud jong ook goed. |
|
|
|