|
|
van geil
|
|
|
Hij ziet ook geen creatieve oplossingen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik ga ook niet verkondigen dat dit het uber talent en de missing link is, hij heeft genoeg gebreken. Ik vind het zonde dat dit de zondebok is, hij komt in een elftal terecht dat totaal niet draait met een spelopvatting van de nummer 20 van spanje. Je kan niet verwachten dat hij of linssen meteen het verschil zullen maken.
Terwijl hij echt 1 a 2 seizoenen meer dan genoeg goede dingen heeft laten zien met fortuna over een langere periode.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2021 door DMD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Diemers kan je niet verdedigen. Punt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Genomineerd door Dick voor de Gouden Mossel . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Welverdiende rust vandaag! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komt er begin tweede helft in om de achterstand weg te poetsen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zonder hem zijn we veel meer punten gaan halen. Hahahaha! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Los van statistieken vind ik deze speler dusdanig irritant dat ik hem liever niet meer zie spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs zanger Rinus heeft n fan , zo ook met Diemers . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2021 - 14:31 schreef MightyAce het volgende:[..] Los van statistieken vind ik deze speler dusdanig irritant dat ik hem liever niet meer zie spelen. Eens, maar er is er altijd wel een die hapt. Hahaha! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juli 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt er op dat Arne Slot daar iets anders over denkt. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Misschien iets voor vrouwenI |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Hoeveel balverlies kun je leiden, hoe vaak kun je uitgespeeld worden, hoeveel corners & vrije trappen kun je nemen zonder goed vervolg… En dan nog rond lopen alsof je de nieuwe leider bent |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelul, in deze wedstrijd deed ie het nog vrij aardig. Van mij mag ie weg, maar het wordt wel erg mode om alles bij hem af te kraken.
Van mij mag ie weg. Anders krijgen we dat gejank weer. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee we gaan deze topperT ophemelen en transfervrij naar Abcoude sturen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sluit maar aan bij de meute. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat roep ik al hier sinds ik hem 4 keer heb zien spelen. Wou het nog een kans geven in het begin, maar wees nou eerlijk Henk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juli 2021 - 21:58 schreef VVout het volgende:[..] Dat roep ik al hier sinds ik hem 4 keer heb zien spelen. Wou het nog een kans geven in het begin, maar wees nou eerlijk Henk. Besef je wel dat zelfs als we een geit zonder poten linksachter zouden zetten, Henk nog steeds zoals dit zou reageren... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, zelfs Diemers kan wel eens redelijk spelen. Maar durf dat zelf eens te zeggen? |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juli 2021 - 23:55 schreef FR-Henk het volgende:Hahaha, zelfs Diemers kan wel eens redelijk spelen. Maar durf dat zelf eens te zeggen? Buren kwamen net thuis, keken wedstrijd terug, dacht kijk de 2e helft even speciaal nog eens mee of ik inderdaad overdrijf.. En ook al had die redelijk gespeeld zou het mij niet opvallen door alle irritaties… Maar.. hier onder een korte omschrijving van zijn inbreng 3 leuk bedachte momenten.. de rest zouden alle geselecteerde jeugdspelers minimaal het zelfde of zelfs beter kunnen. Vind het gewoon matig, voegt niks toe..
6x Balletje ophalen bij verdeding en terug passen (min 54,60,64,78,79,86) 6x Vrijetrappen & Corners - min 48: Vrije trap (bij 16) - over - min 59: (Corner gecreeerd) Voorzet over bozenik aan verdediging zurich, bozenik creeert wel kans in de rebound - min 60: (geen kans) Corner in midden in 16 - wel ver van het doel af - min 73: Vrije trap, pass naar dichtsbijzijnde speler - min 80: vrij trap (bij 16) voorzet, beland met een stuiter over de achterlijn op een plek waar niemand stond( of op liep) - min 89: corner verachterin - balverlies 4x Balverlies: - min 45: Van de bal gezet, vallen & balverlies - min 68: pass naar voren door linies (balverlies) - min 86: pass in de drukte (Balverlies) - min 88: balverlies 4x Overig min: - min 46: 3 x balcontact - korte passes met verdediging (1 pass naar voren) - min 52: Overtreding in in 16 meter (beoordeeld als interceptie door scheidsrechter) - min 75: wordt uitgespeeld, lost op door shirtje trekken 3x Overig plus: - min 55: (Balbezit) Interceptie - min 83: interceptie (middenveld) - min 83: lange pass naar bozenik in 16 7x Overig neutraal (geen risico of kanscreatie): - min 62: Bal ontvangen - direct terugpassen (Naar voren) - min 72: 5x balcontact in poging van team om onder de druk uit te komen - min 76: pass naar dichtsbijzijnde speler (Bal breed) - min 85: 2x balcontact in poging van team om onder de druk uit te komen - min 87: pass naar dichtsbijzijnde speler (Naar voren) - min 88: pass naar dichtsbijzijnde speler (Naar achteren) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is echt een grof schandaal dat deze nietsnut niet per direct buiten gegooid is. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mag tie niet als compensatie speler in het Dames team?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juli 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee tuurlijk niet straks lopen er over negen maanden allemaal nazaten rond van hem.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2021 - 11:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee tuurlijk niet straks lopen er over negen maanden allemaal nazaten rond van hem.. Ai, ja dat moet zeker voorkomen worden! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2021 - 11:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee tuurlijk niet straks lopen er over negen maanden allemaal nazaten rond van hem.. Dan geven we hem een knipje... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ook weer opgelost!
En we noemen haar Marcella... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als jullie nu allemaal Diemers af blijven plassen. Doet Henk Bozenik. Neemt Piet Kökcü en alle lichtgetintiërs mee. Van Geil vast Linssen wel. Neem ik Malacia, Toornstra en Fer voor mijn rekening.
Zoeken we alleen nog iemand voor Bijlow, Senesi en Sinisterra. Vrijwilligers? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Had NOOIT aangetrokken mogen worden. Sterker, er had niet eens naar gekeken mogen worden. Zo lekker haha.. maar wel waar |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2021 - 12:35 schreef Stylzz het volgende:Als jullie nu allemaal Diemers af blijven plassen. Doet Henk Bozenik. Neemt Piet Kökcü en alle lichtgetintiërs mee. Van Geil vast Linssen wel. Neem ik Malacia, Toornstra en Fer voor mijn rekening. Zoeken we alleen nog iemand voor Bijlow, Senesi en Sinisterra. Vrijwilligers? Ik vind Senesi omhoog geschreven. Die pak ik dan wel op. Ik wil wel het recht behouden om ook andere spelers af te zagen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2021 - 12:35 schreef Stylzz het volgende:Als jullie nu allemaal Diemers af blijven plassen. Doet Henk Bozenik. Neemt Piet Kökcü en alle lichtgetintiërs mee. Van Geil vast Linssen wel. Neem ik Malacia, Toornstra en Fer voor mijn rekening. Zoeken we alleen nog iemand voor Bijlow, Senesi en Sinisterra. Vrijwilligers? goed plan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sinisterra mag ook wel productiever worden, moet me daar langzaam ook over gaan inhouden om daar iets van te vinden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2021 - 12:35 schreef Stylzz het volgende:Als jullie nu allemaal Diemers af blijven plassen. Doet Henk Bozenik. Neemt Piet Kökcü en alle lichtgetintiërs mee. Van Geil vast Linssen wel. Neem ik Malacia, Toornstra en Fer voor mijn rekening. Zoeken we alleen nog iemand voor Bijlow, Senesi en Sinisterra. Vrijwilligers? Hahahaha, dit is nou scherpe humor. Hou ik van! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2021 - 15:38 schreef VVout het volgende:Sinisterra mag ook wel productiever worden, moet me daar langzaam ook over gaan inhouden om daar iets van te vinden. Dus je past je aan voor anderen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee dat is wat me opvalt als er wat gezegd mag worden over deze speler HenkerT |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Diemers overweegt vertrek: ''Afwachten wat mijn rol wordt''
Toch snapt ie het wel... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2021 - 12:27 schreef VVout het volgende:Diemers overweegt vertrek: ''Afwachten wat mijn rol wordt'' Toch snapt ie het wel... Zou Slot hem er nu ook naast zetten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Knokken voor je plek paardelul, maar blijkbaar besef je dat je dat niet kan.. |
|
|
|