|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft niks verkeerds gedaan Schijn je het ook goed te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zaanlandia heeft zich gemeld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bleek om schoonmaken kleedkamers te gaan. Mark is afgewezen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ach Diemers moet je gewoon de tijd gunnen, das toch een hele klus z'n kleedkamer poetsen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij moet nu dark rooms in Den Bosch poetsen. Trainen en ervaring opdoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord-speler Mark Diemers zal deze zomer geen transfer maken. De middenvelder is geblesseerd en blijft in ieder geval tot de winter in Rotterdam. Vier clubs hebben zich wel gemeld bij Diemers.
Volgens Feyenoord Transfermarkt gaat het om Panathinaikos, AEK Athene (Griekenland), Hajduk Split (Kroatië) en MOL Fehérvár FC (Hongarije). Een zomertransfer is kansloos omdat Diemers geblesseerd is en niet door de medische keuring zal komen. Hij heeft een knieblessure. Diemers, die bij Feyenoord geen basisplaats meer heeft, zal in ieder geval tot de winter speler van Feyenoord blijven. Daarna kijken hij en zijn management verder.
Diemers (27) maakte vorig jaar voor ongeveer één miljoen euro de overstap van Fortuna Sittard naar Feyenoord, op voorspraak van Dick Advocaat. Diemers speelde dertig Eredivisie-wedstrijden in het shirt van Feyenoord, maar wist de harten van de supporters niet te veroveren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Natuurlijk,wat een feppert die Diemers. In één keer au au mijn knie en de boel nog wat uitzingen. Je zou toch vertrekken zonder een kans voor de basis, nou werk er dan aan. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 15:07 schreef VVout het volgende:Natuurlijk,wat een feppert die Diemers. In één keer au au mijn knie en de boel nog wat uitzingen. Je zou toch vertrekken zonder een kans voor de basis, nou werk er dan aan. zo dacht ik ook maar toen ik las dat hij met die knie nooit door een medische keuring komt denk ik niet dat hij dat expres heeft gedaan vvout hahaha ik bedoel het is een kut speler maar ik kon hem niet betrappen op rare dingetjes behalve dat gewijs dan. ik kan me niet voorstellen dat hij zichzelf blesseert om te blijven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja tuurlijk dat kan er ook nog wel bij.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verkoop m maar aan het circus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 15:33 schreef pat het volgende:[..] zo dacht ik ook maar toen ik las dat hij met die knie nooit door een medische keuring komt denk ik niet dat hij dat expres heeft gedaan vvout hahaha ik bedoel het is een kut speler maar ik kon hem niet betrappen op rare dingetjes behalve dat gewijs dan. ik kan me niet voorstellen dat hij zichzelf blesseert om te blijven Nee dat is ook onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verkoop hem aan van Geel . Die kocht wel vaker geblesseerde spelers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schenken mag ook voor Martin zijn bewezen diensten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha killing! Mark gaat dit Forum nog paar maanden langer tarten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 15:33 schreef pat het volgende:[..] zo dacht ik ook maar toen ik las dat hij met die knie nooit door een medische keuring komt denk ik niet dat hij dat expres heeft gedaan vvout hahaha ik bedoel het is een kut speler maar ik kon hem niet betrappen op rare dingetjes behalve dat gewijs dan. ik kan me niet voorstellen dat hij zichzelf blesseert om te blijven Zal zich niet zelf blesseren, maar als de blessure te overzien is kan je wel handelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee hoor. Want speelt niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, effe weer UP!
Mark gaat mee naar Union Berlin, is weer helemaal hersteld. En nu...Lekker los allemaal!
Hup Mark! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen minuut speeltijd geven. In de winterstop lozen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien gaan zijn koffers wel gelijk mee op de bus, wie weet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meegenomen als muurligger . |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
geef hem weg …. ik zie liever Hartjes op zijn plek . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2020 - 15:31 schreef MMM het volgende:Nou de verkoop van de seizoenkaarten zullen flink omhoog schieten dan komende week.. Middelmaat. Leuke speler voor Gronigen, Utrecht, Heerenveen. Snap niets van deze transfer. Tot ziens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lachwekkend verhaal deze speler. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij kon ook naar Sparta Zwolle en nog een andere topclub. Tuurlijk lag het aan de supporters |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch he, als muurligger had ik het willen zien! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha ja inbrengen als muurligger en na die vrije trap gelijk weer wisselen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2022 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij kon ook naar Sparta Zwolle en nog een andere topclub. Tuurlijk lag het aan de supporters Ik citeer Diemers:
'Ik was zogenaamd niet goed genoeg.'
Hahahaha, hoe kan je dit nou zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Succes Markie. Het was een mismatch, life sucks sometimes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lul niet Mark, heb je vaak genoeg de kans zien krijgen. Imiteren van een mol is waar je het beste in bent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is net als Veerman gewoon zoveel beter dat de rest 'm niet snapt. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ja dan moet ie gaan tennissen, met voetbal is hij het echt niet haha
grappig dat hij ook zei dat hij als een pispaaltje is behandeld. Als je dat zegt snapt hij er zelf ook niks van, mark je houding, gedrag en het onderpresteren is je val. je bent geen pispaal, bij jou hoeft niemand te zoeken want alle kritiek was volledig terecht. je zou moeten zeggen dat het hardstikke terecht is en dat je het niveua niet aan kon.
het is allemaal waar mark, je was veel te duur en je geloofde na 10 wedstrijden dat je nog iets te zeggen had in de spelersgroep. ga nou maar lekker naar de moffen en kom niet meer terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je vrouw mag me altijd bellen Mark. Daar zijn vrienden voor! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je hebt nog geen mantelzorger? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Diemers acht de kans klein dat hij terugkeert bij Feyenoord. Bij die club hoorde hij vorig seizoen in maart dat zijn veiligheid mogelijk in gevaar was. “Uiteindelijk was er niet zoveel aan de hand, maar dat het überhaupt speelde gaat gewoon te ver en heeft me echt geraakt.” |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Buiten dat een paar idioten waarschijnlijk de tuin weer wilde omploegen vind ik het het heel erg jammer natuurlijk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2022 door VVout -- |
|
|
|