|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hij is niet beter dan Hamer, die goed verkocht is bij PEC Zwolle |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga toch weg met je Hamer heeft nog nooit aan de deur geklopt....... |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar ben ik 100 % mee eens, ook heeft Feyenoord nooit met bij PEC Zwolle gepraat. Heel jammer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Op het veld heeft hij dit seizoen wel laten zien. Ik had hem gehaald en niet Diemers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb het even nagekeken, hij is niet beter dan Diemers dat is een dragende en Hamer is een dravende speler. Het is maar wat je Feyenoord waardig vindt in de b garnituur |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2020 - 16:31 schreef piet de paler het volgende:Heb het even nagekeken, hij is niet beter dan Diemers dat is een dragende en Hamer is een dravende speler. Het is maar wat je Feyenoord waardig vindt in de b garnituur Jij hebt er kijk op, dus de echte voetballers niet fijne dag verder. Ik ga weer verder met me jeugd werk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom kom niet zo het is een waarneming, en wie zegt dat ik geen voetballer ben geweest........ En respect voor je jeugdwerk.
Trouwens hij gaat naar Coventry
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juni 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mark Diemers wohoooo, Mark Diemers wohooooo |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2020 - 17:35 schreef piet de paler het volgende:Kom kom niet zo het is een waarneming, en wie zegt dat ik geen voetballer ben geweest........ En respect voor je jeugdwerk. Trouwens hij gaat naar Coventry Heeeeeeeeel jammer |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Nou ho ff degene die het typte heet wel ff bertvanmarwijk hoor |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: jij mag dat tikken, ik doe dat niet heb ik ook niet gedaan met Ayoub en Tapia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 16:01 schreef de bluffer het volgende:[..] jij mag dat tikken, ik doe dat niet heb ik ook niet gedaan met Ayoub en Tapia Nou zeg waarom niet vind dit niet echt netjes van je bluffer, welkom heten is toch wel het minste... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 16:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nou zeg waarom niet vind dit niet echt netjes van je bluffer, welkom heten is toch wel het minste... Vind jij, als ik vind dat ze niet geschikt zijn voor onze club wens ik ze niet welkom dat was met Kelly net zo en met meer spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Probeer het anders eens bluf misschien helpt het, ayoub, kelly en tapia werden er in ieder geval niet beter van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 16:10 schreef RenatoBos het volgende:Probeer het anders eens bluf misschien helpt het, ayoub en tapia werden er in ieder geval niet beter van en ook nu dat ze weg zijn worden ze niet beter.
Ze hadden eerst Kökcü proberen te verkopen dan hadden ze een betere speler kunnen halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik denk het ook. Maar ja, wie weet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind m wel passen. Nu nog voetballen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Inmiddels een Feyenoord dekbedovertrek nu. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij heeft wel een goeie kop. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Even buiten Diemers.....wat is nu precies de nieuwe koers? Dit had toch ook een van Geeltje kunnen zijn? Zelfde als het niet verkopen van Kokcu. Dat was nou niet bepaald een dragende speler...kwam eigenlijk net kijken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had hij al zo ver ik het van m begrepen heb in een interview vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 19:48 schreef CobusIII het volgende:Even buiten Diemers.....wat is nu precies de nieuwe koers? Dit had toch ook een van Geeltje kunnen zijn? Zelfde als het niet verkopen van Kokcu. Dat was nou niet bepaald een dragende speler...kwam eigenlijk net kijken.. Dit is een Advocaatje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En was er een concreet bod voor Kokcu ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat denk ik niet. Door te wachten met een contractverlenging hebben ze hem gewoon in de etalage gezet vermoed ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee dat denk ik niet. Door te wachten met een contractverlenging hebben ze hem gewoon in de etalage gezet vermoed ik. Dat denk ik dus ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom zou je willen wachten dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Einde transferwindow? Dan voor goed geld kunnen verkopen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
verlengen en komt er dan voor 5 oktober een club die hem dan wil kopen kun je in ieder geval de hoofdprijs vragen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: geinig ideetje, als die ooit eens scoort in de kuip, allemaal feyenoord merchendise voor mark op het veld gooien. hilarisch lijkt me dat. dekbed overtrek, onderzetters, bekertje, rompertje, petje hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2020 - 13:53 schreef pat het volgende:[..] geinig ideetje, als die ooit eens scoort in de kuip, allemaal feyenoord merchendise voor mark op het veld gooien. hilarisch lijkt me dat. dekbed overtrek, onderzetters, bekertje, rompertje, petje hahaha Dat wordt dan waarschijnlijk tijdens zijn afscheidswedstrijd in 2021 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Zorg dat je erbij bent he met een feyenoord agenda he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Had maar naar Robben geluisterd dan had je bij Groningen een basis plaats nu moet je maar afwachten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Luister maar niet naar Bluffert hoor Markie, die wil alleen maar Tukkerts. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik zeg niks over de Tukkers via de Topic
Welke Tukkers dan ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2020 door de bluffer -- |
|
|
|