|
|
MMM
|
|
|
Donder op met dit soort nutteloze kut spelers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door ar -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hij is nogal geliefd op het forum... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee, is er een rede toe. Ook op andere forums lopen ze weg met hem. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Geen idee mate. Een ander mag het gerust een top speler vinden. Ik zie er totaal niets in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou ik vind het ook kudt, had er gewoon Nieuwkoop neer gezet of is die niet fit. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Hij is betrapt. Hij komt niet meer terug op het veld. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Hij is betrapt. Hij komt niet meer terug op het veld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onjuist, Nieuwkoop zit op de bank. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij werkt hard las ik, onmisbaar in een onverzettelijk team. Hahahahahahahahahaaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er helemaal NIETS van. Echt een schandalig slechte speler.
Kan echt niets, helemaal niets. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onvoorstelbaar dat dit mag blijven spelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mag ook gewoon de hele wedstrijd blijven staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En zelfs dat lukt m niet, ligt 65 minuten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is ook n manier van t gras opvreten . |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik hoop dat ie daar blijft, misschien dat hij daar zweminstructeur kan worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fer voor Diemers. Toornstra doorschuiven. Probleem opgelost. Toch? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. Zoals het dan eigenlijk hoort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar Dick koos toen iedereen fit was voor Diemers en niet voor Jens.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij was Jens toen ook terug van blessure aan t komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: net ietsje verder is toch gewoon qua voorbereiding/vorm/gesteldheid? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou ook kunnen. Ik moet het maar zien als Fer terug is straks. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alternatief dus of Toornstra of Fer ........... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: niet echt....het feit dat toornstra nu een basisspeler is zegt genoeg. nog niet zolang geleden was hij nummer 12 (en terecht).. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
oornstra is een karakter jongen,, ik denk dat het over een tijdje een Feyenoord icoon gaat worden. Ik vind hem van hetzelfde caliber als Frazer toendertijd. Ja niet zo goed maar staat er altijd, zelfs tegen die Oostenrijkers bleef hij gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Alleen eens met de eerste 5 woorden... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wij zijn er echt goed in om een speler die gewend is op een positie te spelen op een andere positie in te zetten en hem dan daarop te beoordelen. Hoeveel AM hebben we in de selectie? en hoeveel VM hebben we? En welk systeem spelen we? Manoman wat beleid voeren we toch. Amateuristme ten top !! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik met de eerste 16 woorden. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2020 - 14:10 schreef Leuv het volgende:Wij zijn er echt goed in om een speler die gewend is op een positie te spelen op een andere positie in te zetten en hem dan daarop te beoordelen. Hoeveel AM hebben we in de selectie? en hoeveel VM hebben we? En welk systeem spelen we? Manoman wat beleid voeren we toch. Amateuristme ten top !! Gewoon een kluns en heel erg veel onkunde, kortom hij kan niet voetballen meneertje terugspeelbal. Maakt ook geen fuck uit waar je een speler neer zet op het veld VM CM LM DM, als je geen eens een bal normaal van A naar B krijgt over 2 meter, niet vooruit maar ook niet achteruit! Daar trainen die gasten de hele week op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik Zal om het gemakkelijker maken en haal de T weg |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Goedkoop = duurkoop. Omdat de lange termijn van de club geblokkeerd wordt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eindelijk op de bank. Volgende stap, tribune |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Schijnt tijdens het douchen na afloop ook telkens op de grond te liggen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En s'avonds onder de kerstboom |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou ben ik in de war. Zit Mark toch op voetbal ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uitstekende wedstrijd. Goed is goed. |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Zeker goede momenten, maar als je een scheidsrechter hebt die niet fluit als die zich laat vallen, hadden we zeker een stuk of 8 zeer gevaarlijke omschakelmomenten voor h’veen.
Zo jammer, draait altijd goed weg, als het vervolg goed gaat, bijna altijd naar voren.. de man heeft wel bepaalde kwaliteiten.. maar als die er niet meer uitkomt moet die hem afspelen ipv zichzelf steeds laten vallen.
Je ziet dat hij vaker afgejaagd wordt omdat de kans op balverovering of het spel stilleggen het hoogst is. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zeer beperkte voetballer, als hij in het nauw komt laat ie zich vallen, staat te traag op waardoor er een omschakelmoment is bij de tegenstander. nu zeggen dat diemers goed heeft gespeeld is natuurlijk kul, heerenveen deed echt niks. kerel was vrij op het middenveld, dat krijg je niet tegen psv ofzo
lekker laten invallen bij blessure kokcu en teixeira. Dat gedrai, elke keer dat balletje ff verleggen. het zijn elke keer van die dingetjes die het zo spel zo vertragen... ik blijf hem een beetje op die kelly vinden lijken. geen fan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 december 2020 door pat -- |
|
|
|