|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze kneus gewoon weer in de basis terwijl die altijd faalt.
En Bozenik altijd maar afzeiken.
Dick, stop er lekker mee |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad ben ook geen diemers fan , hoop dat El Bouchataoui weer speelminuten krijgt en dan niet de laatste 9 min |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hmmm ik las van de week: 'Zonder Diemers heeft Fortuna meer punten behaald dan met Diemers' Zegt het iets geen idee.... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Diemers, alleen maar ergernis tot nu toe..; |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het grootste schandaal.
Donder op. Kan echt niets. Helemaal NIETS. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
17 passes in de eerste helft. 58% kwam aan.
Amateur |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tribune en transferlijst. Sorry ik kan hier niet van genieten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Direct het shirt uit wat je totaal niet waardig bent, en op donderstralen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T schijnt dat ie geen groen kan zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Senesi deed net of hij hem een paar keer niet zag , die was er klaar mee. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
NOOIT MEER BINNEN DE LIJNEN. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Staat toch weer basis volgende week.
Dick z’n holmaatje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Triootje met Linssen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk zelfs hangend linksbuiten volgende week met de schorsing van Berghuis.
Smullen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis wel echte de lamme of de blinde opstellen. Met hem of Fer. Al viel die laatste redelijk in gisteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat kan er nog , of wie zou daar ook nog kunnen spelen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik vind het allebei niks, Fer en Diemers...
Maar de meeste spelers worden dit seizoen alleen maar slechter en slechter. Ze doen maar wat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hier is gewoon 1.2 miljoen voor betaald.
Wat een droevenis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2021 - 19:39 schreef Cruzcontrol het volgende:Ik vind het allebei niks, Fer en Diemers... Maar de meeste spelers worden dit seizoen alleen maar slechter en slechter. Ze doen maar wat. De een mist handel snelheid , de ander heeft helemaal geen snelheid, exit |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad te triest voor woorden 1,2 betalen voor zo'n speler , arnesen moet wel betere spelers aan gaan trekken , tot nu toe is zijn aankoop beleid nog slechter als v Geel dus simpelweg kut |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach 1,2 milj dat betaalt Emmen zelfs voor een speler. Maar wat je nu moet gaan inkopen en waarvan, we worden al jaren een worst voorgehouden van zgn investeerders............ Ik hoop dat we Diemers en Fer een goed plekje kunnen geven elders, ook Botteghin |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2021 - 12:48 schreef piet de paler het volgende:Ach 1,2 milj dat betaalt Emmen zelfs voor een speler. Maar wat je nu moet gaan inkopen en waarvan, we worden al jaren een worst voorgehouden van zgn investeerders............ Ik hoop dat we Diemers en Fer een goed plekje kunnen geven elders, ook Botteghin Idd, daar moet je gewoon van af deze zomer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen basis.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bozeniks staat er wel in. Ik verwacht technische hoogstandjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, je bent snel tevreden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mark "kappen en terug" Diemers Ga van m'n beeldbuis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Loopt met n air over t veld of hij J C is . Maar speelt zo slecht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hier is gewoon geld voor overgemaakt.
Een schande. 1,2 miljoen voor deze nietsnut |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 13:59 schreef MMM het volgende:Hier is gewoon geld voor overgemaakt. Een schande. 1,2 miljoen voor deze nietsnut Daar kunnen wij leuke dingen van doen M. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Als hij blijft, dan wordt dit de verrassing volgend seizoen onder slot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2021 door DMD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Quote me volgend jaar maar. Het kan niet zo zijn dat hij het voetballen opeens verleerd is. Ik heb genoeg wedstrijden gezien van fortuna en ook tegen feyenoord waar hij echt verreweg de beste speler was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was, Jorgensen was, Fer was, Berghuis was, moet ik doorgaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 14:26 schreef DMD het volgende:[..] Quote me volgend jaar maar. Het kan niet zo zijn dat hij het voetballen opeens verleerd is. Ik heb genoeg wedstrijden gezien van fortuna en ook tegen feyenoord waar hij echt verreweg de beste speler was. Kan er niets van. Handelingssnelheid voor Fortuna inderdaad.
Is geen Feyenoord speler. Net zoals alle laatste Eredivisie aankopen, ongeschikt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar tegen ado had je ook geen hamdeling snelheid nodig, en je zag hem ook niet |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 14:27 schreef MMM het volgende:[..] Kan er niets van. Handelingssnelheid voor Fortuna inderdaad. Is geen Feyenoord speler. Net zoals alle laatste Eredivisie aankopen, ongeschikt. Ik wil het nog wel eens zien onder slot. Ik vind namelijk dat er erg weinig eer te behalen valt op basis van de speelwijze en het statische spel van onze backs, aanvallers en het middenveld uberhaupt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop je niet tegen beter weten in? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Niet perse, ik probeer het te baseren op basis van wat ik zie. Ik vind hem wel nogal druistig en onrustig aan de bal, alleen hij kan hem ook 2 van de 3 keer niet kwijt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 14:37 schreef DMD het volgende:[..] Niet perse, ik probeer het te baseren op basis van wat ik zie. Ik vind hem wel nogal druistig en onrustig aan de bal, alleen hij kan hem ook 2 van de 3 keer niet kwijt. Dat laatste komt ook door zijn handelingssnelheid. |
|
|
|