|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, ligt nog vast tot 2025, dit jaar moet t voor m worden, vooral fit blijven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij moet inderdaad eerst maar eens fit blijven. Hij kan op zich wel ballen, dus ik snap ergens wel dat Feyenoord die gok met hem wilde nemen. Maar hij valt van de ene in de andere blessure. Dus laat hij maar eens minuten maken. Dus verhuur is logisch. Als hij fysiek in orde is dan is er wellicht nog toekomst bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je gaat toch ook geen auto huren met lekke banden T ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
blijkbaar wel , er is toch een duitse club het gokje durft te nemen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tenzij het een ferrari is voor de prijs van een fiat panda. tja, dan kan ik me voorstellen dat je de bandjes oppompt en er het beste van hoopt. ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tenzij het een ferrari is voor de prijs van een fiat panda. tja, dan kan ik me voorstellen dat je de bandjes oppompt en er het beste van hoopt. ;) Hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een spierblessure.
Contract tot 2024.. Een heel groot probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Conteh dan he. Komt weer terug, voldeed niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizar.
Contract opzeggen in onderling overleg lijkt me. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verzekeringswerk, dus kan niet . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een debuut voor Christian Conteh bij FC Dordrecht! De huurling van Feyenoord ramt snoeihard de bal in het doel van Helmond Sport. Het is 0-1! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja, fraaie goal hoor en heel mooi te zien hoe hij door heel Dordrecht werd gefeliciteerd. Die 3 ptn zijn dit elftal zeker gegund. En ik begrijp uit die paar keer dat ik bij de club heb gezien wel dat men potentie bij hem is.
Maar mede door al het blessureleed is ie vrij gevoelig als ik dit zo zie, hij is té emotioneel nu om na de wedstrijd een reactie te geven. Kan dus nu lekker bij Dordt, gemoedelijke club, aan een doorbraak bij ons werken.
Misschien is op hem wel hoe dichter bij Dordt hoe beter het wordt van toepassing..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2022 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:Wat een debuut voor Christian Conteh bij FC Dordrecht! De huurling van Feyenoord ramt snoeihard de bal in het doel van Helmond Sport. Het is 0-1! KIJK ZIEN JULLIE WEL....ik heb altijd geloofd in deze held...Christian CohenT///HELD..! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hij raakte 'm prima, maar die verdediging leek helemaal nergens op hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Video hoogtepunten 2022 is gereed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hielp ook een gigantische kans om zeep... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het waren 33 fantastische minuten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook weer een Arnesen gokje wat niets gebracht heeft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens , Arnesen heeft veel goede dingen gebracht maar zijn aankopen zijn om te janken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout