|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2020 - 14:19 schreef piet de paler het volgende:Geen aanvoer gehad zuure mannen. Zonder bal ken je niet scoren,jullie zien het anders Maar kijk effe naar de statistieken, en ik heb weer gelijk Berghuis zie je alleen als je overwicht hebt Ik reken hem niet op één wedstrijd af. Maar wat hij bijdraagt is echt heel weinig. Al wekenlang!
Linssen is een speler die balletjes kan afwachten en redelijk kan koppen/ zijn goaltje maakt. Maar wat we nodig hebben is een spelmaker. Of een linksbuiten die wel een man kan passeren, want dan ontstaan er man-meer-situaties op het veld.
Linssen draagt hier nul komma nul aan bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Nog een minpunt is dat Linssen niet veel assists geeft.
Eigenlijk liever zelf (kop)goals maakt. En bij Feyenoord is momenteel niemand die voorzetten aan hem gaat geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In de spits niet waardevol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk Kan hij snel naar een meer natuurlijke positie. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: ze hebben niks beters hij is te geforceerd bezig als hij er een paar maakt is hij erdoor maar wat wil je op links komt er niks door en op rechts ook niet dan word het er niet makkelijker op alles moet van Texeira komen want Berghuis is op het ogenblik waardeloos maar ja dat mag je niet zeggen natuurlijk ze missen iemand die zijn mond durft open te trekken. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik vond diemers veel te vaak niet die diepte zoeken. daar zit het probleem wat mij betreft, niet linssen. misschien die conteh op diemers ze plaats of narsing?
en ja er wordt ook niks voor gebracht he, dan zijn de eerste voorzetjes ook niet best... nee daar kan linssen niks mee. wat opvalt is dat hij erin kleunt bij voorwaardse ballen. dat is ook een doorvoetbal optie die we natuurlijk met nico niet meer hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bryan Linssen kreeg tegen Dinamo Zagreb wederom de kans in de spits. De 30-jarige aanvaller kreeg een aantal goede mogelijkheden om te scoren voor Feyenoord. Alleen het net wederom niet te vinden. Vincent Schildkamp houdt veel vertrouwen in de Feyenoorder, die moeizaam is gestart bij zijn nieuwe club.
"Het is een jongen zonder complexen, die gaat zijn rendement echt wel halen. Hij voetbalt altijd op dezelfde manier en raakt niet zomaar in de war van een paar wedstrijden", vertelt de FOX Sports-commentator in het voetbalpraatprogramma FC Rijnmond. "Dat rendement gaat echt wel komen. Ik denk dat Linssen nu wel de beste optie is in de spits bij Feyenoord."
Feyenoord-watcher Dennis van Eersel ziet ook dat Linssen nu de voorkeur krijgt. "Nicolai Jørgensen is fit genoeg om eventueel weer te starten, het is nu een bewuste keuze voor Linssen. Als zijn rendement omhoog gaat, gaat Feyenoord het veel makkelijker krijgen. Het is natuurlijk geen echte spits, dat gaat hij ook niet over een maand opeens zijn. Het is een vak." |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Can't teach an old dog new tricks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het lek is boven, andere schoenen ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Met plateau zolen uit de jaren 70 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maak er maar 1. Gewoon omdat het nu moet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jammer, maar ik heb werkelijks vanaf dag 1 niets gezien dat je denkt, ja dat kan wat worden. Integendeel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch zonder hem. Nog slechter |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als je bij Vitesse op je top speelt, wat moet je dan in godsnaam bij Feyenoord zoeken? Dit zie je toch gewoon aankomen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Al eerder gezegd, type Larsson, 100 van dit soort spelers te vinden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ha! Larsson is technisch 2 klassen beter. Ik mis hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij deed er alleen zo weinig mee. Ik mis hem niet ,maar ik zou Linssen ook niet missen op dit moment |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Helpt hem ook niet dat hij geen diepgang en actie heeft. Mindere versie van Berghuis. En het wordt allemaal voorspelbaarder als ze beide spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou Linssen niet eens met Berghuis durven te vergelijk T. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Krijgt toch concurrentie van Sinistera, als standin gaat hij wel voldoen. En met hem in de spits is het armoe. Maar wie dan ? Beide spitsen geblesseerd. Wat en wie NU ? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik zou Bannis opstellen. Die kan in ieder geval nog beter worden.
De rest is alleen maar pappen en nathouden voor de korte termijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Linssen in de spits zetten, wat hij niet kan,is eigenlijk ook een speler kapot maken. Als je hem gebruikt, op zijn eigen plek, en anders niet. Zeker niet als je dat al met t halve elftal doet. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2020 - 20:46 schreef van geil het volgende:Linssen in de spits zetten, wat hij niet kan,is eigenlijk ook een speler kapot maken. Als je hem gebruikt, op zijn eigen plek, en anders niet. Zeker niet als je dat al met t halve elftal doet. ja zo is het poppetjes op de juiste plek zetten en geen spelers kapot maken door ze iets laten doen wat ze niet kunnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit kan echt niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oude tijden herleven met dit soort miskopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2020 - 19:46 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Van mij wel. Ik vond hem er bij VVV destijds al uitspringen dat ik hem er naar wat graag bij zou hebben. K omdat hij een no-nonsense jongen, die met beide Benthe's op de grond staat. Gewoon gezonde realiteit. Aanvoerder op termijn. Leider die die jonkies wat kan bijbrengen. Kon zomaar heel populair kunnen worden..... Welkom Brian, ben blij dat je er bent. Heel wat jaren wachten wordt beloond haha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2020 - 19:33 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] En ik snap niet goed dat mensen aan hem twijfelen. Is gewoon een goede speler. Laat hem maar de concurrentiestrijd aan gaan. Ik zou wel blij zijn met hem en Berghuis op de flanken en Jörgensen in de punt. Ja, Nico is een van de beste spitsen in Nederland, misschien wel de beste. Van Geel heeft een logische gok genomen door erop te speculeren dat hij een goed wk zou draaien want dan hadden we het dubbele voor hem gehad. Helaas is dit niet gelukt, maar hij is daarom nog steeds heel goed voor ons. Wel te veel geblesseerd en veel tijd om te herstellen nodig, maar nog steeds goed. Wie dat niet inziet, snapt er niets van. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|