|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord Onder 21 gaat dit seizoen meedoen aan de U21s' Premier League International Cup seizoen 2022/23. De beloften van de Rotterdammers gaan diverse topwedstrijden spelen in Engeland.
In totaal doen twaalf Onder 21 teams mee uit de Premier League en het toernooi is aangevuld met vier teams uit het buitenland. Naast Feyenoord Onder 21 nemen ook Sparta Praag, PSV en AS Monaco deel aan het toernooi.
Het is op dit moment nog niet bekend welke clubs er allemaal meedoen. West Ham United heeft aangekondigd te zullen deelnemen. Ook Manchester United, Arsenal, en Brighton & Hove Albion hebben aangegeven deel te nemen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:Tweede helft: Remie; Rais, Baars, Van der Zeeuw, Plug; Zechiel, Milambo, Van der Heijden; Slory, El Moussaoui, Sauer. Ruststand 1-0 Nesto Groen. Assist 't Zand Opvallend, Tigres deze week al van Ajax en PSV U21 gewonnen. geeft hoop , jammer dat ik het niet eerder in de gaten had anders was ik gaan kijken op varkenoord |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Weet iemand hoe het met Candelaria is? Hij maakte in de voorbereiding van vorig jaar op mij een heel goede indruk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 12:47 schreef Nick4F het volgende:Weet iemand hoe het met Candelaria is? Hij maakte in de voorbereiding van vorig jaar op mij een heel goede indruk. Scheurde toen zijn kruisband af toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 12:47 schreef Nick4F het volgende:Weet iemand hoe het met Candelaria is? Hij maakte in de voorbereiding van vorig jaar op mij een heel goede indruk. is weer terug bij O21 |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Heeft hij het afgelopen jaar nog gespeeld, of is hij dit jaar pas weer fit aangesloten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 14:03 schreef Nick4F het volgende:Heeft hij het afgelopen jaar nog gespeeld, of is hij dit jaar pas weer fit aangesloten? Laatste |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens Feyenoord Youth Watcher is momenteel Lucas Peres op proef bij de Feyenoord Academy, zo meldt Feyenoord Youth Watcher op Twitter. Peres speelt bij FC Chiasso, dat uitkomt in de derde divisie van Zwitserland.
De 20-jarige Braziliaan is een centrale verdediger. Hij zal vanavond aansluiten bij Feyenoord Onder 21, dat speelt tegen TOGB. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
3e divisie Zwitserland. Spannend hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twan van der Zeeuw heeft zijn contract bij Feyenoord verlengd. De 19-jarige verdediger van Feyenoord Academy zette op Varkenoord zijn handtekening onder een nieuwe eenjarige overeenkomst, die hem tot medio 2023 aan Feyenoord verbindt. De vorige verbintenis liep tot de zomer van 2022. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 - 15:36 schreef Stylzz het volgende:Twan van der Zeeuw heeft zijn contract bij Feyenoord verlengd. De 19-jarige verdediger van Feyenoord Academy zette op Varkenoord zijn handtekening onder een nieuwe eenjarige overeenkomst, die hem tot medio 2023 aan Feyenoord verbindt. De vorige verbintenis liep tot de zomer van 2022. O21 vulling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord gaat zich versterken met de 19-jarige Youssef Amyn, zo meldt 1908.nl. De aanvaller gaat spelen in de Onder 21 van de Rotterdammers. Amyn staat op dit moment tot medio 2023 onder contract bij de Duitse club FC Viktoria Köln.
Amyn, die net negentien jaar is geworden, kwam eerder uit in de jeugdopleidingen van VfL Bochum en Borussia Dortmund. De rechtspoot is al in Rotterdam om zijn overstap af te ronden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kweet het niet hoor. maar als je nog bij Viktoria Köln speelt is het dan materiaal voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor O21 he. Heb je wel eens gezien wat er nu rondloopt? Dat houdt ook niet over.
En wat goed is wordt verhuurd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 - 13:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Voor O21 he. Heb je wel eens gezien wat er nu rondloopt? Dat houdt ook niet over. En wat goed is wordt verhuurd Ook voor O21, de grotere Duitse ploegen hebben echt wel insteek voor talent. VK is het RVV Kocatepe van Rotterdam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord maakt op deadline-day werk van de komst van de 20-jarige Paris Saint-Germain speler Tidjany Chabrol Touré. Dat melden bronnen aan deze site.
Touré is al enkele weken in het vizier van Feyenoord. De club is op deadlineday druk bezig om de vleugelspeler vast te leggen.
De Rotterdammers hebben een uitgestippeld plan klaarliggen voor Touré. De rechtspoot kan in het onder 21 elftal van Melvin Boel rijpen.
T staat er niet bij, maar is een middenvelder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Amyn komt de jeugdopleiding van Feyenoord versterken, zo meldt 1908.nl. De buitenspeler gaat deze week nog officieel gepresenteerd worden door de Rotterdammers. Woensdagmiddag zijn de laatste plooien gladgestreken met FC Viktoria Köln. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Via @Varkenoordfan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Groningen weinig te vertellen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weer een lekkere goal van slory, 3-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat hard zo, 4-0 nesto groen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker voor die Sauer, net in he5 veld en gelijk scoren..5-0 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooie start zo, kunnen ze vast houden dit.
Speelde lekker gecontroleerd tegen die Groningers btw.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet gekeken, welke spelers sprongen eruit? Naast de goals? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb het in pic gekeken naast de F1. Wat mij vooral opviel is dat ze al snel op het midden veld de controle hadden en de tegenstander geen kans had achterin, als ze al zover komen. Gezien het spelbeeld hadden ze er meer in kunnen schieten als vijf, wat ik zo als minpuntje zie. Namen is niet mijn sterkste punt en al helemaal niet als ik het er naast in pic volg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ah thanks. Ja ik was ook F1 aan het kijken idd. En Leeds. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een hoofdpijnstream weer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Loopt als een trein hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Framerate in combinatie van ogenschijnlijk een stomdronken cameraman, kijkt heel onprettig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout