|
|
Bowie
|
|
|
Is ook eindstand geworden Stylzz, knap hoor. Lijkt een goeie groep en ik heb 't idee dat Pascal Boschaart een goeie trainer is. Heeft met Henk de Jonge dezelfde voetbalvader als Slot en lijkt op rustige wijze te groeien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo O21 ff streamen Misschien worden we daar weer vrolijk van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben benieuwd of ik het dit keer wel uit de ONE app kan halen. Vorige keren lukte het alleen vanuit een oude mail |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zeker ,maar we gaan het zien. Nog een paar minuutjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen goed Alleen nu nog goals |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Spelen zeker goed . Het lijkt toch op een soort 3-4-3. Ik ben overigens niet echt tevreden over die kwaliteit van de oneapp.
Mijn wachtwoord veranderd om uberhaupt de link te kunnen gebruiken. Kijkend op de mobiel valt telkens het beeld uit ,en streamen is de kwaliteit wel heel slecht. Is anders als de ziggo app voor europese wedstrijden . Dat is makkelijk in gebruik en loepzuiver.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb de Feyenoord app Daarop ben ik ingelogd en stream ik naar de tv Maar ik heb iOS |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon ingelogd en werk prima op mijn laptop. Strak plan deze pot te bekijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat IOS zal het misschien het verschil zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit ga ik de volgende keer proberen.Goed plan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens hebben die gasten een hoop kansen om zeep geholpen. Hopelijk de 2de helft een doelpunt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
100 kansen en nu 0 - 1 achter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizar dat ze achterkomen uit een vrije trap |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jazeker ,maar zoveel beter zijn en dan 0 - 1 achter staan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij vlagen echt goed voetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Klinkt als een ware beproeving |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te veel jochies misschien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beetje wel maar 2 kansen 2 doelpunten voor VVV |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nieuwe keeper al achter de hand? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haalt de wedstrijd binnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
31 augustus om 12:30 FC Twente/Heracles - Feyenoord Uit
7 september om 14:00 SC Cambuur - Feyenoord Uit 14 september om 15:00 Feyenoord - De Graafschap Thuis 21 september om 15:00 Go Ahead Eagles - Feyenoord Uit 28 september om 15:00 Feyenoord - FC Groningen Thuis 5 oktober om 15:00 ADO Den Haag - Feyenoord Uit 12 oktober om 15:00 Feyenoord - NAC Breda Thuis 19 oktober om 15:00 Feyenoord - FC Twente/Heracles Thuis 2 november om 15:00 Feyenoord - Go Ahead Eagles Thuis 9 november om 14:00 FC Groningen - Feyenoord Uit 16 november om 15:00 Feyenoord - ADO Den Haag Thuis 23 november om 14:30 NAC Breda - Feyenoord Uit 7 december om 15:00 Feyenoord - SC Cambuur Thuis 21 december om 15:00 De Graafschap - Feyenoord Uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Met het tijdelijk vertrek van Slory wel weer een (belangrijke) speler minder voor O21. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
O21 wint eerste wedstrijd met 1-4 bij Twente/Heracles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd hoe hij het bij Dordt gaat doen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3-1 tegen de Graafschap 6 uit 2 nu. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lekker bezig daar💪 hopelijk houden ze het vol en maken ze kans op Eerste promotie wat helaas afhankelijk zal zijn andere clubs toch dacht ik nog steeds,, hoe het zit geen idee,, zoiezo ontwikkeling eigen jeugdspelers overal leuk te volgen😀
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door Fart -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dennis heeft meer spelers gehaald voor Dordrecht en O21 dan voor het eerste.
Lekker geld pompen in een team waarbij je afhankelijk ben van de eindklassering van Jong Sparta en Jong Almere in de Tweede Divisie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2024 - 13:45 schreef MMM het volgende:Dennis heeft meer spelers gehaald voor Dordrecht en O21 dan voor het eerste. Lekker geld pompen in een team waarbij je afhankelijk ben van de eindklassering van Jong Sparta en Jong Almere in de Tweede Divisie.. Dit is natuurlijk gewoon een antwoord uit chagrijn. Want volgens mij wil iedereen dat de O21 uiteindelijk als jong-Feyenoord in de KKD komt. Dat je afhankelijkheden hebt betekent natuurlijk niet dat je het niet moet doen.
Plus we hebben t over een transfervrije speler, die een jaarcontractje krijgt. Nou poepoe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2024 - 13:54 schreef Stylzz het volgende:[..] Dit is natuurlijk gewoon een antwoord uit chagrijn. Want volgens mij wil iedereen dat de O21 uiteindelijk als jong-Feyenoord in de KKD komt. Dat je afhankelijkheden hebt betekent natuurlijk niet dat je het niet moet doen. Plus we hebben t over een transfervrije speler, die een jaarcontractje krijgt. Nou poepoe. Voor een club die vrijwel niets in het eerste heeft geïnvesteerd verbaasd het mij hoeveel er gepompt word in Dordrecht en O21. En met pompen dan wel de verhoudingen Eredivisie/KKD/O21 meenemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik eigenlijk deze zomer wel meevallen tov vorig jaar. |
|
|
|