|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen Read? die zou op zeker meedoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oranje O21 toch, of Niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij zei voor de camera dat hij op zeker mee zou doen, de overigen waarschijnlijk niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Read en Sliti blijken niet fit genoeg voor het duel van #Feyenoord Onder 21 tegen Jong Sparta. Zij worden klaargestoomd voor de beslissende return aanstaande zaterdag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Niet fit.....absoluut de hoofdoorzaak dat je geen 2e ben geworden, zo zonde. Nu ook al weer, kan een hele dure absentie worden van beide heren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord One doet t prima bij mij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou. Dat was t 0-1
Gaat m niet worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En 0-2 na bizar dom balverlies |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het is ook altijd hetzelfde met dit elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Giersthove volgens mij die al een paar keer in de fout gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk schade beperken en dan mag je zaterdag nog hopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord toch al een paar kansen gehad Maar Sparta nog veel meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arnaud en Zinhagel Pluspunten |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Rvp junior komt er nog steeds niet tussen, echt jammer wel, je hoopt dat het beetje kant van zn pa oprolt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
0-3 , en klaar is 021 weer , dit elftal heeft ook niks te zoeken in de 2e div , ik vind het vrij armoedig allemaal en zwaar vermoeiend om naar te kijken ik heb hem uitgezet en ga wat anders doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Heb je dit elftal wel eens zien trainen? Het gemiddelde bier team is er fanatiek bij. En raken elkaar iig vaker. Slappe hap. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geloof dat de motivatie er niet snel gaat zijn op zon niveau en qua affice voor gros van spelers maar wel bij het grote feyenoord spelen al is het in de jeugd
Dat blijft denk ik een probleem mits je niet wat grote jongens van het eerste kunt sturen die zelfs bij geen motivatie al tot ruim de betere behoren,
Eerlijk gezegd maak ik me na niet mee willen doen kkd jaren terug al helemaal geen zorgen om o21, hou Dordt maar aan en stuur daar de spelers die heel seizoen gezien betere zijn vanuit de jeugd of elders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De twee teams zijn gewoon onvergelijkbaar. Niveau weerstand wat Sparta al jaren krijgen versus wat onze O21 krijgt is echt mijlen verschil. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook door wat betere gelouterdere spelers erin te zetten die al dichter tegen eerste aanzitten of erbij zitten al en al stuk beter basisniveau hebben
Veel spelers eronder zijn er in hun hoofd al maar moeten nog steeds gras opvreten om in het eerste te komen dat besef is er zeker niet altijd met zon shirt aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kudt, dacht ff de 2e helt te gaan kijken. Stap net uit de auto, pfffffffff. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Joh dus het is wel op YouTube ? Ik dacht dat ze jeugd wedstrijden juist exclusief op one zouden streamen .. nice ! Edit : whoah ik had de nieuwe pagina effe gemist. das dan ook mooi verneukt zeg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juni 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Probleem is. Als Feyenoord echt hun beste jeugdspelers in de O21 zou laten spelen dan was t al een keer gelukt. Alleen daar groeien die gasten totaal niet van, daarom worden se verhuurd of zitten ze bij het eerste. En daarom kom je er dus nooit. Dit is t resultaat van Martin visie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 07:37 schreef Stylzz het volgende:Probleem is. Als Feyenoord echt hun beste jeugdspelers in de O21 zou laten spelen dan was t al een keer gelukt. Alleen daar groeien die gasten totaal niet van, daarom worden se verhuurd of zitten ze bij het eerste. En daarom kom je er dus nooit. Dit is t resultaat van Martin visie. En Van Geel kun je niet meer ontslaan. We moeten stoppen met dit sprookje, en Dordrecht blijven gebruiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja of gewoon omarmen dat dit de manier is voor je net niet toppers. En de echte toppers verhuren voor een jaar. Misschien dat je met een gelukje dan een keer doorgaat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Precies. Het is jammer, maar het is ook geen groot probleem. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voor mij is dat Jong verhaal al lang achterhaald.
Gewoon je jeugdopleiding, de echte goeien stromen in één keer door, een paar kun je verhuren, niet persé Dordt, en al de rest jammer maar helaas...
En die ene op de 100 die dan alsnog ooit eens elders doorbreekt, part of the deal.
Gewoon simpel houden die structuur, en weer 30 man minder op de loonlijst... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 15:22 schreef MightyAce het volgende:[..] En Van Geel kun je niet meer ontslaan. We moeten stoppen met dit sprookje, en Dordrecht blijven gebruiken. Dat was dus de visie van Martin. En dat werkt dus totaal niet. Dordrecht kost ons jaarlijks miljoenen, en dat verhuren naar andere clubs met andere speelwijzes etc levert werkelijk al vanaf die tijd helemaal niets op. Dordrecht is het sprookje in deze. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nadeel van talenten bij bv Dordrecht stallen is wanneer je omhoog zit door blessures (vorig seizoen toch een doorlopend probleem) je niemand tussentijds kan doorschuiven, wat vanuit je eigen jeugd wel een mogelijkheid blijft |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jong elftallen laten instromen in de hogere divisies moet gewoon verboden worden. De sport verdient gewoon een brede clubcultuur, waar zij ook beter van worden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:Ja of gewoon omarmen dat dit de manier is voor je net niet toppers. En de echte toppers verhuren voor een jaar. Misschien dat je met een gelukje dan een keer doorgaat Ja bv, telkens op gevoel je betere spelers eruit plukken en verhuren op beter niveau. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 18:38 schreef VVout het volgende:Jong elftallen laten instromen in de hogere divisies moet gewoon verboden worden. De sport verdient gewoon een brede clubcultuur, waar zij ook beter van worden. Vind ik ook niks hoor,zeker een op 1 na hoogste niveau moet überhaupt jong elftallen vrij zijn vind ik al jaren, maar goed zal ook te maken hebben dat je anders te weinig clubs in kkd hebt waarschijnlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 17:00 schreef van geil het volgende:[..] Dat was dus de visie van Martin. En dat werkt dus totaal niet. Dordrecht kost ons jaarlijks miljoenen, en dat verhuren naar andere clubs met andere speelwijzes etc levert werkelijk al vanaf die tijd helemaal niets op. Dordrecht is het sprookje in deze. Maar de optie van jong Feyenoord in de kkd is gewoon onmogelijk inmiddels. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee hoor. Als je ophoudt met die onzinnige verhuur, en project Dordrecht, dan ben je er zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu ben je op drie fronten aan het vechten met drie budgetten, en zoals eerder benoemd, als de nood aan de man is kun je twee fronten niet gebruiken. En hoeveel personeel zal er wel niet lopen om deze onzin in stand te houden,en te begeleiden. allemaal weggegooide miljoen, elk jaar weer. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juni 2025 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:Ja of gewoon omarmen dat dit de manier is voor je net niet toppers. En de echte toppers verhuren voor een jaar. Misschien dat je met een gelukje dan een keer doorgaat Denk dat Feyenoord ook zo redeneert. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Jong Al Hilal zoekt nog een 25 tal spelers...
Win win... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Read en Sliti gewoon geblesseerd Wat een seizoen |
|
|