|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwe versie, nieuwe ronde en dit keer dan wel virusvrij het seizoen afmaken?
Kortom: start seizoen op 12 september a.s. Tot 1 OKTOBER (dus na enkele wedstrijden nog steeds) kun je aangeven: met hoeveel punten- en op welke positie eindigen we het seizoen.
Een eerste poging op basis van nu:
73 pnt, 2e plaats. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een voorzichtige vooruitzichten, als we alles kunnen spelen 85 punten en kampioen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Anderzijds, laten we ons ook niet teveel blind staren op afgelopen seizoen. Maar goed, liever dat jij het juist hebt dan ik. Verdient Dickie een standbeeld en mag Petrovic van mij een week lang het legioen suf lullen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
2de en punten geen idee hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord landskampioen op het nippertje qua punten Gebaseerd op niets maar het gevoel is goed.
Life is good |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Petrovic, berijd je speech maar voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Schat je jet nou niet een beetje te hoog in ZZ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 9e worden met 36 punten.... Dat is zover ik weet nog niemand gelukt. Of terug naar 2 punten systeem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jawel hoor. Maar ik verwacht in de hele competitie wisselvallig voetbal dit seizoen. Wij gaan niet nog zo veel mazzel hebben met Dick zijn. Gouden pik. Die is voor de kerst weg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha daar is tie weerrr |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iemand moet een beetje tegengas geven. Die hosanna hier is bijna Jiddisch ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als alles meezit , 12 punten met de winterstop |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij verwacht dat alles weer stil ligt na vier wedstrijden ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik wacht nog wel ff. Eerst maar de situatie tót 12 Sept bekijken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gaat ie nog, ga elk seizoen voor weinig minder. Liever een grafstemming halverwege het seizoen dan nu al opgeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat prima. Maar met deze dunne selectie ga je t niet redden. Sterker nog, ik verwacht blessure na blessure |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Thuisvoordeel van De Kuip valt weg, maar daarentegen zijn er ook geen spelers met Kuipvrees in onze selectie.
Twee nederlagen, 6 keer gelijk is Kampioen met 86 punten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2020 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juli 2020 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:Nieuwe versie, nieuwe ronde en dit keer dan wel virusvrij het seizoen afmaken? Kortom: start seizoen op 12 september a.s. Tot 1 OKTOBER (dus na enkele wedstrijden nog steeds) kun je aangeven: met hoeveel punten- en op welke positie eindigen we het seizoen. Een eerste poging op basis van nu: 73 pnt, 2e plaats. Ik ga maar eens lager inzetten.
62 punten, 4e plaats. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog weinig over te zeggen, maar een goed gevoel is er nog niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Aangezien de voorbereidingen denderend gaan, ga ik m even bijstellen. 8e, 45 punten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen pijl op te trekken, wat moet je nu na z'n pot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, maar je hebt slecht en heel slecht. Daar moet je een voorspelling ook op baseren. Bovendien kun je niet zeggen dat we ons nou echt bovenmatig versterkt hebben.
En dat het niveau van voor de Corona zich als vanzelf voort zet. Valt ook te bezien. En tenslotte...Ook lang blijft Dickie's aanpak interessant voor spelers? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Overigens voorspel ik wel dat we boven AZ eindigen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ga weer terug naar mijn originele voorspelling |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Morgen mag nog voorspeld worden. Zirkzee wel, of niet. Dat bepaalt ook veel... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:Gaat prima. Maar met deze dunne selectie ga je t niet redden. Sterker nog, ik verwacht blessure na blessure Hm... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeilijk. Inderdaad de selectie is niet heel breed.
Na de interlands 3 weken lang dubbel programma, dan 2 weken niet en dan weer 3 weken wel. Tsja. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
74 punten op 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
75 punten en een 3de plaats. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voorlopige lijst. Laten we niet moeilijk doen. Tot zaterdag nog voorspellen.
87 - 2 nr. 10 86 - 1 CruzControl 85 - 1 VVout 83 - 1 RenatoBos 78 - 1 van geil 77 - 2 Nibke 7 76 - 3 ar 75 - 3 T-FeYenN00rD 74 - 3 de bluffer 73 - 2 Stylzz 71 - 2 Fart 70 - 3 FR-Henk 54 - 5 Cobuslll
13 deelnemers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Moeilijk te zeggen...met Teixeira erbij scheelt een hoop vind ik. Spajic ook geen verkeerde eerste indruk....Bijlow is gegroeid....Op rechts zie ik liever Sinistera dan Linsen op het moment. Nieuwkoop is modaal (heeft het moeilijker omdat Berghuis niet altijd meeverdedigd (in het Nederlands elftal wel!))......mwah...een tweede plaats moet er wel inzitten nu AZ zo tegenvalt..laat ik eens gek doen: 81 punten 1e plek --> Kampioen...(Kan ook 24 punten zijn en 1e plek ivm afbreken competitie) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ok ik denk dat we kampioen worden zoals hiervoor vanaf nu dus 30x3 + 10 van nu= 100 nou een wedstrijd of 5 gelijk is dus 5 x 2 eraf dus dan zeg ik 90 punten op nummer 1 Kampioenennn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voorlopige lijst, aangevuld Tot zaterdag nog voorspellen.
90 - 1 pat 87 - 2 nr. 10 86 - 1 CruzControl 85 - 1 VVout 83 - 1 RenatoBos 81 - 5 Cobuslll 78 - 1 van geil 77 - 2 Nibke 7 76 - 3 ar 75 - 3 T-FeYenN00rD 74 - 3 de bluffer 73 - 2 Stylzz 71 - 2 Fart 70 - 3 FR-Henk
14 deelnemers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2020 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 18:01 schreef FR-Henk het volgende:Voorlopige lijst, aangevuld Tot zaterdag nog voorspellen. 90 - 1 pat 87 - 2 nr. 10 86 - 1 CruzControl 85 - 1 VVout 83 - 1 RenatoBos 81 - 5 Cobuslll 78 - 1 van geil 77 - 2 Nibke 7 76 - 3 ar 75 - 3 T-FeYenN00rD 74 - 3 de bluffer 73 - 2 Stylzz 71 - 2 Fart 70 - 3 FR-Henk 14 deelnemers. Correctie...1e plek |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VVout ligt precies op schema momenteel.. |
|
|
|