|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord Marsman, Geertruida, Botteghin, Senesi, Haps, Fer, Wehrman, Burger, Summerville, Boženík, Azarkan.
Wisselspelers Feyenoord Ten Hove, Nieuwkoop, Johnston, Van Beek, Hendriks, Diemers, Toornstra Kökçü, Linssen, Jørgensen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Narsingh en berghuis zitten er niet bij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aparte bedoening achter de goal onder dat doek. Restaurantje toch ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voorzetten van de flanken zijn me partijtje slecht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O ja das wat het is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel gekkenhuis met deze hitte voetballen hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nette pass van Senesi zeg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijk uit t boekje zeg. Pracht aanval |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaa 2-0 weer bozenic.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bozenik voor zn 2e .. klasse |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Niet in paniek raken over Berghuis |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat een talent Azarkan
Narsingh mag wel weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sparta is tot nu toe zwak |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bedankt dr bluf. Voel me meteen een stuk beter over Steven. Is geen corona he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Azarkan doet het aardig.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tegenstand is idd benedenmaats. Maar het werd heerlijk uitgespeeld. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ziekenhuis ballen van Burger, daar baal van op de tribune, Wehrmann vind ik beter spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eerste tegengas van Sparta duurde een half uur |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goedemiddag allemaal!
Onze reservebank is nog altijd middelmaat aan de eerste helft te zien... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tegenstand of niet, toch fijn zo'n Bozenik weer te zien scoren, niet het grootste talent, maar wat een drive heeft die gozert. En Azarkan toch een rastalent...
Ach ja, het is maar een oefenpotje, maar wat heb ik dit gemist... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2020 - 15:34 schreef Cruzcontrol het volgende:Tegenstand of niet, toch fijn zo'n Bozenik weer te zien scoren, niet het grootste talent, maar wat een drive heeft die gozert. En Azarkan toch een rastalent... Ach ja, het is maar een oefenpotje, maar wat heb ik dit gemist... Voelt echt als 200 jaar geleden joh |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eindelijk weer een bal die in onze Kuip rolt <3 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat gezegd hebbende, eerste 20 minuten waren voorlopig met afstand de beste |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ech waar kameraad, heerlijk dit! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, het is allemaal niet zo geweldig misschien, maar geniet dubbel en dwars, zeker met een paar Bacootjes achter de kiezen.. :-))) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Echt een klasse goal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Om op deze manier de wedstrijd te kijken is echt geen fuk aan.. Gelukkig is er drank |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Drank maakt meer goed dan je lief is... :-))) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gebrek aan atmosfeer gaat ons punten kosten vrees ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gebrek aan mentaliteit overzicht en kwaliteiten zoals Sven van Beek gaat Feyenoord punten kosten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat was idd wel altijd de kracht het Kuip voordeel...
Maar ieder nadeel... Aankopen kunnen dan geen Kuipvrees meer hebben...
Het is zeker niet meer hetzelfde |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Maar ja, het is een oefenportje, en met die hitte.. Normaal speel je zo'n wedstrijdje tegen AGOVV Apeldoorn indertijd op een dinsdagavond... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2020 - 15:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Gebrek aan mentaliteit overzicht en kwaliteiten zoals Sven van Beek gaat Feyenoord punten kosten Hahaha.. Eerlijk gezegd ja het verschil was gelijk merkbaar. Edit : hij is alweer geblesseerd. Exit Sven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Best wel sneu voor die jongen ,maar die jongen geeft een elftal geen vertrouwen Tom. Laat staan ons |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2020 - 16:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Best wel sneu voor die jongen ,maar die jongen geeft een elftal geen vertrouwen Tom. Laat staan ons Hij is alweer exit. Maar ja dit sluimert al heel lang bij hem. Is ook een man van glas lijkt het wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2020 - 16:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Best wel sneu voor die jongen ,maar die jongen geeft een elftal geen vertrouwen Tom. Laat staan ons idd, een geval van jammer maar helaas |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2020 - 16:09 schreef tomson het volgende:[..] Hij is alweer exit. Maar ja dit sluimert al heel lang bij hem. Is ook een man van glas lijkt het wel. Ik denk dat, dat t is . Jammer voor hem ,dat wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De een na de ander raakt stuk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat dus was ook niet echt hoopvol gestemd daardoor dat het een goede wedstrijd zou worden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar alleen bij van Beek ging er weinig aan vooraf. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2020 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat dus was ook niet echt hoopvol gestemd daardoor dat het een goede wedstrijd zou worden.. Na de 1e drinkpauze werd het al minder. Na rust was het echt schrapen naar het einde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908