|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 - 19:38 schreef remco k het volgende:[..] Uiteindelijk had je dat met Frenkie en Schone ook niet echt. Ik maak me alleen zorgen over de snelheid centraal achterin. Als Ramselaar met bal net zo snel is als Schuurs. En Blind is niet de snelste. Toch was Frenkie wel iemand die de defensie ondersteunde en wel heel goed wist wanneer die kon gaan en wanneer niet. En dat zie ik nu wel minder.
Van Schuurs schrok ik inderdaad ook, want Ramselaar is geen Kerk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alleen Lang blijft staan na rust.
Utrecht is ietsje verder in de voorbereiding, dus die blijven nog staan.
Hopen op nog wat leuke momenten na rust. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Taylor Ben ik wel dan van. Ik hou van dat type speler. Tweebenig en een prachtige techniek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat valt wel direct op ja. Maar dat is ook alles |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel makkelijk op het verkeerde been van Dest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Met name Traore vraag ik me af of die er wel zin in heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die moet er dan weer gewoon in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is allemaal net wat te traag. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Maar toch mogen we tevreden zijn. Labyad speelt erg goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 1e helft prima, zeker na de eerste 20 minuten. Jongens na rust matig, heel matig zelfs. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iedere lange bal valt nu tussen onze verdedigers he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Taylor Martinez Marin Dest enTimber maken er verdedigend echt een zooitje van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Traore is denk ik nu al gezien. Die gaat 4e of 5e spits worden. Ik denk namelijk dat Labyad hem net voorbij gegaan is. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Deze afgelopen fase vond ik ook minder.
Ik verwacht veel invalbeurten van Unüvar in de komende seizoen. Heel vaak de laatste 20 minuten spelen zou heel erg fijn voor hem zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Aanvallend echt een prima Ajax voor rust, na de waterbreak het duel ook helemaal onder controle. 2e helft sloeg echt helemaal nergens op, ook niet voor een vriendschappelijke wedstrijd. Defensief gatenkaas, voorin of te traag, of aannames slecht of te lang door willen draven.
Een extra verdediger en middenvelder zie ik nog steeds wel als noodzakelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Steengoede eerste helft. Tegenvallende tweede helft met veel jonge jongens die geen visitekaartje hebben weten af te geven. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Klopt allemaal, dat de eerste helft wél goed was en de tweede helft niet. Wel jammer, maar speelt de warmte vanavond (ook) niet een hoofdrol ?
Laten we zeggen dat er nog zeker groei in Ajax zit, om nóg beter te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Unuvar laat in 18 minuten meer zien dan alle andere invallers de gehele tweede helft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 - 20:55 schreef Onze Ajax het volgende:Klopt allemaal, dat de eerste helft wél goed was en de tweede helft niet. Wel jammer, maar speelt de warmte vanavond (ook) niet een hoofdrol ? Laten we zeggen dat er nog zeker groei in Ajax zit, om nóg beter te worden. Nee, want dan lukt het voor rust in die hitte ook niet. Na rust was het misschien nog wel 2 geaden koeler, gezien het tijdstip |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
helaas niks van kunnen zien, dus vertrouw op jullie kijk erin ;) labyad de uitblinker ? iets wat ik zelf niet had verwacht.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 - 21:34 schreef nummer10 het volgende:helaas niks van kunnen zien, dus vertrouw op jullie kijk erin ;) labyad de uitblinker ? iets wat ik zelf niet had verwacht.. Ja, en die was echt heel goed. 3 goals, 4 of 5 kansen gecreëerd en voortdurend sterk in de combinatie. Verrassend, maar erg leuk.
En denk zelfs dat hij na vandaag onze 3e spits geworden is en Traore gezien is. Hoe snel ik dat dan ook al mag zeggen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Eerste helft prima een prima Antoni en een heel goede Labyad.De tweede helft drama,ik miste Eiting en Ekkelenkamp ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veel jonge jongens. Je ziet dan dat Martinez achterin verzuipt zonder Blind of iemand anders die de opbouw kan verzorgen. Taylor wist dat in ieder geval nog niet op te pakken, net zoals eigenlijk alle jongen jongens verzopen, behalve Lang en Unuvar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 - 23:09 schreef Eide het volgende:Veel jonge jongens. Je ziet dan dat Martinez achterin verzuipt zonder Blind of iemand anders die de opbouw kan verzorgen. Taylor wist dat in ieder geval nog niet op te pakken, net zoals eigenlijk alle jongen jongens verzopen, behalve Lang en Unuvar. Wat ik wel met Remco eens was, is dat de tweebenigheid van Taylor wel direct opvalt terwijl die gewoon heel matig was. Dat kan echt een ongekend voordeel zijn. Nee, 2e helft was echt matig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is goed dat die jongens meetrainen en meedraaien in de voorbereiding. Ze hoeven er nu ook nog niet te staan. Maar er komen er wel weer een paar aan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat Taylor er best kan gaan komen, maar die moet gewoon eerst eens een half seizoen Jong Ajax draaien. Hij is vorig jaar pas doorgeschoven vanuit de O19 en die moet eerst eens meters maken en de klasse die hij in de jeugd toonde ook eens in de Eerste Divisie tonen. Een middenveld met Hansen, Taylor en Regeer moet hele hoge ogen kunnen gooien daar.
Ik ben benieuwd wat Ajax met Unuvar gaat doen. Hij lijkt erop dat die in ieder geval ook mee gaat op het trainingskamp en dat Ajax hem dus niet Youth League laat spelen. Die voorzichtige aanname kan je van meer jongen maken trouwens, want Taylor, Hansen en Timber zitten in hetzelfde bootje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 - 00:02 schreef remco k het volgende:Het is goed dat die jongens meetrainen en meedraaien in de voorbereiding. Ze hoeven er nu ook nog niet te staan. Maar er komen er wel weer een paar aan. Daar is inderdaad de voorbereiding voor. Maar denk dat we wel gelijk gaan krijgen over dat veel talent toch nog heel ver weg is hoor.
Ik hoop met name op Unuvar en Taylor. Als ik naar exceptioneel kijk, springen die 2 er wel bovenuit. En hoop natuurlijk op Gravenberch |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gravenberch speelt tot dusver een sterke voorbereiding. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gister erg goed, tegen RKC vond ik hem erg matig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Gravenberch speelde gisteren een prima pot samen met Labyad, en Antoni als nw komer niet slecht.Ook Schuurs/Blind/Nico prima maar Mazro/Troure en Alvares weer zeer matig,Promes altijd dreigend maar niet gelukkig gisteren,en Lang speelde een van zijn beste wedstrijden.Na de rust een dramatisch elftal incl Donny ,ik zie in Taylor wel een aankomend eerste elftalspeler net als Ekkelenkamp en Unavar.Nog even een goed woord over de steek er staat wel een kerel op het doel,ik ben blij dat hij terug is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2020 door p111 -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Mazza lijkt een patent te ontwikkelen op dergelijke strafschop situaties....
Marin stukken beter dan vorig jaar.
Centraal duo is duidelijk al vind ik het jammer dat Alvarez nooit een echte kans heeft gehad.... Maar dit is beter.
Stekel oké maar lang geen Onana....
Labyad gaat voor de positie van Schone... altijd lekker to have..
Ben verder erg benieuwd hoe het kaf van het jeweetwel gescheiden wordt.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 - 12:09 schreef AkaS het volgende:Mazza lijkt een patent te ontwikkelen op dergelijke strafschop situaties.... Marin stukken beter dan vorig jaar. Centraal duo is duidelijk al vind ik het jammer dat Alvarez nooit een echte kans heeft gehad.... Maar dit is beter. Stekel oké maar lang geen Onana.... Labyad gaat voor de positie van Schone... altijd lekker to have.. Ben verder erg benieuwd hoe het kaf van het jeweetwel gescheiden wordt.... Ik denk dat je grotendeels goed zit omtrent de opstelling, mits de selectie zo blijft.
Toch is Stekelenburg wel een verademing als je eerst Varela had. Steek hield er ook nog een paar goals uit. Jongen heeft toch 4 jaar lang amper gekeept.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Zelf vind ik ook dat hij sterk speelt, nu hij (volgens mij) wel op het punt staat om echt door te breken. Veel eerder is nu de vraag wanneer Ten Hag hem doet toevoegen aan de selectie.
Het blijft nu (slechts) een kwestie van de juiste moment, om hem toe te voegen aan de selectie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 - 14:07 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Zelf vind ik ook dat hij sterk speelt, nu hij (volgens mij) wel op het punt staat om echt door te breken. Veel eerder is nu de vraag wanneer Ten Hag hem doet toevoegen aan de selectie. Het blijft nu (slechts) een kwestie van de juiste moment, om hem toe te voegen aan de selectie. Gravenberch zit al sinds januari bij de selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sinds september al. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
ja een beetje vreemd,ik denk dat Onze Ajax bedoelt in de basis. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 - 12:18 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat je grotendeels goed zit omtrent de opstelling, mits de selectie zo blijft. Toch is Stekelenburg wel een verademing als je eerst Varela had. Steek hield er ook nog een paar goals uit. Jongen heeft toch 4 jaar lang amper gekeept. steek zal geen eerste keeper worden, maar stel je eerste doelman raakt geblesseerd heb je toch echt indd wel wat beters dan varela en zit je rustiger op de bank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Steek is als tweede doelman en ervaren rot een prima tweede keeper. Dan heb je Scherpen en Kotarski daar nog achter en zit die positie gewoon dik snor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikking van een veld. Daar zou Ajax gewoon niet op moeten spelen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ja, dat had ik ook gezien. Wel een magere 1- 0 voorsprong.
Laten we hopen op meerdere doelpunten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prachtige 2-0 van Gravenberch. Antony en Kudus vallen positief op. Verder vrij mat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prachtige goals trouwens in de youth league van Ajax. Gewonnen met 3-1. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Traore maakt vooralsnog geen goede indruk in de voorbereiding. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zeker niet, hoewel de combinatie met Gravenberch voor de 2-0 mooi was. Is wel meteen het enige wat hij heeft gedaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik heb geen Ziggo en kan dus niet kijken. Deze keer iemand die mij even bij wilt praten? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eerste helft tien goede minuten met veel druk. Daarna ingezakt.
Tweede helft eigenlijk hetzelfde.
Maar echt op een dramatisch veld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 - 19:29 schreef Eide het volgende:[..] Zeker niet, hoewel de combinatie met Gravenberch voor de 2-0 mooi was. Is wel meteen het enige wat hij heeft gedaan. Inderdaad. Verder aannames niet goed.
Ik vind het al geen geweldenaar. Maar ik vermoed met het geweld voorin wat Ajax kan opstellen dat hij niet meer in de plannen gaat voorkomen. |
|
|
|