|
|
Eli vant wout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Eli vant wout
|
|
|
Thanks ik hoop dat hij een beetje aanslaat. Al wordt hij maar 1 keer in de Kuip gezongen |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat kan nog wel ff duren... |
|
|
|
|
Eli vant wout
|
|
|
Laten we hopen dat het snel weer voorbij is. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2020 door pat -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kwestie van smaak. Zeg ik er nix over. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maak van je hart geen moordkuil Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee ar, ik wil niet onbeleefd zijn.
Ik beperk me tot het bescheiden: wat een verschrikkelijk kutnummer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo lang we nog daar boven op die berg zongen, kan dit er ook nog wel bij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 - 21:21 schreef FR-Henk het volgende:Nee ar, ik wil niet onbeleefd zijn. Ik beperk me tot het bescheiden: wat een verschrikkelijk kutnummer. Cultuurbarbaar ! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 - 21:21 schreef FR-Henk het volgende:Nee ar, ik wil niet onbeleefd zijn. Ik beperk me tot het bescheiden: wat een verschrikkelijk kutnummer. wat krijg ik nou aan me fietshengel gehangt??? bent ik het voor het eerst gewoon eens met henk?
wauw het is dan gebeurt... ik ben het hardstikke eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2020 door pat -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou t's niet dat ik heb gelijk in mijn favorietenlijst zet Pat, maar er moet gezongen worden in de Kuip weet je. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
hahaha vvout neem een speakertje mee op bluetooth, neem vooraf even wat teksten op en down wat nummertjes en je kan je laten horen als een malle hoor hahaha
vraag me nogsteeds af waarom jullie in het stadion niet gewoon zon bluetooth speakertje van de action voor 5 euries niet meenemen of reeds hebben geprobeerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2020 door pat -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 - 12:30 schreef pat het volgende:[..] wat krijg ik nou aan me fietshengel gehangt??? bent ik het voor het eerst gewoon eens met henk? wauw het is dan gebeurt... ik ben het hardstikke eens. Ik ben het niet eens met de fietshengel. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: gelukkig zeg, we moeten dit eens zijn natuurlijk niet normaal gaan vinden he hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leuk ,is wel een Kuip liedje. |
|
|
|
|
Eli vant wout
|
|
|
Mensen iedereen zijn smaak kwa liedje Ik vond het leuk om Een keertje een nummer te maken terwijl ik niet in de muziek zit Mijn doel is hopen dat ik ooit mijn tekst hoor in de Kuip dit is de demo. Alvast bedankt Als je opmerkingen heb of ideeen zijn die welkom In plaats van alles af te kraken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hartstikke goed idee, prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Henk is hier n beetje de dorpsgek Eli. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha. Maar is tenminste eerlijk. |
|
|
|
|
Eli vant wout
|
|
|
Opmerkingen vind ik niet erg als je er iets van vind kan ik erover nadenken om iets aan te passen. Het is voor mij de eerste keer en hoop er gewoon wat leuks van te maken. Fijne avond allemaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 - 21:37 schreef Eli vant wout het volgende:Mensen iedereen zijn smaak kwa liedje Ik vond het leuk om Een keertje een nummer te maken terwijl ik niet in de muziek zit Mijn doel is hopen dat ik ooit mijn tekst hoor in de Kuip dit is de demo. Alvast bedankt Als je opmerkingen heb of ideeen zijn die welkom In plaats van alles af te kraken je zou in dat geval even met Robin van den Heuvel moeten gaan praten, de dichter van zuid. ik denk dat hij jou wel de juiste richting op kan sturen. Ik heb hem gevolgd op FB toen hij zijn teksten over ons cluppie daar presenteerde, ernaa is hij bekend geworden door zijn gedicht voor nourie. hij kent het klappen van de zweep en zou je zeker helpen. |
|
|
|
|
Eli vant wout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 - 21:37 schreef Eli vant wout het volgende:Mensen iedereen zijn smaak kwa liedje Ik vond het leuk om Een keertje een nummer te maken terwijl ik niet in de muziek zit Mijn doel is hopen dat ik ooit mijn tekst hoor in de Kuip dit is de demo. Alvast bedankt Als je opmerkingen heb of ideeen zijn die welkom In plaats van alles af te kraken Ik zou het gewoon nog een keertje proberen. Het is een kwestie van schaven en tweaken...totdat je de juiste 'feel' hebt... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: geen probleem en fruityloops is eeng ratis programma waar je jou "muziek" nog beter mee kan maken. veel tutorials op internet te vinden ... Ik denk dat het er dan niet al te knip en plakkerig uit komt.
hoe dan ook, niet mijn smaak van muziek |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ons Kuipje vol natte poezen, mmm??? |
|
|