|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zeker een prima zet , bij dat 020 doen ze dit al een paar jaartjes alleen winnen ze er daar nog bij ook , ben wel blij met de beweging op varkenoord was hard nodig de lat moet gewoon omhoog daar , ik vertrouw wel dat arnesen het voor elkaar krijgt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zeker een prima zet , bij dat 020 doen ze dit al een paar jaartjes alleen winnen ze er daar nog bij ook , ben wel blij met de beweging op varkenoord was hard nodig de lat moet gewoon omhoog daar , ik vertrouw wel dat arnesen het voor elkaar krijgt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, uiteraard gaan daar wat jaartjes over heen , het spul moet groeien zeg maar. Wat wel jammer is dat O21 niet goed gaat , maar dat is Arnesen niet aan te rekenen , maar zijn voorganger. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klinkt best uitdagend ,verlies voorlopig voor lief nemen en kijken gelang het seizoen of t beter word. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2020 - 23:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Klinkt best uitdagend ,verlies voorlopig voor lief nemen en kijken gelang het seizoen of t beter word. Echt hè |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis een visie ,afwachten of het werkt. Best logisch dat als iedereen een niveau hoger speelt ze niet zomaar even alles winnen. De weerstand daarentegen is groter en kan dus wellicht beter zijn voor hun ontwikkeling . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op zich hoort het goed aan, maar waar is de menselijke grens en wat zijn de effecten voor de latere volwassen speler hiervan.
https://www.fit.nl/krachttraining/pubertijd-lengtegroei
Het is allemaal op de limit en je kiest er voor pro te worden, of kiezen andere voor ze. Ik vind het aan de grens eigenlijk en beleef je er nu ook gewoon plezier aan. Een stapje hoger is prestigieus maar dan moet je het wel aan kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom gaat t ook om de besten die hoger spelen. Niet allemaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snap ik, maar waar is de grens dat het over de top is en je spelers op het veld omvallen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wil ik dus niet gelijk zeggen dat het ook bij Feyenoord nu te ver gaat, maar ben bedacht positief hierover. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
We gaan 't zien de komende periode. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Apart stuk. Zeker omdat de grootste talenten Milambo en Kleijn onlangs een contract hebben getekend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wishful thinking van Feyenoordhaters en die pikken dan geluiden op van spelers bij Feyenoord die zich gepasseerd voelen. Lekker laten lullen die flapdrollen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Talenten tekenen inderdaad bij wat MMM zegt. En dan erbij volgens mij is de jeugd van 020 de afgelopen jaren flink vermorzeld in onderlinge wedstrijden. Vandaar dat ik vind dat een aantal talenten prima mee zouden kunnen bij Feyenoord 1. Niet als basisspelers direct, maar wel klaar stomen voor... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De jeugd watchers herkennen dit verhaal ook totaal niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bron van mij werkzaam in jeugd. Er is niets aan de hand maar er zit niet heel veel grote talenten ( nog) in de jeugd. Je kan van deze leeftijdsgroep nog niets zeggen. Wel zijn de aankopen voor onder 21 hoopvol |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
AD schrijft dat Arnesen ook wil doorpakken op varkenoord , prima zaak dat onze jeugdopleiding op de schop gaat vernieuwingen en veranderingen zijn hard nodig , het vaste vriendenkliekje wil hier niet aan en willen het vooral zo houden en lekker gezellig doorgaan , het heeft Grootscholten ook al zijn kop gekost omdat hij zijn veranderingen niet erdoor kreeg , hoop nu echt dat het arnesen wel gaat lukken al zal dit nog al wat voeten in de aarde krijgen
alleen een injectie van 100milj is niet genoeg er moet gewoon structureel dingen in het maasgebouw en jeugdopleiding gaan veranderen , anders verdampen die miljoenen en ga je structureel een subtopper worden en blijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een talent wat niet goed genoeg is, daar kan je 2 dingen mee doen. Af en toe toch speeltijd geven voor de transferwaarde, of transfervrij laten gaan zoals meestal het geval is. Beter verkopen voor een paar ton met een uitschieter naar boven, dan gratis weg laten wandelen uit je jeugdopleiding. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2020 - 12:44 schreef R()b het volgende:Een talent wat niet goed genoeg is, daar kan je 2 dingen mee doen. Af en toe toch speeltijd geven voor de transferwaarde, of transfervrij laten gaan zoals meestal het geval is. Beter verkopen voor een paar ton met een uitschieter naar boven, dan gratis weg laten wandelen uit je jeugdopleiding. r()b jongen ik begrijp het maar ik snap het niet. waarom zou je een jeugdspeler voor een paar ton laten gaan, daar moeten we in investeren. laten debuteren en ervan genieten.
als je geld gaat zoeken in de jeugdopleiding ben je verkeerd bezig joh. Ik heb het ook over een talent dat niet goed genoeg is, die is namelijk in mijn optiek NOG niet goed genoeg en dat komt met een goede begeleiding wel goed.
komt wel goed met arnesen en ff hoor, wat intresseert nou of jansen of raiola de spelers brengt? het gaat erom wat ik zie op het veld. als ik arnesen was zou ik de knvb achter ze reet aanzitten dat we gewoon naar de kkd kunnen gaan. wij zijn feyenoord toch? gewoon fixen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 december 2020 - 13:09 schreef pat het volgende:[..] r()b jongen ik begrijp het maar ik snap het niet. waarom zou je een jeugdspeler voor een paar ton laten gaan, daar moeten we in investeren. laten debuteren en ervan genieten. als je geld gaat zoeken in de jeugdopleiding ben je verkeerd bezig joh. Ik heb het ook over een talent dat niet goed genoeg is, die is namelijk in mijn optiek NOG niet goed genoeg en dat komt met een goede begeleiding wel goed. komt wel goed met arnesen en ff hoor, wat intresseert nou of jansen of raiola de spelers brengt? het gaat erom wat ik zie op het veld. als ik arnesen was zou ik de knvb achter ze reet aanzitten dat we gewoon naar de kkd kunnen gaan. wij zijn feyenoord toch? gewoon fixen Dat komt omdat ik jou niet als quote refereer. Maw ik had het niet speciefiek tegen jou :)
Maar ik wil wel antwoord geven op je vraag. Punt is bijvoorbeeld Vente, speelminuten gehad en uitleenbeurten. Was eerst 50.000 waard, had die gozer een paar goaltjes gemaakt bij zijn verhuur. Dan verkoop je zo'n speler weer voor 500.000, of je laat hem gratis gaan. Hopelijk is het zo duidelijk voor je. Het had ook weer meer te maken met wat ik in een ander topic had gezegd over jeugd en waarde creeeren.
Edit: en had het ook nergens over Jansen of Raiola :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2020 door R()b -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heel mooi voor de opleiding natuurlijk, maar als je het op het veld gewoon laat zien is nog altijd het beste. |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Welke spelers van onder 21 of waar de trainer nog niet volledig het vertrouwen in heeft??? Kunnen vlieguren gaan maken bij een goede Eerste divisie club of een club in de Eredivisie? #Talentontwikkeling in de 'echte' wereld (misschien meer bij 1 club zonder geld? Denk aan Top Oss). Of Bij NAC en Volendam voor de betere spelers..
De buitenlandse jongens uit -21 (kosten geld zonder rendement) Mikael Torset Johnsen Bernardo Silva Sondre Skogen
eventueel: Marouan Azarkan Naoufal Bannis Abdel Belarbi Quilindschy Hartman Toshio Lake Keyennu Lont Splinter de Mooij Noah Naujoks Ian Smeulers |
|
|
|