|
|
kenny
|
|
|
ik was vorig jaar ook geen fan van geertruida op de rechtback plaats , maar hij heeft wel iets maak nog wel teveel fouten maar hij vult het wel steeds beter in daarbij zie ik hem veel liever dan nieuwkoop dat vind ik drama |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik was vorig jaar ook geen fan van geertruida op de rechtback plaats , maar hij heeft wel iets maak nog wel teveel fouten maar hij vult het wel steeds beter in daarbij zie ik hem veel liever dan nieuwkoop dat vind ik drama |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind nog steeds dat we nog niet te hard kunnen oordelen zo lang de trainer aangeeft dat ze nog vooral trainen om topfit te worden, dat lijkt wel goed te zitten |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou zoals omschreven is het wedstrijdje wat zwak geweest. ik vond burger ineens goed. nee echt goed en niet dat ie het goed doet, ziet alles goed en heeft leuke oplossingen die je achterin weinig ziet. leuk
linssen... niet zo mopperen joh, je speelt bij feyenoord 1 rest is afwachten |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:Ik vind nog steeds dat we nog niet te hard kunnen oordelen zo lang de trainer aangeeft dat ze nog vooral trainen om topfit te worden, dat lijkt wel goed te zitten bozenik heeft nog wat snelheid te trainen hoor |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: haha ben het zowaar met je eens , bozenik moet vol gas aan zijn snelheid gaan werken , zijn meevoetballende gedeelte moet ook beter maar zag gisteren ook dat hij zich hierin al aan verbeteren is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
maar hij luistert wel, zowel naar dick die aangaf dat hij als spits de bal moet vasthouden als er niemand is, dat lukte half wel geteld 1 keer in het halfuurtje van agelopen disdag en de kap en draai van robin zit erin, ook nu weer toegepast. het schot was niet veel maar goed hij laat wel zien dat hij trainbaar en leergierig is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laten we het hopen, tis nou niet bepaald een meevoetballende spits en z'n techniek is ondermaats. Beetje a la Kramer.
O ja hij scoort. Deed Kramer ook wel eens. Belangrijke goals, net als Narsingh. Geweldig zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord kan vrijdag beschikken over Ridgeciano Haps en Steven Berghuis in het oefenduel tegen Hamburger SV |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MMM de tissues kunnen op tafel hoor! Opstelling Feyenoord: Justin Bijlow, Bart Nieuwkoop, Wouter Burger, Marcos Senesi, Ridgeciano Haps, Leroy Fer, Orkun Kokcu, Mark Diemers, Steven Berghuis, Nicolai Jorgensen en Bryan Linssen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 - 16:52 schreef FR-Henk het volgende:Laten we het hopen, tis nou niet bepaald een meevoetballende spits en z'n techniek is ondermaats. Beetje a la Kramer. O ja hij scoort. Deed Kramer ook wel eens. Belangrijke goals, net als Narsingh. Geweldig zeg. ja daar hebbie gelijk ja, ik zie het wel positief in met deze jongen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 - 15:31 schreef Stylzz het volgende:MMM de tissues kunnen op tafel hoor! Opstelling Feyenoord: Justin Bijlow, Bart Nieuwkoop, Wouter Burger, Marcos Senesi, Ridgeciano Haps, Leroy Fer, Orkun Kokcu, Mark Diemers, Steven Berghuis, Nicolai Jorgensen en Bryan Linssen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben benieuwd naar de verdediging! Burger voor de opbouw |
|
|
|