|
|
Stylzz
|
|
|
Jij komt met Fer. Die zal er niet uitgaan. Deze man zal op de plek van Toornstra/Kökcü/Diemrers komen.
Gebruik gewoon geen termen wanneer je niet weet wat ze inhouden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Zal ik gaan doen en naar jou luisteren je weet alles zo lekker goed , heet jij toevallig van Gaal ? Die weet ook alles zo lekker goed en dult geen tegenspraak , wijsneus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Top. Ben blij dat je het er mee eens bent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op mannen, een ding bindt ons........hup Feyenoord er staat mijns inziens nu een redelijke tot goede brede selectie. Ja toch ? Niet dan?
Life is good |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Krabbel gezet, prima want dat blijft altijd nog een dingetje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar gaan we nou met de punt naar voren of punt naar achter spelen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee. Waarschijnlijk gewoon met een punthoofd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Cziommer heeft via een bevriende Portugese scout begrepen dat we aan Texeira veel plezier gaan beleven. Indrukwekkende anekdotes hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2020 - 18:05 schreef FR-Henk het volgende:Cziommer heeft via een bevriende Portugese scout begrepen dat we aan Texeira veel plezier gaan beleven. Indrukwekkende anekdotes hoor. klopt dat had ik cziommer ook horen zeggen , bij VIpro staat ook een heel stuk geschreven waar een oud trainer van liverpool en danny holla die met hem heeft gespeeld ook lovende woorden hebben , ben echt benieuwd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, gewoon kijken waar de tegenstander het meeste moeite mee heeft. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: hahaha is niet mee te praten joh, lekker laten gaan. doe ik ook komt toch alleen maar onzin uit haha
goed, ik ben wederom benieuwd. het lijkt mij een goede aankoop alleen vraag ik me af hoe we dit gaan inpassen. wat wel erg mooi is dat we nu een hele andere optie hebben in ons systeem. benieuwd wie geofferd wordt, ik denk in het begin het geen wat we nu doen en als er geforceerd moet worden dat deze man erin komt voor de verdedigende middenvelder of als we ver voorstaan. we gaan eht zien |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2020 - 10:38 schreef pat het volgende:[..] hahaha is niet mee te praten joh, lekker laten gaan. doe ik ook komt toch alleen maar onzin uit haha goed, ik ben wederom benieuwd. het lijkt mij een goede aankoop alleen vraag ik me af hoe we dit gaan inpassen. wat wel erg mooi is dat we nu een hele andere optie hebben in ons systeem. benieuwd wie geofferd wordt, ik denk in het begin het geen wat we nu doen en als er geforceerd moet worden dat deze man erin komt voor de verdedigende middenvelder of als we ver voorstaan. we gaan eht zien haha en dat zeg jij , moet niet gekker worden dat gebrabbel van jou gaat nooit ergens over dat lult maar raak |
|
|
|
|
pat
|
|
|
kinderachtige reactie van een klein kind dat ze mening doordrijft. netals je geen snoepje van papa of mama krijgt, piepen, janken etc etc om je zin maar te krijgen.
wat ik eerder al zei, je spreekt in elke comment onzin. in elke comment spreek je jezelf tegen, je bent voor ingenomen over helden van vroeger en al je "punten" zijn allemaal vanuit het verleden, sintersjaak van geel kuyt
ik durf te zeggen dat als een texeira of een diemers/linssen een wedstrijd slecht speelt dat je die weer de schuld gaat geven.
je spreekt alleen in problemen, de oplossingen die je typt zijn geen oplossingen omdat het niet strijkt met hetgeen er gebeurt en als je een kritische comment krijg, en niet alleen van mij, ga je van die rare reacties geven als deze.
de wijsneus ben jij, goed ik hou me van verdere comments anders krijgt ik el ranatobos achter me aan dat IK degene ben die vervelend reageer en dan is het oppassen hoor :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2020 door pat -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
he je begint zelf met rare reactie's geven , en dan ga je janken als je daar een reactie op krijg , moet je je vader er niet bij halen kind , wie de bal kaatst kan hem terug verwachten en dan moet je niet gaan lopen piepen
ja ik heb een mening en die schrijf ik hier dat is mijn mening daar is een forum voor , jij lult iedereen maar na of je zwamt lul verhalen zonder enige kennis liever een mening dan geen mening en napraten
iedereen mag hier zijn mening geven jammer genoeg als ze het niet kunnen winnen gaan ze op de man afgeven , daar is een forum niet voor , iedereen is vrij voor zijn mening te uiten en daar mag je het niet mee eens zijn maar respecteer elkaar ook al denk je er anders over , jammer genoeg gebeurt dat hier niet altijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
tis et niet waard, je hebt gelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2020 door pat -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 dingen hebben ze wel gemeen, vermijden van hoofdletters en punten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dubbelaccount. Recherche wordt erop gezet. Waar is die zeemeeuw als ie nodig is? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Je mag alles van mij vinden maar vergelijken met pat gaat mij te ver |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Onwetendheid is een zegen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
wat bemoei jij je er niet mee renato? dat veranderd het perspectief ineens ghe ghe
nee geintje ik ben er klaar me en dat blijft ik. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
of zal ik toch maar me waterpistool pakken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Diemers op de bank, J C T, L F en O K op het middenveld, een top middenveld heeft Dick nu
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vindt D A dat zelf ook, ook omdat hij en F A wel eens kleine ruzietjes hebben, maar die hebben M en W A ook wel eens, zelfs F G en zijn vrouw. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
is niet meer te volgen is gewoon kwats!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft ie al gescoord voor feyenoord, goaaaaaaaaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb geen kamaraden in Portugal anders zou ik het kunnen vragen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan dit seizoen met de punt naar de zijkant spelen las ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Volgens mij ook met een Libero in de spits |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voetballen met luier? Kijkcijfermagneet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze gaan voetballen met een soort van Bossche bol met een verrassingsknal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Joao springt bij een counter uit de middenstip. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is toch gehaald voor O21? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijkt me sterk met 27 jaar, maar vind hem ook een babyface hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens mij gewoon voor het eerste gehaald? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Tuurlijk gehaald voor Feyenoord 1. Dick kennende nog niet direct een basisplaats. |
|
|
|