|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Ik lees verrassend weinig tot niks, over dit lichtpuntje vandaag.. Was betrokken bij bijna alle dreiging in de 2e helft, creatief, alles naar voren. Oogde overtuigend
Enige aandachtspunten was 1 of 2 zwakke corners en dat die wat vaker met z’n man mee terug moest, liet welleens wat lopen terwijl Haps nog op de achterlijn van ADO stond
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door Joszef Kiprich -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar viel dan ook niets over te zeiken, maar klopt als een bus. Op Rijnmond nauwelijks gehoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In wedstrijdtopic wel besproken, ademt aan alles voetbal uit, maar is nog ver weg. Met hem moeten we anders gaan spelen, want anders lopen we in de verdediging met een man minder. T is meer een extra aanvaller dan een extra verdediger.
Ik hoop echt dat Dick m in gaat zetten als valse 9, met Berghuis en Sini straks om m heen, of Linssen. Daarachter Kökcü, Fer en Toornstra/Diemers. Dat maakt niet uit. Dan heb je op eens een fantastische ruit met voetbal en scorend vermogen.
Maar ja... Dit is een beetje FIFA filosofie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijne voetballer, zag je vorige week al in die paar minuten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Conditioneel ook nog niet op orde...maar dat is een kwestie van wedstrijden spelen.. Fijne speler |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:In wedstrijdtopic wel besproken, ademt aan alles voetbal uit, maar is nog ver weg. Met hem moeten we anders gaan spelen, want anders lopen we in de verdediging met een man minder. T is meer een extra aanvaller dan een extra verdediger. Ik hoop echt dat Dick m in gaat zetten als valse 9, met Berghuis en Sini straks om m heen, of Linssen. Daarachter Kökcü, Fer en Toornstra/Diemers. Dat maakt niet uit. Dan heb je op eens een fantastische ruit met voetbal en scorend vermogen. Maar ja... Dit is een beetje FIFA filosofie. Barcelona stijl...dan moet je ook hoger gaan spelen en pressie op de helft van de tegenstander, anders worden de onderlinge afstanden te groot of de afstand naar het doel te groot...Op zich kan het een goede strategie zijn, maar dat moet je wel gaan inslijten. Ben bang dat Dick niet zo'n durfal is en een andere trainer niet de tijd gaat krijgen om dit spel te leren gaan spelen (gaat op de korte termijn punten kosten). Dat zag je bij Bosz ook altijd, in de leerperiode verloor hij punten, daarna had hij een mooi spelend elftal. Hij kreeg niet bij elke club de tijd daarvoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hm, nee hoor, hier hoort niet per se hoog druk zetten bij. Hier hoort een hoge balcirculatie en beweging bij in de aanval. Je kunt hier ook prima mee inzakken en pas opvangen op het middenveld. Maar t gaat er dan wel om dat iedereen t doet en niet net als nu drie die hoog willen spelen en de rest die achteruit loopt. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Kokcu voor 20M+ verkopen als je de kans krijgt en er een RB zoals Karsdorp en een (snellere) RCV niveau Senesi voor terug kopen. Als dan Sinisterra weer terug is (helaas volgend jaar pas) zou je (samen met berghuis op rechts) prima met Teixeira als hangende 9 kunnen spelen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:Hm, nee hoor, hier hoort niet per se hoog druk zetten bij. Hier hoort een hoge balcirculatie en beweging bij in de aanval. Je kunt hier ook prima mee inzakken en pas opvangen op het middenveld. Maar t gaat er dan wel om dat iedereen t doet en niet net als nu drie die hoog willen spelen en de rest die achteruit loopt. Wie zijn dan de spelers in de huidige selectie die snel om kunnen schakelen en de afstand naar de goal kunnen overbruggen? Berghuis voor de omschakeling maar zal zelf niet veel diep gaan, Toornstra is te langzaam, linssen weet ik niet, texeira zie ik meer als 10, Kokcu wil de bal ook aan de voet, narsingh heeft wel diepgang maar kan niet voetballen, Sinistera is geblesseerd, Diemers is meer controlerend... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2020 - 12:52 schreef CobusIII het volgende:[..] Wie zijn dan de spelers in de huidige selectie die snel om kunnen schakelen en de afstand naar de goal kunnen overbruggen? Berghuis voor de omschakeling maar zal zelf niet veel diep gaan, Toornstra is te langzaam, linssen weet ik niet, texeira zie ik meer als 10, Kokcu wil de bal ook aan de voet, narsingh heeft wel diepgang maar kan niet voetballen, Sinistera is geblesseerd, Diemers is meer controlerend... Wie heeft t over snel? t is geen countervoetbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou...Wel iemand die het verschil al maakt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heerlijke speler toch al... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hoop dat de berichten hier zo positief mogen blijven. Voorlopig iig een fijne speler om erbij te hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een goed samenspel!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe ziet zijn vriendin eruit ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kwakman wijst ook op het blessureverleden van bepaalde spelers van Feyenoord, zoals Nicolai Jörgensen en Bart Nieuwkoop. "João Teixeira heeft tot nu toe vijf keer negentig minuten in zijn loopbaan gespeeld", voegt hij daaraan toe. "Vijf keer. Hij is 27 jaar. En dan komen ze nu in zo'n schema terecht. Dan is het misschien wel begrijpelijk dat ze het niet aan kunnen." De statistiek waar Kwakman op wijst, betreft competitiewedstrijden voor Vitória SC tussen 2018 en 2020. Inclusief optredens in het bekertoernooi voor SC Braga en Vitória en duels in de Championship voor Brighton & Hove Albion maakte Teixeira sinds augustus 2014 negentien wedstrijden vol, alvorens hij naar Feyenoord kwam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop dat je er snel weer staat en met Bannis mooie dingen gaat laten zien. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
gewoon staten met hem donderdag en ook met Bannis en dan maar kijken hoelang ze het volhouden. . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou met Teixeira zou ik dat niet 'gewoon' doen aangezien het zijn hamstring is.
Liever een week extra rust dan weer weken eruit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop op de wijsheid van de medische staf in deze, als het te vroeg is beter niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maken we Teixeira niet nu al groter en belangrijker dan hij is? Tegen RKC vond ik hem al weer minder goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je bent voetballend al gauw beter dan wat er nu staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2020 - 18:32 schreef FR-Henk het volgende:Maken we Teixeira niet nu al groter en belangrijker dan hij is? Tegen RKC vond ik hem al weer minder goed. De drive bevalt me, krijg je voetbalzin van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet t niet, viel 1 wedstrijd positief op . Afwachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. Had gisteren weer een heerlijke steekbal |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook een hele mooie panna bij een verdedigende actie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is gewoon een basis speler voor Diemers |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik hoop alleen dat hij heel blijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is eigenlijk ook niks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar het is steeds Advocaat die deze onzin bedenkt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heerlijke voetballer wanneer alle basis spelers weer fit zijn dus zonder Diemers en Linssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, ik ben ook heerlijk als ik fit ben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 14:12 schreef de bluffer het volgende:Heerlijke voetballer wanneer alle basis spelers weer fit zijn dus zonder Diemers en Linssen Dat Deens is lastig te volgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kan mij ook niet vinden in de wijze hoe Dick de laatste tijd een opstelling maakt . Die Azarkan heeft in 10 minuten meer laten zien dan Narsingh. Begin dan ook eens met zo"n ventje . Teixeira nu weer linksbuiten ,dan past hem helemaal niet zien we nu. Ook daar had hij met Azarkan kunnen beginnen. En tieft die Diemers er eens uit voor 2 maanden ofzo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind hem weinig efficiënt in zijn bewegingen. Begon goed eerste paar wedstrijden, maar inmiddels ben ik er niet meer zo van overtuigd of hij ons sterker maakt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind hem weinig efficiënt in zijn bewegingen. Begon goed eerste paar wedstrijden, maar inmiddels ben ik er niet meer zo van overtuigd of hij ons sterker maakt. Zeker niet op links... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor die prijs is het een gok, of was hj nu gehuurd? |
|
|
|