|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2020 - 14:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kan mij ook niet vinden in de wijze hoe Dick de laatste tijd een opstelling maakt . Die Azarkan heeft in 10 minuten meer laten zien dan Narsingh. Begin dan ook eens met zo"n ventje . Teixeira nu weer linksbuiten ,dan past hem helemaal niet zien we nu. Ook daar had hij met Azarkan kunnen beginnen. En tieft die Diemers er eens uit voor 2 maanden ofzo. Eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Fique bem Logo, Joao Carlos Teixeira |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2020 - 18:32 schreef FR-Henk het volgende:Maken we Teixeira niet nu al groter en belangrijker dan hij is? Tegen RKC vond ik hem al weer minder goed. ik zat hier eigenlijk op te wachten omdat ik het hier 100% mee eens ben, gezien de afgelopen reacties naar mijn van diverse hou ik me wat op de vlakte maar ik zie dit dus ook zo. Ik zie namelijk dat hij in elke wedstrijd een kans, en vaak ook een goal, creeert voor de tegenstander door zijn ijver. In dezelfde wedstrijd is die beslissend in samenspel en mogelijke goals/assist.
Dat zou op ze 27ste toch anders moeten zijn?
hoe dan ook is het voetballende gedeelte welkom hoor, en die breuk is natuurlijk klote. sterke joao ik hoop dat je je plaats gaat vinden en de rust in je spel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dit dan. Gaan we nog wat zien? nog geblesseerd? Of..? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook geen revelatie. geen enkel onderscheidend vermogen. Lijkt vaak alsof ie maar wat doet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En totaal geen inhoud. Dus denk niet dat Slot gelukkig van hem wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag ook weg van Feyenoord. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat idee had ik ja dat ie weg mocht.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja dat wel. Maar de grootste pipo mag aanblijven? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ook een rare aanschaf gebleken. Weg doen. En snel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gewone een blinde gok |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Arnesen heeft ze wel uit meest vreemde oorden gehaald. Zonder bord op schoot en tv…. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jammer dat hij het niet heeft gered bij ons. Vond het wel een mooie voetballer. Hij leek me ook beter dan Kokcu, maar goed, heb hem ook niet heel vaak zien spelen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
is al verkocht aan Galatasaray zie ik hier:
GALATASARAY: Muslera,Yedlin,Luyindama, Teixeira,O.Bayram,Sekidika,Kara,Kilinç, Yilmaz,Aktürkoglu,Mohamed |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net als Slot geef ik hem het geluk van de twijfel. Is wel een technische voetballer, heeft geen geluk gehad |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 12:18 schreef piet de paler het volgende:Net als Slot geef ik hem het geluk van de twijfel. Is wel een technische voetballer, heeft geen geluk gehad Heeft toen hij fit was gewoon z'n kans gehad. Maar dribbelt doelloos rond en weet 't dan niet meer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wist jij verleden jaar dan wel het systeem ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zelfs als 't minder loopt kun je bij een goede speler zien dat ie het heeft. Deze jongen heeft het niet. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 14:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Zelfs als 't minder loopt kun je bij een goede speler zien dat ie het heeft. Deze jongen heeft het niet. Ik ga nu voor elke speler in kwestie niet af op mijn zeer gewaardeerde forum genoten, maar op onze nieuwe trainer Arne Slot.
Hij maakt nu zijn selectie, en heeft nog tot 1 september als de transfermarkt sluit.
Geduld dus.
(Gelukkig is Diemers al bevestigd, oef!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze moet toch ook nog wel te slijten zijn . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Salariseisen zijn voor de meeste clubs te gortig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt zo'n jongen die je snel vergeet. maar hij is er nog... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die salarissen zijn vanaf 2017 door t dak gegaan . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik weet niet of deze veel voor onze maatstaven krijgt. Wel voor de clubs waar ie nu heen kan denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag je gisteren op de bank. Naar hem ook gaf Slot dan aan dat Kokcu 1 van de beste was. Leuk, tegen het enige alternatief voor Kokcu.
Maar ja, Diemers komt er ook aan.
Zo smal is de selectie dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha! Ga het meteen doen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das waar ook, die had zijn kleine teen gekneusd en konden we nog niet verpatsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In een wedstrijd om des keizers baard kun je m nog best eens nodig moeten hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we t leuk houden dit seizoen . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je 2-0 voor staat en de wedstrijd dood wilt spelen een prima wissel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, is t publiek ook eens op tijd thuis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Teixeira mag definitief vertrekken uit De Kuip'
João Carlos Teixeira mag definitief vertrekken bij Feyenoord. De Portugees heeft nog een contract tot de zomer, maar de Rotterdammers hebben ook een optie om zijn contract met één seizoen te verlengen.
Feyenoord gaat de optie om hem langer te binden niet lichten, zo meldt het Twitter-account FeyenoordTM zaterdagmiddag. De 28-jarige middenvelder mag dus vertrekken en heeft geen toekomst meer in De Kuip. Teixeira mag sinds vandaag praten met een eventuele nieuwe werkgever.
Teixeira kwam in de zomer van 2020 over van Vitoría Guimarães voor een bedrag van 1,5 miljoen. De middenvelder tekende een contract voor twee seizoenen met nog een optie voor nog één jaar. Mede door blessures is Teixeira nooit een vaste waarde geweest bij de Rotterdammers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce