|
|
RenatoBos
|
|
|
PEC Zwolle - Feyenoord (zaterdag 12 september 2020, 20:00 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 12 september 2020, 20:00 uur Locatie: Mac3Park Stadion, Zwolle Scheidsrechter: Bas Nijhuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gelijkspel elke ploeg in het begin van de competitie is aan elkaar gewaagd. Pa na 4 a 6 wedstrijden komt de eerste schifting |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moeizame wedstrijd, maar wel 3 punten. 1-2. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vreemd voor de buis. Ik vind het idee van Pathe wel aardig om de wedstrijd in de bios integraal op het scherm te zetten.niet dat ik ga maar toch leuk.
Life is good |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Here we gooooo... 0-4 pats! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gras in Zwolle. We gaan afgetekend winnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kijken wat voor kudt smoes Nico nu heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
VVout lekker positief begin ook ! Hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aangezien er niet gejuichd gaat worden, een oersaaie 0-2. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorig seizoen was het een spektakelstuk.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik wil gewoon eens positief verrast worden deze keer Piet ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ............Bozenik...............Jorgensen................... Kokcu....................Berghuis...................Teixeira .................................Fer..................................... Haps............Senesi.........Burger.........Geertuida ...............................Bijlow................................... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon Teixeira en Berghuis verwisselen toch, is een volbloed attacking midfielderT. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kunnen zeker wisselen ja, ook tijdens de wedstrijd maak ze maar gek daar in Zwolle.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zo tering das goed aanvallend man ik ben eigenlijk wel fan geen linssen zie ik, misschien fer eruit en daar kokcu zetten en op de plaats vna kokcu dan linssen... als we dan toch aanvallen? en berghuisje natuurlijk ff widdelen met teixeira |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2020 - 15:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] ............Bozenik...............Jorgensen................... Kokcu....................Berghuis...................Teixeira .................................Fer..................................... Haps............Senesi.........Burger.........Geertuida ...............................Bijlow................................... Toch wel typisch dat zoiets bij ons nooit gebeurt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Komt heel veel op het bordje van Fer. De voorste 5 doen bij balverlies niet heel veel. Vrees dat je overlopen wordt. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
------Linsen---Jörgensen---Berghuis------
----Köckzu------------------Toornstra---
----------------Fer----------------------
Haps--------Burger--Senesi-------Geertruida
----------------Bijlow-------—--------------
Denk eerder zoiets. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Teixeira is fit en kan je als scorende middenvelder toch niet passeren tegen PEC. Ik zou toch echt voor die 4 - 3 1/2 - 2 1/2 gaan van RB. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2020 - 18:35 schreef Nibke 7 het volgende:------Linsen---Jörgensen---Berghuis------ ----Köckzu------------------Toornstra--- ----------------Fer---------------------- Haps--------Burger--Senesi-------Geertruida ----------------Bijlow-------—-------------- Denk eerder zoiets. Denk het ook maar vond de mijne wel een leuke opstelling.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij de strot pakken die blauwvingers en niet meer loslaten, kut elmo.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe dan ook, gaat echt eindelijk beginnen nu :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Konijn met pruimen voor Piet!!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja alleen nog niet veel konijn te koop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gooi de vriezer maar vol! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoeveel konijnen wil je hebben regel ze wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doe er maar 34 met 17 kilo pruimen ! Kampioen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
-Linsen---Jörgensen---Berghuis------
-----Köckzu------------Toornstra---
----------------Fer----------------------
Haps----Johnston-----Senesi-----Geertruida
----------------Bijlow-------—-------------- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2020 - 19:17 schreef VVout het volgende:Teixeira is fit en kan je als scorende middenvelder toch niet passeren tegen PEC. Ik zou toch echt voor die 4 - 3 1/2 - 2 1/2 gaan van RB. Die is er pas een week. Die gaat echt niet starten.
En terecht vind ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das natuurlijk dan voorlopig het enigste maar wel terecht natuurlijk. Hij zal nog wel ingepast moeten worden in het systeem met wat trainingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een onzin vind ik dat altijd ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: :P Maar echt he! Een ieder die wel eens in clubverband een balletje getrapt heeft, heeft ook wel eens in moeten vallen in een ander team. Die speelden soms net even anders dan je eigen team, maar op jouw positie is t spelletje altijd hetzelfde. Dus met een weekje meetrainen lijkt me dat ie prima zou kunnen ballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een trainer houdt van zekerheden, dat wat ie goed kent. Dus Advocaat ook. Juist hij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2020 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:[..] :P Maar echt he! Een ieder die wel eens in clubverband een balletje getrapt heeft, heeft ook wel eens in moeten vallen in een ander team. Die speelden soms net even anders dan je eigen team, maar op jouw positie is t spelletje altijd hetzelfde. Dus met een weekje meetrainen lijkt me dat ie prima zou kunnen ballen. OK, maar hij staat er echt nog maar net hè. Zou hem brengen als wissel, altijd een mooie manier om een nieuwe speler te brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2020 - 14:19 schreef VVout het volgende:[..] OK, maar hij staat er echt nog maar net hè. Zou hem brengen als wissel, altijd een mooie manier om een nieuwe speler te brengen. Is ook, maar goed, geen idee hoe ie t op de training deed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout