|
|
VVout
|
|
|
Weten we nu ook wat die heli deed, gaaf filmpje en ja heb er ook zin an! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit vind ik nu echt een mooie video. icm met de muziek straalt het kracht uit |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik geef toe dat ik dit met Feyenoord snel heb, maar ik vind de video ontroerend mooi. Prachtige muziek, nog mooiere beelden.
En laten we eerlijk zijn, als je je als club zó presenteert, dan is er geen weg terug meer.
Daarom 0-3 komende zaterdagavond! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs ik heb er zin aan, al weet ik standaard wat een eerste uitwedstrijd gaat doen ;-) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
vanaaf vi en morgen ... zin an ik zet in op winst
-----------bijlow-------- Nieuwkoop -- geertruida -- senesi -- haps -----------------fer--------------------- ----toornstra ----------- kokcu --------- berghuis ---- bozenik ----- linssen -----
winst 1-4 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
lekker dat we morgen weer gaan beginnen , zat er echt naar uit te kijken , ben ook echt benieuwd hoe we het gaan doen , trekken we de lijn door van vorig seizoen ? en hoe gaan de nieuwe jongens het doen , hoe gaat jorgensen het doen hij is superfit zegt hijzelf dus dat beloofd hopelijk wat |
|
|
|
|
pat
|
|
|
de opstelling toen was: bijlow geertruida, ie, senesi, malacia toornstra, fer, kokcu berghuis, sinistera, larsson (sini zijn blessure wedstrijd)
dit t.o.v. nu: bijlow nieuwkoop, geertruida, senesi, haps toornstra, fer, kokcu berghuis, jorgenson, linssen
maar dit keer spelen we op gras... we winnen dit gewoon weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2020 door pat -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Altijd 1-0 verliezen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2020 door ar -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De voorpret is al vroeg begonnen met dit wedstrijdtopic zie ik :) Uitwedstrijden in Zwolle, 1e wedstrijden van het seizoen, wat een ellende is het al geweest in het verleden. Hopen op een fatsoenlijke pot. En dat met Geertruida centraal hahaha.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2020 - 19:31 schreef tomson het volgende:De voorpret is al vroeg begonnen met dit wedstrijdtopic zie ik :) Uitwedstrijden in Zwolle, 1e wedstrijden van het seizoen, wat een ellende is het al geweest in het verleden. Hopen op een fatsoenlijke pot. En dat met Geertruida centraal hahaha.. maar gewoon gras |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geert centraal, krijg nu a hartkloppingen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben tevreden met goed spel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben er nu al klaar voor, eerst kaart besteld feyenoor - ADO, radler 0,0 stokbroodje franse kaas, vriendin hier. Ik zeg laat maar komen.
Life is good |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: inederdaad en er is weinig pec publiek en natuurlijk willen jongens als berghuis dit aangrijpen om te verwijzen naar de blessure van sinistera...
veel dingen die nu in ons voordeel uitpakken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Nieuwkoop, Geertruida, Senesi, Haps; Fer, Diemers, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Linssen
Diemers ipv Jens. Verrassend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je zou toch iets meer krediet verwachten nav de ongeslagen reeks van afgelopen seizoen.
Jens zeker niet altijd goed maar toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Ik ook wel, alleen Geertruida centraal? die heeft daar toch geen minuut gespeeld in de voorbereiding? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne wedstrijd gewenst.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2020 - 19:12 schreef Nicotti het volgende:[..] Ik ook wel, alleen Geertruida centraal? die heeft daar toch geen minuut gespeeld in de voorbereiding? Wel zijn hele jeugd |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Prachtig! Maakt je meer dan ooit trots om Feyenoorder te zijn! 50 jaar geleden, eerste Nederlandse club de Europacup 1, Wereldcup! Feyenoord, voor altijd op de kaart gezet en in onze Rotterdamse harten gesloten....en ver daarbuiten! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dick toch waarom Jens niet, hij maakt altijd in uitwedstrijden een doelpunt vind het jammer voor Jens. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dickie komt toch wel erg goed en leuk over in de interviews mooi uithangbord voor onze mooie club , inderdaad jammer voor jens maar vind het wel goed hoor dat dick keuzes maakt en zo voor een concurrentie strijd zorgt , goede zaak en het hoort bij een topclub |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2020 - 18:57 schreef MMM het volgende:Je zou toch iets meer krediet verwachten nav de ongeslagen reeks van afgelopen seizoen. Jens zeker niet altijd goed maar toch Het zal een reden hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dick wil meer naar voren spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meer voetbal en arbeid in plaats van alleen arbeid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooralsnog hebben we moeite met druk van Pec. Sneu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaaa
Het fenomeen slaat weer toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz