|
|
MMM
|
|
|
Nieuwkoop weer is geblesseerd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Had best nog een keer geel mogen krijgen, bleef net zo hard door blèren na de eerste |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kokcu speelt gewoon weer kut. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een leven zit er in die Bozenik. Zet Jorgensen daar is tegenover.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Beter kunnen ze dus niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nodige overtreding daar van Jens. Prima |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Arme Jens, dit was een optelsom. Overtreding van niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leek eigenlijk nergens op, niets gecreëerd. 3 punten in de tas en door
Geertruida en Diemers vond ik sterk.
Haps, Linssen en Jorgensen echt bedroevend slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Resultaat prima. Voetbaltechnisch helaas niet wat ik hoopte |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Positief verrast door Diemers en Geertruida (eerste 60 minuten). Kokcu en Jorgensen zwak en strijdloos. Berghuis met afstand de beste speler. Fer redelijk goed, Senesi matig. Haps als Haps, niet mijn favoriete speler. En Nieuwkoop... ik geloof dat ik m’n geld in een ervaren back zou investeren eerder dan in een CV.
Verder blij met de puntjes en nu tijd voor pintjes. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kijk jullie even terug naar zaterdag 12 september 09.00 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kokcu mag wel oppassen...Taxeira heeft niet veel nodig om Kokcu uit de basis te spelen als hij zo blijft spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was echt prima vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geert deed 't beter dan ik verwachtte |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2020 - 21:55 schreef Alexmem het volgende:Positief verrast door Diemers en Geertruida (eerste 60 minuten). Kokcu en Jorgensen zwak en strijdloos. Berghuis met afstand de beste speler. Fer redelijk goed, Senesi matig. Haps als Haps, niet mijn favoriete speler. En Nieuwkoop... ik geloof dat ik m’n geld in een ervaren back zou investeren eerder dan in een CV. Verder blij met de puntjes en nu tijd voor pintjes. mee eens , pintjes goed plan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We begonnen heel goed de eerste pakweg 10 minuten. Vroege goal hielp ons in het zadel, maar is nog wel eens de oorzaak dat je tegelijk niet echt in de wedstrijd komt. Al weet ik niet of dat vandaag ook de reden was. Maar goed, rond de 20-30ste minuut hadden we het lastig, voor de rest ook niet veel weggeven. Berghuis weer beslissend, al kan die voetballend verder ook beter. En had op het eind gewoon die 0-3 nog moeten maken.
Vond aan onze kant Fer en Diemers op het middenveld wel goed. Geert oogde verrassend zeker centraal achterin. Is in principe ook zijn positie gezien zijn kwaliteiten, maar hij komt al gauw een centimeter of 5 te kort. Al was dat vandaag geen probleem.
Jorgensen was vooral ergenis, vond hem richting de goal nog niet eens onaardig, maar hij moet veel meer duels kunnen winnen, mede daarom kon PEC een tijdje drukzetten eerste helft. Linssen ook niet overtuigend. Net als Kokcu. Verder heb ik Haps enkele onbegrijpelijke fouten maken. De rest wel was ok, maar niet bijzonder. Bijlow oogde betrouwbaar, das altijd lekker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leuk ook dat Johnson zijn debuut heeft kunnen maken btw. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ja Bijlow vind ik echt een heerlijke keeper. Rustig, fijne trap, pakt pingels, komt op hoge ballen. Blij mee! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had trouwens het idee dat het moment met Linssen meer een penalty was, dan waar we hem uiteindelijk voor kregen. Vond het geen van beide 100% penalties overigens. Kon niet echt zien hoe hard Linssen nou geraakt werd. Die momenten in onze eigen 16 was mi allemaal niet veel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee: Verstand van voetbal uitslag goed tot volgende week |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Advocaat wil compact en defensief spelen. Dat leidt haast nooit tot mooi voetbal. Daar hoeven we dus niet op te hopen. Het leidt wel vaak tot resultaten. Het is maar wat je het belangrijkst vindt. Maar als de wedstrijd van gisteren de norm wordt (3 kansen), dan ga ik wat beters met mijn zaterdag/zondag doen en zie ik het wel bij studio sport.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Diemers prima wedstrijd geertjetruida voldeed, Linssen werkt keihard, en Jotgensen gewoon goed bezig kreeg alleen geen passes |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 09:03 schreef CobusIII het volgende:Advocaat wil compact en defensief spelen. Dat leidt haast nooit tot mooi voetbal. Daar hoeven we dus niet op te hopen. Het leidt wel vaak tot resultaten. Het is maar wat je het belangrijkst vindt. Maar als de wedstrijd van gisteren de norm wordt (3 kansen), dan ga ik wat beters met mijn zaterdag/zondag doen en zie ik het wel bij studio sport.... 3 kansen 2 doelpunten is genoeg In een eerste wedstrijd met nieuwe spelers
Als je 8 kansen krijgt en 5 doelpunten maakt dan zeggen ze de tegenstander was ook heel slecht
Het is nooit goed op een topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 09:03 schreef CobusIII het volgende:Advocaat wil compact en defensief spelen. Dat leidt haast nooit tot mooi voetbal. Daar hoeven we dus niet op te hopen. Het leidt wel vaak tot resultaten. Het is maar wat je het belangrijkst vindt. Maar als de wedstrijd van gisteren de norm wordt (3 kansen), dan ga ik wat beters met mijn zaterdag/zondag doen en zie ik het wel bij studio sport.... Om te beginnen een goed basis, als er meer mogelijkheden zijn kan je dit verder uitbouwen en ondertussen pak je punten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we pakken weer 3 punten , het voetbal moet en kan beter maar zolang we punten blijven pakken groeit het vertrouwen in de ploeg en wordt het voetbal ook beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zakelijke overwinning of enorm slordig? Ik neig naar het laatste. Maar tegen pec kon het. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoop het van harte...maar ik besefte me dat ik eigenlijk al 2 seizoenen geen goed voetbal heb gezien. Daarbij komt het feit dat ik elftallen onder Dickie ook zelden een aantrekkelijke wedstrijd heb zien spelen (inclusief NL-elftal). Hij behaalt wel resultaten en dat hebben we (financieel) nodig, maar daar blijf ik niet speciaal voor thuis. Dan is het voor mij meer boekhouden...weer 3 punten erbij, CL....zus en zo veel inkomsten etc....echt belangrijk, begrijp mij niet verkeerd hoor. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
PEC uit is sinds begin van deze eeuw een moeilijke wedstrijd voor ons. Hun voorbereiding was meer dan ok, 6 van de 8 gewonnen met 5 wedstrijden geen doelpunt tegen. Onze voorbereiding op deze wedstrijd was waardeloos, met pas op donderdag de hele selectie weer bij elkaar, kun je dus slechts EEN keer gericht trainen. Onze start van een seizoen is de laatste jaren dramatisch.
En daarom is de 0-2 een meer dan prima resultaat. Zelfde contouren als het elftal van afgelopen seizoen zag je weer terug. Dus niet altijd even goed maar je krijgt zó moeilijk doelpunten tegen, mede door een steeds sterker wordende Bijlow, en je hebt voldoende voetballend vermogen om altijd wel een goal te maken. De contouren dus van een bijna onverslaanbaar elftal.
Twee thuiswedstijden voor de boeg, dus normaliter starten we dit jaar met 9 uit 3, en dan is het zoals John de Wolf ook zei bij RTV Rijnmond, dan schijnt de zon dagelijks op 1908, worden de grappen steeds leuker, gaat Dick er nóg meer op zitten, dus dan zitten we weer in de bekende flow.
En dat in de wetenschap dat Malacia, Sinisterra en Teixeira er nog aan komen.
Heb het hier al vaker gezegd de laatste tijd, dit seizoen kan wel eens heel lekker gaan worden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
er staat inderdaad weer iets te gebeuren bowie, ben het roerend eens met je verhaal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat roepen we elk jaar. Maar goed, de 1e 3 zijn binnen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2020 - 12:11 schreef CobusIII het volgende:Ik hoop het van harte...maar ik besefte me dat ik eigenlijk al 2 seizoenen geen goed voetbal heb gezien. Daarbij komt het feit dat ik elftallen onder Dickie ook zelden een aantrekkelijke wedstrijd heb zien spelen (inclusief NL-elftal). Hij behaalt wel resultaten en dat hebben we (financieel) nodig, maar daar blijf ik niet speciaal voor thuis. Dan is het voor mij meer boekhouden...weer 3 punten erbij, CL....zus en zo veel inkomsten etc....echt belangrijk, begrijp mij niet verkeerd hoor. ik snap je voor een deel, het deel dat ik dan niet snap is dat je de samenvatting ga kijken hahahaha altijd is er verschil maar misschien mag ik je uitnodigen je studio 020 vermaakt uit te stellen omdat: het is de eerste wedstrijd, het team is beter en staat dus eigenlijk eerder dan vorig jaar op dit punt. met dat gegeven gaat dit alleen maar beter worden. geeft het nog een paar wedstrijden en dan denk ik dat het team heel anders speelt. ik hoop dat ik je overtuigd heb hahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nou ja, diemers en Toornstra in één elftal is ook te veel van het goede...wellicht dat Taxeira een verschil kan maken op 10 en dat kokcu wat meer controlerend gaat spelen (die scoort toch nooit)... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen cijfers dit seizoen ? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
cijfers, ik ben er niet zo goed in eigenlijk geile. als je die gaat geven zouden er wat algemene beoordeel regels moeten opgesteld worden voordat bepaalde mensen hun cijfertje geven op basis van hun gevoel haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gemiddelde zal stijgen door het ontbreken van de standaard 3 voor Slapia. |
|
|
|