|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord - FC Twente (Zondag 20 september 2020, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 20 september 2020, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Von Boekel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ja, genau RenatoBos, vielleicht sogar sex-noel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3-1 en er komt wat lijn in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kut Tukkers altijd afslachten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klar das wird toll sein.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
24-0 Schijt bayern wannabe's |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ga ik in mee hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met Feyenoord en FC Twente staat zondag twee clubs tegenover elkaar die allebei drie punten overhielden aan de start van de Eredivisie. In De Kuip proberen ze zondag die ongeslagen status te verlengen. Pol van Boekel is aangesteld om het duel in goede banen te leiden.
Hij fluit om 14.30 uur voor de aftrap. Aan de zijlijnen wordt Van Boekel terzijde gestaan door assistent-scheidsrechters Nicky Siebert en Patrick Inia, terwijl Sander van der Eijk als vierde official fungeert. In het ARAG KNVB Replay Center zijn Dennis Higler (VAR) en Johan Balder (AVAR) twee extra paar ogen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Komen met een heel andere elf in de kuip, dus oppassen Als S B er nog bij is wordt het 3-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BS meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
oh jeh van boekel, dat is nooit echt een goede geweest voor ons cluppie... ik houd me hart vast met hem als scheids |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als D A het hoofd maar koel houdt . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten ze dan RB en JT er ook gelijk in zetten, das samen met SB zeker 5-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk 3-1 toeschouwersaantal: 0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat laatste zou best weleens kunnen. Morgen weer een persconferentie en regionale maatregelen..
Edit: En dat eerste zou ook kunnen natuurlijk ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als zijn moeder ook palinka stookt vind ik het best :)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
het maakt niet uit met hoeveel we winnen als we maar winnen en het liefst met redelijk voetbal,Ik zeg 3-1. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat heb ik gezien in de oefen wedstrijd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jaaaaaaaaaaaa Jens moet er in |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nee Justin houd de nul gewoon 3-0 of 4-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kom op he, kennert. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Het wordt een veel moeilijkere wedstrijd dan dat. FC Twente speelt stug voetbal en Feyenoord heeft moeite om zelf het spel te maken als de tegenstander de ruimte klein houdt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2020 door Frstu -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: toeschouwersaantal: 15K? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
13.000 minus evt. besmette personen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, maar bedoelde eigenlijk JCT |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
____________________Bijlow Geertruida__Botteghin___Senesi___Haps _____Fer_________Kökçü______Diemers ______Berghuis__Jørgensen____Linssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2020 door Frstu -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben wel benieuwd naar Teixeira. Hopen dat hij wat minuten krijgt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met 35 graden tijdens te voorbereiding. Lekker ijkpunt. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Geertruida voor Nieuwkoop? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Van Boekel!? Laten ze maar oppassen voor kaarten, het scheidsrechterkorps is al flink aan het strooien ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prima, kunnen we Uros al brengen? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 12:02 schreef Alexi het volgende:Van Boekel!? Laten ze maar oppassen voor kaarten, het scheidsrechterkorps is al flink aan het strooien ... die gaat het spel dood fluiten of het gaat de andere kant op en ze skuppen ons of wij hun kapot... dat is wel zon kut scheids zeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zoals te verwachten, Dick kiest voor zijn vertrouwde elf van vorige keer. 5-0 tegen die rukkers van Tukkers ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo wat heb ik een tyfus hekel aan dit volk |
|
|
|