|
|
Stylzz
|
|
|
Als die ook mist is t klaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zelfs Stevie heeft 't niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wil er ook niet in he gvd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Allemaal vijfjes en zesjes . Uitzondering voor Geertruida,die verdient een 7 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou ook onverdiend zijn eigenlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis twee prachtkansen. Dan heb je het slecht gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die Narsing nooit meer het veld op aub |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een gore tyfus wedstrijd |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Bedankt jongens. Voor 5 leuke minuten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou Dick, je weet wie er niet moet starten de volgende wedstrijd! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit weer z'n zondag, kudt zooi! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het deed pijn aan de ogen.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Berghuis wel altijd eerlijk. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 1 keer, tis ook een lichtpuntje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis gewoon zo,toen hij centraal ging staan won hij elk duel en nog belangrijker was dat zijn passing direct was. Ook de reden waardoor Fer verder naar voren kon. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tis gewoon zo,toen hij centraal ging staan won hij elk duel en nog belangrijker was dat zijn passing direct was. Ook de reden waardoor Fer verder naar voren kon. Ik had t over Narsingh Oh wacht dit was de hahaha van ar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tis gewoon zo,toen hij centraal ging staan won hij elk duel en nog belangrijker was dat zijn passing direct was. Ook de reden waardoor Fer verder naar voren kon. O ja centraal natuurlijk.. eens! Excuus. Daarbij hoort Bart gewoon op rechts |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens was Bart ook een voldoende . Misschien Diemers ook en Senesi ook wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha geen probleem ;) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik vond ook Senesi heel matig. Maar die wint dan iig een paar kopduels en liet zien dat hij t ook kudt vindt als ie een verkeerde bal geeft. Die Haps en Narsingh interesseert het schijnbaar geen mallemoer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Senesi was echt slecht hoor. Aan de bal niet normaal zo zwak |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2020 - 17:33 schreef Alexmem het volgende:[..] Ik vond ook Senesi heel matig. Maar die wint dan iig een paar kopduels en liet zien dat hij t ook kudt vindt als ie een verkeerde bal geeft. Die Haps en Narsingh interesseert het schijnbaar geen mallemoer. Klopt helemaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het hele elftal is middelmaat. Er is er niet één die de norm van een Nederlandse topclub haalt op Berghuis na. Berghuis brengt het niet alle wedstrijden, maar dan is er niet iemand anders die het dan overneemt. Een aantal spelers wordt behoorlijk gehyped op dit forum, maar kokcu en Senesi zijn echt geen buitencategorie dit moment.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kracht , het publiek, is weg. Dat gaat heel veel punten schelen. Er is gewoon veel te weinig kwaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel meer kwaliteit dan ze nu lieten zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vertrouwen hebben is een dingetje voor zowel publiek, spelers en staf. Zolang de staf ziet dat ze er nog niet zijn en er in geloofd doe ik het ook nog. Dickie baalde ook met ons dat we punten hebben gemorst maar heeft er vertrouwen in dat er in deze groep veel meer in zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er moet meer voetbal in komen. En we moeten eindelijk eens niet pas op onze eigen helft verdedigen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dickie dan maar inruilen voor Stam? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gisteren in de Kuip, voorlopig kijk ik lekker thuis.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoorde gister dat Jorgensen en Advocaat verschil in visie hebben? Jorgensen wil dat er eerder druk wordt gegeven?
Hoe dan ook: aan Jorgensen heb je op deze manier helemaal nix. Hij kan de bal amper kwijt, hij is als enige druk aan het zetten. En...Zie het Kampioensjaar, toen dominanter Feyenoord, gedijt Nicolai beter rond en binnen de 16.
De keuze om pas op eigen helft druk te zetten snap ik niet. Snelheid verdedigers ondermaats, te groot gat achter hen en niet te belopen? Ja, met Botteghin zeker, ja. Maar met Geertruida?
O ja: viel Bozenik zo geweldig in, gisteren? Welnee, die jongen heeft de balbehandeling van een viaduct. En Narsingh mag opzouten en Linssen gedijt ook beter bij een dominantere speelwijze.
Blijft dit echter de aanpak, dan wordt de 4e plaats nog net haalbaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dickie wil teruggetrokken spelen, lekker compact op zijn eigen helft. Dan heb je wel spelers nodig die diep kunnen gaan en snel kunnen schakelen. Die heb je dus niet. Ze willen allemaal de bal in de voet. Ik zou met dit materiaal toch meer pressie spelen en wat meer op de helft van de tegenstander. Je zal in het begin punten verliezen omdat het meer risico met zich meebrengt. Daarnaast zal je afscheid moeten nemen van spelers als Botteghin. Geertruida in het centrum met Senesi....teixeira ipv kokcu en kokcu ipv diemers....kokcu is nl. geen tien. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat zal wel moeten, met domme supporters die zich niet stil kunnen houden en afstand. Zeeeeeeeeeeer jammer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Teixeira kan spoedig een optie zijn. Tot die tijd is -zeker in thuiswedstrijden- Toornstra een offensiever optie. Met meer scorend vermogen dan Diemers. Overigens komt Bozenik in de 16 ook beter tot z'n recht. En vraag me werkelijk af wat de opdracht van Kokcu nu eigenlijk is.
Ver vanaf de 16 staat de spits op een eiland. Zeker types al Jorgensen en Bozenik. Je zag gisteren in 2 fases dat Feyenoord hoger druk ging zetten en veel meer afdwong.
Deze speelwijze is voor tegenstanders makkelijk anticiperen. Pec en Twente hebben weliswaar weinig mogelijkheden gehad. Maar onze kansen waren -los van die 3 tijdens in bessuretijd, op 1 hand te tellen. |
|
|
|